Ken Bates rides again....

Started by DenHviteYeboah, July 02, 2009, 12:28:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: jarle on March 06, 2010, 08:36:38
Endelig kom det noe vettu ut fra Bates...

Mannen har jo helt rett...

Klima er blitt big businnes - og det enorme pengeineteresser bak som styrer dette løpet.
Hvor er media blitt av siste året... ingen interesse lengre...
Er det fordi pengene er blitt bevilget nå og lobbyistene og PR gutta tar de mer rolig?

SWINE FLU... hehe.. milliarder brukt... jeg kjenner 1 som har hatt svineinfluensa... litt av en pan epedemi...

Vi lar oss lure hele tiden... Money og maktkåte og korrumperte politikere styrer...

Det er bare å se på Norge og sykelønns ordningen...

AIDS... ?  hvis 50% av landet er smitta og hopetall dør rundt deg hver dag og du fortsatt ikke har forstått at du må ta forhåndsregler kan man begynne å lure på hva som rører seg oppe i hodet på de... eller???

Fantastiske perspektiv. Elller fantastisk mangel på.

I Afrika finnes presidenter som benekter at AIDS eksisterer. Selv kjenner jeg ingen med AIDS så da er det nok riktig dette.

I den vestlige verden har vi maktmennesker som benekter sammenhengen mellom det vestlige forbrukssamfunnet og katastrofale miljømessige konsekvenser. Fint skiføre her jeg bor, så hva er egentlig problemet?

Går nok bra dette. Har ikke merket så mye negativt jeg ihvertfall.

Skyv heller ansvaret over på de fattige menneskene uten mulighet til utdanning og fordeler av "økonomisk vekst".  Best at de klarer seg sjøl. Se på meg. Selv har jeg ikke fått noe gratis her i livet. At noen millioner dør spiller da ingen rolle, det er jo uansett for mange av "dem" der nede.

Ooops. Viktig at mange nok overlever til å produsere billige varer for konsumenter i de rike landene. Er jo en fin måte å hjelpe dem der de bor. Kaffen blir jo fort veldig dyr ellers. Ja det skulle tatt seg ut dere.

Jon R.

veteranen

Veldig bra, Jon!

At Bates  i tanke og tale fremstår som en representant for det man kan kalle Frp’s kjernevelgere, er jo 30 år gamle "nyheter". Personlig er jeg "fornøyd" hver gang hans uttalelser og skriverier ikke koster klubben millioner i injuriesøksmål. Større forhåpninger/ambisjoner har jeg faktisk ikke på vår styreformann/eiers vegne.

baste

LOVE LEEDS - Hates Bates har flg poll; Bør vi kjenne eierne i klubben? Jeg stemte JA !  ;D

http://www.loveleedshatebates.com/2010/03/polls-apart-have-your-say-no-2/

baste

Quote from: Jon R on March 06, 2010, 14:07:08
Quote from: jarle on March 06, 2010, 08:36:38
Endelig kom det noe vettu ut fra Bates...

Mannen har jo helt rett...

Klima er blitt big businnes - og det enorme pengeineteresser bak som styrer dette løpet.
Hvor er media blitt av siste året... ingen interesse lengre...
Er det fordi pengene er blitt bevilget nå og lobbyistene og PR gutta tar de mer rolig?

SWINE FLU... hehe.. milliarder brukt... jeg kjenner 1 som har hatt svineinfluensa... litt av en pan epedemi...

Vi lar oss lure hele tiden... Money og maktkåte og korrumperte politikere styrer...

Det er bare å se på Norge og sykelønns ordningen...

AIDS... ?  hvis 50% av landet er smitta og hopetall dør rundt deg hver dag og du fortsatt ikke har forstått at du må ta forhåndsregler kan man begynne å lure på hva som rører seg oppe i hodet på de... eller???

Fantastiske perspektiv. Elller fantastisk mangel på.

