KAMP: vs. LEICESTER CITY 13/4 (TV)

Started by kjelvi, April 01, 2009, 22:57:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sten

dette sugde jo ikke ubetydelig.

da ses vi på Falkum om et par timers tid.
Sten

sveifors

Med Becchio/Dickinson ute mangler vi hodestyrke, Howard fikk for første gang i kampen fritt spillerom
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sportcarl1

Quote from: raggen on April 13, 2009, 15:09:33
synes det skinte gjennom så voldsomt at grayson var fornøyd med u i denne kampen når becchio gikk ut og robinson kom inn. hadde ingenting fremover da..............
jævla synd med målet imot på overtid men satt faktisk og ventet på det etter voldsomt leiecester press :-\
går inte att skylla på grayson och robinson,. bechio var ju skadad och robinson tog ju hans plats, tillfälligheter att vi förlorade, robinson gjorde ett piggt inhopp och förtjänar en plats från start i nästa match

Tom S

COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

synes det skinte gjennom så voldsomt at grayson var fornøyd med u i denne kampen når becchio gikk ut og robinson kom inn. hadde ingenting fremover da..............
jævla synd med målet imot på overtid men satt faktisk og ventet på det etter voldsomt leiecester press :-\
Vi ble i alle fall ikke dårligere etter at Robinson kom inn.. snarere tvert imot.
Super Leeds since 1968

johnny gangster

Quote from: Frode on April 13, 2009, 15:10:36
Bare å kaste blikk bak seg.  Tranmere jager ..
ikkje sei d. får berre håpe dei avgir poeng i dag.

kjelvi

FOOTBALL LIVE TABLES  
Coca-Cola Division One

Team P Pts GoalsDiff GoalScored CurrentScore

1. Leicester  43 89 40 77 1-0 FT  v Leeds
2. Peterborough  42 82 24 74 KO 19:45 (A) v Millwall

3. Millwall  42 76 11 57 KO 19:45 (H) v Peterborough
4. Milton Keynes Dons  41 75 33 78 KO 15:00 (H) v Bristol Rovers
5. Leeds  43 75 22 70 0-1 FT  v Leicester
6. Tranmere  42 69 14 57 KO 15:00 (H) v Hereford

7. Scunthorpe  40 67 16 70 KO 15:00 (A) v Hartlepool

http://www.sportinglife.com/football/live/tables/cc_league1.html

Erik M

Quote from: h.b on April 13, 2009, 15:08:41
Gratulere Leicester. Vi er desverre ikke gode nok

Veldig uenig.  Solid match av Leeds.  Holder vi dette nivået vinner vi play-offen.  Det er bare så uvirkelig at vi ikke ligger 10 poeng foran Leicester...

SirOlsen

Fy søren det her var skikkelig bittert altså!

Når jeg har roet meg ned så skal jeg innrømme faktumet at jeg var imponert over mye av det Leeds gjorde idag.. faktisk så bra at jeg mener vi skulle hatt seieren idag om noen skulle ha en seier i det hele tatt  :'(
Men nå er bare skuffelsen total... hadde målet enda kommet 10 minutter før... ikke for det, resultatet hadde blitt det samme.. men jeg synes det er så forbaska surt å miste poeng på overtid.. sukk...
-SirOlsen-

raggen

Quote from: sportcarl1 on April 13, 2009, 15:11:46
går inte att skylla på grayson och robinson,. bechio var ju skadad och robinson tog ju hans plats, tillfälligheter att vi förlorade, robinson gjorde ett piggt inhopp och förtjänar en plats från start i nästa match

ser for meg mere robinsom som hengende spiss(offensiv midtbane) og ikke en ren spiss. synes heller grella skulle komme inn for becchio. og i tillegg så var jo dicko svært svak og skulle vært byttet ut mye mye tidligere.
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Helt uenig!

