Leeds lose out on target Feeney!

Started by auren, June 30, 2009, 13:05:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Kanskje litt tidlig enda, men pålitelige YEP skriver nå at Feeney foretok en medical i går og skal skrive under på kontrakt senere i dag:

Alt for tidlig auren. Feeney blir ingen Leedsspiller. Like greit kanskje.

"LEEDS United are today expected to announce the signing of Cardiff City striker Warren Feeney.

Feeney had a medical at Elland Road yesterday, and the Northern Ireland international is set to pen a contract today.

But Frazer Richardson has left the club, after the contract of Leeds's longest-serving player expired.

The Rotherham-born 26-year-old, who made 173 senior appearances after coming up through the club's academy, is now a free agent and in the market for a new club."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

har ingen formening om dette er en bra signing, men stoler på at Grayson vet hva han gjør.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Vil absolutt tro at dette er en ok signering for nivået. Ser dog kun på Feeney som backup for Becchio og Beckford/ny spiss.

Spent på hvor mye han vil koste. Han har jo 1 år igjen med Cardiff. Men papa smurf regner vel med å få noen millioner pund for Beckford. Blir vel ikke mye mer enn 100.000 pund tenker jeg.

auren

Papi

Ikkje så imponerande stats at det gjer noko, men stoler også på Grayson.
Er nok ein backup signering på spissplassen.

Blir/Når Beckford blir solgt, kommer det nok inn ein erstatter som kommer forann Feeney
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Andersen

Spent på om disse spillerene Leeds skaffer slår til i klubben. Skulle helst sett at vi fikk noen gode forsvarsspillere , i stedet for midtbane / angrepsspillere som for meg virker som om vi nå har 2-3 spillere på hver plass på midtbane / angrep som kommer til å knive om de plassene!  ??? LEEDS4EVER.

Andersen

Skjønner ikke hva Leeds tenker på  >:( hvis det er hold i det at Sodje kunne tenke seg spill i Leeds påpermanent basis så sign den mannen så fort som bare f........! Med Naylor ute med ryggoperasjon, er det vel ikke noe å lure på! De to spillte utrolig bra sammen i forsvar! LEEDS4EVER.

fjellhaugen

grattis med ny førstelags spiss alle sammen.
hvem av dere tror virkelig at vi kjøper ennå en backup spiss når vi allerede har shovunmi og grella?
vi har ikke akkurat vist muskler å langt i sommer.

for all del, feeney kan gjøre det greit han, uten at hans karriere har imponert meg nevneverdig til nå. jeg henger meg allikevel ikke på "stoler på larrys vurderinger" toget ennå. det er det vel en del som har brent seg på før?? ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

olsen leeds

Har vi fått han Warren Feeney fyren Eller?? Står ingen ting på LeedsUnited.com
Eller er det bare noe dere trur???

J-R

Quote from: olsen leeds on June 30, 2009, 20:49:36
Har vi fått han Warren Feeney fyren Eller?? Står ingen ting på LeedsUnited.com
Eller er det bare noe dere trur???
Ingenting som er bekreftet ennå...

sveifors

Quote from: Andersen on June 30, 2009, 18:02:36
Skjønner ikke hva Leeds tenker på  >:( hvis det er hold i det at Sodje kunne tenke seg spill i Leeds påpermanent basis så sign den mannen så fort som bare f........! Med Naylor ute med ryggoperasjon, er det vel ikke noe å lure på! De to spillte utrolig bra sammen i forsvar! LEEDS4EVER.

Hva har dette med Feeney å gjøre, han er spiss og kommer ikke i stedet for evt Sodje
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Quote from: Andersen on June 30, 2009, 17:48:42
Spent på om disse spillerene Leeds skaffer slår til i klubben. Skulle helst sett at vi fikk noen gode forsvarsspillere , i stedet for midtbane / angrepsspillere som for meg virker som om vi nå har 2-3 spillere på hver plass på midtbane / angrep som kommer til å knive om de plassene!  ??? LEEDS4EVER.

Enig, vi trenger en midtbane general (helst defensiv) og forsterkninger bakover
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Quote from: fjellhaugen on June 30, 2009, 20:27:49
for all del, feeney kan gjøre det greit han, uten at hans karriere har imponert meg nevneverdig til nå. jeg henger meg allikevel ikke på "stoler på larrys vurderinger" toget ennå. det er det vel en del som har brent seg på før?? ;)

Ja, vi har brent oss hardt på Simon Graysons mange feilvurderinger, så langt.  ::)

;)

Neida, forstår at du mener over lengre tid. Likevel er jeg meget positiv til vår manager og mener han kan vise seg og være den dyktigste på meget lang tid. Om Feeney er hentet inn som supplement til den forholdsvis tynne angrepsrekke, så er det en positiv signering. Han bidrar - i følge de som "kan dette" - med innsats hele veien; mao noe i tillegg til de egenskapene vi allerede har. Joda, Becchio har dette og mere til, men han er sårbar fordi han ikke får hvile.

