PRE SEASON: vs. GRIMSBY TOWN 21/7

Started by kjelvi, July 19, 2009, 00:12:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Evig Pint

Quote from: Promotion 2010 on July 21, 2009, 21:33:31
Quote from: Evig Pint on July 21, 2009, 21:11:21
Bradley er på g :D
Elle Kandol....? eller en eller annen annen!!! ?

Holder med Bradley, har spådd ham som komet i år.
Marching on together

Promotion 2010

WACCOE:
ht Wealdstone 1-1 Leeds
looks like Johnson crossed and Kandol stabbed ball home
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Mr. Leeds

Quote from: Promotion 2010 on July 21, 2009, 21:35:04
Quote from: Mr. Leeds on July 21, 2009, 21:29:19
Quote from: Bjorn on July 21, 2009, 21:23:20
Takk Pint. Evig takknemlig!
Står vel ikke noe om vår franske spiller var delaktig i målet imot vel?? hehe (nærvøs latter...) :-\

Ballwatching from Hughes  >:(

Det var vel Lubo som ikke klarerte!  ::)

Fra Waccoe:
According to the official site, Lubo failed to clear the ball which led to the goal...

Eddie seemed to think it was down to Hughes
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Evig Pint

Marching on together

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Volda69

MOT

auren

Dette var fryktelige resultater! Tap mot wealdstone og uavgjort mot Grimsby klinger svært dårlig. Når man samtidig leser at Leeds med et sterkt lag var underlegne grimsby, er jeg lett bekymret foran ligastarten om 18 dager...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Quote from: auren on July 21, 2009, 22:32:01
Dette var fryktelige resultater! Tap mot wealdstone og uavgjort mot Grimsby klinger svært dårlig. Når man samtidig leser at Leeds med et sterkt lag var underlegne grimsby, er jeg lett bekymret foran ligastarten om 18 dager...

auren

enig............. :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

Crazyleeds

Resultatene nå skal vi ikke bry oss så mye om, nå er det testing av spillere, formasjoner, folk som skal komme i form, tilbake fra skade osv..itillegg er spillerne under hard oppkjøring..bare vi knuser Exeter når serien starter så er det ingen som tenker på disse resultatene...jeg har trua i år!! :)

Promotion 2010

Quote from: auren on July 21, 2009, 22:32:01

auren

Førsteelveren ble vel spredt ut over to lag idag, men det er trist å oppleve at laget har en så svak andre-elver. For mange pjuskete og svake spillere. Dessverre!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Evig Pint

Nja nei, mange merkelige resultater i pre season rundt om, men hadde forventet litt bedre i begge kampene idag ja!

Arrrrrh.. Samma det så lenge vi vinner når sesongen er i gang.. Da husker ingen treningskampene.
Marching on together

jarle

Ja mye merkelig i pre season...

Vi skulle bare spilt treninkskamper mot Real Madrid og Inter Milan osv...
følger man logikken her med at de gode lagene er stivere i beina og ikke vektlegger kamper mot dårlige lag så mye hadde vi jo vunnet disse lett...

Vi får se mot Blackburn... den skal vi jo da også statistisk og logisk sett vinne.. eller?

testo

Grimsby ?....Nei dette er begredelig...
Vi ender nok i samme møkka div igjen...uff uff ikke bra dette her.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ragnar

Skal nok ikke legge for mye i disse tidlige resultatene men de siste par treningskampene mot Newcastle, blackburn og sistekampen bør en tilnærmet første 11er begynne å spilles inn. Burnley som er siste?

Virker som om vi savner fjoråretsklippe Naylor bak i forsvaret, men disse første kampene er jo det vært mange rare konstellasjoner bak i forsvaret.
*In El Loco we trust!*

Bjorn

WHO CARES????
WE'RE GONNA WIN THE LEAGUE!!!  ;) ;)
Marching On! 4276

MartinR

Quote from: ragnar on July 22, 2009, 11:00:18
Skal nok ikke legge for mye i disse tidlige resultatene men de siste par treningskampene mot Newcastle, blackburn og sistekampen bør en tilnærmet første 11er begynne å spilles inn. Burnley som er siste?
Av de 3 så er det først Blackburn, så Newcastle og så Burnley ;)

SveinArve

Mi meining er at man ikkje bare skal kun legge vekt på spillet, men at man også må øve seg på å vinne kamper. Er en kunst det også :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

fmtj

Quote from: testo on July 22, 2009, 10:24:22

...men ihvertfall ikke pga. denne kampen!!!! Betyr intet annet enn testing av gutta! Slapp av- disse preseason- kampene gir alltid noen begredelige resultater.
Yeboahs vitne

Evig Pint

Quote from: fmtj on July 24, 2009, 21:14:21
Quote from: testo on July 22, 2009, 10:24:22

...men ihvertfall ikke pga. denne kampen!!!! Betyr intet annet enn testing av gutta! Slapp av- disse preseason- kampene gir alltid noen begredelige resultater.

Idag var jeg veldig enig med folk merker jeg.. Så ja, da trenger jeg ikke tilføye.  :D
Marching on together

Evig Pint

Quote from: jarle on July 22, 2009, 01:08:15
Ja mye merkelig i pre season...

Vi skulle bare spilt treninkskamper mot Real Madrid og Inter Milan osv...
følger man logikken her med at de gode lagene er stivere i beina og ikke vektlegger kamper mot dårlige lag så mye hadde vi jo vunnet disse lett...

Vi får se mot Blackburn... den skal vi jo da også statistisk og logisk sett vinne.. eller?

Det var jo så vidt stjernegalleriet til Real Madrid slo Shamrock Rovers (?).  :D
Marching on together