KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)

Started by kjelvi, May 02, 2009, 18:07:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

baste

Quote from: Per-Stian on May 08, 2009, 14:40:31
Slit sjølv meg høgt blodtrykk og svakheiter i tarmsystemet i dag. Er FRYKTELEG spent på kva morgondagen vil bringe. Det einaste eg føler meg sikker på, er at vi ikkje får grisebank.

Ankergren
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snodgrass - Kilkenny - Delph - Howson
Beckford - Becchio

Benk: Lucas - Marques - Robinson - Grella - Johnson

Ett bra lag dette, tror vi vinner 1-3....Becchio header ned til Becks som scorer etter 2 min....så 2 mål av Kilkenny, 1 mål rett før pause og 1 mål i det 65 min..... Come on Leeds

kjelvi

Millwall v Leeds preview
Lions welcome Whites for first-leg play-off
Millwall play host to Leeds United in the first leg of their League One play-off semi-final at The Den, live on Sky Sports 1.
No doubt rocked by their disappointing defeat to Carlisle, the Lions will be hoping to bounce back against the travelling Whites.
Kenny Jackett's side missed out on fourth place to their Yorkshire rivals after an inconsistent spell of four wins and four defeats in their last eight games.
Facing a daunting second-leg fixture at Elland Road, the Lions boss will be preparing his strongest squad in the hope of securing a crucial home win against their in-form opponents.
The Whites have lost only one of their last 15 league games, with victory over Northampton last time out securing fourth place heading into the play-offs.

Lions news
Jackett has no fresh injury problems to contend with heading into Saturday's lunchtime fixture.
Danny Senda and Marcus Bignot remain long-term absentees in an otherwise full-strength squad.
Zak Whitbread is expected to return to the starting line-up having been rested for the trip to Carlisle.
Striker Neil Harris bids to be the only Millwall player to feature in three sets of play-offs for the club.
Harris will compete with Jason price for a starting berth alongside likely starter Gary Alexander.

Whites news
Like Jackett, Leeds boss Simon Grayson will have a full squad to choose from.
On-loan defender Sam Sodje is expected to return to the squad after being rested against Northampton.
Rui Marques will be hoping his stand-in performance will stand him in good stead for the difficult trip to The Den.
Fabian Delph is back from suspension and should start for the Whites, while Robert Snodgrass appears to have recovered from an ankle problem. (Sky)

kjelvi

Leeds fans warned as police amass troops for Millwall match
FOUR hundred police officers will be on duty for Leeds United's play-off semi-final game at Millwall tomorrow.
Police today warned fans to behave themselves ahead of the first leg of the clash at Millwall's New Den ground.
Supt Peter Vincent of the Metropolitan Police said: "Our message to those attending is simple.
"If you're coming to enjoy the game safely and legally, we will endeavour to help you do that.
"However, if you intend to cause trouble you will find your efforts thwarted."
Arrangements are also being put in place for the return leg at Elland Road on Thursday.
In February, 12 people were arrested after trouble at a Leeds-Millwall match at Elland Road.
West Yorkshire Police said the fans were held for public disorder and criminal damage offences which happened during and after the game at the Leeds ground

YP

LEO

Hvor mange billetter får Leeds !!!!

Pluss noen lurer seg til andre billetter. ;D

Kan bli en liten hjemmebane ???

Leif Egil

Nå begynner virkelig nervene å melde sin ankomst! Har prøvd å dempe mine egne forventninger - begynner å blir rutinert :o - men klarer det ikke helt!

Uansett - i morgen stiller jeg på fotballpuben i Bergen med høy puls og et håp om at i år må det da for pokker være vår tur!! Klarer vi uavgjort eller bedre i morgen er jeg rimelig sikker på at søndag 24 mai blir syk dag på den ene eller andre måten.

MOT

Stephenjazz

Slit sjølv meg høgt blodtrykk og svakheiter i tarmsystemet i dag. Er FRYKTELEG spent på kva morgondagen vil bringe. Det einaste eg føler meg sikker på, er at vi ikkje får grisebank.

Ankergren
Beckford - Becchio

Merkelig at du ikke har Robinson på VM
Det blir aldri umoderne å vinne

Leedsulf

Har noen fått med seg hvem som kommenterer på SportN? Er det Thor Eggen, eller er det han andre som hver sjette minutt nevner hvor lenge siden det er siden Leeds var i CL ?