Om Feeney derimot er erstatteren til Beckford (noe jeg tviler på) så er det absolutt bekymringsverdig med den scoringsratioen.

Marching on together!

McMidjo

Utrolig kjedelig signing synes jeg. Er nok Glyn Snodin som har trukket i trådene her - han kjenner nok Feeney godt fra sitt engasjement med det Nord-irske landslaget.

Bør vi ikke vente med slike tråder til det kommer offisielt fra klubben...?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

Quote from: McMidjo on June 30, 2009, 23:54:29

Strengt tatt, jo! :)
...men vurderingen min ble at å stenge tråden for så at det kanskje kom noe fra klubben bare timer senere, ville bli ja bare ...flisespikkeri. Ting tyder nok på at det vel bare er medicalen som mangler.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: McMidjo on June 30, 2009, 23:54:29
Utrolig kjedelig signing synes jeg. Er nok Glyn Snodin som har trukket i trådene her - han kjenner nok Feeney godt fra sitt engasjement med det Nord-irske landslaget.

Joda, men det har vært skrivetørke store perioder på forumet i det siste, så jeg måtte bare få opp en sak som folk kom til å synse litt rundt :) I tillegg så stoler jeg ganske så bra på YEP. Kan ikke skjønne annet at han blir presentert som Leedsspiller i løpet av meget kort tid.

auren

Bye

Hmm. Tar jeg helt feil når jeg mener å huske at Warren Feeney har vært innom Leeds' juniorlag eller noe? Tolket teksten slik at han har gått gradene i Rotherham, men..
Trønder i Bergen!

Sydhagen

Quote from: Lexmark on July 01, 2009, 01:23:06
Hmm. Tar jeg helt feil når jeg mener å huske at Warren Feeney har vært innom Leeds' juniorlag eller noe? Tolket teksten slik at han har gått gradene i Rotherham, men..

han var innom Leeds i begynnelsen av 2000-åra...fikk ingen a-kamper
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Skal vi tro Mike Newell vurderte Feeney å spille på nivå 4 med Grimsby:

"Grimsby Town boss Mike Newell has admitted defeat in his efforts to land Warren Feeney - admitting the Mariners simply couldn't compete with Leeds United's financial muscle once they entered the race to sign him.
Northern Ireland striker Feeney, who Newell worked with during his time as manager at Luton Town, has spoken to the League Two outfit about a move to Blundell Park.

Several other sides, including Huddersfield Town, Charlton Athletic and Norwich City, have also been linked with the 28-year-old, but Leeds look to have won the race for his signature.

Newell said: "I did have a number of conversations with Warren and he was interested in a move here - he was seriously considering it.

"He didn't dismiss it out of hand, but when Leeds showed an interest, it was hard for us to compete with their financial resources.

"Had we been able to get to their level, we would have had a good chance of signing Warren, but ultimately it was difficult for us to match them.

"When a quality player like Warren comes up then you have to try and go for it if you want to be successful."

Kilde: YEP.

auren

Bites Yer Legs

Bra signing. Litt sånn som med Keogh og Mcphail, spillere vi aldri(!) skulle sluppet hadde vi visst hva som var i vente..  :o
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Warren Feeney og Jason Crowe inn så langt i sommer.

Spillere som nok kan gjøre en god jobb i L1, men også et besvis på at denne klubben er gråstein og vi bare fyller på med enda mer gråstein.
marching on together,
derudaf forever...

Bites Yer Legs

Quote from: samadhi on July 01, 2009, 13:11:43
Warren Feeney og Jason Crowe inn så langt i sommer.

Spillere som nok kan gjøre en god jobb i L1, men også et besvis på at denne klubben er gråstein og vi bare fyller på med enda mer gråstein.

