RYAN AIR fra Haugesund

Started by fjellhaugen, April 28, 2009, 12:43:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

fra juni til oktober utvider RYAN AIR sitt tilbud til å fly til London også på fredager. Dette gjør det jo ennå enklere å komme seg en snartur bort for å se Leeds i CCC neste sesong.
Er vel flygning tirs, tors, fre og søndag nå?
Billig og bra av Ryan Air :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Quote from: fjellhaugen on April 28, 2009, 12:43:31
fra juni til oktober utvider RYAN AIR sitt tilbud til å fly til London også på fredager. Dette gjør det jo ennå enklere å komme seg en snartur bort for å se Leeds i CCC neste sesong.
Er vel flygning tirs, tors, fre og søndag nå?

??? ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Quote from: testo on April 28, 2009, 19:01:20
Er vel flygning tirsdag, torsdag, fredag og søndag nå?

??? ???

var det fordi jeg nevnte det to (2) ganger du ikke skjønte det testo ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Quote from: fjellhaugen on April 29, 2009, 07:29:50
Quote from: testo on April 28, 2009, 19:01:20
Er vel flygning tirsdag, torsdag, fredag og søndag nå?

??? ???

var det fordi jeg nevnte det to (2) ganger du ikke skjønte det testo ;)

Hmmm jaa .Du sier at det allerede er flygninger på Fredag.
Eller er det kanskje noe jeg ikke skjønner her. hmmmm   ;D
Hva er det jeg ikke forstår.He he  ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

ahhh..
mente vel at det ble fly også fredager etter denne ble innført.

no hard feelings håper jeg testo ;) ;)