Carling cup mandag 10 August: Darlington - Leeds PÃ… CANAL+

Started by Stifler, July 06, 2009, 18:11:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stifler

http://www.canalplus.no/carling-cup.aspx

Leeds sin første Carling cup kamp vises på Canal+ 10 August!
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Herlig!

Er det lov å håpe at Leeds-supporterne Thor Rune Haugen og Arve Fuglum får kommentere i fellesskap?  :)
Marching on together!

Budda

Var det ikke Thor Rune Haugen som sa at han ikke fulgte med Leeds lengre da det gikk så dårlig med oss? En sviker med andre ord
Endre

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Quote from: Budda on July 06, 2009, 19:23:14
Var det ikke Thor Rune Haugen som sa at han ikke fulgte med Leeds lengre da det gikk så dårlig med oss? En sviker med andre ord

Jeg tror faktisk ikke det, han uttalte senest i våres at det kunne være et lite anti-klimaks å kommentere en kamp, når Leeds spilte på en annen kanal på samme tid. Noe deromkring i alle fall.

Thor Eggen derimot, han har falt av.

Nå skal jeg ikke være bastant på det, Budda, men de snakker ofte med Haugen om Leeds fremfor han skal kommentere en kamp med avspark kl 18 på Canal+ og Leeds' har spilt samme dag.
Marching on together!

Budda

Quote from: Mr Kaizer on July 06, 2009, 20:01:27

Jeg tror faktisk ikke det, han uttalte senest i våres at det kunne være et lite anti-klimaks å kommentere en kamp, når Leeds spilte på en annen kanal på samme tid. Noe deromkring i alle fall.

Nå skal jeg ikke være bastant på det, Budda, men de snakker ofte med Haugen om Leeds fremfor han skal kommentere en kamp med avspark kl 18 på Canal+ og Leeds' har spilt samme dag.

Du har rett. Forvekslet Haugen med Eggen
Endre

Leedsulf

Quote from: Mr Kaizer on July 06, 2009, 20:01:27

Har også merket at Leeds ofte blir nevnt i PL-sendingene til Canal+ når Haugen skal kommentere, så tror nok han følger med enda. Er jo ikke lenge siden han og nevnte Fuglum i TPN var avbildet i fullt Leeds-utstyr utenfor Elland Road, heller?

Svend Anders

Arve skal kommentere kampen.

Skjønt jeg håper de tar riktig fly, 10. august er vel en MANDAG....

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Stifler

Quote from: Svend Anders on July 06, 2009, 21:11:17

SA

Stemmer nok det, sjef!

Så bare på Canal +, og der var det skrevet at kampen skal spilles på en tirsdag...
-Nr 2 er den første taperen-

vertigo

Hadde Eggen med på flyet til London i vinter,og jeg prøvde som vanlig å dele ut siste nr av LLL og Peacock news. Han var ikke interessert i å lese. En trønder som kommenterer CL-er det Stokke han heter?- var veldig interessert et par uker senere. Han leverte en lapp med tidenes Leeds-lag tilbake med bladene. Vet ikke om han er Leedsfan, men viste ihvertfall både kunnskap og interesse.
Jeg har også hatt gleden av å dele ut bladene til bla OG Solskjær som høflig takket nei, men fortalte at faren hans var Leedsfan. Drillo fikk jeg aldri bladene tilbake fra, så han har de vel hjemme fortsatt :-) Rekdal var veldig fornøyd en gang han lånte de mellom Trondheim og Oslo.

fmtj

SA

Canal +! Har de overtatt noen rettigheter fra Viasat?
Yeboahs vitne

McMidjo

Quote from: vertigo on July 07, 2009, 09:44:11
Hadde Eggen med på flyet til London i vinter,og jeg prøvde som vanlig å dele ut siste nr av LLL og Peacock news. Han var ikke interessert i å lese. En trønder som kommenterer CL-er det Stokke han heter?- var veldig interessert et par uker senere. Han leverte en lapp med tidenes Leeds-lag tilbake med bladene. Vet ikke om han er Leedsfan, men viste ihvertfall både kunnskap og interesse.
Jeg har også hatt gleden av å dele ut bladene til bla OG Solskjær som høflig takket nei, men fortalte at faren hans var Leedsfan. Drillo fikk jeg aldri bladene tilbake fra, så han har de vel hjemme fortsatt :-) Rekdal var veldig fornøyd en gang han lånte de mellom Trondheim og Oslo.

Morsom historie, vertigo!

Merket meg særlig 'som vanlig' i innlegget ditt over. Betyr det at du alltid har LLL og TPN med i bagasjen når du er på jobb? Får du også lov til å gå med en diskret liten Leedsbutton når du er på jobb, slik at vi kan identifisere deg (sikkert flere av oss som har flydd med deg allerede, uten å vite det!!)

Ellers bra nick til å jobbe på fly!
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Leedsulf

Quote from: fmtj on July 07, 2009, 10:22:39

SA

De har overtatt rettighetene til Ligacupen.

Blank_File

Quote from: The boy Eddie Gray on July 07, 2009, 10:48:54
Quote from: fmtj on July 07, 2009, 10:22:39

SA

De har overtatt rettighetene til Ligacupen.

Ikke noe mer enn Ligacupen håper jeg? Har bundet meg til dumme Viasat i håp om å få se en og annen Leedskamp.

vertigo

Quote from: McMidjo on July 07, 2009, 10:41:48
Quote from: vertigo on July 07, 2009, 09:44:11

Morsom historie, vertigo!

Merket meg særlig 'som vanlig' i innlegget ditt over. Betyr det at du alltid har LLL og TPN med i bagasjen når du er på jobb? Får du også lov til å gå med en diskret liten Leedsbutton når du er på jobb, slik at vi kan identifisere deg (sikkert flere av oss som har flydd med deg allerede, uten å vite det!!)

Ellers bra nick til å jobbe på fly!

Har alltid med siste nr av begge til utlån ja. Pin har jeg ikke lov å bruke, men har en memberspin i lomma til bruk hvis jeg trenger det.

Leppan

Og jeg jobber som vanlig kvelden når det er leeds kamp på tvn.
Glory years will come again!