Skrevet av Emne: Frazer back in action  (Lest 3446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Frazer back in action
« på: Mars 25, 2009, 15:22:11 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1602105,00.html

****
United club captain Frazer Richardson was delighted to return to action in the reserves against Scunthorpe United on Tuesday.

The long-serving right-back has been sidelined since suffering a thigh injury at Brighton on January 17, and the reserve clash was his first 90 minutes for over two months.

"It was fantastic to be out there again," said Frazer.

"I've been out for nine weeks and to play the full 90 was unbelievable.

"I've kept myself good this last week or so and that stood me in good stead. It was just nice to be back playing. It was just what I needed."
****

Godt å se han på vei tilbake!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Per-Stian

Sv: Frazer back in action
« Svar #1 på: Mars 25, 2009, 15:28:01 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1602105,00.html

****
United club captain Frazer Richardson was delighted to return to action in the reserves against Scunthorpe United on Tuesday.

The long-serving right-back has been sidelined since suffering a thigh injury at Brighton on January 17, and the reserve clash was his first 90 minutes for over two months.

"It was fantastic to be out there again," said Frazer.

"I've been out for nine weeks and to play the full 90 was unbelievable.

"I've kept myself good this last week or so and that stood me in good stead. It was just nice to be back playing. It was just what I needed."
****

Godt å se han på vei tilbake!

Kjekt å få han på føtene att, men håpar vegen tilbake til førstelaget er lang.

ragnar

Sv: Frazer back in action
« Svar #2 på: Mars 25, 2009, 16:15:16 »
Han bør ikke spille på alaget før om ihvert fall to ukers tid.

Tenker han kjenner at han har vært ute i 9 uker både kondis og balltouch. Douglas og Hughes funker fint som backup enn så lenge.  8)
*In El Loco we trust!*

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Frazer back in action
« Svar #3 på: Mars 25, 2009, 16:28:16 »
kjekt han e frisk,men får for guds skyld håpe vi har sett det siste av han på bana 8)

peacock

Sv: Frazer back in action
« Svar #4 på: Mars 25, 2009, 19:23:05 »
Han bør ikke spille på alaget før om ihvert fall to ukers tid.


Nei, han bør ALDRI mer spille for Leeds United.

flynn

Sv: Frazer back in action
« Svar #5 på: Mars 25, 2009, 22:36:02 »
Han bør ikke spille på alaget før om ihvert fall to ukers tid.


Nei, han bør ALDRI mer spille for Leeds United.

Enig,- tenk å bli skadet på den måten, akkurat den sesongen vi hadde tenkt å rykke opp. Fysj og føy  >:(

flynn

bwirum

Sv: Frazer back in action
« Svar #6 på: Mars 26, 2009, 07:43:41 »
Fælt å negative dere var da?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Sv: Frazer back in action
« Svar #7 på: Mars 26, 2009, 07:59:21 »
Fælt å negative dere var da?

Enig. Frazer er det beste alternativet vi har på høyrebacken. Men han må ikke bli kastet inn for tidlig. Douglas får vikariere inntil videre, selv om han langt i fra er noen habil back.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

martind

Sv: Frazer back in action
« Svar #8 på: Mars 26, 2009, 09:43:22 »
Syns Douglas har vært bedre og sikrere på høyreback enn det Fraze har vært tidligere i år. Nå vinner vi jo flere kamper på rad og, da ser ikke jeg noen grunn til å bytte ut noen i 1. elleveren med mindre det er skader som oppstår, eller en stjerne som kommer inn...
MOT!! We are Leeds!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Frazer back in action
« Svar #9 på: Mars 26, 2009, 10:57:22 »
Fælt å negative dere var da?

noen er realister......andre har svart belte i å skryte middelmådige Leeds spillere opp i skyene 8)

KeyserSoze

Sv: Frazer back in action
« Svar #10 på: Mars 26, 2009, 11:04:28 »
Det skal i alle fall ikke være noen automatikk i at han skal inn igjen på laget. Den gode rekka vi har hatt i det siste begynte faktisk med første kampen etter han ble skadet...
 

Torpe-do

Sv: Frazer back in action
« Svar #11 på: Mars 26, 2009, 11:18:43 »
For min del kan han gjerne komme tilbake til laget, dersom Grayson tror på han.

Men for min del, ikke som kaptein. Den fyller Naylor langt bedre.

Dennis

Sv: Frazer back in action
« Svar #12 på: Mars 26, 2009, 14:14:16 »
5-2-0 på siste 7 kamper.

Er det nødvendig å forandre på det? Douglas har vel absolutt ikke gjort seg bort på back, mens midtbanen også har en bra sammensetning for tiden.

Uansett bra at Frazer kan presse på for høyrebackplassen, men jeg mener absolutt ikke det er noen automatikk i at han skal rett inn igjen. Kapteinsbindet bør Naylor beholde, plassen bør Douglas beholde.
Marching on together!

J-R

Sv: Frazer back in action
« Svar #13 på: Mars 26, 2009, 14:56:04 »
Med den flyten vi har nå bør vi fortsette med Dougie på H:B.. Men det er jo greit med dekning der også som i alle andre posisjoner!  å Frazer er faen ikke noe dårligere en mye av det andre rasket vi har og har hatt på laget!  :o

bwirum

Sv: Frazer back in action
« Svar #14 på: Mars 26, 2009, 22:38:50 »
noen er realister......andre har svart belte i å skryte middelmådige Leeds spillere opp i skyene 8)

Synes det er langt fra å ha svart belte ... osv ... til å mene at bedre dekning på plassene kun kan være av det gode. Får Douglas beholde plassen så er det vel fordi han føler Fraz puste seg i nakken og at han prøver desto hardere. Alle vil jo i utgangspunktet spille hver kamp regner jeg med.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Per-Stian

Sv: Frazer back in action
« Svar #15 på: Mars 26, 2009, 22:42:28 »
5-2-0 på siste 7 kamper.

Er det nødvendig å forandre på det? Douglas har vel absolutt ikke gjort seg bort på back, mens midtbanen også har en bra sammensetning for tiden.

Uansett bra at Frazer kan presse på for høyrebackplassen, men jeg mener absolutt ikke det er noen automatikk i at han skal rett inn igjen. Kapteinsbindet bør Naylor beholde, plassen bør Douglas beholde.

Flott resonnement, Kaizer. I utgongspunktet er eg negativ til å "omskollere" spelarar til uvante posisjonar slik som Douglas er blitt no (og som Semb) var ein meister til, men med eit slikt heldig utfall i dette tilfellet bør Grayson halde seg for god til å rokke ved det.