Skrevet av Emne: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4  (Lest 100719 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #570 på: April 07, 2009, 23:10:36 »
1 poeng nermere play offs.. MOT sier nå jeg. Vi holder med et lotto lag og sånn er det bare.
litt av sjarmen at vi må pine oss selv i en kamp vi leder med to mål og en mann mer..

manu hvem. drit og dra. lev livet i spenning med leeds ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #571 på: April 07, 2009, 23:10:44 »
Det kan jo være at dette faktisk skjerper gutta, som gutten Eddie Gray sier. Grayson var forbannet i timene etter Crewe-kampen og jeg tviler vel på om humøret er godt akkurat nå.

Forhåpentligvis lærer vi av slikt!

Det er Grayson som har komponert dette laget! Det er Grayson som gjorde valgene etter at vi ledet 2-0. Hughes skulle vært inne ganske så snart. Han manglet mot Crewe og er en stabiliserende spiller for laget. Kanksje burde Sodje vært på benken for å bli brukt de siste 15-20 minuttene?

Dette var trist!

Joda, det er korrekt, men jeg holder likevel ikke manageren skyldig for utfallet av en duell. Det er mye som etterhvert går på tverke her. Vi spiller bra fotball, i følge kommentatorene og kontrollerer kampen i de fleste deler, men slipper inn mål etter å ha tapt fatale dueller. Andy Hughes kunne kanskje vært satt inn for å rive i Leyton-midtbanen, men så lenge spillet funker (som det også gjorde langt inn i 1-2 fasen) er det ikke like skummelt å gjøre forandringer?

Eller er det slik at manageren har ansvaret resultatet uansett? Da har vi fundamentalt forskjellige meninger, så da kan vi jo legge diskusjonen død allerede her.  ;)

Vi legger den død. Det ække veldig viktig.

Moro at Grayson kun ville fokusere på det positive:

* De første 30 var det beste han hadde sett av Leeds!

* Vi skapte sjanser og på 2-0 hadde skudd som endte i stolpen!

* Vi er gode for tiden!


Grayson er fortsatt avslappet og klok! Det er veldig bra synes jeg!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #572 på: April 07, 2009, 23:10:57 »
...vi har HELDIGVIS både Sodje og Beckford i bakhånd :)
(gliste litt da jeg kom på det :))



Med de tilbake til lørdag så går vi for 5 strake trepoengere, så får vi sjå kva desse lagene over oss er laga av.
Dette er fortsatt spennende - eg har trua!!

NB!
Syns mest synd på de som ga opp sesongen allerede før jul...


PROUD TO BE LEEDS
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #573 på: April 07, 2009, 23:18:13 »


Vi legger den død. Det ække veldig viktig.

Moro at Grayson kun ville fokusere på det positive:

* De første 30 var det beste han hadde sett av Leeds!

* Vi skapte sjanser og på 2-0 hadde skudd som endte i stolpen!

* Vi er gode for tiden!


Grayson er fortsatt avslappet og klok! Det er veldig bra synes jeg!  :)

Han begynner å fremstå som en god psykolog, gjennomtenkt & klok :)

Hadde forresten likt & visst hva Asbjørn (not me :))mente her  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #574 på: April 07, 2009, 23:26:24 »
Dette kunne gått helt galt også, men Leyton Orient hadde jo tatt nesten like mange poeng som Leeds i det siste. De er jo et av formlagene i ligaen for tia . Med litt kjeft fra Grayson i kveld, og morra så er gutta på hugget igjen! ;D . LEEDS4EVER.  

Leedsulf

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #575 på: April 07, 2009, 23:58:31 »
Vet ikke hvor mye man skal legge i det, men på waccoe får Casper gjennomgå nå. Andremålet var visstnok en brøler.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #576 på: April 08, 2009, 00:04:35 »
Huff og atter huff! No som vi endeleg var blitt bortskjemd med sigrar, så dummar vi oss ut når vi har kampen i vårt vinnarspor. Trist med berre uavgjort, men eg frykta at den kom til å kome til slutt. No håpar eg på sterkare vinnarvilje, innsats og konsentrasjon mot Stockport og Leicester.

Erik_

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #577 på: April 08, 2009, 00:54:23 »

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #578 på: April 08, 2009, 01:01:07 »
Målene fra kampen er nå lagt ut her:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=8903.msg185265#msg185265
>:(

Ankergren på bærtur på 2-2. Det var hans ball!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #579 på: April 08, 2009, 01:55:01 »
Synd at vi klarte å rote bort seieren, og en potensiell 2. plass. Selv om 2. plassen er teoretisk mulig, så må vi vel innse at det er gjennom play-off vi må gjøre det.

Føler på meg at Grayson er mannen som kan klare å få gutta til å prestere i finalen, noe ikke Blackwell og Macca klarte.

MOT

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #580 på: April 08, 2009, 07:39:07 »
Uff, nå er jeg så *skinkesteik* skuffet!! Må nok bli gjennom play off hvis det skal bli opprykk.. *Fadderullandei* så dårlig og rote bort 2 poeng med 2 mål opp og med 1 mann mer på banen  >:( >:(
Ja nå er det "hmxcd" alt sammen. Fatteruttantuttantei hvor eitrande "PETTERSEN" GÃ…R DET AN Ã… BLI. n
Nei, jeg velger å kalle en spade for en spade og si at jeg er skikkelig inni helvette forbanna
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #581 på: April 08, 2009, 08:20:01 »
Da røyk jeg gitt. Men her var detdesverre for mange av dere som begynte å skulle gi meg håp om seier. I en stakket sund, så tvilte jeg på om Leeds ville tape. Derfor så må jeg desverre si at Leeds fikk uavgjort

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #582 på: April 08, 2009, 10:03:58 »
Da røyk jeg gitt. Men her var detdesverre for mange av dere som begynte å skulle gi meg håp om seier. I en stakket sund, så tvilte jeg på om Leeds ville tape. Derfor så må jeg desverre si at Leeds fikk uavgjort

Kom deg inn på Stockport tråden og gjør jobben din h.b, for jeg har ikke gitt opp. Jeg har troen!

testo

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #583 på: April 09, 2009, 13:46:16 »
Målene fra kampen er nå lagt ut her:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=8903.msg185265#msg185265
>:(

Ankergren på bærtur på 2-2. Det var hans ball!

Helt klart...Og er han sikker til helga mon tro..Vi fikk vel en ny keeper nylig,men er ikke klar muligens.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #584 på: April 09, 2009, 19:38:38 »
Begge måla er keepers ansvar. Elendig mur satt opp av Ankers