Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1372840 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3480 på: Oktober 12, 2012, 18:54:15 »
LUFC Trust ‏@lufctrust
Q from floor - if you had one message to give to David Haigh what would it be? A - put your money where your mouth is - Actions not words


Oh, the irony - er det ikke det man sier.

Dagen etter retweeter Haigh denne...



HH Sheikh Mohammed ‏@HHShkMohd
I have learned many lessons from my father & role model Sheikh Rashid.. mainly through his actions rather than words #ShkMohdJournal
 Retweeted by David Haigh

 :)  - man kan vel nesten håpe at Haigh har tatt signalet ;)

Vi får se, venter på respons på denne;

Sitat
‏@BergenWhites
@HHShkMohd so when will we see action from you @haighdavid ? #BergenWhites


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3481 på: Oktober 12, 2012, 19:02:28 »


Vi får se, venter på respons på denne;

Sitat
‏@BergenWhites
@HHShkMohd so when will we see action from you @haighdavid ? #BergenWhites


Nice one  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3482 på: Oktober 12, 2012, 19:55:55 »
Hvis dette drar ut enda mer så kan det ende med at buzzen forsvinner, fansen blir likegyldige. Dette ønsker vel ikke investorene??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

GeirO

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3483 på: Oktober 12, 2012, 20:31:03 »
Skjønner det hvis det viser seg at Bates venter på noen med mer penger. Kanskje gammern rett og slett tar ansvar for å sikre Leeds........og sg selv.
MOT

DenHviteYeboah

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3484 på: Oktober 13, 2012, 08:51:48 »
Skjønner det hvis det viser seg at Bates venter på noen med mer penger. Kanskje gammern rett og slett tar ansvar for å sikre Leeds........og sg selv.
Tror du bør lese dette jeg...
http://www.twohundredpercent.net/?p=20737

GeirO

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3485 på: Oktober 13, 2012, 12:09:42 »
Skjønner det hvis det viser seg at Bates venter på noen med mer penger. Kanskje gammern rett og slett tar ansvar for å sikre Leeds........og sg selv.
Tror du bør lese dette jeg...
http://www.twohundredpercent.net/?p=20737

Da var det lest. Håper fortsatt Bates og oss er enige om at klubben selges til noen som har MYE penger.
MOT

sportcarl1

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3486 på: Oktober 13, 2012, 12:33:46 »
inte nödvändigt vis mycket pengar(även om det inte är fel ;)), dock viktigt att de siktar långsiktigt och har en plan och inte har klubben för att tjäna pengar eller har den som en sandlåda för att de har gott om pengar typ chelsea och manchC, de får gärna presentera sig, rent generellt känns ett konsortium som någon som vill tjäna pengar, en privat ägare som har hjärta för klubbe vore idealet, känns bra hursomhelst denna säsongen, intressanta nyförvärv och jag tycker vi kan sikta på minst playoff med eller utan Bates
 

Erik M

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3487 på: Oktober 13, 2012, 12:54:51 »
Rykter om admin nå?
Fra LUST-møtet:
Sitat
LUST reaffirm that without investment - or in its absence, player sales - they feel #LUFC would not see out the season without admin.



Bevares!  Hvis inntektene svikter.  Hvis resultatene uteblir.  Hvis vi ikke klarer å selge noen eiendeler.  Hvis ingen eiere vil spytte inn penger.  Da kan det gå mot konkurs....

Fortell meg - i hvilken bedriftssammenheng gjelder ikke dette? Håper ikke dette kommer fra "offisielt LUST hold".

Om Bates fortsatt regjerer til våren (God forbid) og likviditeten truer med å kvele driften - ja, så tilfører han likvider slik de fleste eiere ville gjort.  Han er bare ikke villig til å risikere mye for å øke sjansen for å oppnå noe stort.

Administrasjon er noe jeg ikke frykter.
 

sportcarl1

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3488 på: Oktober 13, 2012, 13:05:08 »
Rykter om admin nå?
Fra LUST-møtet:
Sitat
LUST reaffirm that without investment - or in its absence, player sales - they feel #LUFC would not see out the season without admin.



Bevares!  Hvis inntektene svikter.  Hvis resultatene uteblir.  Hvis vi ikke klarer å selge noen eiendeler.  Hvis ingen eiere vil spytte inn penger.  Da kan det gå mot konkurs....

Fortell meg - i hvilken bedriftssammenheng gjelder ikke dette? Håper ikke dette kommer fra "offisielt LUST hold".

