Preseason vs Shelbourne 14.07.09

Started by Tom S, July 14, 2009, 15:30:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

trosetti

Stort sett enig med deg, Evig Pint. Pre-season er full av pinlige resultater over hele fjøla. Antatt større klubber spiller med 22 delvis umotiverte spillere, og antatt mindre klubber spiller sin CL-finale, og spiller med hjerte utenpå drakta.

Aldri i verden om vi hadde sluppet Shelbourne og York inn i kampen igjen hvis kampen hadde hatt noen betydning.

Nå er jeg også enig at man kan sette spørsmålstegn ved forsvarsspillet, men tror fortsatt vi har tid til å spille inn en firer før L1 starter.
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

samadhi

Iflg rapporter fra Waccoe spilte Aidy White en meget god kamp som venstreving i går, og var etter rapportene våres beste spiller.

I tillegg får også Grella skryt for en god kamp.

Dersom disse to kan være med å bidra skikkelig i år så har vi to nye spillere...
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Quote from: samadhi on July 15, 2009, 07:53:32
Iflg rapporter fra Waccoe spilte Aidy White en meget god kamp som venstreving i går, og var etter rapportene våres beste spiller.

I tillegg får også Grella skryt for en god kamp.

Dersom disse to kan være med å bidra skikkelig i år så har vi to nye spillere...
Er nok delte meninger om hvordan vi var igår:
"At the game tonight. I don't criticise individual players or Larry as a rule and i'm not going to start now....but in general it was terrible. Shelbourne by far the better team in the second half, and they are a very very average team. Beckford, 2 goals in the first half, was the only one with a bit of quality and Crowe was ok. No defence or midfield, no shape or commitment...all the arguments will no doubt come about trying to build fitness etc etc. I think its going to be a long season and without some radical cures automatic promotion is a long shot." MOT

sveifors

http://www.leedsunitedfanclub.com fant jeg denne rapporten

I was at the game tonight.

Personally I thought it was a good entertaining match with both sides playing well.

Beckford took his goals well. Grella was impressive. Aidy White played much as he did at York - running directly at the defence with amazing ball control.

Caspar....well Caspar was...Caspar...the new goalie didn't get a run-out tonight. Grayson probably thinks that Caspar needs a few matches under his belt before the start of season.

Crowe managed to run the length of the pitch and turn up in the box on a number of occasions
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Tjalla

Quote from: sveifors on July 15, 2009, 09:10:19
http://www.leedsunitedfanclub.com fant jeg denne rapporten

I was at the game tonight.

Personally I thought it was a good entertaining match with both sides playing well.

Beckford took his goals well. Grella was impressive. Aidy White played much as he did at York - running directly at the defence with amazing ball control.

Caspar....well Caspar was...Caspar...the new goalie didn't get a run-out tonight. Grayson probably thinks that Caspar needs a few matches under his belt before the start of season.

Crowe managed to run the length of the pitch and turn up in the box on a number of occasions

Tror vel som 'Evig Pint' også sier at det gir oss fint lite og legge mye i enkeltkamper i pre-season. Alle lag er midt i harde oppkjøringsperioder og tester ut diverse spiller og det vil alltid gi litt merkelige resultater. Det som nok gir Grayson mer er å se på enkeltspillere. Spesielt når man nærmer seg sesongstart. Men det er enda noen uker to go...

Personlig håper jeg på et par spennende signeringer (stopper og ving og evt spiss dersom Becks pakker kofferten). Tror vi trenger litt mer fart på kantene. Kanskje kan White også gjøre noe der? Lov å håpe! MOT
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

jarle

med litt over 3 uker igjen... bør det drilles en 4´rer rimelig raskt...
Med tanke på at de 2 beste fra siste del av sessongen er borte, samt begge høyrebackene... samt mulig keeper bytte er det viktig at denne delen sitter 100%

Som en enhet og ikke minst som en del av laget offensive og defensive spill.

Umotiverte spillere??? - det er et merkelig argument.... ville tro det er endel spillere som er keane på å spille seg inn på laget? - Er vel kun Beckford og Delph som er 100% sikre av de som spilte igår?