I Afrika finnes presidenter som benekter at AIDS eksisterer. Selv kjenner jeg ingen med AIDS så da er det nok riktig dette.

I den vestlige verden har vi maktmennesker som benekter sammenhengen mellom det vestlige forbrukssamfunnet og katastrofale miljømessige konsekvenser. Fint skiføre her jeg bor, så hva er egentlig problemet?

Går nok bra dette. Har ikke merket så mye negativt jeg ihvertfall.

Skyv heller ansvaret over på de fattige menneskene uten mulighet til utdanning og fordeler av "økonomisk vekst".  Best at de klarer seg sjøl. Se på meg. Selv har jeg ikke fått noe gratis her i livet. At noen millioner dør spiller da ingen rolle, det er jo uansett for mange av "dem" der nede.

Ooops. Viktig at mange nok overlever til å produsere billige varer for konsumenter i de rike landene. Er jo en fin måte å hjelpe dem der de bor. Kaffen blir jo fort veldig dyr ellers. Ja det skulle tatt seg ut dere.

Jeg ser døden i hvitøye- tok ikke svineinfluensa vaksinen (er sykepleier). Jeg tror at det største problemet i verden er BEFOLKNINGSØKNINGEN  ;D Ikke Bates

readysteady

Sydhagen

hehehe...underholdende lesning  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sitting with Ken Bates, at his usual table outside the Cafe de Paris in Monte Carlo â€" "this is my office," he says â€" is something of an education.

Jarle - væææær så snill!   ;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

"Ferguson's not very likeable, and I dislike Wenger immensely, but you have to admire what they've done".

:)
Yeboahs vitne

torivar

Quote from: Promotion 2010 on September 10, 2010, 13:20:01
Sitting with Ken Bates, at his usual table outside the Cafe de Paris in Monte Carlo â€" "this is my office," he says â€" is something of an education.

Denne hiver jeg meg på JARLE! Pliiiiis

jarle

Quote from: Duncan McKenzie on September 10, 2010, 14:17:08

Hva vil dere gutter?

Så Ken forrige lørdag med kaffen sin, ble tatt litt på senga da han ikke var hekt til å kjenne igjen uten briller... men jeg var med kunder og kunne ikke stoppe... SORRY!!!

Kickthemdown

Quote from: jarle on September 10, 2010, 14:21:25

Hva vil dere gutter?

Så Ken forrige lørdag med kaffen sin, ble tatt litt på senga da han ikke var hekt til å kjenne igjen uten briller... men jeg var med kunder og kunne ikke stoppe... SORRY!!!
Aha nå vet jeg hva du gjør i Monaco ..  :o

HåvardK

Quote from: Alta-White on September 10, 2010, 15:22:57

Fikk du også assosiasjoner til 80-tallet og David Lee Roth?

lojosang

Quote from: Alta-White on September 10, 2010, 15:22:57
Quote from: jarle on September 10, 2010, 14:21:25

Hva vil dere gutter?

Her er det ikke bare poengene som er billige, ser jeg.  ;D
- Leif Olav

readysteady

"nobody amuses Ken quite as much as Ken"

newsome

Tragisk at Leeds skal ha enn toppleder som heter Ken Bates!!!!!!!!!!!

Hallgeir *

Quote from: newsome on September 11, 2010, 10:53:49
Tragisk at Leeds skal ha enn toppleder som heter Ken Bates!!!!!!!!!!!

Ja, i mine ører høres det mye bedre ut med Kenneth..... :o
Super Leeds since 1968

bwirum

Quote from: jarle on March 06, 2010, 08:36:38SWINE FLU... hehe.. milliarder brukt... jeg kjenner 1 som har hatt svineinfluensa... litt av en pan epedemi...

Hos oss hadde hele familien svineinfluensa, og ene guttungen ble kjørt til sykehus med blålys og fulle sirener mens ambulansepersonell satt bak og jobba som faen, så for en del var dette alvorlig nok Jarle.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)