Skrevet av Emne: Ã…rets Medlemsblad er kåret  (Lest 6730 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #30 på: Mai 09, 2009, 00:27:48 »
Gratulerer med kåringen. Velfortjent :)

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #31 på: Mai 09, 2009, 10:35:00 »
Får vel slutte meg til denne ubetydelige kåringen jeg og da, gratulerer ;)

Personlig synes jeg medlemsbladene har utspillt sin rolle, og må innrømme at storparten av medlemsbladene ligger og slenger uåpnet rundt om i huset.  Men for all del, det gjøres sikkert en god jobb for dem som liker slikt.

Robert H.

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #32 på: Mai 09, 2009, 18:31:23 »
Utrolig bra - gratulerer til hele redaksjonen!

HåvardK

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #33 på: Mai 09, 2009, 19:28:01 »
Kommer ikke på annet enn et rungende GRATULERER!!!

Geir Magne

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #34 på: Mai 10, 2009, 16:33:45 »
Dette var moro og en stor oppmuntring til alle som har bidratt med stoff til bladet siste år. Stor takk til Svend som har vært flink til å motivere folk til å skrive. Til alle på forumet: tenk etter om kanskje DU også har noe å bidra med til bladet, ikke bare til forumet.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Sheridan

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #35 på: Mai 10, 2009, 23:00:03 »
Morsomt!  :)

McQueen

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #36 på: Mai 11, 2009, 08:35:09 »
Gratulerer! Vel fortjent :)
McQueen

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #37 på: Mai 11, 2009, 08:58:30 »
Dette var moro og en stor oppmuntring til alle som har bidratt med stoff til bladet siste år. Stor takk til Svend som har vært flink til å motivere folk til å skrive. Til alle på forumet: tenk etter om kanskje DU også har noe å bidra med til bladet, ikke bare til forumet.

Ja, det har sikkert ikke vært noen lett oppgave...  :o
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

JonK

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #38 på: Mai 11, 2009, 14:59:17 »
Gratulerer!
Det er ingen tvil om at tpn har vært gjennom et "opprykk" de siste årene.

Takk for all jobben dere legger ned for Leeds og Luscos
 

peacock

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #39 på: Mai 11, 2009, 19:45:48 »
Gratulerer! Vel fortjent :)

Har du lest de andre medlemsbladene?

Hallgeir *

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #40 på: Mai 11, 2009, 20:18:49 »
Gratulerer! Vel fortjent :)

Har du lest de andre medlemsbladene?
  Det har sikkert juryen gjort !!!  Og i tillegg: Gratulerer !!!
« Siste redigering: Mai 11, 2009, 23:18:16 av hallghel »
Super Leeds since 1968

kjelvi

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #41 på: Mai 11, 2009, 20:22:31 »
Gratulerer! Vel fortjent :)
Har du lest de andre medlemsbladene?

Det har jeg! Fikk alle bladene i forbindelse med jobb for en del år siden. Gamlejobben samler fortsatt opp - og vipper med ujevne mellomrom over til meg.
Riktignok ikke helt oppdatert med alle de siste par årene. Flere klubber har droppet blad - og satser bare på nett.

TPN holder helt klart eliteklasse, samtidig som bladet har hatt en klart positiv utvikling (ref. innhold, form, bilde, m.m.)
Tar man i tillegg med i betraktning innsats, budsjett, stab, m.m., er jeg ikke i tvil om at juryen har gjort et godt og riktig valg.

Smaken er som baken....
Men klarer likevel ikke helt å få tak i kjernen i kritikken til de (Peacock, LeedsUnited, ... og ikke minst tidligere debatter) som ikke helt klarer å stemme i gratulasjonshilsen til Svend & Co. som står på som f.... for oss andre.

kjelvi

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #42 på: Mai 11, 2009, 20:26:19 »
ikke for å disse Svend og andre redaksjonelle bidragsytere, men formgiveren (en eller annen Kitchen-fyr?!?) bør også få sin heder. i tillegg til redaksjonelle justeringer og ikke minst mer lesestoff, er layout-løftet et av de viktigste grepene i 'nye TPN'.

Knut-

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #43 på: Mai 11, 2009, 20:52:13 »

Personlig synes jeg medlemsbladene har utspillt sin rolle, og må innrømme at storparten av medlemsbladene ligger og slenger uåpnet rundt om i huset. 

Du høres ut som et skikkelig rotehode  ::)


Personlig leser jeg alle blader og setter de pent i hylla etterpå. Gratulerer med anerkjennelsen og takk for jobben som gjøres for oss medlemmer !
medlem 191

Dennis

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #44 på: Mai 11, 2009, 21:12:14 »
Gratulerer! Vel fortjent :)
Har du lest de andre medlemsbladene?

