Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373218 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1620 på: Juli 16, 2012, 07:17:38 »
Da har jeg klart å holde meg borte i nesten 1 uke....og kan konstatere at det ikke er noen utvikling i dette. Skuffende, men uventa ??

MoT
« Siste redigering: Juli 17, 2012, 13:25:37 av HÃ¥vard »

newsome

Sv: Takeover
« Svar #1621 på: Juli 17, 2012, 00:22:54 »
Gidder ikke håpe og tro på noe før noe er konkret!

Vi er fremdeles under Bates og hans økonomiske tanker.
Selge en god spiller før vi kan kjøpe.

Please få inn nye eiere med penger og visjoner for Leeds!

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1622 på: Juli 17, 2012, 18:31:41 »
Siste rykter rundt på facebook nå er at det IKKE er noe takover på gang.
« Siste redigering: Juli 17, 2012, 19:46:51 av Hobben »
Rogaland Whites

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #1623 på: Juli 17, 2012, 19:10:33 »
Siste ryker rundt på facebook nå er at det er noe takover på gang.
:o
Hekta på Leeds siden 1974

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1624 på: Juli 17, 2012, 19:41:50 »
Siste ryker rundt på facebook nå er at det er noe takover på gang.

Er nok bare Bates som holder på å få ekstem makeover tror jeg.

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1625 på: Juli 17, 2012, 19:47:05 »
Siste ryker rundt på facebook nå er at det er noe takover på gang.
:o

Sorry, har endre innlegget.
Rogaland Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1626 på: Juli 17, 2012, 19:49:35 »
LUST har vært på BBC Radio Leeds og sagt at de har en viss kontakt med de nye eierne, de vet ikke om noe som har skjært seg under Due Dilligence, og ber oss ha tålmodighet...

Alt med det samme, altså ;)

For øvrig har McCormack ringt opp forrige sesongs sponsorer av ham, familien Downer, og bl.a. sagt at han blir på Elland Road.
« Siste redigering: Juli 17, 2012, 20:02:37 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Takeover
« Svar #1627 på: Juli 17, 2012, 20:11:56 »
Facebook er stort. Hvem sier dette?


Siste rykter rundt på facebook nå er at det IKKE er noe takover på gang.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Endre

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1628 på: Juli 17, 2012, 20:25:35 »
LUST har vært på BBC Radio Leeds og sagt at de har en viss kontakt med de nye eierne, de vet ikke om noe som har skjært seg under Due Dilligence, og ber oss ha tålmodighet...

Alt med det samme, altså ;)

For øvrig har McCormack ringt opp forrige sesongs sponsorer av ham, familien Downer, og bl.a. sagt at han blir på Elland Road.


Enda en som vil bli ut kontrakten og så gå gratis neste år...?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1629 på: Juli 17, 2012, 20:42:13 »
Tenk om det ikke hadde blitt noe av takeoveren likevel. DET hadde vært tidenes ballespark! Kjenner smertene brer seg bare med tanken.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1630 på: Juli 17, 2012, 20:49:01 »
Tenk om det ikke hadde blitt noe av takeoveren likevel. DET hadde vært tidenes ballespark! Kjenner smertene brer seg bare med tanken.

Det er i så fall nådestøtet, ingen takeover eller sportslig suksess = totalkaos. Bates har ikke råd til å ikke ordne dette...

At det tar tid er sikkert pga de lure eierstrukturene og de rare avtalene som er inngått, det er noen advokater som tjener store penger om dagen mens de går igjennom alt.

Min samboer jobber i et stort advokatfirma som holder på med slikt og de fakturerer ofte 5000,- nok i timen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1631 på: Juli 17, 2012, 21:06:08 »
...det må nok kjøperen legge ut i dette tilfellet! :D
 

Ole G

Sv: Takeover
« Svar #1632 på: Juli 17, 2012, 21:31:08 »
Takeover for Man C tok vistnok over 4 uker.
Med de uryddige eierstrukturer det ryktes om i vår klubb er det ikke rart det ikke er offentlig.
Det kommer :)
Optimist !

p0ndus

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1633 på: Juli 17, 2012, 21:45:57 »
Tenk om det ikke hadde blitt noe av takeoveren likevel. DET hadde vært tidenes ballespark! Kjenner smertene brer seg bare med tanken.

Men hadde jeg blitt overrasket om det ikke ble tilfelle, nope. Et klart signal for takeover er imidlertid tilløp til løssluppen pengebruk,  så enten har gnomen fått et lite drypp i økosenteret i hjernen sin eller så skjer det noe innen sesongstart.

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #1634 på: Juli 17, 2012, 21:49:03 »
Siste rykter rundt på facebook nå er at det IKKE er noe takover på gang.
Baardsen ?  ::)

... Bates har ikke åpnet kjeften offentlig på 2 måneder. Mer trenger jeg ikke vite.. Takeover'en kommer.

