Skrevet av Emne: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?  (Lest 20007 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andreas-H

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #30 på: April 12, 2009, 04:13:14 »
  Jeg tror dessverre at flere her snakker fra hjertet når hodet skulle vært brukt. Det hadde vært fint å fått han tilbake, men hvor realistisk det er skal jeg la være usagt. Selvfølgelig er det lov å håpe.

Kanskje en rik kjeltring vil sponse hele hans overgang og deler av lønna?  ::)
Tenker du på Ken Bates?  :D

Han sa en RIK kjeltring .. ::)

Bites Yer Legs

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #31 på: April 12, 2009, 05:37:03 »
Alan Smith i Leeds United for £10.000 i uka i The Coca-Cola Championship? Her må det være noen som har røyka noe med noe søtt i. Han hadde sjansen i 2004, men måtte absolutt ta turen over The Pennines til erkefienden.
Og nå er han ikke god nok for Newcastle United i fritt fall. Vel, jeg mener det er viktigere at Fabian Delph blir i klubben, enn at blåleppa kommer tilbake. Ikke det at jeg ville gått berserk om The Rothwell Scouser ble å se på Elland Road igjen, for tida har leget det åpne såret han skapte en vårdag for fem år siden, men jeg blir ikke våt i hakket heller ved tenken, som noen andre her inne.

Dette er vel tøys og fanteri...

Smith sa selv at Leeds-styret ikke var interressert i å fornye kontrakten hans selv om vi hadde holdt oss i PL, de ville selge. At de på desperat vis forsøkte å selge spillere til høystbydene når vi så rykket ned er vel noe alle har fått med seg? Samme sak med Milner, han ville heller ikke gå, men i hans tilfelle var det en 'riktig' klubb som hentet han.

Ingen gode spillere er gode i Newcastle, jeg tror Alan Smith kan finne tilbake til seg selv!

Denne tråden handler om Smith, ikke Delph.. Ser ikke relevansen..
KEEP FIGHTING!!

Milou

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #32 på: April 12, 2009, 07:41:24 »
Dette med Smith sin overgang frå Leeds er vel diskutert her på forumet på forumet omlag annakvar månad, og heldigvis ser det ut som dei verste anti-Smith synspunktene blir meir modererte etterkvart.

Faktum er at Smith ikkje måtte gå frå Leeds fordi Smith ikkje ville redusera løna til eit akseptablet nivå for Leeds. Han måtte gå fordi Leeds i praksis var bankerott og hadde bruk for alle pengar dei kunne få. At Smith i tillegg ga sin eigen sign-on fee til Leeds burde vera nok til å gje han heltestatus for all framtid. At Leeds-fansen (eller i allefall ein betydeleg del av Leeds-fansen) derimot "straffar" han for at det tilfeldigvis var ManUtd som var interessert i å gje mest pengar for ham er stakkarsleg.

Andersen

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #33 på: April 12, 2009, 07:53:33 »
Har Leeds råd til å kjøpe Alan Smith tilbake, hvis han vil til bake til Leeds igjen? Hvor mye tjener de beste Leeds spillerene  i forhold til ham ? Har Leeds råd til å betale lønna til Smith? Vil han ned så mye i lønn for å spille for Leeds igjen?  Disse premier Leage spillerene har jo et høyt forbruk av å kvitte seg med lønna si så fort som mulig ! ;D  Jeg vet ikke om noen spillere som er villig til å gå ned i lønn  så mye for å spille for moderklubben igjen.  :o LEEDS4EVER.


h.b

  • Gjest
Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #34 på: April 12, 2009, 08:51:57 »
Vil ikke ha tilbake Alan Smith hvis vi en gang kommer til Premier League. Gutten har alltid vært oppskrytt. Muligens kan vi gi ham en kontrakt som blir kanselert den dagen vi rykker opp i Premier League. Smith er en squadplayer i CCC, men i Premier League, så duger han ikke

peacock

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #35 på: April 12, 2009, 09:30:05 »
Vil ikke ha tilbake Alan Smith hvis vi en gang kommer til Premier League. Gutten har alltid vært oppskrytt. Muligens kan vi gi ham en kontrakt som blir kanselert den dagen vi rykker opp i Premier League. Smith er en squadplayer i CCC, men i Premier League, så duger han ikke

Jeg tror nok du bør redusere forventningene dine til hvilke spillere vi kan signere. Jeg tror de er noe urealistiske. Og, Smudger squadplayer i CCC? Den er vel noe drøy. En gang landslagsspiller og meget god i CL, nå så dårlig. Vel har det vært nedturer, men han er fortsatt såpass ung at karrieren kan få en oppsving. Det tror jeg faktisk er aller lettest å få til i moderklubben hvor han også har hjertet.