TK20

Quote from: Stephen on May 08, 2009, 17:18:06

Ankergren
Beckford - Becchio

At Robinson ikke er på kanten er ikke merkelig, det er derimot merkelig at unge herr Per-Stian plutselig vil bytte Howson og Delph, etter et 15-kampers kjempeløp av oss med denne midtbanen.

Snodgrass - Kilkenny - Howson - Delph.

Var det bare en glipp Per-Stian, eller kunne du tenke deg å utdype?

raggen

nervene begynner og komme her også. men ser veldig frem til kamp i morgen og den hvite white and mackay drakta skal på(da vinner alltid leeds) og satser på litt magi fra leeds i morgen.

håper på seier men er fornøyd med U også. helst med bortemål
Forever Leeds United!!!!!!!!

PetterH

Quote from: raggen on May 08, 2009, 22:21:46
nervene begynner og komme her også. men ser veldig frem til kamp i morgen og den hvite white and mackay drakta skal på(da vinner alltid leeds) og satser på litt magi fra leeds i morgen.

Teller Bortemål her da?
Eller er det først etter evt exstraomganger i 2 kamp?

raggen

Quote from: PetterH on May 08, 2009, 22:34:58
Quote from: raggen on May 08, 2009, 22:21:46

Teller Bortemål her da?
Eller er det først etter evt exstraomganger i 2 kamp?

tenkte først det men når du spør så blir jeg i tvil...............

sportcarl1

Quote from: baste on May 08, 2009, 14:50:02

Ankergren
Beckford - Becchio

Ett bra lag dette, tror vi vinner 1-3....Becchio header ned til Becks som scorer etter 2 min....så 2 mål av Kilkenny, 1 mål rett før pause og 1 mål i det 65 min..... Come on Leeds
tycker också detta är ett bra lag, och tror vi kommer starta med detta laget, skulle dock gärna se robinson på flanken och howson på innermittfältet ist för kilkenny, är tveksam om kilkenny har tillräckligt med tuffhet, gäller hålla tätt de första tio minutrarna sedan kommer tiden tala för leeds

Klausen

raggen

JohnTiger

Quote from: LEO on May 08, 2009, 16:54:57
Hvor mange billetter får Leeds !!!!

Pluss noen lurer seg til andre billetter. ;D

Kan bli en liten hjemmebane ???

Leeds fikk kun 1000 billetter og det blir nok ikke så mange flere enn det heller. Ikke lett å få kjøpt billetter når det er ingen som selges i morgen og når de som er solgt til Millwall er kun til medlemmer.
Marching on together!

johnny gangster

Begynna å bli veldig nervøs no merkar eg, er ikkje lenge igjen til kamp no!

MooCow

MOOOOOOOOOOOOT !

Gleda meg t Wembley tur i aor igjen  ;D

Per-Stian

Quote from: JohnnyDouglas on May 08, 2009, 21:44:35
Quote from: Stephen on May 08, 2009, 17:18:06

Ankergren
Beckford - Becchio

At Robinson ikke er på kanten er ikke merkelig, det er derimot merkelig at unge herr Per-Stian plutselig vil bytte Howson og Delph, etter et 15-kampers kjempeløp av oss med denne midtbanen.

Snodgrass - Kilkenny - Howson - Delph.

Var det bare en glipp Per-Stian, eller kunne du tenke deg å utdype?

Først og viktigast; takk for at du kallar meg ung ;) Det var nok rein gløymsel at eg bytta plass på Howson og Delph. Eg vil nødig endre på noko som har fungert så godt den siste tida. At Robbo er "gløymt" er med overlegg. Eg føler Johnson, som forøvrig gjorde ein god playoff-finale i fjor, kan vere ein minst like stor joker som Robbo. Men så håpar eg vi slepp å dra jokeren ut av ermet denne gongen, og kan stole fullt og heilt på at dei elleve som startar gjer jobben. MOT!

Torpe-do

Nervøs nervøs... bite negler bite negler...

Rudi G.

Den gode angst følelsen har nå meldt sin ankomst. Vi knuser Millwall i dag og vi skal opp!

Jeg har troen!

Per-Stian

SirOlsen

Jeg har troen!