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1635 på: Juli 17, 2012, 22:37:45 »
Siste rykter rundt på facebook nå er at det IKKE er noe takover på gang.
Baardsen ?  ::)

... Bates har ikke åpnet kjeften offentlig på 2 måneder. Mer trenger jeg ikke vite.. Takeover'en kommer.

Baardsen sier ingenting for tiden, han svarer ikke lenger.. og den KAN jo være et godt tegn.
Rogaland Whites

Kato

Sv: Takeover
« Svar #1636 på: Juli 17, 2012, 22:42:43 »
Nå må det smelle om vi skal få stablet et slagkraftig mannskap på beina. Gode spillere sitter ikke å venter til 10. august på om Leeds skal bli kjøpt opp. Og Snoddy må få noe håndfast, ellers så forsvinner han.

Vips så er juli historie. Det må skje noe. Leeds-hjertet tåler ikke at dette faller i fisk.

 

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1637 på: Juli 17, 2012, 22:44:59 »
Siste rykter rundt på facebook nå er at det IKKE er noe takover på gang.

Hva slags rykter skulle det være?

Mailene jeg har fått fra offisielt hold i Bahrain idag skulle i alle fall tilsi at dette bare må gå sin gang, men ser ut til å skje.

Men jeg er som alle andre frustrert over at det ikke har skjedd ennå, for det påvirker spesielt strategien Warnock har for sesongen og ikke minst forberedelsene til den.

Så må man også huske på at budgiverne her er gitt eksklusiv innsynsrett for en viss tidsperiode. Den løper ut på et eller annet tidspunkt, og jeg kan ikke tenke meg annet enn at også de ser tidsaspektet i dette. Men det er ganske mange hundre millioner det er snakk om, og slikt tar nødvendigvis tid å få på plass, særlig om de har tenkt å gjøre visse endringer i strukturen samtidig med oppkjøpet (ledelse, intern organisasjonsstruktur, avtaler med eksterne aktører ref TA/ER osv).

SA

Kato

Sv: Takeover
« Svar #1638 på: Juli 17, 2012, 22:51:22 »
Skjønner det, SA, at ting må ta tid og prosesser må fullføres.

Men for å tenke litt høyt:

Skal man kjøpe denne klubben, enten for at man elsker den eller ønsker økonomisk profitt (eller begge), så er sportslig suksess en forutsetning. Opprykk til PL raskest mulig.

Det svinner hen med å bruke hele sommeren på dette. Ja skjønner det er mange millioner og mye man skal ha kontroll på . Men det må da ha ligget en sportslig strategi som en del av planen.

Er ikke denne sagaen over i løpet av neste uke, påstår jeg opprykksmulighet neste sesong er borte.

Har ingen tro på at Warnock med det materialet han har i dag er nært noe PL. Vi må kjøpe oss opp de tre siste ukene før sesongstart.
 

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1639 på: Juli 17, 2012, 23:17:02 »
Skjønner det, SA, at ting må ta tid og prosesser må fullføres.

Men for å tenke litt høyt:

Skal man kjøpe denne klubben, enten for at man elsker den eller ønsker økonomisk profitt (eller begge), så er sportslig suksess en forutsetning. Opprykk til PL raskest mulig.

Det svinner hen med å bruke hele sommeren på dette. Ja skjønner det er mange millioner og mye man skal ha kontroll på . Men det må da ha ligget en sportslig strategi som en del av planen.

Er ikke denne sagaen over i løpet av neste uke, påstår jeg opprykksmulighet neste sesong er borte.

Har ingen tro på at Warnock med det materialet han har i dag er nært noe PL. Vi må kjøpe oss opp de tre siste ukene før sesongstart.

Det som står helt fast for meg, er at disse nye eierne, ikke legger så mye penger i dette prosjektet bare for å ha klubben i Championship. Jeg tror ikke det blir bøttevis av penger til kjøp nå i sommer uansett, men om disse legger 100 millioner pund i potten (for å ta et tall - det kommer fort opp mot det hvis de har utviklingsplaner) - så kan de umulig få noe i nærheten av avkastning eller verdiøkning på investeringen sin om det ikke inkluderer betydelig sportslig suksess. Da snakker vi minst etablert lag i PL.

Jeg ble "advart" av en venn i Bahrain da ryktene begynte å svirre i mai - "dersom det er Bahrain-folk eller Kuwaitere inne i bildet så vit at dette kommer til å ta lang tid" var budskapet.

