Hvilken Leeds-spiller tror du tar stegetdenne sesongen?

Started by sveifors, July 12, 2009, 15:05:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Boxman

Quote from: sveifors on July 17, 2009, 11:01:33
Quote from: Papi on July 17, 2009, 09:14:49
Aidy White blir konge i år.
I feel it in my finger.

Strengt tatt "slo han gjennom" førre sesong.
Men det definitive gjennombruddet vil komme i år.

Ser at Grayson brukte ham på venstre kant istedet for back, god med ball og rask. Han blir nok god. Tegn 4 årskontrakt som med Delph fort

Så vidt jeg vet, har han to år igjen av sin tre-års kontrakt, så ikke noe bråhast med å forlenge enda.
Proud to be Leeds!

sveifors

Quote from: Boxman on July 17, 2009, 12:04:41
Quote from: sveifors on July 17, 2009, 11:01:33
Quote from: Papi on July 17, 2009, 09:14:49
Aidy White blir konge i år.
I feel it in my finger.

Strengt tatt "slo han gjennom" førre sesong.
Men det definitive gjennombruddet vil komme i år.

Ser at Grayson brukte ham på venstre kant istedet for back, god med ball og rask. Han blir nok god. Tegn 4 årskontrakt som med Delph fort

Så vidt jeg vet, har han to år igjen av sin tre-års kontrakt, så ikke noe bråhast med å forlenge enda.

Joda, hadde de forlenget Becks sin ifjor, ville vi hatt en helt annet mulighet iår.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

ragnar

Med dagens bosman overganger er det lurt å starte forhandlingene om en forlengelse av kontrakten i det nest siste kontraktsåret for å slippe å holde på med det inn i det siste året. Det er så mange eksempler på spillere som spekulerer i bosman overganger så det er på tide klubbene tar tilbake litt makt.

Med godeste Aidy tror jeg han kommer til å få en forlengelse denne sesongen om han gjør seg fortjent til det.

Er han virkelig teknisk god og altså? Rask og god teknisk hørtes jo ut som en god mulighet for en god venstreving da.  8)
*In El Loco we trust!*

Dennis

Det blir spennende å se hva Aidy White kan få til i årets sesong. I fjor var han et stjerneskudd som kom fra nær sagt intet (i likhet med Fabian Delph) og han gjorde det meget godt under Maccas medgangsperiode, før han forsvant i andre del av sesongen.

I år er situasjonen litt annerledes. Selv om han fortsatt er meget ung og uferdig fysisk, vil det nok bli et litt annet press på gutten, både etter sin egen gode start og det faktum at vi omtrent hver eneste sesong får et nytt stortalent fra eget samlebånd. Vil det bli White i år? Darville? Andre? Ingen?

Har likevel tiltro til trenerteamet i at de klarer å matche unggutta gradvis slik at kurven stiger svak hele tiden. Whites fysiske form var ikke allverden i fjor og flere ganger måtte han forholdsvis tidlig av med krampetendenser. Han har vel også slitt med skade i andre halvdel av sesongen om jeg ikke tar feil?

Paul Huntington setter jeg også krav til i år. Han virker som en naturlig midtstoppertype, men han har spilt veldig ujevnt så langt, før skaden tok fjorsesongen. Forhåpentligvis har han fått et år å gro mentalt på, til tross for at kampformen nok er et godt stykke unna. Er også sikker på at Hunty vil spille langt bedre sammen med Naylor, som tar den ansvarsfulle rollen i fireren. Må igjen rose Naylor; få spillere gjør medspillerne så mye bedre som det han har gjort.

Noe som også er veldig gledelig, er at det ikke siktes til ett enkelt talent som fortsatt er 15-16 år gammel, men at de stadig nevnes i plenum. I år snakkes det om White, Falkingham, Lees, Elliott, Darville, Hotchkiss m.fl. Alle vil selvsagt ikke slå igjennom, men om en eller to kan ta steget opp og bidra i førstelaget nå og da, så er det en suksess for Akademiet. 

Marching on together!

samadhi

Utifra treningskampene så langt så tror jeg kanskje at Tom Lees vil få seg noen kamper i år, og forhåpentlegvis får sitt gjennombrudd...
marching on together,
derudaf forever...

Evig Pint

Marching on together

Hallgeir *

Quote from: Evig Pint on July 21, 2009, 00:02:23
Bra navn også denne Lees.. Håper på ham  :)
Han kunne kanskje flette inn en d i navnet? Ville vært perfekt.  :)
Super Leeds since 1968

Daltor