Fikk forresten en hyggelig overraskelse igår kveld.. da jeg kom hjem relativt sliten etter å ha jobbet fra 07-23 i ett strekk, åpnet jeg postkassa og fant en diger boblekonvolutt fra NAV.. gjenkjente min onkels håndskrift på konvolutten (han jobber jo der), og åpnet den i spenning..
Og hva møtte meg der? Jo en sprell ny Leeds drakt fra denne sesongen!  :)

Det er det jeg kaller en positiv opptur i en ellers så hektisk og utslitende hverdag!

MARCHING ON TOGETHER TO CRUSH MILLWALL!
-SirOlsen-

Hobben

Nervene har også meldt sin annkomst her.
Men idag har jeg trua, vi vinner med to mål, da er mye gjort.

Gleder meg til og høre Leeds fansen synge ikveld på tv :)!
Rogaland Whites

Asbjørn

Quote from: SirOlsen on May 09, 2009, 11:09:06

Fikk forresten en hyggelig overraskelse igår kveld.. da jeg kom hjem relativt sliten etter å ha jobbet fra 07-23 i ett strekk, åpnet jeg postkassa og fant en diger boblekonvolutt fra NAV.. gjenkjente min onkels håndskrift på konvolutten (han jobber jo der), og åpnet den i spenning..
Og hva møtte meg der? Jo en sprell ny Leeds drakt fra denne sesongen!  :)

Det er det jeg kaller en positiv opptur i en ellers så hektisk og utslitende hverdag!

MARCHING ON TOGETHER TO CRUSH MILLWALL!

God bless y'ur uncle :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Quote from: hobberst on May 09, 2009, 11:12:51
Nervene har også meldt sin annkomst her.
Men idag har jeg trua, vi vinner med to mål, da er mye gjort.

Gleder meg til og høre Leeds fansen synge ikveld på tv :)!
Bare for dobbeltsjekk og evt kritisk info:

Du er klar over at kampen starter kl 13:45 norsk tid?

(jeg for min del er på jobb og må legge ned arbeidet i den perioden og litt ulovlig streame den her fra jobb om jeg får til.. evt nøye meg med LUTV) :/
-SirOlsen-

Torpe-do

Lykke til i dag, folkens!
Måtte dette være starten på en rekke gode ting som skal hende oss Leeds-fans.

MOT!

baste

13.45 setter jeg meg i bilen..har arbeidshelg.....kjører på jobb uten å kan følge med på kampen før tidligst kl 1500....det ødelegger meg helt innvendig.....sliter med tanken på ikke å få oppdatering i det minste, så derfor...om det finns en grei Leeds supporter (ca3500 i norge) som kan sende meg en sms i ny og ne med oppdateringer (holder at 1 person sender mld)   ::)...så hadde det vært JUL førr meg. Mitt tips i dag er 1-3 til Leeds..0-2 til pause....Becchio scorer etter 2 min....LYKKE TIL FOLKS!!

Nå skal jeg ut i solen og ta meg en kopp kaffe...prøve å slappe av litt.....

Marching on together.....

SirOlsen

Quote from: baste on May 09, 2009, 11:22:38
13.45 setter jeg meg i bilen..har arbeidshelg.....kjører på jobb uten å kan følge med på kampen før tidligst kl 1500....det ødelegger meg helt innvendig.....sliter med tanken på ikke å få oppdatering i det minste, så derfor...om det finns en grei Leeds supporter (ca3500 i norge) som kan sende meg en sms i ny og ne med oppdateringer (holder at 1 person sender mld)   ::)...så hadde det vært JUL førr meg. Mitt tips i dag er 1-3 til Leeds..0-2 til pause....Becchio scorer etter 2 min....LYKKE TIL FOLKS!!

Jeg kan holde deg oppdatert jeg, men jeg har ikke nummeret ditt da.
-SirOlsen-

Sølvreven

Baste. Den tar jeg. Hvis ingen båter synker mellom 13.45 og 15.45, så lover jeg deg oppdateringer. Så jeg håper at det ikke blir noen aksjoner i dette tidsrommet  :)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Quote from: SirOlsen on May 09, 2009, 12:21:43

Jeg kan holde deg oppdatert jeg, men jeg har ikke nummeret ditt da.
Jeg har nummeret SirOlsen,. Og jeg er skyldig han noen oppdateringer, så jeg kan gjøre det. Du har fått med deg riktig kampstart og alt i dag? Gratulerer  ;D og MOT!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".