Skrevet av Emne: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?  (Lest 19472 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« på: April 11, 2009, 20:25:09 »
Sitter her og ser Newcastle, og de startet med Owen og Ameobi på topp. Vel, ingen suksess, og en lokal unggutt erstatter Ameobi midtveis i 2. omgang. På benken sitter fortsatt Smudger. Han får nå nærmest ingen spilletid på et bunnlag i PL. Hvor gikk det galt?

- En sensasjonell debut på Anfield med scoring. Var han 17?
- Scoring og storspill i debuten for England.
- For oss var han svært god i CL-eventyret i spann med Viduka på topp.
- 4 mål i en kamp i UEFA-cupen sesongen etter.

Hva nå? Er det Gud som straffer han etter overgangen til Scum? Hemmes han fortsatt av det stygge beinbruddet? Var det feil av SAF å forsøke og omskolere ham til midtbanespiller?
Vel, jeg ser hans innsats og guts og spillestil som gjør han en perfekt makker til Beckford. Rykker vi opp, bør prioritet nummer 1 være å hente gutten hjem. Jeg får nesten våte drømmer bare ved tanken.... :)

Tom S

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #1 på: April 11, 2009, 20:29:51 »
Enig, neste sesong når Leeds og Newcastle skal møtes i seriespill må Smithy spille for oss.

Hent Smithy heim!
COME ON LEEDS !!

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #2 på: April 11, 2009, 20:45:54 »
Hva nå? Er det Gud som straffer han etter overgangen til Scum?

Det var vel Ridsdale & co som ødelagte gutten.  Han blødde for Leeds.  Favorittklubben hans gikk i oppløsning.  Han gjorde det eneste riktige, gikk til den klubben som gav mest og som hjalp Leeds mest økonomisk, nemlig scum.  Gav selv sin sign on fee til Leeds.
Ble hundset av storparten av Leedsfansen pga dette.  Men hjertet hans er fortsatt hos Leeds og dette bærer han selvfølgelig fortsatt preg av.  Kan egentlig ikke forstå hvorfor han ble sett på som en judas da han bare prøvde å redde favorittklubben sin(den eneste klubben i hans hjerte)

Denne gutten bør vi så snart som muligt bringe hjem igjen slik at han kan starte å blomstre på fotballbanen igjen.  Han er og blir Leeds av hele sitt hjerte og til helvete med alle som snik judasfiserer ham!

Andersen

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #3 på: April 11, 2009, 20:46:03 »
Han er jo blitt sett på noen Leeds kamper i år da, når han har vært intervjuet i forbindelse med resultater som gjelder Leeds, så har han alltid sag vi, eller oss i Leeds. Kanskje han lengter tilbake? Vil vi ha ham tibake? Har han råd til å gå ned i lønn , hvis han kommer til ER ? Newcastle vil kvitte seg med ham, hever for mye lønn!? i uka ! Jeg er sjeptisk  ???  Vi har vel nok spisser på laget nå?....... eller ?  ::)  

Dennis

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #4 på: April 11, 2009, 20:52:27 »
Om vi går opp, kommer han hjem.
Marching on together!

testo

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #5 på: April 11, 2009, 20:58:22 »
Hva nå? Er det Gud som straffer han etter overgangen til Scum?

Det var vel Ridsdale & co som ødelagte gutten.  Han blødde for Leeds.  Favorittklubben hans gikk i oppløsning.  Han gjorde det eneste riktige, gikk til den klubben som gav mest og som hjalp Leeds mest økonomisk, nemlig scum.  Gav selv sin sign on fee til Leeds.
Ble hundset av storparten av Leedsfansen pga dette.  Men hjertet hans er fortsatt hos Leeds og dette bærer han selvfølgelig fortsatt preg av.  Kan egentlig ikke forstå hvorfor han ble sett på som en judas da han bare prøvde å redde favorittklubben sin(den eneste klubben i hans hjerte)

Denne gutten bør vi så snart som muligt bringe hjem igjen slik at han kan starte å blomstre på fotballbanen igjen.  Han er og blir Leeds av hele sitt hjerte og til helvete med alle som snik judasfiserer ham!

Kunne ikke sitert det bedre selv  ;)

Om vi går opp, kommer han hjem.

Vi får håpe på det,men hvor stor er kjangsen for det
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #6 på: April 11, 2009, 21:04:29 »
Om vi går opp, kommer han hjem.

Vi får håpe på det,men hvor stor er kjangsen for det

Antakelig ikke særlig stor, men hvem vet?

