Injury blow: Naylor out for 6 weeks! And now he is returning!

Started by auren, June 26, 2009, 15:40:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Så er dessverre vår kaptein ute i opptil 6 uker pga en operasjon i ryggen. Mister hele pre season og starten av sesongen. Vil nok ikke være tilstrekkelig fit før september tenker jeg. Triste nyheter, men som Grayson sier: Bedre at han mister de første ukene, enn at vi risikerer at han ryker på en skikkelig skade midt i sesongen.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/LEEDS-UNITED-Naylor-doubt-for.5406062.jp

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

darn!

Er hunty tilbake til pre-season?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Ingen krise. Husk at duoen Rui/ Lubo dannet et godt stopperpar våren 2007, og det i en divisjon over denne.  På den positive siden vil dette gi både Huntigton og Lubo muligheten til å etablere seg i førsteellveren. Med en skikkelig forsvarsorganisering burde dette være å leve med de få ukene vi snakker om her.  :)
Jon R.

B-m

Quote from: Jon R on June 26, 2009, 17:25:26
Ingen krise. Husk at duoen Rui/ Lubo dannet et godt stopperpar våren 2007, og det i en divisjon over denne.  På den positive siden vil dette gi både Huntigton og Lubo muligheten til å etablere seg i førsteellveren. Med en skikkelig forsvarsorganisering burde dette være å leve med de få ukene vi snakker om her.  :)

Ok, tar deg på ordet :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

Det var synd, men med Rui, Hunty, Lubo og kanskje Sodje så går dette fint.
COME ON LEEDS !!

sveifors

Vi har for svake midtstoppere, disse som er i troppen er for svake og har fått ørten sjanser. Rui kan til nøds holde til reserve. Her må det handles inn, før denne sesongen også går til helvete i baklengsmål
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

Ikke bra,6 uker på vår capt.
Satser på at vi henter inn noen spillere til, viktig med cover for gutta som drar på alderen.

En god seriestart er ett Must..

Bites Yer Legs

Hæ, trodde det var vedtatt her inne at Lubo var crap? ??? Jeg blir stadig mindre klok på luscos..
Det er ALDRI noe positivt med skader!
KEEP FIGHTING!!

Fygle

Quote from: Bites Yer Legs on June 29, 2009, 06:55:17

Hæ, trodde det var vedtatt her inne at Lubo var crap? ??? Jeg blir stadig mindre klok på luscos..

Lubo ER crap. det vil være en katastrofe om han må spille!!  :'(
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

B_Ød

Quote from: id-buy on June 29, 2009, 09:18:06
Quote from: Bites Yer Legs on June 29, 2009, 06:55:17

Lubo ER crap. det vil være en katastrofe om han må spille!!  :'(

hør hør ...
Ups & Ups!!

fmtj

LUBO!!!??? Nei, dette var rett og slett ugreit! Det må håndteres, men slett ikke ok dette her. Han er jo også kaptein og betyr mye antagelig mer enn bare det han utretter på gresset! Men...leve med det må de og Grayson klarer vel å få noen andre til å ta ansvar!!
Yeboahs vitne

peacock

Quote from: baste on June 27, 2009, 17:05:01
Ikke bra,6 uker på vår capt.
Satser på at vi henter inn noen spillere til, viktig med cover for gutta som drar på alderen.

En god seriestart er ett Must..

Hente inn nye? Er det ikke en grunn til at spillere som Marques, Huntington og Lubo er i stallen? De skal gi dekning, og bør selvsagt matches om Naylor er ute.

Tom S

Noko nytt om kapteinen vår?
Er han i trening igjen, kanskje han er aktuell mot Watford imorra?
COME ON LEEDS !!

Askertiger

Du må ikke skremme folk sånn! Jeg trodde plutselig at han var ute i nye 6 uker....  :o
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

baste

Grusomt å lese overskriften ja...trudde Naylor var ute i 6 nye uker..

han er tilbake i trening slik jeg har forstått det...snart spille klar

LEO

Han har begynt å trene med BALL. ;D

Da nærmer`n seg antakelig neste lørdag er han med. Ihvertfall som reserve.

fmtj

Quote from: LEO on August 25, 2009, 11:52:34
Han har begynt å trene med BALL. ;D

Da nærmer`n seg antakelig neste lørdag er han med. Ihvertfall som reserve.

