Millwall-Leeds united TV kamp på Bohemen kl 13:45

Started by kendo, May 05, 2009, 08:26:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kendo

Hei
Ser at kampen vises på Bohemen,er dette møtestedet for oss i Oslo på lørdag?

Robert

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Jon R

Noen som bor i nærheten av Sportsbaren som kan sjekke at de har åpent på lørdag?  :)

Jon R.

Adis

Jeg er ganske sikker på at den er stengt. De har fortsatt trøbbel med bevilgniner etc sist jeg hørte.
Barba på forumet her nevnte på O'reillys i Markveien på Grünerløkka. Jeg kan definitvt anbefale den pubenjeg også. Hel haug med skjermer og man ser veldig bra uansett hvor man sitter. Bedre enn på bohemen faktisk.

Men det hyggelige er om noen bare sier at DER blir det og så møtes alle der.

I wote yey to the Irish pub O'reillys.

Adis - som innser at kjærligheten til Leeds er større en de negative følelsene overfor SøpleEnga så jeg lunter vel med på bohemen også om det blir det.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Robert

Vel, jeg var der forrige helg (eller, 1.5 uke siden), og da var det ihvertfall åpent. Så om de har lukket etter det, vet jeg ikke. Men ville ikke tro det. Det var lukket i høst.

Adis

Høres bra ut. Da har de forhåpentligvis åpent da. Jeg vet de åpnet igjen etter i høst, men så har det vært stengt ved to fotballanledninger etter det også. Så derav min skepsis.

Robert

Har tlf nr til en av de der borte, et eller annet sted, skal se om jeg får funnet det igjen og hørt om det er åpent på lørdag.

Svend Anders

Kampene vises på Viasat: http://www.leedsunited.no/semifinalene-pa-tv-og-pub/

Forøvrig for å holde det til én tråd her på vanlig OEF, mens de lokale diskusjonene får tas på Lokale Avdelinger....

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

ØBS

Quote from: Adis on May 05, 2009, 11:16:33
Jeg er ganske sikker på at den er stengt. De har fortsatt trøbbel med bevilgniner etc sist jeg hørte.
Barba på forumet her nevnte på O'reillys i Markveien på Grünerløkka. Jeg kan definitvt anbefale den pubenjeg også. Hel haug med skjermer og man ser veldig bra uansett hvor man sitter. Bedre enn på bohemen faktisk.

Men det hyggelige er om noen bare sier at DER blir det og så møtes alle der.

I wote yey to the Irish pub O'reillys.

Adis - som innser at kjærligheten til Leeds er større en de negative følelsene overfor SøpleEnga så jeg lunter vel med på bohemen også om det blir det.

Enig...

Det Bohemen har gjort opp igjennom åra for LUSCOS er viktigere og overskygger alt som har med bydelslaget engen idrætsforæning å gjøre...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Jon R

Ettersom Sportsbaren er åpen og garantert viser kampen, så håper jeg flest mulig møter opp der. Se forøvrig egen tråd om treffested i Oslo.  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=5901.330
Jon R.

Adis

Jeg har den siste uka vært på O'reillys og sett fotballen som har gått og spurte tilfeldigvis en av eierne i baren, Lee, om de skulle vise Milwall-Leeds på lørdag. De skulle da egentlig vise Celtic-Rangers, men da jeg så kampen i går sa han "Oi, Mr.Leeds..we're showing your team on Saturday in stead". Og det er jo hyggelig nok, men nå blir det vel Sportsbaren på de fleste av oss. Men jeg sa til han at han må gjerne komme med et tilbud om en avtale med Leeds-supporterne i Oslo om å gjøre O'reillys til stedet for Leeds-supporterne i byen. Dette har jeg jo selvfølgelig ikke luftet eller drøftet med noen, men om de skulle koke opp en bra greie så er det jo interessant å høre hva de har å si.

For å være ærlig så er jo O'reillys en veldig mye bedre pub enn Sportsbaren spør du meg (og en del andre tror jeg). De har vel 22 skjermer og kan vise 9 forskjellige kamper samtidig og det er langt lettere for alle som er der å sitte bra og se godt. Strengt tatt en av de bedre fotballpubene i Oslo, rett og slett.

Veldig hyggelige karer som driver det og de var veldig interessert i å knytte til seg Leeds supporterne/LUSCOS medlemmene i Oslo i fremtiden en gang om man synes det var interessant.

O'reillys har jo eksistert der i mange år og mister neppe bevilgninger etc i tide og utide
Jeg aner ikke om dette er interessant for noe eller om man bare vil fortsette med Sportsbaren som møtested, men nå har jeg hvertfall spilt det inn, og kan ta kontakt med Lee, som da driver stedet om det i fremtiden skulle bli aktuelt. Kanskje man kunne hatt en avstemming eller lignende. Når alt kommer til alt så er det ikke liv om å gjøre uansett så lenge man samles et sted og stemningen er god.

ØBS

Quote from: Adis on May 07, 2009, 13:24:06
For å være ærlig så er jo O'reillys en veldig mye bedre pub enn Sportsbaren spør du meg (og en del andre tror jeg). De har vel 22 skjermer og kan vise 9 forskjellige kamper samtidig og det er langt lettere for alle som er der å sitte bra og se godt. Strengt tatt en av de bedre fotballpubene i Oslo, rett og slett.

Noe som tilsier at vi på kort sikt får det samme problemet vi fikk på Bohemen tidligere.  De har også et utall skjermer, gode muligheter til å se, men prioriterer naturligvis PL, CL og norsk fotball, men kunne ikke prioritere oss lenger ettersom vi bare rykket ned hele tiden.

Ikke for å være negativ, men Jeg har også vært en del på O'Reilly's de siste 4-5 åra (bor 25 meter borti gata), og tviler sterkt på at vi blir prioritert når puben er full av "Chelsea, L'pool, City, T'ham etc."-trøyer.  Det skjer fort når de har så mange valgmuligheter.  Viser bare til avsn. over.

Om Sportsbaren stenger må vi finne et nytt fast sted. Enig i det.  Men akkurat nå er det play-off som gjelder, og finne et sted å samles der for de neste 2 eller 3 kampene, så får vi bruke sommeren til å finne et fastere tilh.sted til neste sesongs kamper.

Noe annet som er litt artig å registrere, og som jeg tror jeg har ganske rett i, er at de typiske stedene som viser engelsk fotball "FØLER" at de er "NØDT" til å vise PL hvis de skal bli tatt på alvor som seriøs fotballpub.  Trekker mere folk blir det påstått (har snakka med flere puber om det).  Men de har glemt hvor mange VI er.  Ofte fler enn de fleste PL lag trekker enkeltvis, faktisk.

LUSCOS-hilsen
ØBS

lojosang

At Hull-Portsmouth skulle trekke mere folk enn Histon-Leeds er det rene sludder. Ikke bare er Leedsfansen mest intelligent og vakrest, men vi drekker betydelig mye mer også enn halv-cola-ManUfansen.
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on May 09, 2009, 20:23:21
At Hull-Portsmouth skulle trekke mere folk enn Histon-Leeds er det rene sludder. Ikke bare er Leedsfansen mest intelligent og vakrest, men vi drekker betydelig mye mer også enn halv-cola-ManUfansen.
For ikke å snakke om "gratis-påfyll-på-kaffe-L´pool-fansen".