KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4

Started by kjelvi, April 11, 2009, 18:04:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per-Stian

Tykkjer tabbekvota til Ankergren er overfylt, men samstundes har han hatt mange poengbergande redningar denne sesongen. Blir aldri klok på dansken, men i eit potensielt CCC-liv må vi ha ein ny målstoggar.

Asbjørn

Quote from: Pettersen97 on April 18, 2009, 16:32:22
Fra 2-0 til 2-1 iløpet av 60 sec..
Søte pannekaka!!
...det tok vel snarere under sekundet akkurat det da...  ::)

Fra 1-0 til 2-1 tok vel ca 60 sek...  :-[
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

De snakker om at kampen ville vært game over etter 2-0, er de ikke klok av skade? (Leyton Orient og Crewe). Men kanskje vi er bedre på en 2-0 ledelse mot 11 mann, enn mot 10??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Bra takling av Douglas..klokkerent....blitt en soleklar straffe om han hadde misset der. Ikke noe å si på innsatsen.

Pettersen97

Quote from: baste on April 18, 2009, 16:33:44
Keeperen skal KONTROLLERE feltet sitt..mao ROPE når han kommer ut...feks så kan han rope Keeper..alle forsvarspillere sjønner da at Casper kommer ut....

Liker ikke slike tabber...Tranmere kommer til å prøve på alt mot Casper...snakker om...

Casper har ingenting dær ute å gjøre når det e en duell mellom to spillera. Han skal stå å heller være klar på en eventuell stuss, ei tilbake heading som føre til skudd fra en anna tranmere spiller. Pokker altså..
The Mighty Whites

isak

Bristol R leie mot Millwall!  :)

Trond90

Kom igjen Leeds, Casper kommer sterkt tilbake som han alltid gjør!! MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Førde

36' Brighton & Hove A. 1 - 0 Oldham Athletic

36' Bristol R. 2 - 1 Millwall

36' Carlisle U. 1 - 0 Swindon T.

36' Crewe Alexandra 1 - 0 Cheltenham

36' Hereford U. 0 - 0 Colchester U.

36' Leeds U. 2 - 1 Tranmere R.

36' Leyton Orient 1 - 0 Northampton T.

36' Peterborough U. 1 - 0 Stockport County

36' Scunthorpe U. 0 - 0 Milton Keynes Dons

36' Southend U. 0 - 0 Leicester C.

36' Walsall 2 - 0 Huddersfield T.

36' Yeovil 1 - 1 Hartlepool U.
Marching On Together

soumoh

Kom igjen gutter og jenter. Slutt å diss Casper og la oss heller "get behind the team".
We'll be back.

Pettersen97

Quote from: Asbjørn on April 18, 2009, 16:35:09
Quote from: Pettersen97 on April 18, 2009, 16:32:22
Fra 2-0 til 2-1 iløpet av 60 sec..
Søte pannekaka!!
...det tok vel snarere under sekundet akkurat det da...  ::)

Fra 1-0 til 2-1 tok vel ca 60 sek...  :-[

Ja d va sånn d va :-[
The Mighty Whites

auren

Ferre

OPM

Med Beckford på topp er vi i en helt annen klasse en uten. I tillegg synes jeg at Sodje er en flott tilvekst. Han var banens beste i forrige kamp, og oser av trygghet. I tillegg så har han en spenst som gjør han fabelaktig i luftdueller både i forsvar og angrep. Synd at Ankergren med sitt håpløse feltarbeid igjen ødelegger. Til neste år må vi uansett ha en ny keeper enten v rykker opp eller ikke.

rd1

mot leicester var casper bra, skjønner ikke hvorfor han er så ustabil. Må byttes ut ved opprykk!
"Who needs Cantona??"

baste

nok en gang en "free header"....Casper på bærspor...Hvor er gutta våre...Come on LEEDS..

Tranmere har hevet spillet etter reduseringen...Snoddy, sett fart framover takk...Becchio, jeg har drakten din på meg- Ønsker 2 mål av deg...

rd1

Mk Dons med ledelse mot Scunthorpe..
"Who needs Cantona??"

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

ragnar

Elementær keeperviten er at når det er duell mellom to spillere skal keeper holde seg unna og heller vente på utfallet av duellen. En ser jo hele tiden keepere som feilvurderer dette og hva som skjer son oftest da...

Ankers er en grei 2. keeper i CCC men Leeds må ha inn en mer stabil 1. keeper. En som gjør forsvaret trygt som flere sier her inne.

Kan faktisk klare 3. plassen og. Men først skal denne kampen vinnes!
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Sodje eller Naylor puttar på hjørnespark i dag. Dei har vore suverene i luftrommet dei minutta eg har sett.

MOT, we're gonna see ya win!

rd1

hvordan går det med Douglass på høyreback idag. Han ble fraløpt gang på gang mot Leicester, og er ikke en høyreback for fremtiden!
"Who needs Cantona??"

Andreas-H

Vi slipper inn altfor mange enkle mål, greit nok at Casper er god når han er på topp, men når han er dårlig er han også latterlig dårlig. Han er i tillegg ekstremt ustabil, nå var han god mot Leicester sist, men nå tuller han det til igjen. Kanskje vi heller skal hente en ny keeper i stedenfor å skaffe oss middelmådige spisser.

Another_Roger

Gratulerer med 2-1. Leeds har vore gode. Men som eg sa, denne kampen tapte vi rundt halv 6 på mandag.

Sølvreven

Ingentin å gjøre på jobb frem til klokka 16.00, men da braker det løs selvfølgelig  >:(
Men ser da at det er kommet 3 mål på no time. Skremmende at alle lag får lov til å slå tilbake når vi leder 2-0  :(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Fygle

Quote from: Another_Roger on April 18, 2009, 16:42:51
Gratulerer med 2-1. Leeds har vore gode. Men som eg sa, denne kampen tapte vi rundt halv 6 på mandag.

IDIOT!!  ;)
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Dennis

Jepp, hold deg på det skire du, frem til dere eventuell drar hjem med poeng.  ::)
Marching on together!

auren

Nesten 2-2. Kjempesjanse... Dette er for dårlig!

auren

Sander

Another_Roger

Quote from: id-buy on April 18, 2009, 16:44:10

IDIOT!!
.9
Dette må du gjerne føre bevis for :)

Pettersen97

Quote from: id-buy on April 18, 2009, 16:44:10

IDIOT!!

Ingen vits å være sur. Alle vet at den som ler sist ler best :)
The Mighty Whites