Tunge i beina - Ja men det er vel pre-seasson i York også?
Shelbourne er midt i sessongen så de hadde nok bedre bein en oss.

samadhi

I starten av pre-season handler alt om å gi spillerne kamptrening. De er midt oppi årets hardeste treningsperiode og uansett om vi hadde tapt 5-0 i går ville det ikke vært særlig mye dramatikk i dette.

Det at vi spiller inn 5 mål mot antatt dårligere motstand er heller ikke særlig bekymringsfullt om man ser litt på laget vi stilte med. I forsvar hadde vi i går 8 forskjellige spillere i løpet av kampen som innebar en midtstopper som ikke har spilt kamp på over 1 år, en høyreback som ble brukt som midtstopper, en unggutt som midtstopper og på høyreback vekslet vi mellom 2. og 3. valget vårt. At du i det hele tatt gidder å uttale deg om at dette ser ikke bra ut fram mot seriestart er for meg uforståelig...

Grayson kommer helt sikkert til å spisse laget i kampene fremover, selv om du tydlegvis tror at vår manager ikke har plan på noe av det han gjør og du enkelt kan se alt som blir gjort feil.

Er delvis enig med deg i at det er en spennende tid fremover med tanke på eventuelt salg av Delph og Beckford, og vi kunne alle ønske at Ken Bates hadde uendelige transfermidler til Grayson. Bortsett fra dette ser jeg ingen grunn til å svartmale situasjonen hver gang noen i klubben slipper en fis...
marching on together,
derudaf forever...

Tjalla

Quote from: jarle on July 15, 2009, 11:35:14
med litt over 3 uker igjen... bør det drilles en 4´rer rimelig raskt...
Med tanke på at de 2 beste fra siste del av sessongen er borte, samt begge høyrebackene... samt mulig keeper bytte er det viktig at denne delen sitter 100%

Som en enhet og ikke minst som en del av laget offensive og defensive spill.

Umotiverte spillere??? - det er et merkelig argument.... ville tro det er endel spillere som er keane på å spille seg inn på laget? - Er vel kun Beckford og Delph som er 100% sikre av de som spilte igår?

Tunge i beina - Ja men det er vel pre-seasson i York også?
Shelbourne er midt i sessongen så de hadde nok bedre bein en oss.

Jada York er også i pre-season. Nå var vel den kampen av litt mer "betydning" for lillebror vil jeg tro. Selvfølgelig enig i at det bør drilles inn en 4'er og keeper. Men dette drives det nok ganske heftig med på trening (utenom alt blodslitet pre-season inneholder). Tror ikke det nødvendigvis er mot York og Shelbourne Grayson velger å satse trygt og spille inn et forsvar.

Da Leeds spilte i PL hendte det også at de slet seg til ett-måls seire og lignende mot smålagene i pre-season uten at det nødvendigvis hadde noen sammenheng med suksess/ikke-suksess i serien. Og nå spiller Leeds tross alt på nivå 3. Som regel lite å legge i de resultatene.

Selvfølgelig ville jeg også gjerne sett at de storspilte hver kamp og cruiset gjennom sesongen og opp i CCC. Men dersom det skulle bli non møkkakamper så tar jeg de veldig gjerne nå som det faktisk er mulig å rette opp i feil og mangler (spillerkjøp/lån) uten at det egentlig har noen betydning.

Jeg har faktisk ganske stor tro på Grayson som virker som han har en tanke bak dette og ikke bare gjør ting for å tilfredsstille fansen på kort sikt. Dersom vi spiller i League 1 i 2010/11 også uten bedring i sikte så kan det nok hende at jeg er mer tvilende til mr Simon. But for now... MOT
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

peacock

Ser ikke helt poenget med å diskutere resultater i Pre-season. Disse er like viktige som 5-a-side-kamper på trening.

DenHviteYeboah

Quote from: peacock on July 15, 2009, 13:18:06
Ser ikke helt poenget med å diskutere resultater i Pre-season. Disse er like viktige som 5-a-side-kamper på trening.
neivel, men dette jo et diskusjonsforum da...til opplysning....

Bites Yer Legs

Quote from: DenHviteYeboah on July 15, 2009, 13:32:59

Du kan vel heller legge til grunne hvorfor det er et poeng i å diskutere resultatene, istedenfor å komme med disse oppstøtene.
KEEP FIGHTING!!