Informasjonen som har kommet til meg i løpet av dagen tilsier at det er flere investorer i en gruppe her, og det spørs jo hvor mye tid de må ha for å samkjøre seg underveis i løpet her. Jeg kan bare ane hvordan det virker dersom alt hele tiden må informeres, godkjennes eller justeres og det er flere parter involvert som alle skal si sitt.

Men som sagt, det må ligge en sportslig ambisjon bak aldri så mye hva man ønsker å gjøre med eiendommene til klubben - og det at LUST holdes orientert i en viss grad skulle tyde på at det i alle fall er folk som forstår - eller blir fortalt om - behovet for at Warnock snart må få klarlagt hva han kan gjøre i sommer.

Og aller mest frustrerende; det er vanskelig å planlegge TPN med to uker igjen av den jobbingen...

SA

MrK

Sv: Takeover
« Svar #1640 på: Juli 18, 2012, 09:01:11 »
Du har mye for TPN, kjør en gladsak om Catos leieforhold i Bayswater - mye mat der:-) Den ikoniske nordmannen i Mekka!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1641 på: Juli 18, 2012, 09:10:30 »
Du har mye for TPN, kjør en gladsak om Catos leieforhold i Bayswater - mye mat der:-) Den ikoniske nordmannen i Mekka!


Det kan hende tanken har streifet meg, ja :-)

chief

Sv: Takeover
« Svar #1642 på: Juli 18, 2012, 10:46:32 »
Du har mye for TPN, kjør en gladsak om Catos leieforhold i Bayswater - mye mat der:-) Den ikoniske nordmannen i Mekka!


Bayswater????????
Ligger ikke det i London da!

Regner med du mente Bridgewater. ;D
1 4 all and all 4 1

newsome

Sv: Takeover
« Svar #1643 på: Juli 18, 2012, 16:59:51 »
http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1125446?cc=5739

Håper ventingen er over og at Bates er ute SNART!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1644 på: Juli 18, 2012, 17:11:25 »
Du verden, Bates snakker :o

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1125446/leeds-united-takeover-complete-in-coming-days?cc=5739

ESPN understands that Leeds United are on the brink of a takeover, which could be completed in the coming days.




PA PhotosThe future direction of Leeds United could be announced in the coming days


Leeds have been in talks with a group of investors for some time, fronted by Bahrain-based Sheikh Abdulrahman bin Mubarak Al Khalifa, a Leeds United fan who failed with a takeover bid in 2003.

After protracted discussions and countless rumours, an ESPN source has said: "A takeover is now imminent, it could happen any day."

ESPN contacted current owner Ken Bates in Monaco, who refused to comment on the possibility of an impending change in ownership.
 
Bates told ESPN: "I am here in Monte Carlo but I am making no comment at all. If anything happens you will be the first to know."
 
Bates also refused to confirm that the party involved was in fact the reported Bahraini investors. Bates, though, did confirm that "an investor" has been granted an extension to the usual business process of due diligence, where the club's finances are examined ahead of a possible takeover.
 
Former Chelsea owner Bates added that has he has signed a confidentiality agreement, meaning that he cannot discuss any aspect of any potential takeover.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Corleone

Sv: Takeover
« Svar #1645 på: Juli 18, 2012, 17:46:07 »
Dette er gode nyheter. Måtte ventetiden ende i løpet av de neste dagene!  :-*

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1646 på: Juli 18, 2012, 19:34:08 »
....i % nå:  95/5 !!!!!!!

...ser ut som Bates kjenner alderen.....han er blitt mildere....men først når dette er offentlig
tør jeg tro på dette endelig!
 

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1647 på: Juli 18, 2012, 21:12:45 »
Bahrain White på farten igjen....(teamtalk)
My bet on Fringo is that if not on holiday,,that someone confirmed to him on the takeover. DD should end tomorrow so we will see how thats gone, and end this anxious wait for all of us. Also i know from the thumbs up i have received from my recent post, that i have the majority on my side and for that trust i want to thank you all. There is no way i would mislead my fellow Whites, and that is like having an Honor to try and calm them and reassure them that all is well. But we know these things take a little time especially for LUFC ! Judy darling, yes as much as a die hard fan Shaikh Abdulrahman is ,,he is not the one making the bid. I can go as far as saying that he is probably more a die hard fan than many here on this board. Is he promoting as much as he can , ? maybe ! Not long to go. Again thanks to the lovely comments i have received and for the ones who say i know nothing,,well just wait a few hours. MOT

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1648 på: Juli 18, 2012, 23:15:17 »
Snart Ramadan og time is running out....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1649 på: Juli 19, 2012, 08:56:58 »
Dette med Ramadan kan - forhåpentligvis - bli en nøkkel, for å få dette ferdig denne uka.

Bates sine kommentarer i går er jo egentlig ikke stort annet enn "ingen kommentar, men jeg lever ennå".

Jeg er lei ventinga...

SA