Skrevet av Emne: YEP`s player of the Year  (Lest 1517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: YEP`s player of the Year
« Svar #1 på: Mai 13, 2009, 12:54:26 »
Fortjent.....ett av få lyspunkt i en ellers grå masse 8)

raggen

Sv: YEP`s player of the Year
« Svar #2 på: Mai 13, 2009, 13:14:23 »
fortjent så fortjent. grattis snoddy
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: YEP`s player of the Year
« Svar #3 på: Mai 13, 2009, 13:51:17 »
Har vel samla summarum vært vår jevneste og beste spiller denne sesongen, mens Beckford har vært vår viktigste.

Gratulerer!

Men er litt overrasket at han fikk såpass mye som 60% av stemmene. Beckford og Delph var vel også sterke kandidater.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fryman

Sv: YEP`s player of the Year
« Svar #4 på: Mai 13, 2009, 14:46:04 »
Gratulerer Snoddy! Dette er fullt fortjent! Klart den beste spilleren gjennom sesongen. Husker tilbake når Macca var manager og Snoddy hadde sine innhopp i ny og ne, la godt merke til at Snoddy var på banen, og det skulle bare mangle at han til slutt ble fast på første 11eren.
 

lojosang

Sv: YEP`s player of the Year
« Svar #5 på: Mai 13, 2009, 16:06:32 »
Og summa sett også antar jeg.  ;D
Viser nok en gang at Leedsfans setter pris på spillere som jobber knallhardt kampen gjennom.

Har vel samla summarum vært vår jevneste og beste spiller denne sesongen, mens Beckford har vært vår viktigste.

Gratulerer!

Men er litt overrasket at han fikk såpass mye som 60% av stemmene. Beckford og Delph var vel også sterke kandidater.

auren
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: YEP`s player of the Year
« Svar #6 på: Mai 13, 2009, 17:28:28 »
Sikkert fortjent nok. Men blir skremt av at en spiller som er nødt til å bli stallfyll den dagen Leeds er i CCC faktisk er den beste spilleren for Leeds denne sesongen i League one. Snoddy har en kvalitet, og det er jobbing. Annen kvalitet er oftest fraværende. Teknikk eier han ikke

Tom S

Sv: YEP`s player of the Year
« Svar #7 på: Mai 13, 2009, 17:35:29 »
Sikkert fortjent nok. Men blir skremt av at en spiller som er nødt til å bli stallfyll den dagen Leeds er i CCC faktisk er den beste spilleren for Leeds denne sesongen i League one. Snoddy har en kvalitet, og det er jobbing. Annen kvalitet er oftest fraværende. Teknikk eier han ikke

Tja, syns du dømmer Snoddy vel hardt her.
Han har ein evne til å komme seg forbi motstander og legge opp til målsjanser, han har ein evne til å skåre mål og han er rimelig god på frispark. At han jobber i tillegg er ikkje eit minus.

Kor god Snoddy er opp i systemet er vanskelig å seie skråsikkert, men etter min vurderingsevne har han absolutt potensiale til å spille godt på høgere nivå enn L1.
Time will show....
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: YEP`s player of the Year
« Svar #8 på: Mai 13, 2009, 17:53:09 »
Jeg syns YEP er vel populistiske her. Under Macca var Snodgrass stort sett innhopper, og en sjelden gang en starter. Han har hatt en meget gledelig utvikling, og er nok rimelig sentral i laget pr d.d.

Sesongen under ett, eller, seseongen under ett (:)) er likevel, utabloidsk nok, Beckford min spiller. Antall mål er begrunnelse god nok. Han har hatt sine turn offs, men ikke i større grad enn at han får prisen for min del.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan