Skrevet av Emne: EX-spiller: Shane Higgs  (Lest 17766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

« Siste redigering: August 04, 2014, 18:37:00 av Promotion 2010 »

Ferre

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #1 på: Juli 03, 2009, 17:17:15 »
Må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om mannen før. Han skal selvfølgelig få en sjanse til å vise hva han er god for, men tror nok han først og fremst er tenkt på som en back-up for Ankergren.

Heldigvis er det lenge igjen av overgangsvinduet, og håpet om et par "spennende" signeringer lever - enn så lenge.

auren

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #2 på: Juli 03, 2009, 18:14:19 »
Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #3 på: Juli 03, 2009, 18:25:13 »
Vi må selvfølgelig gi mannen en sjans men veldig spennende signing er dt absolutt ikke .
Tro hva de trofaste fansa som betaler drit dyre billetter og sesong kort sier om transfer aktiviteten til leeds så langt .
Begynner snart å henge meg på hb i hans kamp mot gniern bates ,ikke mye penger å invistere i fotballlaget leeds u ivertfall verken i år eller tidligere .Men hva vet vell jeg sikkert mye annet å bruke penger på når eier en fotball klubb .
 

J-R

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #4 på: Juli 03, 2009, 19:06:21 »
Endelig en signering som klinger ::)

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #5 på: Juli 03, 2009, 19:38:43 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

auren

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #6 på: Juli 03, 2009, 20:06:37 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

OK. Nevn 1 keeper Leeds burde kjøpt som også ville ha spilt for oss! Hvorfor lånte Wolves denne keeperen i våres? Hvorfor gav de ham gode skussmål? Jeg sier ikke at dette er en veldig god signering, men jeg tror vi skal være fornøyde med keeperne til Leeds pr. dags dato i det 3.øverste nivået i England.

Vi har en solid førstekeeper i Ankergren
Vi har en up and coming keeper i Martin
Vi har en solid backup i Higgs, som har spilt solid på dette nivået tidligere

Vi er dessverre ikke så lukrative å spille for som i glansdagene for 10 år siden, selv om du tydelig mener det fortsatt...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #7 på: Juli 03, 2009, 20:07:54 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
COME ON LEEDS !!

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #8 på: Juli 03, 2009, 20:13:27 »
32 år ja... Vi er i gang med å raide markedet for spillere på kanten av stupet igjen ja..
« Siste redigering: Juli 03, 2009, 20:47:49 av mac_gyver »
Pride of Yorkshire

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #9 på: Juli 03, 2009, 20:15:18 »
32 år ja... Vi er i gang med å raide markedet for spillere på kanten av stupen igjen ja..

you took the words out of my mouth...


januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #10 på: Juli 03, 2009, 20:17:51 »
Jeg var egentlig skuffa over denne signeringen, men etter å lese en del innlegg går det en faen i meg og jeg prøver å se det positivt.

Jeg spør el pessimistos: Hadde dere Delph, Becchio eller Naylor på lista før forrige sesong?  8)

Det er så artig hvordan noen "supportere" avskriver opprykk og hele sesongen før den i det hele tatt har blitt sparket i gang. En ting er å være småskuffet over en signering, en annen ting er å kaste alt på havet bare det er noe som ikke er som ønsket. Men dette blir vel svart med at det er "realistisk" å tro at nedrykk er nørmere opprykk, som vanlig og at jeg har sterke Leeds-briller på som tror laget er godt nok for opprykk.

For f: jeg har trua!
« Siste redigering: Juli 03, 2009, 20:20:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #11 på: Juli 03, 2009, 20:20:29 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

OK. Nevn 1 keeper Leeds burde kjøpt som også ville ha spilt for oss! Hvorfor lånte Wolves denne keeperen i våres? Hvorfor gav de ham gode skussmål? Jeg sier ikke at dette er en veldig god signering, men jeg tror vi skal være fornøyde med keeperne til Leeds pr. dags dato i det 3.øverste nivået i England.

