Main Menu

Annen sport

Started by Stifler, May 16, 2009, 01:16:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilken sport følger du med på etter fotball?

tennis
1 (5%)
Golf
1 (5%)
Basket
2 (10%)
sykling
2 (10%)
HÃ¥ndball
2 (10%)
vintersport
7 (35%)
Annen sport
3 (15%)
Flere av alternativene
2 (10%)

Total Members Voted: 20

Stifler

Regner med alle har fotball som favorittsport her inne, men om vi legger fotballen til side, hva følger folket med på da?

Må si jeg selv er stor fan av Basketball. Helt utrolig å se på til tider!
-Nr 2 er den første taperen-

lojosang

Basket? Nei takk, en sport hvor et lag kan putte tresifra antall gåller og fortsatt tape er bortkasta. Jeg tøyer strikken noe lenger enn Pondus, og aksepterer håndball, hvor man i hvert fall kan være rimelig sikker på seier når man runder 40 mål :)
- Leif Olav

Sydhagen

jeg får si som Pondus: all sport uten offside er for h***er.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

For helter sier du? Jaja. Takk for det.  ;D
- Leif Olav

Blank_File

Jeg har fått en viss fasinasjon for Amerikansk fotball om sant skal sies, det taktiske i denne sporten er utrolig gøy.

Og det er klart at Edvald, Kurt og Thor følges svært nøye! Jeg kan nesten ikke vente på Tur'I'Frank!

The Gentle Giant

Stemte på basket eg.

Dennis

Sykling og poker, men fotball er det eneste som følges hele året og av så oppslukende grad.

De andre er bare en hobby.  :D
Marching on together!

Blank_File

Quote from: Mr Kaizer on May 16, 2009, 23:45:08
Sykling og poker, men fotball er det eneste som følges hele året og av så oppslukende grad.

De andre er bare en hobby.  :D

Hjertens Enig! :)

Klingen

Eg er litt fan av amerikansk sport fra tida med Screensport på parabolen.
Så baseball, NHL, NBA og Amerikansk fotball er god tidtrøyte, mens eg ventar på LEEDS kampar.
Klingen
Medlemnr. 456

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!