Hallgeir *

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #36 på: April 12, 2009, 10:19:14 »
  Jeg tror dessverre at flere her snakker fra hjertet når hodet skulle vært brukt. Det hadde vært fint å fått han tilbake, men hvor realistisk det er skal jeg la være usagt. Selvfølgelig er det lov å håpe.

Kanskje en rik kjeltring vil sponse hele hans overgang og deler av lønna?  ::)
Tenker du på Ken Bates?  :D

Han sa en RIK kjeltring .. ::)
  Nå nå... Han har da nok til salt i grøten.  ;)
Super Leeds since 1968

MooCow

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #37 på: April 12, 2009, 10:21:13 »
Voldsomt til romantifisering av Judas det var her då  ??? Han blir jo framstilt som eit offer her....

Nei vi vil ikkje ta fyren tilbake og kanskje redda stumpane av karrieren hans......


peacock

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #38 på: April 12, 2009, 10:22:38 »
Voldsomt til romantifisering av Judas det var her då  ??? Han blir jo framstilt som eit offer her....

Nei vi vil ikkje ta fyren tilbake og kanskje redda stumpane av karrieren hans......



Vi? Jeg tør vedde mye på at flertallet av Leeds-supportere hadde tatt imot han med åpne armer.

MooCow

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #39 på: April 12, 2009, 10:33:07 »
Dreg fram igjen denne som er spot on, og eg har lagt ut her før ein gang :

Alan Smith took breaking fans' hearts to a new level: he wanted to play in Italy or Spain, he said, so he could return to play for Leeds within a couple of years; within a week, he signed for Manchester United - something he had every right to do, of course, but which made him into a monumental hypocrite. He let these fans carry him around the Elland Road pitch on the final day of the season, and then made his decision in the knowledge it would tear out their hearts. The 'best' bit about his stupidity is that he thought it was okay (and get this!) to do so - as Leeds were relegated, therefore Leeds and Man U were "not rivals anymore" (and there was no hint of irony, either). As an act of great personal sacrifice, he forewent his "loyalty" bonus from Leeds; apparently, they're not so well off anymore.

So - and I'm extending the relationship analogy to breaking point here - in other words, just when every Leeds fan feels like he's lost his job, his house and his life savings, the girlfriend he adores goes and dumps him for the bloke he has always detested. Oh, but as a goodwill gesture, she says she won't take the widescreen TV and the DVD player. Nice.

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #40 på: April 12, 2009, 10:36:31 »
Tror ikke du skal vedde altfor mye... Pr i dag synes Alan Smith å være et stort spørsmålstegn, og i den situasjonen vi er i, signerer vi ikke spørsmålstegn! :)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Frode

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #41 på: April 12, 2009, 10:40:25 »
Vil ikke ha tilbake Alan Smith hvis vi en gang kommer til Premier League. Gutten har alltid vært oppskrytt. Muligens kan vi gi ham en kontrakt som blir kanselert den dagen vi rykker opp i Premier League. Smith er en squadplayer i CCC, men i Premier League, så duger han ikke
Helt enig.  Smith var oppskrytt.  En OK fighter, fint lite mer.
 

Promotion 2010

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #42 på: April 12, 2009, 11:10:02 »
Vil ikke ha tilbake Alan Smith hvis vi en gang kommer til Premier League. Gutten har alltid vært oppskrytt. Muligens kan vi gi ham en kontrakt som blir kanselert den dagen vi rykker opp i Premier League. Smith er en squadplayer i CCC, men i Premier League, så duger han ikke
Helt enig.  Smith var oppskrytt.  En OK fighter, fint lite mer.