Vi har en solid førstekeeper i Ankergren
Vi har en up and coming keeper i Martin
Vi har en solid backup i Higgs, som har spilt solid på dette nivået tidligere

Vi er dessverre ikke så lukrative å spille for som i glansdagene for 10 år siden, selv om du tydelig mener det fortsatt...

auren


ooooooouuhh..
vi har signet en keeper 1% av de her inne har hørt om.
det forsvares med at han fikk gode skussmål fra wolves.
si meg da en ting auren;
dersom han var så fordømt god i wolves, hvorfor kjøpte ikke de han?
det er vel en gammel floskel, men det er lett å være god på et lag i medgang. han fikk vel gjerne litt ekstra boost når han var der?

slik jeg ser det har vi pr dags dato 2 medioker mål stoggare og et talent. tipper ankers forsvinder til OB i løpet av pre season og så står vi der med mr higgs.

skeptisk.


januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #12 på: Juli 03, 2009, 20:23:16 »
Jeg var egentlig skuffa over denne signeringen, men etter å lese en del innlegg går det en faen i meg og jeg prøver å se det positivt.

Jeg spør el pessimistos: Hadde dere Delph, Becchio eller Naylor på lista før forrige sesong?  8)

Det er så artig hvordan noen "supportere" avskriver opprykk og hele sesongen før den i det hele tatt har blitt sparket i gang. En ting er å være småskuffet over en signering, en annen ting er å kaste alt på havet bare det er noe som ikke er som ønsket. Men dette blir vel svart med at det er "realistisk" å tro at nedrykk er nørmere opprykk, som vanlig og at jeg har sterke Leeds-briller på som tror laget er godt nok for opprykk.

For f: jeg har trua!

hehe..
fint jeg leser denne du skreiv mens jeg la inn mitt innlegg.
NÃ… snakker vi negativt kaizer ;D ;D ;D ;D

jeg går for gull jeg så klart, det er derfor jeg regner med at vi signer en PL keeper i løpet av de nermeste dagene. helst en som står fast på sit respektable topp 30 FIFA landslag :D
Lett for leeds ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #13 på: Juli 03, 2009, 20:36:12 »
... trua!  8)
Marching on together!

Borge

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #14 på: Juli 03, 2009, 20:48:48 »
Utrolig diskusjon dette....
Hvem er best skikket til å vurdere om Higgs er en forsterkning for laget? Simon Grayson eller dere som ikke har hørt om han før???
Det kan fremstå som om vår kjære manager bare handler spillere uten å ha noe som helst kompetanse på området. Tror vi bør være litt ydmyke og faktisk tro på at den beste til å vurdere spillere er de som følger engelsk fotball på heltid. Forøvrig må vi nok bare erkjenne at vi ikke er i en posisjon til å hente de spillerne vi vil men må ta til takke med dem som vil spille i L1
Borge

auren

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #15 på: Juli 03, 2009, 20:51:57 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

OK. Nevn 1 keeper Leeds burde kjøpt som også ville ha spilt for oss! Hvorfor lånte Wolves denne keeperen i våres? Hvorfor gav de ham gode skussmål? Jeg sier ikke at dette er en veldig god signering, men jeg tror vi skal være fornøyde med keeperne til Leeds pr. dags dato i det 3.øverste nivået i England.

Vi har en solid førstekeeper i Ankergren
Vi har en up and coming keeper i Martin
Vi har en solid backup i Higgs, som har spilt solid på dette nivået tidligere

Vi er dessverre ikke så lukrative å spille for som i glansdagene for 10 år siden, selv om du tydelig mener det fortsatt...

auren


ooooooouuhh..
vi har signet en keeper 1% av de her inne har hørt om.
det forsvares med at han fikk gode skussmål fra wolves.
si meg da en ting auren;
dersom han var så fordømt god i wolves, hvorfor kjøpte ikke de han?
det er vel en gammel floskel, men det er lett å være god på et lag i medgang. han fikk vel gjerne litt ekstra boost når han var der?

slik jeg ser det har vi pr dags dato 2 medioker mål stoggare og et talent. tipper ankers forsvinder til OB i løpet av pre season og så står vi der med mr higgs.

skeptisk.




Jeg har ikke sagt at han var fordømt god i Wolves. Dessuten er det vel litt forskjell på PL og L1, eller er du kanskje ikke enig i det? Hvis han er en grei back up for et lag i øvre halvdel i CCC, så må han for fanden være god nok som backup i L1?

Og hvorfor skal vi selge Ankergren? Vi har gitt Lucas fra oss, og da var det naturlig med en ny keeper. Virker som folk her inne tror vi likevel rykka opp til CCC denne sesongen.

Det kommer nok flere signeringer som er litt mer spennende enn en keeper. Keepere er jo i utgangspunktet de mest kjedelige signeringene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #16 på: Juli 03, 2009, 21:06:32 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

Hva med å vite noe om en spiller før du svartmaler alt!? Dette grenser til spam! >:(
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #17 på: Juli 03, 2009, 21:17:15 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

Hva med å vite noe om en spiller før du svartmaler alt!? Dette grenser til spam! >:(

Grenser til... ???
COME ON LEEDS !!

raggen

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #18 på: Juli 03, 2009, 22:48:00 »
skuffende og se det var en keeper vi hadde kjøpt når jeg leste tråden, MEN som andre her inne sier-han må få sjansen til og vise hva han duger til ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sølvreven

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #19 på: Juli 03, 2009, 23:08:11 »
Jeg klarer ikke heeeeeeelt å "ta av"
men det gjorde jeg ikke med Sodje og Becchio heller. Så da så  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tony Currie

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #20 på: Juli 03, 2009, 23:21:06 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

Ja, hvorfor ikke kjøpe en skikkelig god keeper? Er det fordi Bates er en gnier, eller fordi vi er League 1 og ikke får napp på godsakene?
Hva tror du, jeboa?

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #21 på: Juli 03, 2009, 23:57:02 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

OK. Nevn 1 keeper Leeds burde kjøpt som også ville ha spilt for oss! Hvorfor lånte Wolves denne keeperen i våres? Hvorfor gav de ham gode skussmål? Jeg sier ikke at dette er en veldig god signering, men jeg tror vi skal være fornøyde med keeperne til Leeds pr. dags dato i det 3.øverste nivået i England.

Vi har en solid førstekeeper i Ankergren
Vi har en up and coming keeper i Martin
Vi har en solid backup i Higgs, som har spilt solid på dette nivået tidligere

Vi er dessverre ikke så lukrative å spille for som i glansdagene for 10 år siden, selv om du tydelig mener det fortsatt...

auren


ooooooouuhh..
vi har signet en keeper 1% av de her inne har hørt om.
det forsvares med at han fikk gode skussmål fra wolves.
si meg da en ting auren;
dersom han var så fordømt god i wolves, hvorfor kjøpte ikke de han?
det er vel en gammel floskel, men det er lett å være god på et lag i medgang. han fikk vel gjerne litt ekstra boost når han var der?

slik jeg ser det har vi pr dags dato 2 medioker mål stoggare og et talent. tipper ankers forsvinder til OB i løpet av pre season og så står vi der med mr higgs.

skeptisk.




Jeg har ikke sagt at han var fordømt god i Wolves. Dessuten er det vel litt forskjell på PL og L1, eller er du kanskje ikke enig i det? Hvis han er en grei back up for et lag i øvre halvdel i CCC, så må han for fanden være god nok som backup i L1?

Og hvorfor skal vi selge Ankergren? Vi har gitt Lucas fra oss, og da var det naturlig med en ny keeper. Virker som folk her inne tror vi likevel rykka opp til CCC denne sesongen.

Det kommer nok flere signeringer som er litt mer spennende enn en keeper. Keepere er jo i utgangspunktet de mest kjedelige signeringene.

auren

hehe.. regna med du kom til å fyre deg litt opp nå, auren ;)
klart jeg spissa innlegget litt, sånn må det bli for å få opp temperatuern.
det jeg mener om saken er at om han virkelig var så god i wolves er vel ikke de i en situasjon at kjøp av en allerede innlånt keeper fra darlington er helt borte i natta?
jeg skrev også det med casper med tanke på forrige ukes rykter fra danmark.

blir bare som en del andre her inne litt oppgitt over hvor i ligaen vi fortsatt befinner oss, og derfor de kjøpene vi gjør.

og klart jeg lever i en drømme verden..