Evig Pint

Quote from: samadhi on July 15, 2009, 11:57:34
I starten av pre-season handler alt om å gi spillerne kamptrening. De er midt oppi årets hardeste treningsperiode og uansett om vi hadde tapt 5-0 i går ville det ikke vært særlig mye dramatikk i dette.

Det at vi spiller inn 5 mål mot antatt dårligere motstand er heller ikke særlig bekymringsfullt om man ser litt på laget vi stilte med. I forsvar hadde vi i går 8 forskjellige spillere i løpet av kampen som innebar en midtstopper som ikke har spilt kamp på over 1 år, en høyreback som ble brukt som midtstopper, en unggutt som midtstopper og på høyreback vekslet vi mellom 2. og 3. valget vårt. At du i det hele tatt gidder å uttale deg om at dette ser ikke bra ut fram mot seriestart er for meg uforståelig...

Grayson kommer helt sikkert til å spisse laget i kampene fremover, selv om du tydlegvis tror at vår manager ikke har plan på noe av det han gjør og du enkelt kan se alt som blir gjort feil.

Er delvis enig med deg i at det er en spennende tid fremover med tanke på eventuelt salg av Delph og Beckford, og vi kunne alle ønske at Ken Bates hadde uendelige transfermidler til Grayson. Bortsett fra dette ser jeg ingen grunn til å svartmale situasjonen hver gang noen i klubben slipper en fis...

Godt innlegg.
Marching on together

Dennis

Fullstendig enig!

Marching on together!

Tom S

Quote from: Mr Kaizer on July 15, 2009, 16:11:40

Fullstendig enig!

:D
COME ON LEEDS !!

Evig Pint

Quote from: jarle on July 15, 2009, 00:30:29
Evig Pint....
og du er veldlig fornøyd med situasjonen... din machochist.!

Gir det deg mer rett til å uttrykke deg?

Merkelig at fakta er negativitet...

0-2-0 / 5-5  ... mot amatør lag... da er det vel korrekt å si at dette er litt for dårlig eller???

Ã... klage når alt er fryd og gammen er det jeg kaller å være negativ...
Ã... klage når ting er mer en RÆVA ( les nivå 3) kalles realisme... GOT IT!!!

Du får tydeligvis utløp for din frustrasjon med pisk eller andre leketøy... vi andre lufter ut her på forumet!

Har det først nå gått opp for deg at vi ikke lenger er et PL lag med Champions League ambisjoner? Jeg bare tenker.. Siden alle disse sure oppstøtene kommer på en gang, i pre-season foran sesong tre på dette nivået?
Ok, det er lov å ikke være fornøyd. Selvsagt! Jeg er ikke fornøyd med situasjonen jeg heller. Men jeg ser litt bak, tenker litt over ting, alt er ikke svart.
Dine innlegg for tiden er slik at du skal på død og liv kun kritisere og kun se det verste i ting  - som egentlig ikke er spesielt negative. Det er jo lovlig, jeg er ikke noe forumpoliti, kan ikke nekte noen noe som helst. Jeg er bare drittlei av dine innlegg. Og jeg er som regel ofte kritisk til det som foregår på ER!
Dine poster er lite gjennomtenkte, og stort sett alltid like. ALT er DRIT ifølge deg. Dessuten virker det veldig som du gang på gang kun ønsker å krangle og ikke diskutere. Det er en dårlig innstilling i utgangspunktet. Og jeg merker du begynner å dra meg over linja.. Derfor gir jeg meg her.

Vi hadde et veldig flott forum for en tid tilbake. Glimrende innlegg fra Veteranen, Jon R., Mr.Kaizers, Svend, Kato, McMidjo, Tom S m.fler (få nevnt ingen glemt)... Asbjørn og Lojo med en morsom kommentar på lur og h.b var h.b. Nå begynner "frustrasjonsutløpet" ditt å ta over forumet, og det er det samme oppgulpet gang på gang. Lei............nå!

Hvordan får man ut fustrasjon ved å leke? :P Det er jo bare gøy? :D
Marching on together

Asbjørn W

Som allerede nevnt av de fleste her så skal man nok ikke legge for mye i disse treningskampene. Men med bakgrunn i de to kampene som er spilt så synes jeg det er tre moment som kan være interessante.
1. Unggutter får sjansen. Dette er selvfølgelig ikke uvanlig i noen klubber under pre-season, men med tanke på den forsiktige transferaktiviteten så lurer jeg på om Grayson vil satse på flere unggutter i år.
2. Vi spiller uavgjort i begge kampene hvor vi leder med to mål. Tror ikke dette er en trend, og at dette blir luket bort raskt.
3. Bekford scoret to mål. Dette synes jeg er svært positivt. Det kan gå mot at Beckford blir i Leeds hele neste sesong. Det blir da utrolig viktig at han fortsetter å score mål. Dette gir klubben sportslige resultater, han vil bli spart for mishagsyttringer og der vil kunne åpne for en fremtidig forlengelse om vi rykker opp. Derfor godt for alle at han satt inn to mål mot Shellbourne.

auren

Hensikten med pre-season kampene er at spillerne skal få litt fotball i beina før sesongen sparkes i gang. Kampene preges av lite innsats og en utrolig rokkering på spillere, formasjoner og spillere i uvante posisjoner. Jeg regner med at når pre-season nærmer seg slutten vil Grayson spille inn en tilnærmet førsteellever (de siste par, tre kampene).
Man kan ikke legge for mye i disse treningskampene. Nå vant vel Brann serien i 2007 uten å vinne en eneste treningskamp. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke liker at vi slipper inn 5 mål og gir fra oss en 2 målsledelse ved 2 anledninger. Kampen mot York er forsåvidt OK. Vi slipper inn 2 lucky strikes, mens det siste målet er en gruelig forsvarstabbe (selvsagt ikke OK). Har ikke sett målene mot Shelbourne enda, men hvis det stemmer at de er midt i sesongen, så er det ikke så rart at de har mer å gi enn Leedsspillerne. Men uansett så er det lov å være bittelitt bekymret.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Evig pines....

Alt er drit... hmmmm

Jeg har pekt på endel punkter som jeg ikke er fornøyd med.

Jeg kan gjerne gjenta de så du ikke glemmer... og ja desverre er det ikke my positivt når det gjelder Leeds United i 2009. ( send gjerne en dose av de lykepillene du går på de virker tydeligvis)

1- Stallen har vært og jeg tror fortsatt for svak til å rykke opp
Fasit: siden dette er 3 sessong i 3 div... og 6 året utenfor PL
så har vel jeg rett og du feil

2- Jeg er meget skeptisk til Bates og eierforholdene bak LU PLC
Fasit: Siden Bates tok over har vi droppet ned til tidenes lavest nivå. Vi har mistet stadion og treningsanlegg og ingen vet hvem som eier klubben.. og Bates inrømmet etter å ha tapt en 1,5 mill rettsak at han ikke cash. ( faktisk er økonomien så dårlig at Douglas gis bort pga for høy lønn???)

Det er i tillegg stor sannsynliget for at vi mister våre 2 største assets... Hvis meg sist gang vi solgte en god spiller og de pengene gikk til å kjøpe inn erstatter av samme kvalitet!!!
så har vel jeg rett og du feil igjen... (forsvinner disse vil vi ha en enda svakere stall en ifjor)

Så får vi se da om du som optimist får rett etter at du har tatt feil i 5/6 år!!!
Jeg håper inderlig det!!!

Boxman

Quote from: jarle on July 15, 2009, 18:02:07
Evig pines....

Alt er drit... hmmmm

Jeg kan gjerne gjenta de så du ikke glemmer... og ja desverre er det ikke my positivt når det gjelder Leeds United i 2009. ( send gjerne en dose av de lykepillene du går på de virker tydeligvis)

Hvis stallen er for svak til å rykke opp, betyr det at det er minimum to andre lag med bedre stall enn vi. Gidder du navngi disse to klubbene, siden du utvilsomt sitter på info om klubbene i League One, som i hvert fall langt overgår min kjennskap til klubber på dette nivået.
Jeg venter i spenning....
Proud to be Leeds!

Dennis

Fasit: Siden Bates tok over har vi droppet ned til tidenes lavest nivå. Vi har mistet stadion og treningsanlegg og ingen vet hvem som eier klubben.. og Bates inrømmet etter å ha tapt en 1,5 mill rettsak at han ikke cash. ( faktisk er økonomien så dårlig at Douglas gis bort pga for høy lønn???)

Vi mistet ER og TA før Bates tok over, han har i aller høyeste grad ryddet opp i det økonomiske rotet (les pengerotet!) etter Ridsdale og co, samt hva Krasner og co bare utsatte.

Økonomien er så dårlig at Douglas gis bort pga høy lønn?
Dette kan du ikke presse igjennom som fakta. Douglas var ikke ansett som en del av stallen i fjor sommer, men han spilte seg etterhvert inn. Med gjennombruddet til Delph, samt de "nye" Kilkenny og Howson, ble han etterhvert prioritert på høyreback i stedet. Om dette var grunnet skaden til Frazer eller om Douglas etterhvert kun hadde frekventert benken, er hypotetisk.

Men du kan ikke mene at Jon Douglas, som fort kunne vært en reserve (om Frazer ikke ble skadd) skal ha dobbelt så mye i uka som flesteparten av de andre på laget? Er han virkelig så god? Husk at han hadde CCC-lønn, slik som Richardson. Våkn opp, det er i L1 vi er, ikke i CCC.

Og mener du virkelig ikke at vår-Leeds under Simon Grayson var godt nok til opprykk, om du isolerer det fra nyttår og ut? I så fall så har du jo oversett fakta. De samme forutsetningene har vi per i dag!
Marching on together!

Sydhagen

Evig pines....

Alt er drit... hmmmm

Det er i tillegg stor sannsynliget for at vi mister våre 2 største assets... Hvis meg sist gang vi solgte en god spiller og de pengene gikk til å kjøpe inn erstatter av samme kvalitet!!!
så har vel jeg rett og du feil igjen... (forsvinner disse vil vi ha en enda svakere stall en ifjor)

Så får vi se da om du som optimist får rett etter at du har tatt feil i 5/6 år!!!

1: jeg tror mye av årsaken her er mye utskiftninger av managere siste sesongene og ikke spillerstallen som er for dårlig. nå har vi fått en manager som jeg tror er bra og som vil føre Leeds til opprykk kommende sesong. Grayson gjorde en utmerket jobb når han kom inn i Desember(?) og gjorde Leeds til det beste laget i divisjonen 2. halvdel av sesongen. nå får han forme laget(spillestil, kondisjon) akkurat slik som han vil og det ender, tror jeg, med opprykk.

2: nå er det vel ikke Bates som har skylden for at vi har mistet stadion og alt av verdier i denne klubben. den eneste personen som har skylden for dette er Ridsdale!
Bates er mannen som har reddet klubben fra å bli utradert.
eneste jeg vil kritesere Bates for er alle skiftene av managere og feil valg av managere. men det ser endelig ut til at han har valgt en bra mann i Grayson. jeg har ivertfall troen på Grayson.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

peacock

Quote from: Bites Yer Legs on July 15, 2009, 13:54:49

Du kan vel heller legge til grunne hvorfor det er et poeng i å diskutere resultatene, istedenfor å komme med disse oppstøtene.

Oppstøt? Vel, da har du litt å lære.

Ferre

Må si at etter å ha sett høydepunktene på LUTV, så imponerer Grella meg - gode løp, bra touch, men kanskje til tider for uselvisk. Håper virkelig han begynner å score mål for a-laget, og får sitt store gjennombrudd denne sesongen.

Trenger vi virkelig å bruke penger på en ny hurtig kantspiller? Aiden White virker å være perfekt for den rollen. Hvis han i tillegg klarer å score på åpent mål kan jo dette bli veldig så bra! :)

sveifors

Evig pines....