Karrieren hans har vært et eneste stort mareritt i flere år, så hvorfor ikke komme hjem og begynne på nytt? Nå er det vel et spørsmål om lønn og en gjeng sneversynte "hat-fans" av han som kan sette en stopper for det, men jeg håper og tror han blir aktuell for en retur til Elland Road i sommer.
Marching on together!

peacock

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #7 på: April 11, 2009, 21:11:01 »
Han er jo blitt sett på noen Leeds kamper i år da, når han har vært intervjuet i forbindelse med resultater som gjelder Leeds, så har han alltid sag vi, eller oss i Leeds. Kanskje han lengter tilbake? Vil vi ha ham tibake? Har han råd til å gå ned i lønn , hvis han kommer til ER ? Newcastle vil kvitte seg med ham, hever for mye lønn!? i uka ! Jeg er sjeptisk  ???  Vi har vel nok spisser på laget nå?....... eller ?  ::)  

Nok spisser? En Smudger i form er lysår bedre enn Beccio. Dessuten, lokal forankring er viktig. Jeg vil alltid være svak for "local lads." Synd nå at mange av våre spiller toppfotball andre steder enn i Leeds.

testo

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #8 på: April 11, 2009, 21:20:08 »
Noen som kjenner til kontrakta/ene hans.Tenker på overgangsummer som kan bli litt i høyeste laget for oss om ikke Mr Bates har en sparegris på lur.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Robert

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #9 på: April 11, 2009, 21:28:54 »
Med tanke på at Smith ga sign-on feen til Leeds når de trengte pengene, tror jeg egentlig Smith kan tenke seg å gå ned i lønn for å få spille for Leeds.

Jeg håper ihvertfall det :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Ferre

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #10 på: April 11, 2009, 21:34:26 »
Enig, peacock. Hvis vi rykker opp, og Smith holder seg skadefri til neste sesong, bør han helt klart hentes hjem igjen. Selv om det er noen fans der ute som sterkt misliker Smith, tror jeg majoriteten av Leeds-fans vil bli fornøyd med å få Smudger tilbake.

testo

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #11 på: April 11, 2009, 21:53:11 »
Alan Smith har kontrakt til 2012.Om Smith ytrer sitt ønske om overgang til Leeds så setter de vel prisen til himmels,eller vi kunne tatt med Mark Viduka på lasset som har en kontrakt som utløper etter denne sesongen med oppsjon på ett år.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #12 på: April 11, 2009, 21:59:44 »
Viduka og Smith på topp for Leeds.. Ooo, jeg lukter Premier League ;D

Eldorado

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #13 på: April 11, 2009, 22:24:27 »
Viduka og Smith på topp for Leeds.. Ooo, jeg lukter Premier League ;D
Godsaker ja :D
Ser ut som om du må stille deg i veikanten og stikke ut tommelen

Dennis

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #14 på: April 11, 2009, 22:26:48 »
Alan Smith har kontrakt til 2012.Om Smith ytrer sitt ønske om overgang til Leeds så setter de vel prisen til himmels,eller vi kunne tatt med Mark Viduka på lasset som har en kontrakt som utløper etter denne sesongen med oppsjon på ett år.

Neppe!

Alan hever nok en god slump penger hver uke for å sitte på benken og tribunen i Newcastle, så hvorfor skulle de sette en stor overgangssum og dermed stenge for en eventuell overgang? Tipper klubben lar han gå forholdsvis billig, spesielt om det skulle bli nedrykk - da har de neppe noe valg.

Han virker jo ikke akkurat med i framtidsplanene på St.James' Park? Jeg hørte ikke intervjuet med Smudger etter en av kampene selv, men leste/hørte at han regnet med å forlate klubben i sommer...?

På den andre siden, hvor ofte skjer det at spillere tar et lønnstrekk på 30-50k pund i uka for å spille for favorittklubben? Det skulle jeg likt å se!  :D
« Siste redigering: April 11, 2009, 22:28:30 av Mr Kaizer »
Marching on together!

L.RADEBE

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #15 på: April 11, 2009, 22:43:50 »
Går Leeds opp i år vil de jo være i en grei posisjon med å tilby han lønn på rundt 10-12000 pund (championship lønn) i uka. Et ganske stort sprang fra hva han har i dag ja.. Hadde han gått med på en slikt lønnskutt ville man nesten kunne plassert han i samme bås som Joseba Etxeberria (spiller gratis for Bilbao i Spania neste år). Runar Berg er vel et annet nærliggende eksempel  ;)
 

testo

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #16 på: April 11, 2009, 22:57:13 »
Alan Smith har kontrakt til 2012.Om Smith ytrer sitt ønske om overgang til Leeds så setter de vel prisen til himmels,eller vi kunne tatt med Mark Viduka på lasset som har en kontrakt som utløper etter denne sesongen med oppsjon på ett år.

Neppe!

Alan hever nok en god slump penger hver uke for å sitte på benken og tribunen i Newcastle, så hvorfor skulle de sette en stor overgangssum og dermed stenge for en eventuell overgang? Tipper klubben lar han gå forholdsvis billig, spesielt om det skulle bli nedrykk - da har de neppe noe valg.

Han virker jo ikke akkurat med i framtidsplanene på St.James' Park? Jeg hørte ikke intervjuet med Smudger etter en av kampene selv, men leste/hørte at han regnet med å forlate klubben i sommer...?

