EX-SPILLER: Patrick Kisnorbo

Started by Killa, July 22, 2009, 14:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

soumoh

Quote from: samadhi on July 23, 2009, 00:10:39
Spennende signering, og regner med vi da har skaffet oss den midtstoppere vi har vært på jakt etter en stundt. Dette vil vel si at det ikke blir noen Sodje, Baudry, Coates og forhåpentlegvis forsvinner nå Michalik.

Naylor, Kirsnbo, Marques, Huntington og Lees er gode nok alternativ på stopperplass.

Registerert også at vi nok en gang henter inn en spiller om overhodet ikke har vært nevnt på ryktebørsen - tyder på at det jobbes godt i klubben...

Hvordan kan du si at Lees er god nok?
We'll be back.

Svend Anders

Quote from: rd1 on July 22, 2009, 20:42:39
Høyreback og Midtstopper er nå på plass, plusser vi på med en venstre back, 2 stk på midtbane og kansje en spiss er håpet på plass igjen. Selvsagt under forutsetning at de nye spillerene løfter laget i forhold til ifjor. Men det vet vi ikke før sesongen er igang.

Jeg tror ikke Grayson ser seg om etter en venstreback akkurat nå. Parker spilte seg opp i våres, Aidy White kommer for fullt og Alan Sheehan er jo egentlig den beste på papiret (selv om jeg tror han offloades ved neste mulighet).

På midtbanen tror jeg det letes etter en venstrekant for å gi konkurranse til Robinson, og jeg mistenker at det er lån av en lovende unggutt fra Premiership som Grayson prøver å få inn her. Jeg tror ikke det hentes flere på midtbanen så lenge ikke Delph er solgt. Og det tror jeg er klokt, for virkelig gode sentrale midtbanespillere koster dyrt.

Spisser ser vel en klubb alltid etter, men vi har enn så lenge ganske mange:
- Beckford
- Becchio
- Enoch (som visstnok imponerer i pre-season)
- Elliott (som jeg tipper lånes ut)
- Grella (make-or-break-sesong)
- Kandol (selges om noen vil ta ham, men er enn så lenge på god kontrakt)

I tillegg kan Snodgrass og tildels Robinson benyttes der fremme, i alle fall i 4-3-3.
Om det hentes spiss, tror jeg det blir noen unge - som Sangoro fra Elfenbenkysten (Gwyn Williams in action).

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Promotion 2010

Quote from: Kato on July 22, 2009, 20:22:16
En spiller jeg har ønsket til Leeds i flere år, blir en flott forsterkning.

Er det dette du har merket deg, Kato?

Manager Simon Grayson said: "He is strong, aggressive, and has leadership qualities. Having spoken to him, his desire and hunger is clear and he just the type of character I want at the club."

Naylor nummer to.....  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Dette lover jo veldig bra!

A source close to Kisnorbo said: "It looked like he was going to the Premier League last summer and, without the knee injury, it would have happened. A club in London had decided that they were going to sign him. He's got that potential and this should be a great signing for Leeds."

http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=5486479&sitecode=leed&sportcode=leed
COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Dennis

Dette tror jeg blir en kjempesignering!

Grisefornøyd!!  8)
Marching on together!

martind

helt enig. Tror dette blir en klar forsterkning for det bakre leddet vårt!! :)
MOT!! We are Leeds!

metaljon

Med Naylor og Kisnorbo bakerst kommer vi vel omtrent ikke til å slippe inn mål! Er kjempefornøyd med denne signeringen , og håper Crowe viser seg å være på samme nivå!
The Chief!

sveifors

Quote from: metaljon on July 23, 2009, 19:31:52
Med Naylor og Kisnorbo bakerst kommer vi vel omtrent ikke til å slippe inn mål! Er kjempefornøyd med denne signeringen , og håper Crowe viser seg å være på samme nivå!

I tillegg vil dette forhåpentlig gi xtra trygghet for keeperen bak og spille Anker/Higgings/Martin god
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

MooCow

Hadde vorte meir happy for Sodje, men mi faor gi fyren ein sjangs :)

Jon R

På papiret en aldeles glimrende signing og trolig nok et scoop av Larrygutten vår dette. Keep the faith alle dere dømnordognedere! Nå blir det stål & panzer i midtforsvaret vårt, i god gammel SuperLeeds ånd.  ;D

Til dere som fortsetter å mase om Sodje: Han var knall de få kampene han spilte ifjor, men han er uansett ikke en løsning over tid da han kroppen hans ville strøket på en EU kontroll.  :)
Jon R.

Jon R

"Patrick Fabio Maxime Kisnorbo " WOW!  :o

Hvordan uttaler vi så dette flotte navnet med nordiske referanser?   :P

Hva med "Max" eller Fab" ?  Eller kanskje Postman Pat? ;D
Jon R.