Gode nyheter!!!
Yeboahs vitne

Eriksen55

Great news  :)

Men kommer han rett inn på laget....forsvaret har virket sterkt til nå.

Med Rui, Kirs, Naylor, Hunt og Lubo er det ihvertfall heftig kamp om 2 plasser. Og det er bra  :)

Evig Pint

Rui har vel vært litt bob bob til tider, så vår hærfører går nok rett inn på laget når han er klar. Han og Patrick kommer til å utgjøre et kjempeforsvar :)
Marching on together

Øystein_AJ

Forsvaret har klart seg okei det, men med ein gong Naylor er tilbake, skal Rui ut. Enkelt og greitt.

Crazyleeds

Fatter ikke hvorfor det skal være automatikk på spillere, syns Rui har gjort en bra jobb, det har forsvaret vårt også, naylor har vært ute en god stund, og er ikke helt i kamp trening, la Rui fortsette så lenge forsvaret fungerer, og la heller Naylor får kjempe plassen tilbake, enig at naylor muligens er bedre spiller, men liker at folk skal ha klippe kort..det må kjempes om hver enkelt plass! Sånt blir det prestasjoner av!

fjellhaugen

tja, sant nok. dog jeg tror neppe larry lar kapteinen sin sitte lenger på sidelinjen enn nødvendig :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Crazyleeds

Samtidig skal man ikke byttet ut forsvar spillere for ofte heller..men når ting fungerer, og jeg syns det blir litt dårlig ovenfor Rui også som har faktisk vært med på å tette igjen bak, og bare benke han for at naylor nå kan spille, jeg syns det blir å gi ut et feil signal...Men selvsagt Naylor er viktig for oss, men mange kamper som skal spilles, og jeg syns han skal få kjempe som alle andre for å komme inn igjen på laget.

Sydhagen

jeg tipper at Grayson gjør det som er best for laget og klubben. om det betyr at Naylor eller Rui spiller er meg revnende likegyldig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Crazyleeds

Selvsagt..men det er bare mitt syn på det;)

Er noe som heter " never change a winning team" ;)

Men men, vi har en meget dyktig manager som tar oss til opprykk i år , er meget imponert over Sir Grayson:P 6 av 6 mulige er helt fantastisk! Måtte det fortsette til lørdagen!!

Runar

Personlig så kan man bare se på fjor året å se at Naylor hadde en positiv innflytelse på laget...

Men jeg har sett han spille noen ganger og han er ikke akkurat en fantastisk spiller, så jeg er i mot at han skal rett inn i førstelagsoppstillingen på bekostning av noen andre som faktisk presterer

Crazyleeds

japp det er nettopp det..Man kan ikke "straffe" en spiller som presterer med å sette han på benken..jeg blir veldig overassket om Naylor starter på lørdagen..men men..som nevnt over her, Grayson gjør det som er best for laget.

Jeg synes det er spennende med Grella, og jeg tror ikke det hadde vært så dumt å satt han på høyre vingen, vil ha becchio og becks på topp, og snodgrass på venstre..det tror jeg kunne vært spennende!

Promotion 2010

Quote from: Runar on August 27, 2009, 14:09:00
Personlig så kan man bare se på fjor året å se at Naylor hadde en positiv innflytelse på laget...

Men jeg har sett han spille noen ganger og han er ikke akkurat en fantastisk spiller, så jeg er i mot at han skal rett inn i førstelagsoppstillingen på bekostning av noen andre som faktisk presterer

Takket være Naylors klønethet så slapp vi inn 1-1 målet mot Millwall i PO-semien. Feilberegning på et enkelt innlegg, og vi ble blottstilt!

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

jaja, men hadde sp-sekken Douglas hatt et fiber av offervilje i kroppen, hadde han lett avverget den.

testo

DUO SET TO MAKE RETURN

Club captain Richard Naylor is set to return to action in Leeds United's reserves at Middlesbrough next week.

And fellow defender Ben Parker is also expected to return to training next week after recovering from a thigh injury.

"Richard has had a full week in training with us," said United boss Simon Grayson.

"Friday's game will come too soon for him, but hopefully we will get him some football at Middlesbrough in the reserves next week.

"We're also hoping to have Ben back in training with us after the weekend which will be good.

"That will only leave us with Aidy White who has a knee injury."

http://www.leedsunited.com/news/duo-set-to-make-return-20090909_2247585_1792134
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje