Skrevet av Emne: Om stoling og folk...  (Lest 1830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Om stoling og folk...
« på: Juli 04, 2009, 15:47:06 »
Er jeg den eneste som finner det litt makabert festlig at en mann som i to år var utestengt på livstid... Kortlivede disse agentene, men han begynte vel et nytt og bedre liv etter disse to årene var gått... Altså, en mann som var utestengt som agent på livstid på grunn av bestikkelser går ut i norske medier under overskriften "- Kan ikke stole på RBK-folkene"  ;D

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article143978.ece

- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Om stoling og folk...
« Svar #1 på: Juli 04, 2009, 16:26:16 »
Er jeg den eneste som finner det litt makabert festlig at en mann som i to år var utestengt på livstid... Kortlivede disse agentene, men han begynte vel et nytt og bedre liv etter disse to årene var gått... Altså, en mann som var utestengt som agent på livstid på grunn av bestikkelser går ut i norske medier under overskriften "- Kan ikke stole på RBK-folkene;D

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article143978.ece



Men man kan jo ikke det. rbk stopper en god mulighet for Tettey til å oppfylle en proff drøm og vil ikke en gang forhandle. Er det noen som kan forhandle så er det vel Hauge! Hva Hauge har gjort tidligere spiller ingen rolle i dette tilfellet.

lojosang

Sv: Om stoling og folk...
« Svar #2 på: Juli 04, 2009, 17:02:32 »
Ã…penbart synd fot Tettey. Men dette blir neppe siste muligheten han får til å reise utenlands.
Ã… snakke om "Proffdrømmen" for norske tippeligaspillere blir noe søkt, dog. Det er vel ikke all verden av Rosenborgspillerne som må ha bijobber som snekker eller kostebinder for å ha til salt i grauten. Det er lenge siden tidlig åttitall.

Hva gjelde Hauge vil noe om rektum of flatulens være på sin plass, kanskje.
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Om stoling og folk...
« Svar #3 på: Juli 04, 2009, 17:09:35 »
Ã…penbart synd fot Tettey. Men dette blir neppe siste muligheten han får til å reise utenlands.
Ã… snakke om "Proffdrømmen" for norske tippeligaspillere blir noe søkt, dog. Det er vel ikke all verden av Rosenborgspillerne som må ha bijobber som snekker eller kostebinder for å ha til salt i grauten. Det er lenge siden tidlig åttitall.

Hva gjelde Hauge vil noe om rektum of flatulens være på sin plass, kanskje.

Forskjellen på rbk og proff drømmen er kanskje 8-10 millioner i året. Da blir ikke drømmen søkt vil nå jeg mene! :) Men det var jo ikke det denne topicen egentlig handlet om ::)
« Siste redigering: Juli 04, 2009, 17:12:06 av Rudi G. »

auren

Sv: Om stoling og folk...
« Svar #4 på: Juli 04, 2009, 19:11:22 »
Han er under kontrakt til 2011 så RBK må vær så god gjøre akkurat hva de vil. Mener de tilbudet ikke er godt nok, så bør de ikke få tyn for å avfeie det. Derimot, hvis det står i kontrakten at der skal forhandles ved en viss sum, er saken annerledes.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Om stoling og folk...
« Svar #5 på: Juli 05, 2009, 03:19:23 »
Ã…penbart synd fot Tettey. Men dette blir neppe siste muligheten han får til å reise utenlands.
Ã… snakke om "Proffdrømmen" for norske tippeligaspillere blir noe søkt, dog. Det er vel ikke all verden av Rosenborgspillerne som må ha bijobber som snekker eller kostebinder for å ha til salt i grauten. Det er lenge siden tidlig åttitall.

Hva gjelde Hauge vil noe om rektum of flatulens være på sin plass, kanskje.

Forskjellen på rbk og proff drømmen er kanskje 8-10 millioner i året. Da blir ikke drømmen søkt vil nå jeg mene! :) Men det var jo ikke det denne topicen egentlig handlet om ::)

Poenget mitt var ikke at man ikke tjener MER i det store utland enn i Norge. Poenget var at han ER proff allerede. Jeg går ikke rundt å drømmer om å bli forsker. Jeg har ingen "forskerdrøm". Jeg ER forsker.  :)
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Om stoling og folk...
« Svar #6 på: Juli 05, 2009, 09:34:55 »
Han er under kontrakt til 2011 så RBK må vær så god gjøre akkurat hva de vil. Mener de tilbudet ikke er godt nok, så bør de ikke få tyn for å avfeie det. Derimot, hvis det står i kontrakten at der skal forhandles ved en viss sum, er saken annerledes.

auren

Vel talt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

bwirum

Sv: Om stoling og folk...
« Svar #7 på: Juli 06, 2009, 14:38:43 »
Poenget mitt var ikke at man ikke tjener MER i det store utland enn i Norge. Poenget var at han ER proff allerede. Jeg går ikke rundt å drømmer om å bli forsker. Jeg har ingen "forskerdrøm". Jeg ER forsker.  :)
Ja, men tenk hvor mye penger du kan tjene ved å forske ved en stor profesjonell forskningsanstalt i en av de store forskningsligaene ute i Europa! O.o
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Sv: Om stoling og folk...
« Svar #8 på: Juli 06, 2009, 14:43:27 »
Poenget mitt var ikke at man ikke tjener MER i det store utland enn i Norge. Poenget var at han ER proff allerede. Jeg går ikke rundt å drømmer om å bli forsker. Jeg har ingen "forskerdrøm". Jeg ER forsker.  :)
Ja, men tenk hvor mye penger du kan tjene ved å forske ved en stor profesjonell forskningsanstalt i en av de store forskningsligaene ute i Europa! O.o

Det fine med å ikke være fotballspiller er at jeg har tre måneders oppsigelsestid, og overgangssummer er svært sjeldne. Er en del som legger inn 2 års karantenetid for å jobbe innen samme område på forskerne sine rett nok.  :) Det skulle tatt seg ut i fotballen.
"Javel, Kaka har sagt opp jobben og skal til Real Madrid om tre måneder? Vel, da må han spille i forsvar eller stå i mål de første to årene så han ikke røper kritiske bedriftshemligheter ;D
- Leif Olav