TEMA: Pre season 2009-10

Started by kjelvi, May 12, 2009, 15:29:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Nå kommer fortløpende avklaringer for pre season sommeren 2009-10

* Søndag 12/7, kl. 13.00 (lokal tid): York City (borte)
* Seriestart: Lørdag 8/8, kl. 15.00 (lokal tid): ??

Fra BBC: BBC Radio Leeds' Adam Pope followed Leeds United on their pre-season tour of Norway. Here are his photos. Joel Griffiths, Hayden Foxe and Matthew Kilgallon in training prior to the 2-2 draw with Sparta Sarpsborg.

kendo

Første kamp i pre-season for Leeds united er 12.07.2009 mot York (1pm)

TK20

Leeds' første kamp i pre-season er mot York, 12 juli 2009.

lojosang

Oppfatter jeg det riktig om jeg tror første pre-seasonkamp er mot York 12. juli klokka klokka 1?  :P
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: lojosang on May 13, 2009, 19:28:55
Oppfatter jeg det riktig om jeg tror første pre-seasonkamp er mot York 12. juli klokka klokka 1?  :P

Ja altså, slik jeg oppfatter det (litt lite kildegrunnlag ennå) må du i så fall oppholde deg i England på det tidspunkt. Evt kan du jo ta en Sir Olsen og skru inn mellombølgen kl 13 og få med deg en time oppladning til kampen først...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fygle

Quote from: Asbjørn on May 13, 2009, 20:05:34

Ja altså, slik jeg oppfatter det (litt lite kildegrunnlag ennå) må du i så fall oppholde deg i England på det tidspunkt. Evt kan du jo ta en Sir Olsen og skru inn mellombølgen kl 13 og få med deg en time oppladning til kampen først...

Alt dette er jo greit, men hvem skal vi spille mot, hvilken dato og når?????   ;D
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

sviper

noen som har hørt noe rykter om hvor gutta drar i sommer??
LIFE IS LEEDS

lojosang

Det eneste vi vet så langt er at de drar en tur til York.
- Leif Olav

arneg

Quote from: lojosang on May 20, 2009, 21:30:26
Hva i all verden kal de i York?  Lese? Handle?  Nei, de burde trene eller spille kamp!

Promotion 2010

Quote from: arneg on May 20, 2009, 21:48:31
Hva i all verden kal de i York?  Lese? Handle?  Nei, de burde trene eller spille kamp!

YORK..... Spennede! Når er det den kampen går da?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SirOlsen

Quote from: Asbjørn on May 13, 2009, 20:05:34

Kremt!...
-SirOlsen-

lojosang

Quote from: Promotion 2010 on May 20, 2009, 23:05:04
Quote from: arneg on May 20, 2009, 21:48:31

YORK..... Spennede! Når er det den kampen går da?  ::)

Nei si det du. Det skulle vært en tråd om sånt på OEF.
- Leif Olav

Blank_File

Evig Pint

Marching on together

olsen leeds

Quote from: sviper on May 20, 2009, 21:26:37

noen som har hørt noe rykter om hvor gutta drar i sommer??
Nja har hørt noen rykter at de kansje skal til Norge. Husk bare rykter :o :o :o :o :o

sviper

håper dette stemmer Olsen,er litt skeptisk :-\
hadde jo vert kalle kanon om det stemte ;D ;D
LIFE IS LEEDS

olsen leeds

Det er noen pappa kjenner som har snakket med en klubb i Tippeligaen om at de kunne invitere Leeds til................................ ;)

The Gentle Giant

Håper dei kjem til Norge. Kanskje kan eg og pappa reise og sjå treningskamp.
;D

Svend Anders

Det hadde vært moro å få de til Norge, ja. Jeg er derimot usikker om invitasjonen fra den norske klubben kom litt for sent.

Svaret får vi kanskje allerede idag, Leeds håpet å annonsere fullt pre-season program før/i løpet av helgen.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

olsen leeds

supert, har vel egentlig ikke trua på at de kommer til Norge :-\

Tom S

Hmmm, var det ikkje snakk om dette skulle offentliggjøres i forrige veke?
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Jo, dette skulle vært ute før folk gikk fra jobben sist fredag. Tydeligvis noe som står på.

Min TPN-deadline er i ferd med å tøyes, men jeg lovt at det kommer denne uken. Hvis ikke kjører vi vel blank side i TPN neste gang...

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

abbe

Quote from: Svend Anders on May 27, 2009, 23:54:32
Jo, dette skulle vært ute før folk gikk fra jobben sist fredag. Tydeligvis noe som står på.

Min TPN-deadline er i ferd med å tøyes, men jeg lovt at det kommer denne uken. Hvis ikke kjører vi vel blank side i TPN neste gang...

SA

Hva med en poster av kona til Chapman fra ca. 1990? Hvis dere ikke har annet å bruke plassen på mener jeg.

RuneR

Quote from: Svend Anders on May 27, 2009, 23:54:32

SA
En blank side er genialt, så kan vi bare skrive inn detaljer om pre-seasonkampene selv, så snart det blir kjent.....  ;D
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

LeifMorten

Noen som vet hvilken klubb det gjelder?

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

LeifMorten

Andersen

Er det noe håp å å få se laget på østlandet? LEEDS4EVER.