Skrevet av Emne: Tabellen etter at Grayson overtok!  (Lest 6641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #30 på: Mai 04, 2009, 20:28:49 »
  Rykker vi ikke opp, får nok Grayson sparken høsten -09 en gang, og vi er på stedt hvil igjen.

....og vi starter all over again, med manager nr 114 på tre år :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #31 på: Mai 05, 2009, 09:55:31 »
Jeg er enig i fremgangen under Grayson, og har troen på mannen videre. Dog, jeg misliker tråden, da den bygger opp om at "vi er egentlig så mye bedre og burde ha rykket opp." Vi ble nummer 4, helt fortjent.

Promotion 2010

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #32 på: Mai 05, 2009, 23:42:36 »
Jeg er enig i fremgangen under Grayson, og har troen på mannen videre. Dog, jeg misliker tråden, da den bygger opp om at "vi er egentlig så mye bedre og burde ha rykket opp." Vi ble nummer 4, helt fortjent.

Unge mann, du har bare misforstått noe så aldeles alvorlig:

Trådstarter har her kun tatt for seg tiden ETTER at Grayson overtok. Det han prøver å insinuere er at ETTER at Grayson overtok så har Leeds United en formutvikling som er av den aller beste i divisjonen. Dette kan igjen føre til at formen blir forlenget ut i tre kamper til og gi Leeds United opprykk!   ;D


Vi er jo egentlig så mye bedre og burde rykket opp med bakgrunn i våre 25 siste kamper!

Enig med deg i at vi fortjnte vår 4.plass. Poenget er at systemet vi behersker og innstsen og ferdighetene til spillerne i år gjør oss til et bedre lag i år enn i fjor, tror jeg. Det var innlegget som skulle føre til debatt!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

peacock

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #33 på: Mai 06, 2009, 09:22:14 »
Jeg er enig i fremgangen under Grayson, og har troen på mannen videre. Dog, jeg misliker tråden, da den bygger opp om at "vi er egentlig så mye bedre og burde ha rykket opp." Vi ble nummer 4, helt fortjent.

Unge mann, du har bare misforstått noe så aldeles alvorlig:

Trådstarter har her kun tatt for seg tiden ETTER at Grayson overtok. Det han prøver å insinuere er at ETTER at Grayson overtok så har Leeds United en formutvikling som er av den aller beste i divisjonen. Dette kan igjen føre til at formen blir forlenget ut i tre kamper til og gi Leeds United opprykk!   ;D


Vi er jo egentlig så mye bedre og burde rykket opp med bakgrunn i våre 25 siste kamper!

Enig med deg i at vi fortjnte vår 4.plass. Poenget er at systemet vi behersker og innstsen og ferdighetene til spillerne i år gjør oss til et bedre lag i år enn i fjor, tror jeg. Det var innlegget som skulle føre til debatt!  ;)

Jeg er enig i alt du skriver jeg!

Promotion 2010

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #34 på: Mai 06, 2009, 22:12:33 »
Bare for å understreke:

Leeds top the table in second half of the season 
 
Leeds United were the form side in League One over the second half of the season.

Leeds amassed 48 points in their final 23 games of the season and finished above Peterborough 46 and Leicester 45 in the points totals.

Boss Simon Grayson took charge of the club in game 22 against Leicester City on Boxing Day and after a steady start the club went on a fantastic run from mid February after a shocking 2-0 defeat at Hereford United.

Most fans were resigning themselves to another season in League One after the Hereford defeat, it`s reported that Simon Grayson locked the players in the dressing room for almost an hour and read the riot act to his under achieving players.

Leeds run consisted of only one defeat in their final fourteen games after Hereford and that was a deep into injury time goal at Leicester City.

Leeds finished the season in fourth place and enter the Play offs against Millwall this weekend the form side.

The worst performing side was Hereford who amassed only seventeen points, Oldham Athletic and Stockport who were right in the promotion mix at the half way stage also finished in the bottom five.

Top points scoring teams in the second half of the season.

Top
Leeds 48 points
Peterborough 46
Leicester 45
Southend 41
MK Dons 38
Millwall 38

Bottom
Hereford 17
Cheltenham 19
Hartlepool 21
Stockport 23
Oldham 24
 
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=153802
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #35 på: Mai 07, 2009, 00:21:37 »
Enig med Auren. Var faktisk overraskende at Macca ble sparket etter en relativt kort downperiode, åtte kamper eller noe slikt.

I ettertid riktig, men den kunne vel neppe kommet noe særlig tidligere, eller?

Nei. Jeg klandrer ikke Bates for at han ikke sparket Macca tidligere. Jeg har alltid vært for kontinuitet og at managere skal få en reell sjanse til å prestere. Det må alikevel være lov til å spekulere litt over hvor vi hadde vært dersom Bates hadde forstått hvor dette bar noen uker tidligere. Nedturen begynte jo tildlig i oktober etter en strålende september og i etterid kan man jo hevde at tegnene var åpenbare med tilsynelatende "uløselige" defensiv problemer kombinert med måltørke som bare tiltok i styrke over en nesten tre månder lang periode. Dette med et mannskap som Grayson har bevist at hadde et potensiale milveis over hva Macca fikk ut av det. Det ville feks ikke vært sensasjonelt at ydmykelsen mot Histon i slutten av november hadde vært den siste dråpen i begeret og kroken på døra.  :)
« Siste redigering: Mai 07, 2009, 00:27:16 av Jon R »
Jon R.

Runar

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #36 på: Mai 07, 2009, 00:44:35 »
Slik som sesongen startet og fjoråret avsluttet så er det jo naturlig at Bates trodde at Macca kunne snu den negative trenden.

Personlig så synes jeg det er helt utrolig at han ikke klarte det, spillerstallen har jo vist seg under Grayson(og Macca) til å ha kvalitet som tilhører det absolutte øverste skiktet i league one.

Uansett så tror jeg vi var heldig at Bates hentet fram Grayson, han viste tydelig at han ville ha jobben, og han har ambisjoner innen yrket. Macca sa vel selv at han ikke egentlig var på jobb jakt, men at Leeds jobben var for stor til å takke nei til.