Skrevet av Emne: Utelivet i Leeds  (Lest 4797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Utelivet i Leeds
« på: April 09, 2009, 17:49:05 »
Det byrjar å bli ei stund sidan eg sist var i Leeds, så eg lurer rett og slett på om nokon kan dele sine tips om nattklubbar, pubar med meir. Eg er ingen stor fan av syreklubbar og musikk som minnar om flyalarm. Dessutan føretrekk eg minimum 50 prosent kvinneleg andel på utestaden.

Usikker på kor oppdatert denne nettsida er: http://www.leeds-uk.com/nightclubs.htm
Fleire "gamle" kjente namn i oversikten, men for alt eg veit har plassane endra namn og tema sidan sist.

Per-Stian

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #1 på: April 09, 2009, 17:53:07 »
The Cockpit?
Mojo?
Living Room?
Oceana?
Kva skjer i gamle Wearhouse eller Majestyk?
« Siste redigering: April 09, 2009, 18:20:44 av Per-Stian »

Per-Stian

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #2 på: April 09, 2009, 19:18:10 »
Takk for mange fine svar så langt ;D

Nokon som veit om det jamnt over kostar £ 6-10 for å kome inn på dei ulike nattklubbane?

Tom S

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #3 på: April 09, 2009, 20:14:13 »
Takk for mange fine svar så langt ;D

Nokon som veit om det jamnt over kostar £ 6-10 for å kome inn på dei ulike nattklubbane?

Var stort sett fri inngang der eg og Marius var....
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #4 på: April 09, 2009, 20:52:56 »
Tror nok du bare må prøve deg frem på de forskjellige stedene. Selv liker jeg meg godt på Living Room,Tiger Tiger , Heaven & Hell og The Cockpit. 5£ i CC de fleste steder...
Majestyk eksiterer som det alltid har gjort. Høy musikk,mye folk sent på lørdagsnatten.
Prøv å finn nye steder og kom med anbefalinger her etterpå!!

God tur,skulle så gjerne vært med!!!
Ollan

chief

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #5 på: April 09, 2009, 20:57:26 »
Takk for mange fine svar så langt ;D

Nokon som veit om det jamnt over kostar £ 6-10 for å kome inn på dei ulike nattklubbane?

I fare for at vi skriker i munnen på hverandre, så har mange avstått fra å svare deg Per Stian.

Eller kanskje det er for ikke å røpe alle godbitene, der hvor alle de pene damene går mener jeg, og andelen av de er 75%
1 4 all and all 4 1

Per-Stian

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #6 på: April 09, 2009, 21:27:06 »
Takk for mange fine svar så langt ;D

Nokon som veit om det jamnt over kostar £ 6-10 for å kome inn på dei ulike nattklubbane?

I fare for at vi skriker i munnen på hverandre, så har mange avstått fra å svare deg Per Stian.

Eller kanskje det er for ikke å røpe alle godbitene, der hvor alle de pene damene går mener jeg, og andelen av de er 75%

 ;D

Per-Stian

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #7 på: April 09, 2009, 21:28:11 »
Takk for mange fine svar så langt ;D

Nokon som veit om det jamnt over kostar £ 6-10 for å kome inn på dei ulike nattklubbane?

Var stort sett fri inngang der eg og Marius var....

Haha ;D Tips om nokre gode leiketøysbutikkar eller kioskar med eksotisk og fargesprakande snop?

h.b

  • Gjest
Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #8 på: April 10, 2009, 18:44:05 »
Ligger en erotisk sjappe med godt utvalg i nærheten av The majestyk. Men vet ikke helt om det er slike leksaker du tenker på

ollan

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #9 på: April 10, 2009, 20:46:23 »
Ligger en erotisk sjappe med godt utvalg i nærheten av The majestyk. Men vet ikke helt om det er slike leksaker du tenker på
;D ;D
Ollan

ivo

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #10 på: April 10, 2009, 23:08:24 »
Hvordan er kleskoden på nattklubbene? Slipper man inn med f.eks dressjakke med dongeribukse?

Raven

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #11 på: April 13, 2009, 13:31:46 »
Hvordan er kleskoden på nattklubbene? Slipper man inn med f.eks dressjakke med dongeribukse?
Slipper stor sett inn med vanelig tøy med få unntakk.

ivo

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #12 på: April 14, 2009, 18:28:44 »
Ok. Gjelder dette også Majestyk og Tiger Tiger?

ollan

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #13 på: April 14, 2009, 22:40:44 »
jepp
Ollan

Svend Anders

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #14 på: April 15, 2009, 11:15:30 »
Jeg trodde jeg var oppdatert, men har Majestyk åpnet igjen?
Det har vært stengt ganske lenge uten at jeg har fått med meg at det har gjenåpnet i så fall.

Living Room anbefaler jeg penbukse og pensko til. Det er et sted for business-folket til å slappe av, og brukes det olabukse så pleier den i så fall være meget elegant og moderne.

SA

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #15 på: April 15, 2009, 12:29:02 »
Eg heller har ikkje tro på at Majestyk e åpent....har ikkje sett folk utafor der på mange år 8)

Per-Stian

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #16 på: April 15, 2009, 15:34:22 »
Majestyk er stengt. På døra henvisast det til Oceana oppe i Headrow. Oceana er forøvrig ein utestad eg kan anbefale alle som taklar litt høg musikk og relativt pene damer.

Mojo, som det vart skrive om i forrige TPN, er ei kul lita bule som spelar indiemusikk. Obs! Stor pølsefaktor.

Svend Anders

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #17 på: April 15, 2009, 17:16:12 »
Majestyk er stengt. På døra henvisast det til Oceana oppe i Headrow. Oceana er forøvrig ein utestad eg kan anbefale alle som taklar litt høg musikk og relativt pene damer.

Mojo, som det vart skrive om i forrige TPN, er ei kul lita bule som spelar indiemusikk. Obs! Stor pølsefaktor.

Stor pølsefaktor? 

Sikker på du gikk riktig sted?  :-\

SA

lojosang

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #18 på: April 15, 2009, 17:21:38 »
Er det bare jeg som vil ha bulene mine så brune som mulig når jeg først er i Det Forente Kongerike?

Steder hvor fiffen drar for å slappe av høres pyton ut.  ;D
- Leif Olav

Per-Stian

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #19 på: April 15, 2009, 23:47:22 »
Majestyk er stengt. På døra henvisast det til Oceana oppe i Headrow. Oceana er forøvrig ein utestad eg kan anbefale alle som taklar litt høg musikk og relativt pene damer.

Mojo, som det vart skrive om i forrige TPN, er ei kul lita bule som spelar indiemusikk. Obs! Stor pølsefaktor.

Stor pølsefaktor? 

Sikker på du gikk riktig sted?  :-\

SA

Vi klarte faktisk å finne fram til Mojo utan drosje, og ja, det var mykje pølse og lite lompe der på laurdag. Men folk verka hyggelege og musikken var fabelaktig.

Cherry

Sv: Utelivet i Leeds
« Svar #20 på: April 27, 2009, 16:10:08 »
The Purple Door anbefales ift eksotisk godteri!!
Men ikke kjør bil hjem etterpå, som en viss nordmann gjorde derfra...