EX-SPILLER: Patrick Kisnorbo

Started by Killa, July 22, 2009, 14:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HåvardK

Quote from: Leedsfan on September 18, 2011, 14:19:19
Kisnorbo trenger mere tid, uansett om han er uryddig i stilen om dagen så er han verdt en plass pga sitt engasjement. Jeg liker Kisnorbo og velger han på banen hver kamp fremfor de andre gutta som ofte står med lua i handa.

Når kommer Wetherhall og Newsome tilbake, gråstein som spilte som helter...
Er enig med deg i dette. Jeg frykter imidlertid at Paddy ikke har så mye å gå på fysisk, dessverre. Men det er soleklart at vi trenger en med "attityd" der bak, trass i begrensningene.

Ellers ser jeg tydelig likheten med Wetherall, men ikke Newsome, som jeg ikke syntes slo til i Leeds-trøye (kanskje unntatt de få kampene han fikk i 91/92-sesongen). Molenaar, derimot...

Bites Yer Legs

Kanskje klønete utvisning av Kisnorbo, men han ofrer seg for å hindre en målsjanse og gir vekk et frispark, utrolig at dommeren blåser straffe! Lonergan må også ta sin del av skylden, elendig utspark, godt at han ordner opp for seg selv og Paddy etterpå!

Skal bli spennende å se hvem som kommer inn på tirsdag , tror det hadde vært en perfekt kamp for Paddy til " å reise kjerringa" etter en trøblete start. Nå får vi vel også en indikasjon på hvor Bruce er i verden. At Bromby kommer inn er vel det mest åpenbare, men Grayson har overrasket før..
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Rødt kort ser greit ut. Siste mann.
Det er vel en kar som ramler overende som gjør at Paddy prøver å gripe inn med begrenset suksess.
Men straffe er jo tvilsomt.
- Leif Olav

fmtj

Etter det jeg har hørt, lest og sett etter at Kisnorbo kom tilbake er det bare å konstatere at han ikke er tilbake i gammel godt slag. Mye holding, på etterskudd, rusten som vil gi oss straffer og gule kort og farlige frispark i mot. Han må ta steget snart nå ellers blir dette leit.
Yeboahs vitne

Jon R

Quote from: fmtj on September 19, 2011, 09:30:27
Etter det jeg har hørt, lest og sett etter at Kisnorbo kom tilbake er det bare å konstatere at han ikke er tilbake i gammel godt slag. Mye holding, på etterskudd, rusten som vil gi oss straffer og gule kort og farlige frispark i mot. Han må ta steget snart nå ellers blir dette leit.

Tror vi bare skal være glade for at han ikke spiller mot Man U i morgen. Kunne blitt både stygt og leit slik situasjonen er akkurat nå.
Jon R.

kimba1980

Quote from: Jon R on September 19, 2011, 14:29:22
Quote from: fmtj on September 19, 2011, 09:30:27

Tror vi bare skal være glade for at han ikke spiller mot Man U i morgen. Kunne blitt både stygt og leit slik situasjonen er akkurat nå.

Jeg har godt nok i min blog efterlyst at Kisnorbo fik en pause fra holdet, men er ikke helt sikker på jeg mente han behøvede få rødt, men hey han reddede et sikkert mål og vi vandt over bristol alligevel så win-win  :)
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

Leedsfan

Kongekommentar på FB:

QuoteAndrew May Can he start scoring on the PITCH!!! Lufc
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Nok er nok. Paddy vil mest sannsynlig aldri komme tilbake til sitt tidligere beste nivå, og må erstattes i det nye året. Inn med Bruce inntil en evnt ny stopper er på plass.

