Millwall 24.10.09 på The Den

Started by Skillardinho, July 07, 2009, 11:20:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skillardinho

Jeg og et par kompiser skal på The New Den, men jeg lurer på muligheten for å bestille billetter til kampen gjennom LUSCOS eller om det er en lettere måte å gjøre det på...?

Mvh førstegansreisende på bortekamp for laget i sitt hjerte....

Kickthemdown

Uten at du er member i Leeds United så kan du glemme å få 3 billetter til denne kampen tror jeg. Svært ettertraktet kamp å reise til og en bitteliten kvote billetter tilgjengelig. Men du får prøve....

Alta-White

Skillardinho

Hvordan blir jeg member i Leeds United...;)?

Asbjørn

Quote from: Skillardinho on July 15, 2009, 18:58:42
Hvordan blir jeg member i Leeds United...;)?

http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html

...husk at det er International Member du skal trakte etter...   :)

...det Alta'n nok prøvde & si, er at du bare får tilgang til én billett pr membership ved bortekamper (to stk ved hjemmekamper). Så løsningen blir altså at hver enkelt løser Membership-medlemskap.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Skillardinho

Skjønner, skjønner ;)
Ingen av dere som er medlem der da, som kan fikse èn billett til meg?
Setter inn penger på kontoen deres, mens dere kjøper billetten for så å sende den til meg? :)
Før jeg blir medlem; Kan noen som er medlem sjekke hvorvidt det faktisk er mulig å få billett til bortekampen mot Millwall 24.10.09?

HåvardK

Nå vil jeg nok tro at det vil være mulig å få billett til kampen - men da på såkalt nøytral plass. Uten at det er noe å trakte etter blant de mest ynkelige "supporterne" jeg noensinne har opplevd.

jalu

jeg tror du må være medlem av millwall , hvis du skal ha nøytral plass , det var det svaret jeg fikk i fjor, så bli international member i leeds alle sammen så ordner det seg ,leeds4ever  ;D

Skillardinho

Skjønner :)!
Hvor mye vil eventuelle billetter ligge på?
gidder ikke betale 25£ for medlemskap om jeg ikke vet hvor mye billettene eventuelt blir på...
Ingen som kan kjøpe billett for meg, som allerede er medlem - sikker betalingskilde :)

Henning

Billetten vil nok ligge på noko lunde det samme som medlemsskapet.

Elles er det ikkje nok med berre billett borte mot Milwall. Det bli garantert sjekka om du har medlemskort eller sesongkort for å komme inn.

HåvardK

Quote from: jalu on July 15, 2009, 20:53:36
jeg tror du må være medlem av millwall , hvis du skal ha nøytral plass , det var det svaret jeg fikk i fjor, så bli international member i leeds alle sammen så ordner det seg ,leeds4ever  ;D
Det kommer vel an på hvor mye en spør. Var på Millwall-Leicester i fjor, og fikk kjøpt fire billetter ved siden av hverandre på Family Stand dagen før kampen. Mulig trykket blir større når Leeds kommer, men vi snakker om en av de banene med størst kapasitet i L1.

Kalle

Jeg var på Millwall - Leeds i oktober i fjor,og det er ikke lett å få tak i billetter til kampen. Kampen er attraktiv blant Leeds supporterene, så det hjalp ikke meg med "International member" medlemskap i lomma!

Jeg gikk hele runden, men uten hell. Ingen vits å prøve og ringe Millwall å si du er vanlig turist, heller. Fikk via omveier tak i en "ticket- tout" i london. Han klarte ikke og skaffe billetter blant Leeds fansen, men hadde en god bunke med billetter i lomma da vi møttes. Ble selvsagt mye dyrere en planlagt, tror opprinnelig pris var £ 22-23 for billetten.

Husk, denne kampen pleier og være "all-ticket", dvs at det ikke er mulig å kjøpe billett på kampdagen. I fjor var det ikke mulig å kjøpe billett etter onsdag, kampen gikk lørdag.

Tror det var i overkant av 13000 på kampen, og et enormt politi -oppbud. Det er litt guffen stemning der nede, men det går greit hvis man oppfører seg. Jeg klarte og holde meg i ro når Becchio scorte !

Leeds var under pari, og tapte fortjent. Ingen tegn til supporter bråk før det gjensto et kvarter av kampen. Da begynte det å hagle med seter og flasker med urin.

Kjell Skjerven

Quote from: Kalle on July 16, 2009, 19:05:27
Jeg var på Millwall - Leeds i oktober i fjor,og det er ikke lett å få tak i billetter til kampen. Kampen er attraktiv blant Leeds supporterene, så det hjalp ikke meg med "International member" medlemskap i lomma!

Jeg gikk hele runden, men uten hell. Ingen vits å prøve og ringe Millwall å si du er vanlig turist, heller. Fikk via omveier tak i en "ticket- tout" i london. Han klarte ikke og skaffe billetter blant Leeds fansen, men hadde en god bunke med billetter i lomma da vi møttes. Ble selvsagt mye dyrere en planlagt, tror opprinnelig pris var £ 22-23 for billetten.

Husk, denne kampen pleier og være "all-ticket", dvs at det ikke er mulig å kjøpe billett på kampdagen. I fjor var det ikke mulig å kjøpe billett etter onsdag, kampen gikk lørdag.

Tror det var i overkant av 13000 på kampen, og et enormt politi -oppbud. Det er litt guffen stemning der nede, men det går greit hvis man oppfører seg. Jeg klarte og holde meg i ro når Becchio scorte !

Leeds var under pari, og tapte fortjent. Ingen tegn til supporter bråk før det gjensto et kvarter av kampen. Da begynte det å hagle med seter og flasker med urin.

Eg var der :)
Side before self,every time.

fjellhaugen

Quote from: Kalle on July 16, 2009, 19:05:27

charming millwall fans.. :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Papi

Er også mest sannsynlig i London denne helgen.
Slik eg tolker denne tråden, så er det bortimot umulig og skaffe billetter til denne kampen?

Du Kjell har vel såpass kontakter at du kan hjelper Papi?? ;D
Bare for å gjøre det ekstra enkelt trenger eg faktisk 2.
Kva er sannsynligheten for å klare dette?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Asbjørn

Quote from: Papi on July 20, 2009, 19:24:53
Slik eg tolker denne tråden, så er det bortimot umulig og skaffe billetter til denne kampen?

Ser ut som Kjell har fått kontakter i YEP også nå :)
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-fans-have-something.5474193.jp
(start slideshowet) :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Papi

Quote from: Asbjørn on July 20, 2009, 20:01:14
Quote from: Papi on July 20, 2009, 19:24:53

Ser ut som Kjell har fått kontakter i YEP også nå :)
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-fans-have-something.5474193.jp
(start slideshowet) :)

Ja, me sogninga lika og figurera i media :D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Svend Anders

Det er mulig jeg skal på kampen, og regner med den blir flyttet til 12-tiden på lørdagen.

Nå som LUSCOS er med i RMC kan vi trolig søke om billetter samlet - der alle som søker må være International Member. Nå er det ikke lagt ut for søknader ennå, så jeg vet ikke detaljene ennå.

Jeg hadde aldri dratt om jeg ikke sitter med billett på forhånd. Dette er en kamp i den verste heksegryta som finns.

Jeg jobbet sterkt for å få billett/presseakkreditering til semifinalen i mai, men fikk hverken billett eller presseadgang. Presseansvarlig nektet enhver utenlandsk journalist adgang, og jeg regner med det skyldes frykt for negativ omtale om klubben.
Fra ethvert sted jeg spurte om hjelp - både i og utenfor Leeds United - ble jeg sterkt advart mot å dra. "It will scare you for life" var gjennomgangstonen.

Kampen i høst blir nok LITT roligere, men ampert blir det garantert. Jeg er ikke sikker på om Leeds selger ut sitt felt - de får trolig 2.000 billetter (dobbelt så mange som i mai) og vi har nå så mange Londonturer at denne kanskje får litt mindre fokus. I tillegg er jo ganske mange skremt vekk fra å dra...

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Kjell Skjerven

Quote from: Svend Anders on July 21, 2009, 18:29:21
Det er mulig jeg skal på kampen, og regner med den blir flyttet til 12-tiden på lørdagen.

Nå som LUSCOS er med i RMC kan vi trolig søke om billetter samlet - der alle som søker må være International Member. Nå er det ikke lagt ut for søknader ennå, så jeg vet ikke detaljene ennå.

Jeg hadde aldri dratt om jeg ikke sitter med billett på forhånd. Dette er en kamp i den verste heksegryta som finns.

Jeg jobbet sterkt for å få billett/presseakkreditering til semifinalen i mai, men fikk hverken billett eller presseadgang. Presseansvarlig nektet enhver utenlandsk journalist adgang, og jeg regner med det skyldes frykt for negativ omtale om klubben.
Fra ethvert sted jeg spurte om hjelp - både i og utenfor Leeds United - ble jeg sterkt advart mot å dra. "It will scare you for life" var gjennomgangstonen.

Kampen i høst blir nok LITT roligere, men ampert blir det garantert. Jeg er ikke sikker på om Leeds selger ut sitt felt - de får trolig 2.000 billetter (dobbelt så mange som i mai) og vi har nå så mange Londonturer at denne kanskje får litt mindre fokus. I tillegg er jo ganske mange skremt vekk fra å dra...

SA

Denne kampen blir nok garantert nok utsolgt,Millwall er Leeds` største hatlag i denne divisjonen.
Dei mest ivrige og hardbarka supporterne blir ikkje skremt av å reise til Millwall.
Dei fleste har vore på større og verre plasser enn dette vetle bydelslaget fra London.
Side before self,every time.

Henning

Trur nok også denne kampen lett blir utsolgt. Blei utsolgt på hausten i fjor og blir det nok i år igjen.....

L.RADEBE

Booket meg ned til denne matchen samt sendt soknad om ticket til matchen. De som ikke faar nok kick av bare matchen saa kan det opplyses om at Green Day holder konsert litt senere paa dagen. Andre som har faatt billetter til matchen mon tro%

LeedsU878

Uff, jeg har vært på the Den en gang før og har lovet meg selv at jeg ALDRI skal dra på en match mot Millwall igjen..

Politieskorte ut mens Millwall-"supporterne" kaster mursten etter deg. Et forferdelig sted!

Men, men.. Nå tar jeg turen ned til Milton Keynes, og så gjenstår det bare å håpe at Leeds banker Dons.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"