vi holder jo med verdens beste MIGHTY WHITES.  real madrid ta deg en bolle ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #22 på: Juli 04, 2009, 03:53:06 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

Nei, tidligst neste år, Yeboah. 2010. Det er lett å spå. Særlig om selvfølgeligheter. :)
- Leif Olav

lojosang

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #23 på: Juli 04, 2009, 04:04:57 »
Som realist og vitenskapsmann er jo bare NAVNET Higgs nok til å pirre interessen. Higgs-bosonet er tross alt en av hovedårsakene til at man bygde The Large Hadron Collider i Cern. Et eksperiment som er såpass spenstig at det i risikovurderingen ble kalkulert statistikk for muligheten for jordas ungergang ved oppstart av forsøkene.

(Spesielt interesserte kan følge denne nettsida for å sjekke om TLHC har gjort ende på jorda ennå)

Om VÃ…R Higgs vil jeg ikke uttale meg om stort annet enn at jeg har vært i Cheltenham to ganger, og det er en trivelig liten by som ikke byr seg katten om fotball.
« Siste redigering: Juli 04, 2009, 12:59:31 av lojosang »
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #24 på: Juli 04, 2009, 09:31:12 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

Ja, hvorfor ikke kjøpe en skikkelig god keeper? Er det fordi Bates er en gnier, eller fordi vi er League 1 og ikke får napp på godsakene?
Hva tror du, jeboa?
det kan godt hende at denne Higgs blir en god førstekeeper....jeg synes bare det er så innmari trist at å se klubben i mitt hjerte siden 1975 har kommet på det nivået med signeringer med at nesten hver spiller er totalt ukjent og at fansen bare må håpe at vedkommende slår til.Ja jeg vet at vi er i "The Retardship",men jeg har en følelse(kan godt hende den er totalt feil)av at klubben ikke er så interressant lenger, og at den blir oppfattet som en klubb som ikke kommer lenger enn til ccc.Etter min mening er Ankergren på linje med Jørn Jamtfall....Tenk hvilket signal det hadde gitt hvis klubben hadde lånt en benkesliter fra PL.Hva med AL-Habsi???(en utrolig god keeper forøvrig)da hadde det blitt oppfattet som om klubben ville noen steder....men dette er tydligvis uaktuelt fordi vedkommede hadde sprengt lønnsbudsjettet.Jeg står for det jeg har sagt:hvis vi ikke blir tilført vesentlig høyere kvalitet enn det vi har i stallen rykker vi ikke opp.Det er tidlig ja, men hvilke spillere Grayson får lov av Bates å snuse på indikerer vel ikke noen nye publikumsmagneter....
Det er for meg en gåte at enkelte her inne er positive til alle spillere som blir linket....og man stoler blindt på at Grayson skal føre oss til pprykk med en gjeng av middelmådigheter...stakkars mann,hvilket press.

LEO

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #25 på: Juli 04, 2009, 11:02:59 »
Istedenfor at alle leeds fan her inne "syntes" om alt mulig om denne nye keeperen.

Jeg vil heller høre fra Wolves fan hva de syntes om ham eller om noen av dere finner noe på nettet om hva de mener.

Hvis han i det heltatt spilte noen kamper.
 

ragnar

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #26 på: Juli 04, 2009, 11:10:35 »
Han er signet på en et-års kontrakt og SG sier at han skal skape skarpere konkurranse for Casper og Martin (som tydeligvis ikke blir lånt ut denne sesongen).

Målet denne sesongen er å rykke opp og Higgs samt den andre nye Crowe kan jo bidra med erfaring og jeg tviler på at de er dårlige spillere. Noen store navn er de ikke, var Becchio det når han kom til oss?

