Hold dere unna nettbutikken World of Gaming!

Started by Germ, May 25, 2009, 18:38:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Germ

Hei.

Vil bare oppfordre folk til å styre unna nettbutikken World of Gaming.

www.wog.no

Mot meg har de hvertfall vært vanvittig uproff. Det begynte med at jeg bestilte en musematte. Etter å ha ventet i tre uker, sendte jeg utallige mailer for å purre etter den. Uten svar, så ringte jeg dem. De beklaget, de hadde ikke mattene på lager (noe det ikke stod på varebeholdningen på nettet), og IT systemet deres hadde vært nede, noe som gjorde at de ikke hadde fått mailene mine.

Jeg fikk så valget mellom å enten vente til de fikk matten inn, eller avbestille og få pengene igjen. (ca 400 kr). Etter en ukes tenketid, valgte jeg å avbestille, for å få pengene igjen.

...det var i påsken...

Jeg har enda ikke fått pengene. Etter å ha sendt nye mailer til de, og ringt de daglig for å høre lovnader som "De skal være på vei så fort som mulig!", ble jeg lei og sendte en LANG mail til de angående situasjonen. Ikke overraskende har det ikke komt svar.

Jeg har purret og purret, og har ringt de opptil 15 ganger. Senest forrige uke sa de at overføringen skulle være på vei, og jeg tok det som god fisk. Ventet to dager, men såg heller ikke pengene da. Kundetelefonen er forøvrig et mobilnummer, og butikken holder til i Bodø.

De siste dagene har det ikke vært mulig å komme igjennom til de. "The person you are calling can not be reached" er det velkjente, men irriterende svaret på mobilen deres. Latterlig opplegg, jeg går straks til forbrukerådet/ombudet.


Ville bare gi beskjed!
"Shine On You Crazy Diamond"

Budda

Quote from: Germ on May 25, 2009, 18:38:24
Hei.

Vil bare oppfordre folk til å styre unna nettbutikken World of Gaming.

www.wog.no

Mot meg har de hvertfall vært vanvittig uproff. Det begynte med at jeg bestilte en musematte. Etter å ha ventet i tre uker, sendte jeg utallige mailer for å purre etter den. Uten svar, så ringte jeg dem. De beklaget, de hadde ikke mattene på lager (noe det ikke stod på varebeholdningen på nettet), og IT systemet deres hadde vært nede, noe som gjorde at de ikke hadde fått mailene mine.

Jeg fikk så valget mellom å enten vente til de fikk matten inn, eller avbestille og få pengene igjen. (ca 400 kr). Etter en ukes tenketid, valgte jeg å avbestille, for å få pengene igjen.

...det var i påsken...

Jeg har enda ikke fått pengene. Etter å ha sendt nye mailer til de, og ringt de daglig for å høre lovnader som "De skal være på vei så fort som mulig!", ble jeg lei og sendte en LANG mail til de angående situasjonen. Ikke overraskende har det ikke komt svar.

Jeg har purret og purret, og har ringt de opptil 15 ganger. Senest forrige uke sa de at overføringen skulle være på vei, og jeg tok det som god fisk. Ventet to dager, men såg heller ikke pengene da. Kundetelefonen er forøvrig et mobilnummer, og butikken holder til i Bodø.

De siste dagene har det ikke vært mulig å komme igjennom til de. "The person you are calling can not be reached" er det velkjente, men irriterende svaret på mobilen deres. Latterlig opplegg, jeg går straks til forbrukerådet/ombudet.


Ville bare gi beskjed!

Godt å vite, men 400 kr for én musematte? :o
Endre

Germ

Hehe, ja høres mye ut, og er nok det for en musematte. Er en Steelseries I-2, skikkelig smud. Koster vel rundt 300kr. Men så var det frakt også. :P

Er sånn glassmatte, skikkelig digg. Kjøpte den via datakjeden istedenfor.
"Shine On You Crazy Diamond"

Vonsiggy

Koble inn forbrukerrådet, eller er det for "liten" sak?

Germ

Quote from: Vonsiggy on May 26, 2009, 12:41:56
Koble inn forbrukerrådet, eller er det for "liten" sak?

Skal gjøre det, idag hadde jeg ikke et øyeblikk til å ta kontakt, men skal ta saken videre!
"Shine On You Crazy Diamond"

The Gentle Giant