Men kanskje symbolet på hva som manglet i Leeds de siste årene. EN FIGHTER!  :)  Husk de bildene av ham med tittelen Leeds-thorugh-and-through!



Se hva benkesliter Naylor gjorde da han kom til Leeds. Han er supporter på sin hals og har hevet seg og laget flere hakk nå i innspurten. Jeg tror ikke vi skal nedvurdere hva det ville bety for laget å ha noen skikkelige Leedssupportere på banen....  ;)

Kanskje en hjemkomst vil øke troen til de unge som nå går igjennom akademiet. Kanskje Alan Smith kan tilføre oss det Bobby Collins gjorde på 60-tallet og Gordon Strachan på slutten av 90-tallet? Han er tross alt mye bedre enn et CCC-nivå!

Jeg sa kanskje.......  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #43 på: April 12, 2009, 11:16:01 »
Vil ikke ha tilbake Alan Smith hvis vi en gang kommer til Premier League. Gutten har alltid vært oppskrytt. Muligens kan vi gi ham en kontrakt som blir kanselert den dagen vi rykker opp i Premier League. Smith er en squadplayer i CCC, men i Premier League, så duger han ikke
Helt enig.  Smith var oppskrytt.  En OK fighter, fint lite mer.
igrunn ingenting mer enn en god fighter!!

Billy the king

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #44 på: April 12, 2009, 11:21:24 »
Tipper hvis Alan Smith kommer tilbake til Leeds, så er han godtatt innen 1 mnd av de fleste Leedssupporterne ;)

peacock

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #45 på: April 12, 2009, 11:49:31 »
Vel talt, Promotion 2010!

Svend Anders

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #46 på: April 12, 2009, 13:43:10 »
Dreg fram igjen denne som er spot on, og eg har lagt ut her før ein gang :

Alan Smith took breaking fans' hearts to a new level: he wanted to play in Italy or Spain, he said, so he could return to play for Leeds within a couple of years; within a week, he signed for Manchester United - something he had every right to do, of course, but which made him into a monumental hypocrite. He let these fans carry him around the Elland Road pitch on the final day of the season, and then made his decision in the knowledge it would tear out their hearts. The 'best' bit about his stupidity is that he thought it was okay (and get this!) to do so - as Leeds were relegated, therefore Leeds and Man U were "not rivals anymore" (and there was no hint of irony, either). As an act of great personal sacrifice, he forewent his "loyalty" bonus from Leeds; apparently, they're not so well off anymore.

So - and I'm extending the relationship analogy to breaking point here - in other words, just when every Leeds fan feels like he's lost his job, his house and his life savings, the girlfriend he adores goes and dumps him for the bloke he has always detested. Oh, but as a goodwill gesture, she says she won't take the widescreen TV and the DVD player. Nice.

Vel og bra å skrive lidenskapelig om spanske eller italienske klubber, men hvem av de bød på han? Og hvem matchet Man Utds tilbud?
Samme innlegg klarer videre å disse poenget om at Smithy frivillig sa fra seg £700,000 - ti millioner kroner den gang - for at klubben skulle ha bedre sjans til å overleve. HVor useriøst kan det bli?

Jeg ser det ikke utenkelig at Smithy returnerer en gang fremover, og jeg lurer på hvor mye av de siste ukenes omtale i Leeds United egne mediekanaler som gjøres nettopp med tanke på å "lufte ut" litt, og forberede fansen på hva som kanskje kommer. Spekulasjon fra min side selvsagt, men ikke utenkelig.

Hva gjelder lønn så har Smith tjent seg nok penger, og Leeds kan da alle triksene i boka om hvordan man får hentet spillere fra noen pengesluk av noen klubber som er desperate etter å kvitte seg med spillere. Det er ikke utenkelig at det eventuelt vil være Newcastle som bidrar til å holde lønnsinntektene til Smith oppe også etter en eventuel overgang til Yorkshire. Vi vet jo alle hvordan Leeds hjalp Man City med Fowler, eller en del andre med Danny Mills....

Beckford og Smith på topp.
Ja, da snakker vi Leeds-ånda som går, da!

God påske!