På den andre siden, hvor ofte skjer det at spillere tar et lønnstrekk på 30-50k pund i uka for å spille for favorittklubben? Det skulle jeg likt å se!  :D


Rykker vi opp må stallen forsterkes,den saken er klar.
Når det gjelder lønnstrekk så er ikke det noen ønsker seg,men i disse finans dager så er vel Smith realistisk nok til å akseptere lønnskutt for å spille fotball for Leeds. ;D
Det må være noe i det besøket han hadde for et par uker siden.Han har ikke vært på ER på flere år,og plutselig dukker opp når han ikke er ønsket i stallen til Newcastle.Jeg håper det er noe på gang.
Det skulle jeg likt å se  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #17 på: April 11, 2009, 23:13:31 »
Om vi går upp och Newcastle går ner(vilket är ett ganska troligt scenario) tycker jag  det är den första förstärkningen vi skall göra, tror enbart han underskrift ökar förhhandsförsälning av säsongsbiljetter med 4-5000, tror Newcastle i princip skulle släppa honom gratis för att slippa hans lönekontom tror det är möjligt få över honom om vi går upp iCCC  och Newcastle stannar i PL, tycker han blivit dåligt behandlad och fått för lite chanser
 

Kickthemdown

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #18 på: April 11, 2009, 23:16:58 »
Min Newcastle kompis sier at Newcastle ville gitt Smithy bort gratis om det hadde vært noen som ville ha han nå. £50.000 i uka !!! :D

Smithy er en legende og jeg gråter om han kommer hjem! Sikker på at han får en opptur i karrieren sin også. Smth og Beckford skyter oss opp i PL..

Alta-White

sportcarl1

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #19 på: April 11, 2009, 23:19:28 »
Vore fint att slänga in honom i play-off :D
 

Hallgeir *

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #20 på: April 11, 2009, 23:48:28 »
  Jeg tror dessverre at flere her snakker fra hjertet når hodet skulle vært brukt. Det hadde vært fint å fått han tilbake, men hvor realistisk det er skal jeg la være usagt. Selvfølgelig er det lov å håpe.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #21 på: April 11, 2009, 23:51:39 »
  Jeg tror dessverre at flere her snakker fra hjertet når hodet skulle vært brukt. Det hadde vært fint å fått han tilbake, men hvor realistisk det er skal jeg la være usagt. Selvfølgelig er det lov å håpe.

Kanskje en rik kjeltring vil sponse hele hans overgang og deler av lønna?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #22 på: April 11, 2009, 23:57:23 »
  Jeg tror dessverre at flere her snakker fra hjertet når hodet skulle vært brukt. Det hadde vært fint å fått han tilbake, men hvor realistisk det er skal jeg la være usagt. Selvfølgelig er det lov å håpe.

Kanskje en rik kjeltring vil sponse hele hans overgang og deler av lønna?  ::)
Tenker du på Ken Bates?  :D
Super Leeds since 1968

Adis

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #23 på: April 12, 2009, 00:10:39 »
Jeg kan spare meg for at han returnerer. I aller høyeste grad! NEI takk!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Smudge17

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #24 på: April 12, 2009, 00:17:33 »
Smithy er en legende og jeg gråter om han kommer hjem! Sikker på at han får en opptur i karrieren sin også. Smth og Beckford skyter oss opp i PL..

Alta-White
[/quote]

Totaly agree! Kom hjem Smithy, og få fart på karrieren din igjen! ;D

testo

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #25 på: April 12, 2009, 00:26:58 »
Jeg kan spare meg for at han returnerer. I aller høyeste grad! NEI takk!

Ser ikke problemet med en overgang.Hva mener du ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kickthemdown

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #26 på: April 12, 2009, 00:52:23 »
Jeg kan spare meg for at han returnerer. I aller høyeste grad! NEI takk!
Regner med at du er med over bare for å hylle Smithy når han gjør comeback Adis?  ;)

Alta-White

Karl Hot Shot

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #27 på: April 12, 2009, 01:23:47 »
Alan Smith i Leeds United for £10.000 i uka i The Coca-Cola Championship? Her må det være noen som har røyka noe med noe søtt i. Han hadde sjansen i 2004, men måtte absolutt ta turen over The Pennines til erkefienden.

Og nå er han ikke god nok for Newcastle United i fritt fall. Vel, jeg mener det er viktigere at Fabian Delph blir i klubben, enn at blåleppa kommer tilbake. Ikke det at jeg ville gått berserk om The Rothwell Scouser ble å se på Elland Road igjen, for tida har leget det åpne såret han skapte en vårdag for fem år siden, men jeg blir ikke våt i hakket heller ved tenken, som noen andre her inne.
 

Lars E

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #28 på: April 12, 2009, 03:52:59 »
Tar i likhet med de fleste her inne mer enn gjerne Smith og Beckford som spissduo neste år. Han er en av få fra CL-tiden jeg virkelig ønsker å se på ER igjen.
Forever Leeds

Eldorado

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #29 på: April 12, 2009, 04:08:02 »
Jeg kan spare meg for at han returnerer. I aller høyeste grad! NEI takk!
Regner med at du er med over bare for å hylle Smithy når han gjør comeback Adis?  ;)

Alta-White
Haha :D Jaa :P ;D
Ser ut som om du må stille deg i veikanten og stikke ut tommelen