Om Bates fortsatt regjerer til våren (God forbid) og likviditeten truer med å kvele driften - ja, så tilfører han likvider slik de fleste eiere ville gjort.  Han er bare ikke villig til å risikere mye for å øke sjansen for å oppnå noe stort.

Administrasjon er noe jeg ikke frykter.
fattar inte varför LUST håller på så här finns väl 50tal klubbar i ligasystemey med sämre ekonomi , mindre publik med mera, hur illa ligger inte dessa klubbar till då? mitt tips är att sportsligt och ekonomiskt kommer det gå bättre denna säsongen, med eller utan bates, tänk om vi går upp och avancerar ytterligare i cupen, då kommer det rassla in pengar, varför skriver de inte om det utan bara skall hitta negativt
« Siste redigering: Oktober 13, 2012, 13:07:01 av sportcarl1 »
 

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3489 på: Oktober 13, 2012, 16:37:17 »
LUST sine uttalelser på torsdag om sjansen for administrasjon er basert på en del finansielle analyser av klubben, og så vidt jeg vet også noen lekkasjer fra due diligence-prosessen. Leeds har ikke stort av gjeld, men de sliter med likviditeten.

Det er  av flere antydet at det ble sprøytet inn flere millioner pund av GFHC i sommer som depositum og betaling for den eksklusive rettigheten om å lede oppkjøpet av klubben. Dersom det er meningen av de fire millionene må betales tilbake dersom det ikke blir noe salg, tror jeg Bates og klubben sliter, særlig med de fallende publikumsinntektene.

Og det spørs om Bates har noe særlig midler å sprøyte inn (han måtte gjøre det i fjor også, da i underkant av en million pund). Jeg tror heller han selger til redusert pris, men jeg tror og håper vi slipper å komme dit.

SA

sportcarl1

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3490 på: Oktober 13, 2012, 17:17:31 »
LUST sine uttalelser på torsdag om sjansen for administrasjon er basert på en del finansielle analyser av klubben, og så vidt jeg vet også noen lekkasjer fra due diligence-prosessen. Leeds har ikke stort av gjeld, men de sliter med likviditeten.

Det er  av flere antydet at det ble sprøytet inn flere millioner pund av GFHC i sommer som depositum og betaling for den eksklusive rettigheten om å lede oppkjøpet av klubben. Dersom det er meningen av de fire millionene må betales tilbake dersom det ikke blir noe salg, tror jeg Bates og klubben sliter, særlig med de fallende publikumsinntektene.

Og det spørs om Bates har noe særlig midler å sprøyte inn (han måtte gjøre det i fjor også, da i underkant av en million pund). Jeg tror heller han selger til redusert pris, men jeg tror og håper vi slipper å komme dit.

SA
[/quote är ju bara rykten om att det har lagts in pengar i sommar till spelarköp bl a, verkligheten är väl att vi ar väl sålt för mer(snodgrass, clayton, lonergan) än vad vi köpt för,  Ã¤ven om klubben ett räkenskapsår skulle gå på minus är det ju långt till administration som jag ser det
 

morten1966

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3491 på: Oktober 13, 2012, 17:52:21 »
Blir vel ingen ting ut av dette....Takover om 100år..

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3492 på: Oktober 13, 2012, 18:30:15 »
LUST sine uttalelser på torsdag om sjansen for administrasjon er basert på en del finansielle analyser av klubben, og så vidt jeg vet også noen lekkasjer fra due diligence-prosessen. Leeds har ikke stort av gjeld, men de sliter med likviditeten.

Det er  av flere antydet at det ble sprøytet inn flere millioner pund av GFHC i sommer som depositum og betaling for den eksklusive rettigheten om å lede oppkjøpet av klubben. Dersom det er meningen av de fire millionene må betales tilbake dersom det ikke blir noe salg, tror jeg Bates og klubben sliter, særlig med de fallende publikumsinntektene.

Og det spørs om Bates har noe særlig midler å sprøyte inn (han måtte gjøre det i fjor også, da i underkant av en million pund). Jeg tror heller han selger til redusert pris, men jeg tror og håper vi slipper å komme dit.

SA


Tja. Håper virkelig jeg tar feil og ikke sier hva var det jeg sa

ollan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3493 på: Oktober 13, 2012, 18:30:39 »
LUST sine uttalelser på torsdag om sjansen for administrasjon er basert på en del finansielle analyser av klubben, og så vidt jeg vet også noen lekkasjer fra due diligence-prosessen. Leeds har ikke stort av gjeld, men de sliter med likviditeten.

Det er  av flere antydet at det ble sprøytet inn flere millioner pund av GFHC i sommer som depositum og betaling for den eksklusive rettigheten om å lede oppkjøpet av klubben. Dersom det er meningen av de fire millionene må betales tilbake dersom det ikke blir noe salg, tror jeg Bates og klubben sliter, særlig med de fallende publikumsinntektene.

Og det spørs om Bates har noe særlig midler å sprøyte inn (han måtte gjøre det i fjor også, da i underkant av en million pund). Jeg tror heller han selger til redusert pris, men jeg tror og håper vi slipper å komme dit.

SA

taktikkeri ???
Ollan

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3494 på: Oktober 13, 2012, 22:47:41 »
@EastStandUpper: Odd weekend: met Jay Bothroyd then, an hour later, a guy who used to work for GFH who says they're skint. "Definitely a front". #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3495 på: Oktober 13, 2012, 23:03:55 »
@EastStandUpper: Odd weekend: met Jay Bothroyd then, an hour later, a guy who used to work for GFH who says they're skint. "Definitely a front". #lufc

For oss med begrensede engelskkunnskaper. They're skint?

Hallgeir *

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3496 på: Oktober 13, 2012, 23:06:36 »
@EastStandUpper: Odd weekend: met Jay Bothroyd then, an hour later, a guy who used to work for GFH who says they're skint. "Definitely a front". #lufc

For oss med begrensede engelskkunnskaper. They're skint?

Blakke, eller noe i nærheten?
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3497 på: Oktober 13, 2012, 23:14:17 »
det som blir sagt er vel at Haigh-gruppen er frontmenn for noen andre.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3498 på: Oktober 14, 2012, 09:03:37 »
Kjenner likegyldigheten kommer nå... :-[
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3499 på: Oktober 14, 2012, 09:54:35 »
Kjenner likegyldigheten kommer nå... :-[

Den kom hos meg for et par-tre uker siden, men du skal ha for at du har holdt ut så lenge! :D
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3500 på: Oktober 15, 2012, 00:40:22 »
Frustrasjon? Fortvilelse? Vi har vært med på mye.  Likegyldighet?  Not.
 

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3501 på: Oktober 15, 2012, 08:39:10 »
är ju bara rykten om att det har lagts in pengar i sommar till spelarköp bl a, verkligheten är väl att vi ar väl sålt för mer(snodgrass, clayton, lonergan) än vad vi köpt för,  Ã¤ven om klubben ett räkenskapsår skulle gå på minus är det ju långt till administration som jag ser det

Nja, det er vel ganske gode og flere kilder på at det er betalt inn penger for å både få forhandle og for rettigheten til å lede oppkjøpet eksklusivt i et halvt år. Slikt er ikke gratis - hvorfor skulle klubben bare gi én part en slik rettighet?

Det er ikke sikkert pengene gikk til spillerkjøp helt direkte, det kan også hende de står på konto i tilfelle de må tilbakebetales.

Poenget er at du trenger ikke stort med gjeld for å gå i administrasjon dersom du ikke har likviditet. Se på Portsmouth i fjor, de manglet vel knapt bare en million pund eller to.

SA

sportcarl1

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3502 på: Oktober 15, 2012, 09:05:28 »
det gåtr väl inte riktigt att jämföra leeds med portsmouth, vet inte hur stora skulder portsmouth har eller hade, men vet att deras supportrar samlade in 2,75 miljoner pund till klubbens ägare som klubben enbart till honom var skyldig 17 miljoner pund, när jag läste på svenska fans portsmouthsida stod det något om att de hade en gäld på 60 miljoner pund i våras
« Siste redigering: Oktober 15, 2012, 09:40:32 av sportcarl1 »
 

Sleivind

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3503 på: Oktober 15, 2012, 09:32:01 »
Du verden så denne tråden har skiftet karakter. Her har vi gått fra optimisme, glede og strålende fremtidsutsikter til negativitet, irritasjon, likegyldighet og adiminstrasjonssnakk!

B_Ød

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3504 på: Oktober 15, 2012, 09:46:43 »
Du verden så denne tråden har skiftet karakter. Her har vi gått fra optimisme, glede og strålende fremtidsutsikter til negativitet, irritasjon, likegyldighet og adiminstrasjonssnakk!
mao, helt hverdagslig for en leeds-supporter.  :)
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3505 på: Oktober 15, 2012, 11:31:14 »
Tanken min er litt delt på det med administrasjon igjen. Vil vi greie å holde oss med minus 10 poeng. Hvis vi gjør det. ja da ser jeg omtrent bare positive sider med en ny administrasjon. For noen kommer garantertt til å kjøpe klubben fra denne administrasjonen. Og kanskje tenker de som er i forhandlinger med Leeds om et oppkjøp det samme. Ã… kjøpe klubben gjennom administrasjon er jo uendelig mye billigere enn det å kjøpe gjennom Bates. Og hvis vi holder oss i denne divisjonen selv om vi havner i administrasjon. Ja da sier jeg som Ole Brum. Jatakk til bagge deler. Nye eiere og Bates vekk

martind

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3506 på: Oktober 15, 2012, 11:51:23 »
Tanken min er litt delt på det med administrasjon igjen. Vil vi greie å holde oss med minus 10 poeng. Hvis vi gjør det. ja da ser jeg omtrent bare positive sider med en ny administrasjon. For noen kommer garantertt til å kjøpe klubben fra denne administrasjonen. Og kanskje tenker de som er i forhandlinger med Leeds om et oppkjøp det samme. Ã… kjøpe klubben gjennom administrasjon er jo uendelig mye billigere enn det å kjøpe gjennom Bates. Og hvis vi holder oss i denne divisjonen selv om vi havner i administrasjon. Ja da sier jeg som Ole Brum. Jatakk til bagge deler. Nye eiere og Bates vekk

Da velger jeg heller Bates og opprykk. Det er ikke et spørsmål om å holde seg, men å klare play off, eller direkte opprykk!
MOT!! We are Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3507 på: Oktober 15, 2012, 11:55:35 »
Tanken min er litt delt på det med administrasjon igjen. Vil vi greie å holde oss med minus 10 poeng. Hvis vi gjør det. ja da ser jeg omtrent bare positive sider med en ny administrasjon. For noen kommer garantertt til å kjøpe klubben fra denne administrasjonen. Og kanskje tenker de som er i forhandlinger med Leeds om et oppkjøp det samme. Ã… kjøpe klubben gjennom administrasjon er jo uendelig mye billigere enn det å kjøpe gjennom Bates. Og hvis vi holder oss i denne divisjonen selv om vi havner i administrasjon. Ja da sier jeg som Ole Brum. Jatakk til bagge deler. Nye eiere og Bates vekk

Da velger jeg heller Bates og opprykk. Det er ikke et spørsmål om å holde seg, men å klare play off, eller direkte opprykk!

Det er usikkert om vi greier det. Vi rykker ikke opp. Og da er poenget. Skal vi ha Bates neste år slik klubben drives nå. Eller skal vi ta imot Administrasjon med åpne armer og starte i samme divisjon neste sesong med nye eiere

sportcarl1

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3508 på: Oktober 15, 2012, 12:22:55 »
jag tror inte ett dugg på administration, att det kommer hända och att det kan gynna klubben, rent goodwillmässigt vore det  en katastrof, de som håller i klubben under administrationen kan ju sälja spelarna hur de vill, rent ekonomiskt som jag ser det så har vi en bra ekonomi, vi kan inte köpa spelare som man kanske sklulle önska, men hellre hålla igen där än som många andra klubbar som lånar till spelarköp, då är det ju egentligen banken som äger spelaren
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3509 på: Oktober 15, 2012, 12:27:46 »
jag tror inte ett dugg på administration, att det kommer hända och att det kan gynna klubben, rent goodwillmässigt vore det  en katastrof, de som håller i klubben under administrationen kan ju sälja spelarna hur de vill, rent ekonomiskt som jag ser det så har vi en bra ekonomi, vi kan inte köpa spelare som man kanske sklulle önska, men hellre hålla igen där än som många andra klubbar som lånar till spelarköp, då är det ju egentligen banken som äger spelaren

Vi har ikke en sunn økonomi. Sportslig er vi en katastrofe. Vi leier både Elland Road og Torpe Arche av vår eminent koselige Bates. Bates selger unna det som kan selges for penger. Så en administrasjon vil antagelig være bra økonomiskt.
Det er Leeds United jeg bholder med. Ikke Halifax town. Selv om vi er i samme sportslige utvikling som de