Asbjørn

Quote from: Jon R on July 24, 2009, 17:02:32

Hvordan uttaler vi så dette flotte navnet med nordiske referanser?   :P

Hva med "Max" eller Fab" ?  Eller kanskje Postman Pat? ;D

Nordbo'en selvsagt! :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Ein spennande handel á la Sodje. Massevis av rutine og fin alder. Normalt er eg skeptisk, men er så langt meget tilfreds med vervinga Grayson har utført.

Pheriox

Mener å huske at Kisnorbo prøvespilte for Leeds rundt årtusenskiftet, før han gikk til Hearts.
Et par supertalenter på lån fra PL nå, så blir dette bra  :)
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Budda

Trur dette er et godt kjøp. Begynner å bli godt stilt med midtstoppere nå
Endre

Tom S

COME ON LEEDS !!

Evig Pint

Quote from: Pheriox on July 25, 2009, 01:46:12
Mener å huske at Kisnorbo prøvespilte for Leeds rundt årtusenskiftet, før han gikk til Hearts.
Et par supertalenter på lån fra PL nå, så blir dette bra  :)

Ja det tror jeg stemmer. Artig. :)
Marching on together

Promotion 2010

Patty boy hadde vel en kjempematch idag. Tror nok dette kan bli en super tilvekst for oss. Crowe var vel også en kar med gode ferdigheter. Ergelig at ikke White var den som kom innpå idag (før Sheehan)...istedet spilte han Leeds XI kamp i går.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Kisnorbo tatt ut i Australias landslagstropp til kampen mot EIRE!

http://www.leedsunited.com/news/new-signing-receives-international-call-20090804_2247585_1743324

;D

PS Hvilken spiller i rekken blir han da?
Min første Leeds-kamp:

pale

Nr 4?
Kewell
Viduka
Burns

Kisnorbo?!

auren

Okon må vel også med her tenker jeg... :P

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pale

Quote from: auren on August 04, 2009, 18:17:39
Okon må vel også med her tenker jeg... :P

auren

Hvordan kunne jeg glemme han ???

TK20

Klikenny spilte OL for Australia i fjor sommer.

flynn

Og Shane Cansdell-Sherriff, selv om han aldri fikk a-lagskamp for Leeds...

Promotion 2010

Spiller idag for Australia borte mot Irland i en treningskamp!

Australia: Mark Schwarzer, Patrick Kisnorbo, David Carney, Jade North, Rhys Williams, Tim Cahill, Luke Wilkshire, Marco Bresciano, Mile Jedinak, Harry Kewell, Scott McDonald Subs: Aaron Mooy, Nikita Rukavytsya, Brett Holman, James Holland, Dario Vidosic, Olivier Bozanic, Nick Carle, Matthew Spiranovic, Adrian Madaschi, Ante Covic

Og hvilken spiller er han i rekken over landslagsspillere som også representerer Leeds United! Det finnes en platte - hel vegg - innenfor inngangen på Elland Roads West Stand!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Irland vs Australia (0-2) pause   Cahill 2 mål

Ser litt på denne kampen. Kisnorbo får kjempekritikk for en solid første omgang. Har vært markør på ikke ukjente Robbie Keane! og har greid seg meget bra. Ble rundet som en filledukke en gang, men stort sett vært solid oppe i alle situasjoner. Han hadde vel en fee-header mot mål også som ble bra reddet! Alt i alt.....VELDIG BRA!  :)

Quote from: Promotion 2010 on August 12, 2009, 21:00:09

Australia: Mark Schwarzer, Patrick Kisnorbo, David Carney, Jade North, Rhys Williams, Tim Cahill, Luke Wilkshire, Marco Bresciano, Mile Jedinak, Harry Kewell, Scott McDonald Subs: Aaron Mooy, Nikita Rukavytsya, Brett Holman, James Holland, Dario Vidosic, Olivier Bozanic, Nick Carle, Matthew Spiranovic, Adrian Madaschi, Ante Covic

Og hvilken spiller er han i rekken over landslagsspillere som også representerer Leeds United! Det finnes en platte - hel vegg - innenfor inngangen på Elland Roads West Stand!
Min første Leeds-kamp:

auren

Quote from: Promotion 2010 on August 12, 2009, 21:34:02
Irland vs Australia (0-2) pause   Cahill 2 mål

Ser litt på denne kampen. Kisnorbo får kjempekritikk for en solid første omgang. Har vært markør på ikke ukjente Robbie Keane! og har greid seg meget bra. Ble rundet som en filledukke en gang, men stort sett vært solid oppe i alle situasjoner. Han hadde vel en fee-header mot mål også som ble bra reddet! Alt i alt.....VELDIG BRA!  :)

Quote from: Promotion 2010 on August 12, 2009, 21:00:09

En fee-header, er det en heading som det virkelig koster å få til, og som absolutt ikke er gratis? ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.