Prises fansen ut av Elland Road?

Started by Jon R, June 06, 2009, 11:52:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Kan bli tynt med folk på Elland Road neste år. Tror vi raskt kan falle ned på et gjennomsnitt på godt under 20 000 hvis de sportslige resultatene og underholdningsverdien ikke lever opp til forventningene. Spørsmålet er om dette er en fornuftig prispolitikk. Det hjelper ikke på økonomien med 20 % oppjustering av prisen, hvis 30 % færre mennesker kjøper billett. Er finanskriserammede Leeds folk virkelig villig til å betale Premier League priser for å se laget sitt spille den tredje sesongen på rad i tredje divisjon?  ::)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Fans-face-Premier.5338047.jp

Slik jeg ser det burde det være topp prioritet å beholde mest mulig av fanbasen ( ikke minst de yngre generasjoner som aldri har sett Lorimer, Strachan eller Viduka spille) fremfor å straffe supporterne på pungen i den hensikt å oppnå kortsiktig økonomisk vinning. Etter nok en skuffende sesong burde vel prisene vært justert ned, og ikke opp? Bates takket fansen for støtten etter play-off fadesen. Synes dette blir tomme ord når han velger å følge opp på denne måten.  :(

Jon R.

Klausen

Det er helt utrolig at prisene blir justert opp, men med såpass stabile tilskuertall som vi har hatt, ser jo Bates sitt snitt til å tjene noen få grunker til!  Jeg mener det bør mobiliseres, og at en massiv boikott er en av veldig få utveier for at fansen skal bli hørt!

Noen kamper med tomme tribuner, og forhåpentligvis ser onkel Ken problemet..?

LeedsUnited

Ris til egen ræv kalles vel sånt? :-\

Andersen

Dette gjør vel ikke Leeds veg noe lettere å rykke opp , med tanke på støtten fra hjemmefansen i hver kamp. Det blir jo sagt at hjemmefansen er den 12. spilleren på laget! F.......en  >:(  så jeg hater Ken Bates !!!!!  >:(  >:(  >:(  LEEDS4EVER. 

Geir Magne

Er det enkeltkampbillettene som stiger i pris? Jeg trodde sesongbillettsalget hadde gått strålende, og de er vel ikke satt opp så mye?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Jon R

Quote from: Geir Magne on June 06, 2009, 21:02:42
Er det enkeltkampbillettene som stiger i pris? Jeg trodde sesongbillettsalget hadde gått strålende, og de er vel ikke satt opp så mye?

For de som ikke fornyet sesongkortet fra ifjor innen fristen, er prispåslaget betydelig. Her er en link til "fans view" borte i England. Det skaper helt klart negative reaksjoner dette her.  :-[

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-season-ticket-prices.5334448.jp
Jon R.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Evig Pint

Blir helt feil å prise opp nå ja.. Sier meg helg enig med Jon R. her. Beholde mest mulig av fanbasen burde være målet, ikke gradevis kvitte seg med dem.
Var i kontakt med en fra England tidligere ikveld, og han kunne fortelle at dette ikke ble særlig godt tatt imot der borte. Prøver Bates å gjøre seg så upopulær som mulig?
Marching on together

jarle

ca. 20 hjemmekamper for 400 pund... latterlig billig!!!!

det er vel mnd budsjett med øl for en average Leeds fan i Norge!!!

GET REAL!!!

bwirum

Er ikke så billig for en engelskmann.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Dennis

Quote from: jarle on June 10, 2009, 00:32:26
ca. 20 hjemmekamper for 400 pund... latterlig billig!!!!

det er vel mnd budsjett med øl for en average Leeds fan i Norge!!!

GET REAL!!!

;D
Marching on together!

LEO

Jeg håper Bates har en baktanke med høye billettpriser for å  beholde de beste spillerne og kjøpe et par forsterkninger til elveren. F.eksmempel :
                                               Taylor, K.Philips, Speed, Lambert, Holdsworth,Sodje !!!!

Hvis/når Beckford blir solgt så skal pengene umiddelbart bli brukt til å kjøpe en tilsvarende eller bedre spiss.

Hvis dette er intensjonene til Bates / Grayson, da er det ok.

fjellhaugen

Quote from: LEO on June 10, 2009, 19:21:18
Jeg håper Bates har en baktanke med høye billettpriser for å  beholde de beste spillerne og kjøpe et par forsterkninger til elveren. F.eksmempel :
                                               Taylor, K.Philips, Speed, Lambert, Holdsworth,Sodje !!!!

Hvis/når Beckford blir solgt så skal pengene umiddelbart bli brukt til å kjøpe en tilsvarende eller bedre spiss.

Hvis dette er intensjonene til Bates / Grayson, da er det ok.

ser HB er på ferie for dette innlegget her ber jo om å bli analysert i filler av litt mer pessimistiske synspunkt.
siden han er borte.... tror du VIRKELIG på det du selv skriver her?
at høyere bilettpriser fører til at delph blir og nye kjøp? da får vi signe S Anta Claus først da og så resten i rekke og rad  :o

Intensjonene til Mcbates og larry er nok heller ikke de samme vil jeg tro.
det er nok ikke grayson som troppet opp på kenneths kontor og sa; hey sjef, hør på meg jeg har en kjempe idè
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!