Robinson skapte faktisk veldig mye for oss og jobbet mye hardere enn jeg hadde forventet + at han skapte sjangser!
-SirOlsen-

sportcarl1

när känslorna lugnat ner sig får man nog säga att vi gjorde on OK match, vi mötte antagligen serievinnarna borta och oavgjort hade inte varit orättvisst, men är lite orolig inför play off, tänk om bechio och beckford är skadade då, ytterbackarna imponerade inte, och innwemittfältet är svagt, tror vi måste få in Delph där och ha robinson på yttern istället

Sleivind

Ikke noe spesielt imponerende av Leeds. Synes mange av spillerne virker slitne. Både Becchio og Dickinson er rett og slett svake idag. Kilkenny spiller en helt grei kamp, Howson er totalt usynlig. Var ikke mange gangene vi såg noe til han idag, hvor ble det av alle løpene inn i boksen? Snodgrass var en skygge av seg selv, virker sliten han og. Forsvaret vårt er bra idag, men backene går ikke akkurat altfor ofte fremover på banen, men Douglas gjorde det kanskje smart og holdt seg tilbake idag, med tanke på vingen til Leicester.

Ellers så var vel Delph en av de bedre, sjøl om det var mye nesten idag, og i tillegg burde han vel hatt et mål i 2.omgang. Robinson viser bra takter når han kommer inn, Leeds skaper flere sjanser i den halvtimen han spilte, enn de gjorde den første timen.

ollan

MOT

3 Strake seire i play off  så er vi opp i CCC.
Stå på, ikke mist motet.
Ollan

Bjalle Skien

Quote from: Sten on April 13, 2009, 15:10:50
dette sugde jo ikke ubetydelig.

da ses vi på Falkum om et par timers tid.

Jepp ses på Falkum alle sammen...

johnny gangster

Quote from: SirOlsen on April 13, 2009, 15:15:00
Helt uenig!

Robinson skapte faktisk veldig mye for oss og jobbet mye hardere enn jeg hadde forventet + at han skapte sjangser!
ja synst eg og. var han som var vår offensive drivkraft i 2 omg. kom til eit par gode sjangsar og virka solid i jobbingen sin.

Blank_File

Alle dere kan bare være så forbanka sure dere orker! Jeg hadde bestilt Viasat Sport i anledningen, og ble fortalt at kampen begynte 20.45 som vanlig. Skulle bare inn å sjekke "pre-matchen" nå på framsia, for å finne ut at hele kampen er over... Jeg finner ikke ord......

LEO

Robinson hadde et glimrende innhopp.

Blant annet "målgivende" til Delph og to gode skudd hadde han.  Eneskudd var litt for rett på men keeperen måtte redde med en hand.

Ellers er Dickinson helt tragisk fremover men hadde to gode inngripen defensivt.

Robinson starter neste kamp for da har Delph karantene.  Det vil Delph trenge for han ser sliten ut.  
Ble imponert av Sodje og Naylor gjør jobben.  Men vi mangler en venstre back.

olsen leeds

langoddsen røk også hadde uavgjort, enda mer surt :'(

Sølvreven

Quote from: SirOlsen on April 13, 2009, 15:13:35
Fy søren det her var skikkelig bittert altså!

Når jeg har roet meg ned så skal jeg innrømme faktumet at jeg var imponert over mye av det Leeds gjorde idag.. faktisk så bra at jeg mener vi skulle hatt seieren idag om noen skulle ha en seier i det hele tatt  :'(
Men nå er bare skuffelsen total... hadde målet enda kommet 10 minutter før... ikke for det, resultatet hadde blitt det samme.. men jeg synes det er så forbaska surt å miste poeng på overtid.. sukk...
Så enig, så enig. Jæææææævla surt  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kickthemdown

Quote from: Blank_File on April 13, 2009, 15:19:08
Alle dere kan bare være så forbanka sure dere orker! Jeg hadde bestilt Viasat Sport i anledningen, og ble fortalt at kampen begynte 20.45 som vanlig. Skulle bare inn å sjekke "pre-matchen" nå på framsia, for å finne ut at hele kampen er over... Jeg finner ikke ord......
Hva med å undersøke litt bedre? Står OVERALT at det er tidlig kampstart. Ingen kamper begynner 20.45 når det er påske....