SA

Smudge17

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #47 på: April 12, 2009, 14:00:08 »
Tipper hvis Alan Smith kommer tilbake til Leeds, så er han godtatt innen 1 mnd av de fleste Leedssupporterne ;)

Sign.

Joe Jordan

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #48 på: April 12, 2009, 14:34:54 »
Smith squad player i CCC? Herregud, ta en titt på dagens stall og fortell meg hvem som kommer til å briljere i wankership. Ã… ikke ville ha en spiller som Smith i stallen til et CCC lag er HELT bort i natta...

Og til dere som som syns Leeds er for gode for Smith, hvem ser dere egentlig for dere skal hentes inn neste sesong (jeg snakker da om vi rykker opp, noe som ikke er noen selvfølge for å si det mildt...)?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

HåvardK

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #49 på: April 12, 2009, 14:41:44 »
Smith squad player i CCC? Herregud, ta en titt på dagens stall og fortell meg hvem som kommer til å briljere i wankership. Ã… ikke ville ha en spiller som Smith i stallen til et CCC lag er HELT bort i natta...

Og til dere som som syns Leeds er for gode for Smith, hvem ser dere egentlig for dere skal hentes inn neste sesong (jeg snakker da om vi rykker opp, noe som ikke er noen selvfølge for å si det mildt...)?
Tipper Håkon har noen forslag her. Torres, Lampard, Drogba, van Persie, Reina, f eks.

Personlig prøver jeg å slutte å drømme før opprykket er (av)klart. En trenger ikke se seg langt tilbake for å forsvare et slikt utgangspunkt.

MooCow

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #50 på: April 12, 2009, 15:23:19 »
Dreg fram igjen denne som er spot on, og eg har lagt ut her før ein gang :

Alan Smith took breaking fans' hearts to a new level: he wanted to play in Italy or Spain, he said, so he could return to play for Leeds within a couple of years; within a week, he signed for Manchester United - something he had every right to do, of course, but which made him into a monumental hypocrite. He let these fans carry him around the Elland Road pitch on the final day of the season, and then made his decision in the knowledge it would tear out their hearts. The 'best' bit about his stupidity is that he thought it was okay (and get this!) to do so - as Leeds were relegated, therefore Leeds and Man U were "not rivals anymore" (and there was no hint of irony, either). As an act of great personal sacrifice, he forewent his "loyalty" bonus from Leeds; apparently, they're not so well off anymore.

So - and I'm extending the relationship analogy to breaking point here - in other words, just when every Leeds fan feels like he's lost his job, his house and his life savings, the girlfriend he adores goes and dumps him for the bloke he has always detested. Oh, but as a goodwill gesture, she says she won't take the widescreen TV and the DVD player. Nice.

Vel og bra å skrive lidenskapelig om spanske eller italienske klubber, men hvem av de bød på han? Og hvem matchet Man Utds tilbud?
Samme innlegg klarer videre å disse poenget om at Smithy frivillig sa fra seg £700,000 - ti millioner kroner den gang - for at klubben skulle ha bedre sjans til å overleve. HVor useriøst kan det bli?

Jeg ser det ikke utenkelig at Smithy returnerer en gang fremover, og jeg lurer på hvor mye av de siste ukenes omtale i Leeds United egne mediekanaler som gjøres nettopp med tanke på å "lufte ut" litt, og forberede fansen på hva som kanskje kommer. Spekulasjon fra min side selvsagt, men ikke utenkelig.

Hva gjelder lønn så har Smith tjent seg nok penger, og Leeds kan da alle triksene i boka om hvordan man får hentet spillere fra noen pengesluk av noen klubber som er desperate etter å kvitte seg med spillere. Det er ikke utenkelig at det eventuelt vil være Newcastle som bidrar til å holde lønnsinntektene til Smith oppe også etter en eventuel overgang til Yorkshire. Vi vet jo alle hvordan Leeds hjalp Man City med Fowler, eller en del andre med Danny Mills....

Beckford og Smith på topp.
Ja, da snakker vi Leeds-ånda som går, da!

God påske!