Hvis ikke finner noen til rett pris og kvalitet vil jeg minne om at vi tidligere i høst hadde vi et svært solid stopperpar i O Dea og Lees, som dessverre endte da Lees ble skadet mot Cardiff. Etter dette har de ikke fått spille sammen. Litt uforståelig med tanke på antall baklengs i denne perioden.
Jon R.

sportcarl1

Quote from: Jon R on January 01, 2012, 15:55:25
Nok er nok. Paddy vil mest sannsynlig aldri komme tilbake til sitt tidligere beste nivå, og må erstattes i det nye året. Inn med Bruce inntil en evnt ny stopper er på plass.

Hvis ikke finner noen til rett pris og kvalitet vil jeg minne om at vi tidligere i høst hadde vi et svært solid stopperpar i O Dea og Lees, som dessverre endte da Lees ble skadet mot Cardiff. Etter dette har de ikke fått spille sammen. Litt uforståelig med tanke på antall baklengs i denne perioden.
[/quot

Inst'mmer helt, kisnorbos tid i leeds är förbi, hans fart och huvudstyrka räcker inte till, bättre satsa på lees och odea och bruce som back up, sedan vore det inte fel om vi fick in en innerback av bra klass i januarifönstret så kan vi släppa bormby med

Sleivind

Quote from: Jon R on January 01, 2012, 15:55:25

Litt uforståelig? Det er totalt uforståelig. Lees og O'Dea er det soleklart beste midtstopperparet vi har i klubben.

auren

Redd Paddy fortsatt får klippekort ettersom han er kaptein.. Signer Even Hovland da vel! 500 000 cash, og videre 500 000 prestasjonsbasert, evt når vi rykker opp... Eehh... Hvis vi noengang rykker opp.. Tror Sogndal hadde godtatt dette budet, samt at Leeds er et passelig springbrett for Even. Han kommer til å rotne på rot i en storklubb..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Quote from: auren on January 01, 2012, 18:13:32
Redd Paddy fortsatt får klippekort ettersom han er kaptein.. Signer Even Hovland da vel! 500 000 cash, og videre 500 000 prestasjonsbasert, evt når vi rykker opp... Eehh... Hvis vi noengang rykker opp.. Tror Sogndal hadde godtatt dette budet, samt at Leeds er et passelig springbrett for Even. Han kommer til å rotne på rot i en storklubb..

auren

Vi har ikke sjangs mot en styrtrik russisk klubb :P
Rogaland Whites

auren

Quote from: hobberst on January 01, 2012, 18:16:18
Quote from: auren on January 01, 2012, 18:13:32

auren

Vi har ikke sjangs mot en styrtrik russisk klubb :P

Så er også spørsmålet om Even selv vil dra til fjerne Russland, ta fly i flere timer til hver hjemmekamp, og være eneste nordmann (?) i den russiske liga. Tviler på at de gir ham en astronomisk lønn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pesi

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

johnny gangster

Synd for Paddy som har kjempa lenge mot skader. Men kanskje er det bra for Leeds, fælt å si men han har ikkje akkurat imponert i det siste..

B_Ød

Veldig synd for Paddy, men man skal være ærlig også, og for forsvaret vårt er nok dette en blessing...om enn i en disguise. Tror ikke han kommer tilbake etter dette avbrekket, da er vi jo også i PL...og der holder han nok ikke mål ama  ;)
Ups & Ups!!

Hobben

Da tror jeg det er over for Paddy i Leeds. Var nok ''over the top'' og...
Rogaland Whites

nord

Synd for ham  :'(

"man skal aldrig sige aldrig"  - god bedring Patrick og kom stærk tilbage -

jeg håper at du beviser endnu engang at vi tog fejl  ;D   

sportcarl1

tråkigt för kisnorbo, men sportsligt sett så gör det inget för LUFC då han har varit en besvikelse hela säsongen, bättre satsa på lees o dea och bruce och ta in en bra innerback så är vi helgarderade

RoarG

Ser stygt ut dette her, ja. Klubben må jo nå aktivt skaffe en erstatning for han. Det tyder på at hans tid er ute i klubben.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bredinho

Utrulig trist for Paddy, makan til "never-say-die"-attitude ha eg aldri sett.. Desverre over the top ette akillesskaden han nettopp hadde lega fra.
Takk for innsatsen i den kvite trøya, Cpt. Kisnorbo!
Mykje takka vera han mi rykka opp 09/10!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Tom S

Føler med Paddy, synd at skader satte ein stopper for ein fremragende stopper.
Håper du er tilbake på fotballbana igjen etter skaden, men det vert nok ikkje fleire kamper for The Mighty Whites.
COME ON LEEDS !!