Alta-White

Blank_File

Quote from: Alta-White on April 13, 2009, 15:20:51
Hva med å undersøke litt bedre? Står OVERALT at det er tidlig kampstart. Ingen kamper begynner 20.45 når det er påske....

Alta-White

Fullstendig klar over problemet, men har vært borte hele påska og kom hjem igjen sent igår kveld.

sportcarl1

tror grayson kanske måste inrikta sig på play off nu, och kanske vila en del spelare så de är fräscha till slutspelet, sista 2 matcherna bör han kanske låta spelare som snoddgrass vila så de är som bäst när det gäller

Sølvreven

He he. Sorry, men dette var så tragisk at jeg bare må le.  :D Du fikk ihvertfall frem latteren hos meg oppi all elendigheten. Det må da være dette som kalles galgenhumor? Hehehehe. Jeg gikk også glipp av kampen pga av en eller annen skrev 15.10 her i denne tråden, men jeg fikk da med meg de siste 20 min. Og jeg hadde IKKE betalt for det   :)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sheridan

sportcarl1

Alta-White
Jo faktiskt(ler) Millwall-Peterborugh

Kickthemdown

Quote from: NEO on April 13, 2009, 15:20:34
Forferdelig forestillling - kampen sett under ett.
Gir Ankergren godkjent.
Ellers ikke mange som hadde noen god dag på jobben.

Her må det stor skjerping til foran play-off kampene..... >:(
Uenig. Vi spiller borte mot det beste laget i divisjonen. Da synes jeg den forestillingen vi leverte står til godkjent.

Casper : Meget god
Douglas : Trøbbel med Dyer sin ekstreme fart, men får absolutt godkjent.
Naylor : Meget god
Sodje : Strålende
Parker : Ok. Får ikke være med like mye fremover som han vil pga Delph.
Snoddy : Sliten og anonym.
Kilkenny : Jobber veldig bra, mer enn godkjent.
Howson : Ikke bra nok. Så ut som han passet mer på Oakley enn å gå på løp for oss.
Delph : Bra. Små finesser hele veien. Elendig avslutning alene med keeper. Fint han får pause nå.
Dickinson : Jobber bra, men er veldig usikker på en spille en spiller i form på dette tidspunktet i ses.
Becchio : Sliten, touch som en torsk i dag

Robbo : Han bør være fast uansett hvem som er susp eller skadet. Strålende spiller.

Fansen : Helt syke. Pisset på Leicester fansen i 2X45.

Alta-White

Trond90

Er surt og tape 20 sek før slutt! Men 2 plassen er vel tapt uansett? Her er det og stålsette seg på play off kamper, gruer meg allerede! ps. Dickinson var forferdelig dårlig, må vel nesten være bedre og starte med Grella? MOT

Godkjent: Casper, Naylor&Sodje, og kanskje Snoddy..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

SirOlsen

Quote from: Sølvreven on April 13, 2009, 15:25:49
He he. Sorry, men dette var så tragisk at jeg bare må le.  :D Du fikk ihvertfall frem latteren hos meg oppi all elendigheten. Det må da være dette som kalles galgenhumor? Hehehehe. Jeg gikk også glipp av kampen pga av en eller annen skrev 15.10 her i denne tråden, men jeg fikk da med meg de siste 20 min. Og jeg hadde IKKE betalt for det   :)
Hehe, jeg måtte nesten trekke på smilebåndet av den der selv  :D
Det er godt å se at jeg ikke er den eneste som utsettes for liknende overgrep!  ;D
Men idag var det ikke min tur... det har dog skjedd et par ganger, som spesiellt DU SØLVREVEN og ASBJØRN skal gni inn hver lørdag!  >:( Skam dere! :p

EDIT: Men hva er det som skuer mitt blåtte øye?  ;D Hadde du virkelig på ekte fått for deg at kampen startet 15.10 idag?  ;D ;D Velkommen i klubben! Denne skal jeg bruke for hva det er verdt!  ;D ;D ;D Seieren er min!  ;D
-SirOlsen-

Kickthemdown

Quote from: sportcarl1 on April 13, 2009, 15:27:21

Alta-White
Jo faktiskt(ler) Millwall-Peterborugh
Shame on me then...

Alta-White