webshopen, en liten ide

Started by TrJ, March 31, 2009, 23:06:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrJ

Kanskje et lite tips til dere i luscos som styrer med webshopen..

Jeg måtte investere i nye skilter nylig og fikk da skilter av den nye typen som kom etter 1.januar. Det jeg ikke var klar over var at disse er litt større enn den "gamle" typen så jeg måtte da også ha skiltrammer. Måtte da kjøpe med 2 stk svarte fra trafikkstasjonen.

Kan det være en ide for luscos og prøve å få i stand en avtale med en leverandør av slike rammer og sette på Leeds-logo osv. og selge de i webshopen?

Nye skilter koster nå bare 100kr (50 pr stk) så det er ikke store investeringen.

Har ikke gjort så mye research etter leverandører, men jeg fant en i Bergen (www.latorskilt.no). Dessverre er de ikke akkurat billige (de svarte man kan få på trafikkstasjonen koster 20kr pr stk...).

/Terje

red: ser nå at latorskilt kun tilbyr rammer til den "gamle" typen (ble lurt av bildet) så se bort fra den referansen.. :)
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Torpe-do

Må i alle fall si at jeg liker ideen med å lansere kreative Leeds-produkter.

Alltid artig med Leeds-logoen på noe "utradisjonelle" produkter, foruten at det skal være et klistremerke.

Sydhagen

glimrende ide!

dette må da være mulig å fixe?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

Jeg så i dag en bil med Lillestrøm SK "skiltholder" (i Bergen ::)). Spør dem hvor de får produsert dette!

http://www.lskshopen.no/default.asp?pg=Info&pID=280&openMenu=true&menuID=190

TrJ

Bor i nærheten av Lillestrøm, kan stikke innom shopen deres i nær fremtid. Må bare forberede meg mentalt på å bli "bombardert" med store mengder av den forferdelige gulfargen..  :P
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

TrJ

/Terje

- Rodostin Kishishev.

Leppan

Hvordan er muligheten til å tilby diverse sms tjenster gjennom shopen? Da tenker jeg på diverse Leeds sanger og "kamprop" etc man kan ha som feks ringelyder og meldingslyder. Vet man enkelt kan laste ned sanger på nettet og bruke disse, men utvalget på feks "kamprop" virker å være begrenset til leeds sin offisielle side, noe som har gitt meg problemer å få bestillt. (Me noob???)
Så hadde det kanskje også gitt noen småmynt i kassa?
Glory years will come again!