Alt er drit... hmmmm

Hadde Bates forlenget med Frazer og Douglas, så har jeg en temmelig god følelse av at du var den første som ville ha klaget over det. ;)

Resten faller på sin egen urimelighet.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

Quote from: peacock on July 15, 2009, 19:21:32

Ja det er virkelig hyggelig å skrive på forumet nå gett...den minste negative vinkling om Leeds United blir omtalt som oppstøt,og når "de negative" begrunner sine argumenter så blir de svart med at det er grunnløse påstander uten rot i virkeligheten med mer...jaja vurderer faktisk å kutte ut hele forumet, sikkert til enorm glede for enkelte!god sommer ;)

Evig Pint

Evig pines....

Alt er drit... hmmmm

Så jeg går på lykkepiller, bare fordi jeg ikke svelger alle dine negative og ukorrekte påstander rått.

Du rett og jeg feil ? Hva er dette for en barnslig måte å prøve å provosere på.. Jeg har ikke engang utalt meg om disse sakene!
La meg prøve meg på argumentering "Jarle-style":
Leeds vil bedre sine resultater når sesongen nærmer seg
Fakta: Ja det tror jeg. Jeg rett, du feil.
Leeds rykker ikke ned
Fakta: Det tror jeg ikke. Jeg rett, du feil.
Leeds får opp et kjempetalent fra akademiet
Fakta: Vi fikk det ifjor. Så ja. Jeg har rett - du har feeeeil.

Dette var jammen meg morsomt, jeg får jo rett og du får feil hver gang :)

(FORØVRIG IKKE TA DETTE SERIØST... ;))

Latterlig innlegg nok en gang, som Mr. Kaizer og Sydhagen plukker fra hverandre bit for bit.

Støtter opp under Boxmans oppfordring forøvrig.

DenHviteYeboah: Så du skal bare kutte ut med en gang noen stiller spørsmål over innleggene dine/deres? Det er jo ikke gøy :-\ :P God sommer!
Marching on together

lojosang

Nå får vi trekke pusten litt her, folkens. Tell til ti før dere svarer på innlegg en stund framover.
Denne parodiske framstillingen av andres ståsted har i og for seg vært underholdende, men det begynner å gå for langt når stadig flere truer med å forlate forumet på grunn av tonen som har utviklet seg i det siste.

Dette gjelder oss alle, om de bor i leirer, ligger i skyttergraver, er optimister, realister, fatalister, nihilister, filatelister eller har vommer som disser av ister.
- Leif Olav

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on July 15, 2009, 22:12:50

Ja det er virkelig hyggelig å skrive på forumet nå gett...den minste negative vinkling om Leeds United blir omtalt som oppstøt,og når "de negative" begrunner sine argumenter så blir de svart med at det er grunnløse påstander uten rot i virkeligheten med mer...jaja vurderer faktisk å kutte ut hele forumet, sikkert til enorm glede for enkelte!god sommer ;)

Nei, det er ikkje det, dessverre.
:'(
COME ON LEEDS !!

jarle

Evig....

sitat fra deg: "Slutt å syt, please! Jarle, mensen varer bare en uke sist jeg sjekket??? Sint "

Siden du startet med å ta mannen og ikke ballen... tenkte jeg å være litt hyggelig tilbake...
men den tok du ikke ; )

Hva er det som er plukket fra hverandre med innlegget... ( beklager at jeg var noen mnd for tidlig ute med å anklage Bates med tapet av ER og TA... han tok over 2 mnd etter at dette ble utført av konsortiumet)...

Hvis meg hvem Lennon ble erstattet med.. Kilgallon, Hulse, Healy, osv osv... hvem har disse blitt erstattet med som er i nærheten av samme klasse?

Stallen har til nå vært for svak til å rykke opp!
Riktig eller feil? - Vi har jo rykket en divisjon til ned så vidt meg bekjent!!!

Hva var feil med det jeg sa? Hva ble plukket fra hverandre....

Beckford ut? - Vi har jo selv satt han på transfer lista? Nok et bevis på at vi ikke har penger til å satse...

God sommer - 3 uker så begynner vi å se hvordan det vil gå!

Blir spennende å lese dette forumet neste år i mai om vi ikke rykker opp...

Nå tar jeg ferie.. og kommer tilbake kjempepositiv i august...
LYKKE TIL... I år MÃ... vi OPP!!!

Bites Yer Legs

Hva mener du?
KEEP FIGHTING!!