SA

He he, sa frå seg lojalitetsbonus ? Ja hadde jo vore toppen av kransekaka om han tok med seg lojalitetsbonusen og reiste til Scum ;D men for all del, dans rundt gullkalven folkens  ;) :D

Har forøvrig, som sagt av andre her, alltid meint at han var overrated. Innsats til 1000 kan ingen ta frå han, men ikkje stort meir heller.

peacock

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #51 på: April 12, 2009, 16:05:10 »


Har forøvrig, som sagt av andre her, alltid meint at han var overrated. Innsats til 1000 kan ingen ta frå han, men ikkje stort meir heller.

Du så ikke CL i 2001 antar jeg?

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #52 på: April 12, 2009, 16:08:51 »
Hva med å starte en Få Smitty hjem kampanje. Jeg skriver herved under
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Adis

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #53 på: April 12, 2009, 16:10:35 »
Jeg kan spare meg for at han returnerer. I aller høyeste grad! NEI takk!
Regner med at du er med over bare for å hylle Smithy når han gjør comeback Adis?  ;)

Alta-White

Mm..in your wet Smudger dreams!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

fjellhaugen

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #54 på: April 12, 2009, 16:18:04 »
syners det blir litt som å banne i kjerka å si at smudger ikke var "krem" for leeds. han var en av våre beste spillere i o`leary perioden og hadde et hjerte størrer en hele dagens satll har for leeds tilsammen. jeg var også en av de som ikke likte han gikk til scum, men så fort at han faktisk gikk der han fikk mest penger til leeds, samtidig som han kunne fortsette karrieren.

det eneste jeg ser som vanskelig med å hente hen hjem igjen er at det blit litt som med macca; han var engang en helt og SKAL dermed være det når han nå kommer tilbake... skeptisk til om vi noen gang får se han i form som mot lazio i CL fom noen år siden..

men for all del det er verdt både ett og to forsøk på å få han.


MAGPIES going down down down ;) ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

SirOlsen

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #55 på: April 12, 2009, 16:23:53 »
syners det blir litt som å banne i kjerka å si at smudger ikke var "krem" for leeds. han var en av våre beste spillere i o`leary perioden og hadde et hjerte størrer en hele dagens satll har for leeds tilsammen. jeg var også en av de som ikke likte han gikk til scum, men så fort at han faktisk gikk der han fikk mest penger til leeds, samtidig som han kunne fortsette karrieren.

det eneste jeg ser som vanskelig med å hente hen(??) hjem igjen er at det blitt litt som med macca; han var engang en helt og SKAL dermed være det når han nå kommer tilbake... skeptisk til om vi noen gang får se han i form som mot lazio i CL fom noen år siden..

men for all del det er verdt både ett og to forsøk på å få han.


MAGPIES going down down down ;) ;) ;)
Ble det litt hardt med pretting for å feire seieren igår eller?  :D ;D :D
-SirOlsen-

Sølvreven

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #56 på: April 12, 2009, 17:10:40 »
Ja takk. Jeg ønsker Smitty tilbake med en gang. Og gjerne Milner og Lennon i samme slengen  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sportcarl1

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #57 på: April 12, 2009, 17:15:11 »
Alan Smith Är Leeds through and through, han kämpade till sista matchen, och sedan att han gick till en av världens bästa klubbar då leeds åkte ner och inte ville ha kvar honom må väl inte ligga honom i fatet, handlar ju lite om viljan och ambitionen att lyckas, MU betalde bra både för honom och Rio till skillnad från vissa anra klubbar som utnyttjade oss(Liverpool,West ham och Tottenham), Jag vill ha dig tillbaka Alan om vi går upp
 

Budda

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #58 på: April 12, 2009, 17:22:05 »
Hvis vi rykker opp så må vi få hjem Smith. Smith og Becks på topp; en våt drøm  :)
Endre

Andersen

Sv: Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?
« Svar #59 på: April 12, 2009, 17:35:38 »
Som sagt det hele dreier seg om økonomi, kjøp av gutten, lønn til gutten :o Han er en local lad,ok  :D  vil han senke sine ambisjoner 2. div ned i ligasystemet  så ok . om han blir en slags frelser i to spann med Beckford i Leeds ? neppe ..... sjeptisk  :o LEEDS4EVER