Det har jeg! Fikk alle bladene i forbindelse med jobb for en del år siden. Gamlejobben samler fortsatt opp - og vipper med ujevne mellomrom over til meg.
Riktignok ikke helt oppdatert med alle de siste par årene. Flere klubber har droppet blad - og satser bare på nett.

TPN holder helt klart eliteklasse, samtidig som bladet har hatt en klart positiv utvikling (ref. innhold, form, bilde, m.m.)
Tar man i tillegg med i betraktning innsats, budsjett, stab, m.m., er jeg ikke i tvil om at juryen har gjort et godt og riktig valg.

Smaken er som baken....
Men klarer likevel ikke helt å få tak i kjernen i kritikken til de (Peacock, LeedsUnited, ... og ikke minst tidligere debatter) som ikke helt klarer å stemme i gratulasjonshilsen til Svend & Co. som står på som f.... for oss andre.

Snakk om svar på tiltale!  ;D
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #45 på: Mai 11, 2009, 22:13:11 »
Gratulerer til redaksjonen for glimrende innsats.


Er det noen her som vet om TPN vant seieren i konkurranse med ukebladformatene til Scum og L'pool, etc... I så fall blir de kanskje vel tabloide!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

peacock

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #46 på: Mai 12, 2009, 09:54:16 »
Gratulerer! Vel fortjent :)
Har du lest de andre medlemsbladene?

Det har jeg! Fikk alle bladene i forbindelse med jobb for en del år siden. Gamlejobben samler fortsatt opp - og vipper med ujevne mellomrom over til meg.
Riktignok ikke helt oppdatert med alle de siste par årene. Flere klubber har droppet blad - og satser bare på nett.

TPN holder helt klart eliteklasse, samtidig som bladet har hatt en klart positiv utvikling (ref. innhold, form, bilde, m.m.)
Tar man i tillegg med i betraktning innsats, budsjett, stab, m.m., er jeg ikke i tvil om at juryen har gjort et godt og riktig valg.

Smaken er som baken....
Men klarer likevel ikke helt å få tak i kjernen i kritikken til de (Peacock, LeedsUnited, ... og ikke minst tidligere debatter) som ikke helt klarer å stemme i gratulasjonshilsen til Svend & Co. som står på som f.... for oss andre.

I denne tråden har jeg ikke kritisert, og vil selvfølgelig gratulere redaksjonen. Men, jeg har ikke lest andre medlemsblad, så for meg er det umulig å vite om det er fortjent.

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #47 på: Mai 12, 2009, 23:18:45 »
Gratulerer! Vel fortjent :)
Har du lest de andre medlemsbladene?

Det har jeg! Fikk alle bladene i forbindelse med jobb for en del år siden. Gamlejobben samler fortsatt opp - og vipper med ujevne mellomrom over til meg.
Riktignok ikke helt oppdatert med alle de siste par årene. Flere klubber har droppet blad - og satser bare på nett.

TPN holder helt klart eliteklasse, samtidig som bladet har hatt en klart positiv utvikling (ref. innhold, form, bilde, m.m.)
Tar man i tillegg med i betraktning innsats, budsjett, stab, m.m., er jeg ikke i tvil om at juryen har gjort et godt og riktig valg.

Smaken er som baken....
Men klarer likevel ikke helt å få tak i kjernen i kritikken til de (Peacock, LeedsUnited, ... og ikke minst tidligere debatter) som ikke helt klarer å stemme i gratulasjonshilsen til Svend & Co. som står på som f.... for oss andre.

Når det gjelder min "kritikk" så går det kun ut på at jeg kunne klart meg uten medlemsbladet, men som jeg sier, for de som liker slikt har de bak medlemsbladet tydeligvis gjort en strålende jobb.
Greier meg godt med dette plastkortet jeg fikk som viser at jeg er medlem i den norske supporterklubben av Leeds. Det burde vært en nettutgave av bladet, slik at de som ville kunne avstå fra å få papirutgaven i posten.

TK20

Sv: Ã…rets Medlemsblad er kåret
« Svar #48 på: Mai 13, 2009, 08:35:23 »
Når det gjelder min "kritikk" så går det kun ut på at jeg kunne klart meg uten medlemsbladet, men som jeg sier, for de som liker slikt har de bak medlemsbladet tydeligvis gjort en strålende jobb.
Greier meg godt med dette plastkortet jeg fikk som viser at jeg er medlem i den norske supporterklubben av Leeds. Det burde vært en nettutgave av bladet, slik at de som ville kunne avstå fra å få papirutgaven i posten.

Hæ? Du foretrekker å lese på skjerm fremfor papir?