Ha litt tiltro til at SG kan føre Leeds til en plass blant topp 2. Han viste jo lovende takter med Leeds etter hans inntreden. Det kan hende han vet hva han gjør og at det ike behøver å koste særlig å komme opp og ut av L1.  8)
*In El Loco we trust!*

Tony Currie

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #27 på: Juli 04, 2009, 11:15:27 »

Har hørt navnet før, men trodde han var midtstopper  :D

Tror dette er en helt OK signering. Husk på at Wolves leide ham inn som cover forrige sesong. Og Wolves var jo det beste laget i CCC. Han fungerer nok ypperlig som cover, kanskje kan han også bli førstekeeper? Fint at noen presser Ankergren.

auren
Hva med å kjøpe en keeper som er sikkelig god?Nei,vi rykker ikke opp iår heller.En haug med gjennomsnittsspillere gir oss ikke opprykk.Dette ser ikke bra ut.

Ja, hvorfor ikke kjøpe en skikkelig god keeper? Er det fordi Bates er en gnier, eller fordi vi er League 1 og ikke får napp på godsakene?
Hva tror du, jeboa?
det kan godt hende at denne Higgs blir en god førstekeeper....jeg synes bare det er så innmari trist at å se klubben i mitt hjerte siden 1975 har kommet på det nivået med signeringer med at nesten hver spiller er totalt ukjent og at fansen bare må håpe at vedkommende slår til.Ja jeg vet at vi er i "The Retardship",men jeg har en følelse(kan godt hende den er totalt feil)av at klubben ikke er så interressant lenger, og at den blir oppfattet som en klubb som ikke kommer lenger enn til ccc.Etter min mening er Ankergren på linje med Jørn Jamtfall....Tenk hvilket signal det hadde gitt hvis klubben hadde lånt en benkesliter fra PL.Hva med AL-Habsi???(en utrolig god keeper forøvrig)da hadde det blitt oppfattet som om klubben ville noen steder....men dette er tydligvis uaktuelt fordi vedkommede hadde sprengt lønnsbudsjettet.Jeg står for det jeg har sagt:hvis vi ikke blir tilført vesentlig høyere kvalitet enn det vi har i stallen rykker vi ikke opp.Det er tidlig ja, men hvilke spillere Grayson får lov av Bates å snuse på indikerer vel ikke noen nye publikumsmagneter....
Det er for meg en gåte at enkelte her inne er positive til alle spillere som blir linket....og man stoler blindt på at Grayson skal føre oss til pprykk med en gjeng av middelmådigheter...stakkars mann,hvilket press.

Et bra svar, jeboa!
Den siste setningen kunne du imidlertid spart deg. Disse "enkelte" kunne nok absolutt tenkt seg dyrere(Bedre?) spillere med navn. Ingen av de tror vi har skutt gullfuglen med Crowe og Higgs, men velger å være positive likevel. De er nok heller ikke skråsikre på opprykk. De fleste her inne håper på minst en solid forsterkning, f.eks Sodje, før sesongen sparkes i gang.

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #28 på: Juli 04, 2009, 13:50:39 »
Synes egentlig dette innlegget på Teamtalk fra en Leedsfan sier mye...
Huddersfield sign 20 year old Theo Robinson, looking at Lambert for a million quid and what do we get? Two players from relegated clubs and fighting with Grimsby over the other. Missed out on Graham and other better targets, I suppose they were asking more than the training wage of £45.50 a week. Getting bored of the obvious touting Bates is doing for Beckford and Delph. The fact is we wont spend a penney of any fees we recieve for the two. It hurts to say it but unless there is a dramatic change in circumstances we can look forward to another struggle in league one. Being pessimistic....no, just my opinion. Please somebody answer our prayers. We want a mighty Leeds not a mighty crap one.

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Shane Higgs
« Svar #29 på: Juli 04, 2009, 13:58:26 »
Synes egentlig dette innlegget på Teamtalk fra en Leedsfan sier mye...
Huddersfield sign 20 year old Theo Robinson, looking at Lambert for a million quid and what do we get? Two players from relegated clubs and fighting with Grimsby over the other. Missed out on Graham and other better targets, I suppose they were asking more than the training wage of £45.50 a week. Getting bored of the obvious touting Bates is doing for Beckford and Delph. The fact is we wont spend a penney of any fees we recieve for the two. It hurts to say it but unless there is a dramatic change in circumstances we can look forward to another struggle in league one. Being pessimistic....no, just my opinion. Please somebody answer our prayers. We want a mighty Leeds not a mighty crap one.


Og poenget ditt er?
KEEP FIGHTING!!