Bredinho

Korsbåndskade nummer 2 + ei avreven akillessena.. minne om ein annan fremragande stoppar som ikledde seg den kvite drakta! #TheChief
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Andersen

Synd med paddy  :-[ , kommer han tilbake etter dette er det sterkt ! Men han hadde vel bare 1. års kontrakt ? Han har desverre ikke vært den samme som før achilles skaden . Tror dette er game over for paddy .

Jon R

Det har vært svært mange tegn på at Paddy var ferdig som toppspiller allerede før denne sesongen. Jeg har vanskelig for å tro at han kommer tilbake som pro spiller etter nok en alvorlig skade. Trist for Leeds og trist for Paddy da en Kisnorbo i form ble et ikon og kultfigur blant Leedsfolket .

Jeg mistenker at vi har tapt noen poeng på at Paddy har fått så mye spilletid. Jeg mener derfor at laget ikke blir svekket av dette.

Bring on O`Dea og Lees, vårt klart beste stopperpar denne sesongen!!
Jon R.

Asbjørn

Quote from: Jon R on January 05, 2012, 20:11:53
Det har vært svært mange tegn på at Paddy var ferdig som toppspiller allerede før denne sesongen. Jeg har vanskelig for å tro at han kommer tilbake som pro spiller etter nok en alvorlig skade. Trist for Leeds og trist for Paddy da en Kisnorbo i form ble et ikon og kultfigur blant Leedsfolket .

Jeg mistenker at vi har tapt noen poeng på at Paddy har fått så mye spilletid. Jeg mener derfor at laget ikke blir svekket av dette.

Bring on O`Dea og Lees, vårt klart beste stopperpar denne sesongen!!

...verre er det at han ennå i halvannet år vil 'oppta' lønnsutgifter til en mann i troppen :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Quote from: Asbjørn on January 05, 2012, 20:18:14
...verre er det at han ennå i halvannet år vil 'oppta' lønnsutgifter til en mann i troppen :(
Fikk han toårs-kontrakt, altså?

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Quote from: Asbjørn on January 05, 2012, 20:27:53
Quote from: HåvardK on January 05, 2012, 20:23:43

http://www.leedsunited.com/news/20110710/paddy-signs-new-united-deal_2247585_2389725

Med tanke på hvordan Paddy fremstod allerede i august, mener jeg at det de som stod for den medisinske testen i sommer har gjort en heller slett jobb.

Antagelig de samma folka som vurderte Tomas Brolin, Steve Stone og Andy Robinson. Intet nytt under solen altså.  :P
Jon R.

Rudi G.

Quote from: Jon R on January 05, 2012, 20:36:20
Quote from: Asbjørn on January 05, 2012, 20:27:53
Quote from: HåvardK on January 05, 2012, 20:23:43

http://www.leedsunited.com/news/20110710/paddy-signs-new-united-deal_2247585_2389725

Med tanke på hvordan Paddy fremstod allerede i august, mener jeg at det de som stod for den medisinske testen i sommer har gjort en heller slett jobb.

Antagelig de samma folka som vurderte Tomas Brolin, Steve Stone og Andy Robinson. Intet nytt under solen altså.  :P

Tror heller at grunnen han fikk ny kontrakt var at det ble det billigste alternativet og håpet var kanskje at han skulle finne tilbake til gammelt nivå, det gjorde han desverre ikke. Det er synd og skam og si det, men denne skaden mener jeg kom veldig beleilig for laget!