Skrevet av Emne: Til London likevel?  (Lest 2409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RuneR

Til London likevel?
« på: Mai 19, 2009, 11:12:55 »
Jeg var så optimistisk at jeg kjøpte flybillett til London kommende helg, med ankomst Heathrow lørdag kl 1205, og hjemreise fra samme sted mandag 1305. Har ikke bestilt hotell.
Men, nå er jeg usikker på om jeg gidder å reise (alene).
Hvem andre av dere Leeds-folk reiser likevel over til helgen? 
Er det noen som, med vettuge argumenter, kan overtale meg til ikke å bli hjemme?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Torgeir

Sv: Til London likevel?
« Svar #1 på: Mai 19, 2009, 14:29:06 »
Jeg var så optimistisk at jeg kjøpte flybillett til London kommende helg, med ankomst Heathrow lørdag kl 1205, og hjemreise fra samme sted mandag 1305. Har ikke bestilt hotell.
Men, nå er jeg usikker på om jeg gidder å reise (alene).
Hvem andre av dere Leeds-folk reiser likevel over til helgen? 
Er det noen som, med vettuge argumenter, kan overtale meg til ikke å bli hjemme?

Bli med å spill golf i stedet ;) ;) ;) ;) ;)

Jeg blir ihvertfall hjemme...

 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


fjellhaugen

Sv: Til London likevel?
« Svar #2 på: Mai 19, 2009, 14:37:06 »
nå skal det sies at london er LITT mer en wembley da...
i en by med 12 mill innbyggere skal det faktisk godt gjøres at du merker noe til kamen om du er i central london i det hele tatt..
ta med deg kona på tur og la henne shoppe mens du sitter på pub. samtidig innkassèr du ekstra poeng som kan være gode å ha til jule/påske tur neste sesong...?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Til London likevel?
« Svar #3 på: Mai 19, 2009, 15:55:06 »
Jeg var så optimistisk at jeg kjøpte flybillett til London kommende helg, med ankomst Heathrow lørdag kl 1205, og hjemreise fra samme sted mandag 1305. Har ikke bestilt hotell.
Men, nå er jeg usikker på om jeg gidder å reise (alene).
Hvem andre av dere Leeds-folk reiser likevel over til helgen? 
Er det noen som, med vettuge argumenter, kan overtale meg til ikke å bli hjemme?

Jeg droppet nok ut... Ã… bo på Hotel Wembley sammen med drøssevis av Millwall & Scunthorpes' fristet lite, for å si det sånn...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Sv: Til London likevel?
« Svar #4 på: Mai 19, 2009, 16:18:17 »
Eg skal reise over (fredag - måndag). Blir ein tur på Wembley søndag. Det er plass til fleire i VIP-losjen, men då treng eg eit raskt svar frå folk som ønskjer å vere med.

kjelvi

Sv: Til London likevel?
« Svar #5 på: Mai 19, 2009, 23:02:13 »
jeg skal også over (fre-->man)!

75 SOLLI

Sv: Til London likevel?
« Svar #6 på: Mai 20, 2009, 22:06:48 »
Har fortsatt ett hotell rom "til salgs"! 2500,- for Radisson SAS på Leicester Square i 2 netter. Mao 1250,- pr natt.........

Anyone?

stikles

Sv: Til London likevel?
« Svar #7 på: Mai 21, 2009, 20:27:28 »
Kommer til London tidlig søndag morgen. Avbestilte hotel Euro Wembley. Har ikke særlig lyst til å dele hotell med Play-off finalisters supportere. West Ham-Boro søndag, SheffU-Burnley mandag, og Eric Clapton i Royal Albert Hall mandag kveld. Shopping tirsdag. Bra plan B, men allikevel tragisk....
 

RuneR

Sv: Til London likevel?
« Svar #8 på: Mai 22, 2009, 14:17:19 »
Jepp, så drar jeg også. Ingen store planer, men London er jo London  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"