??? Spillere som kan gjøre en god jobb i L1 er vel gull?  ;)
KEEP FIGHTING!!

auren

Quote from: Bites Yer Legs on July 01, 2009, 12:52:30
Bra signing. Litt sånn som med Keogh og Mcphail, spillere vi aldri(!) skulle sluppet hadde vi visst hva som var i vente..  :o

McPhail? Har han noensinne vært bedre enn helt ordinær? Keogh var det helt korrekt å shippe videre den gangen. Lett å være etterpåklok.

auren

Andersen

Det gjenstår å se om denne Feeney blir noen suksess! men for svarte  >:(  når Leeds løper og henter midtbane/ angrepsspillere i stedet for noen nye forsvarsspillere, som holder mål , da vet ikke jeg  ???  det var vel kun Sodje, og Naylor som gjorde sakene bra, i forsvarsfireren. Vi trenger en god venstre back og en god høyre. LEEDS4EVER.

Bites Yer Legs

Quote from: auren on July 01, 2009, 13:38:52
Quote from: Bites Yer Legs on July 01, 2009, 12:52:30

McPhail? Har han noensinne vært bedre enn helt ordinær? Keogh var det helt korrekt å shippe videre den gangen. Lett å være etterpåklok.

auren

Macca er vel for god CCC-spiller å regne, venstrefoten er jo PL-klasse! Tatt i betrakning noen av karakteristikkene gitt her inne til spillere som er i Leeds i nå, er isåfall 'helt ordinær' noe vi kunne levd godt med! :D

Skulle heller sett at det ble satset på Keogh istedenfor spillere som Joachim og Ricketts dengang da, men det var/er min oppfatning..
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Leeds hadde det for travelt med å rykke rett opp igjen til PL at vi ikke hadde tid å satse på ungguter som Keogh. I tillegg var ikke Blackwell særlig kjendt for å la ungdommen slippe til heller.

Selvsagt lett å si etterpå at Keogh ikke skulle vært solgt...
marching on together,
derudaf forever...

Bites Yer Legs

Quote from: samadhi on July 01, 2009, 22:39:55
Leeds hadde det for travelt med å rykke rett opp igjen til PL at vi ikke hadde tid å satse på ungguter som Keogh. I tillegg var ikke Blackwell særlig kjendt for å la ungdommen slippe til heller.

Selvsagt lett å si etterpå at Keogh ikke skulle vært solgt...

Som sagt mente jeg det samme når han ble solgt  8)
Godt poeng med Blackwell, syntes det var et av de største problemene med han som manager. Feks å vurdere Killgallon bak Butler og Gregan var jo merkelig.  Nå gir han sjansen til ungfoler som Kyle Walker og Kyle Naughton i Sheffield Utd, men tatt i betraktning at dette er to av Englands absolutt største talenter er det kanskje ikke så rart..  ::)
KEEP FIGHTING!!

stefan

Quote from: Andersen on July 01, 2009, 14:48:33
Det gjenstår å se om denne Feeney blir noen suksess! men for svarte  >:(  når Leeds løper og henter midtbane/ angrepsspillere i stedet for noen nye forsvarsspillere, som holder mål , da vet ikke jeg  ???  det var vel kun Sodje, og Naylor som gjorde sakene bra, i forsvarsfireren. Vi trenger en god venstre back og en god høyre. LEEDS4EVER.

Nå omhandler vel denne tråden strengt tatt Warren Feeney, og ikke eventuelle mangler i troppen ellers?
Hvis vi skal få inn nye bedre forsvarsspillere enn de vi har, så beror det på to ting: at de a; er bedre enn gjeldene spillermateriell i klubben, og at de b; er tilgjengelig for en rimelig penge. Mens mange av oss nok er enig om at Sodje oppfyller kriterium a, så er det vel heller usikkert om han oppfyller kriterium b.
Feeney på sin side oppfyller kriterium b. Om han derimot oppfyller kriterium a, gjenstår å se.
Uansett; velkommen tilbake Feeney!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

auren

Var nok vel tidlig til å bekrefte "overgangen". Nå har Hearts meldt sin interesse:

SPL outfit Hearts have entered to race to sign Leeds United target Warren Feeney.
The Northern Ireland international striker was linked with United - where he started his career as a trainee - at the beginning of the week.

But the Jambos have now thrown their hat into the ring to sign the Cardiff City frontman, 28, who spent last season on loan at Dundee United.

Charlton, Norwich, Huddersfield and Grimsby have also been linked with a move for the Ulsterman, who never made a first-team appearance during his stint at United from 1998-2001.

Hentet fra YEP.

auren

Papi

Så om han signerer for Hearts, kan du jo dra topicen her ned sammen med underskriften din ;D
Litt lang men men.... Alt går ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Topic må nok omformuleres litt:

Leeds lose out on target Feeney

League One side Leeds United have confirmed they will not sign Cardiff forward Warren Feeney, who is thought to be a target of Hearts.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8130904.stm