Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1372322 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Larsen.

Pride of Yorkshire

Larsen.

Pride of Yorkshire

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #482 på: Mai 30, 2012, 14:57:45 »
Har jeg blitt blind? Hvor på YEP står det at samtalene har strandet?

Spør det samme. Fryktelig irriterende å lese slike påstander når infoen i linken ikke matcher!
Jon R.

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #483 på: Mai 30, 2012, 14:58:46 »
Jon R.

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

rober

Sv: Takeover
« Svar #485 på: Mai 30, 2012, 14:59:05 »
På YEP står det at samtalene er strandet, så ballen ruller videre...eller?
hehe, plutselig fant gnomen ut at klubben var verdt £200m ;D
Det finner jeg ikke noe om. YP skriver at samtalene har strandet. YEP's oppslag kan du se her: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news


Se hva folk mener om en evt. Takeover: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-in-takeover-talks-fans-have-their-say-video-1-4595129

 - LOL - Hør på den første duden der om Bates.  ::)


Edit: Etter å ha sett denne videoen her, lurer jeg nesten på om Bates har satt ut folk rundt ER...  ;D Fryktelig positive man skulle være om Bates da.

Tenkte det samme. Bates lokket sikkert med gratis øl på Billy's Bar. :P

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #486 på: Mai 30, 2012, 15:04:25 »
På YEP står det at samtalene er strandet, så ballen ruller videre...eller?
hehe, plutselig fant gnomen ut at klubben var verdt £200m ;D
Det finner jeg ikke noe om. YP skriver at samtalene har strandet. YEP's oppslag kan du se her: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news


Se hva folk mener om en evt. Takeover: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-in-takeover-talks-fans-have-their-say-video-1-4595129

 - LOL - Hør på den første duden der om Bates.  ::)


Edit: Etter å ha sett denne videoen her, lurer jeg nesten på om Bates har satt ut folk rundt ER...  ;D Fryktelig positive man skulle være om Bates da.

Tenkte det samme. Bates lokket sikkert med gratis øl på Billy's Bar. :P

Hvis denne Kuwait linken er den andre med i bildet og Bates har sagt til Canadienserne at host opp 80 miill pund så er klubben deres. Ja da er vi nok et steg nærmere en løsning. Nemlig at dette blir det ikke noenting av.
Vi er desverre stuckt with Bates. Han har prisa klubben ut av enhver fornuftig innvestering og oppkjøp

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #487 på: Mai 30, 2012, 15:07:29 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-link-to-kuwaiti-businessman-collapse-1-4597198?

Det eneste som har kollapset der er vel selve linken...

Denne linken (som ikke er til YEP men til YP) sier jo ikke stort, og har ingen kilder. Tipper de kun har sett hva som skrives på Twitter.

Dersom det ikke er denne Kuwaiteren som er på banen, så handler det uansett ikke om at samtalene har strandet, da handler det om at det Forest han er ute etter og trolig aldri har vært i nærhetene av kontakt om å kjøpe Leeds.

Det er ingen av kildene mine som vet noe som helst om denne karen, og LUST har aldri vært i kontakt med ham heller.

Jeg har akkurat nå svært liten tro på denne karen, men det er som nevnt andre aktører i midtøsten som er interessert.

SA

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #488 på: Mai 30, 2012, 15:13:53 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-link-to-kuwaiti-businessman-collapse-1-4597198?

Det eneste som har kollapset der er vel selve linken...

Denne linken (som ikke er til YEP men til YP) sier jo ikke stort, og har ingen kilder. Tipper de kun har sett hva som skrives på Twitter.

Dersom det ikke er denne Kuwaiteren som er på banen, så handler det uansett ikke om at samtalene har strandet, da handler det om at det Forest han er ute etter og trolig aldri har vært i nærhetene av kontakt om å kjøpe Leeds.

Det er ingen av kildene mine som vet noe som helst om denne karen, og LUST har aldri vært i kontakt med ham heller.

Jeg har akkurat nå svært liten tro på denne karen, men det er som nevnt andre aktører i midtøsten som er interessert.

SA


Er det egentlig det SA. For meg så virker det som Bates overpriser en klubb slik at ingen vil uansett være innteresert i å kjøpe en klubb hvor de ikke engang får med en bane med på kjøpet. Fornuftig pris på klubben hadde vært rundt 10-20 mill pund. Og når da Bates forlanger 80 mill pund. ja da sier det seg selv at dette er dårlig buisness og da trekker oppkjøpere seg

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #489 på: Mai 30, 2012, 15:16:41 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-link-to-kuwaiti-businessman-collapse-1-4597198?

Det eneste som har kollapset der er vel selve linken...

Denne linken (som ikke er til YEP men til YP) sier jo ikke stort, og har ingen kilder. Tipper de kun har sett hva som skrives på Twitter.

Dersom det ikke er denne Kuwaiteren som er på banen, så handler det uansett ikke om at samtalene har strandet, da handler det om at det Forest han er ute etter og trolig aldri har vært i nærhetene av kontakt om å kjøpe Leeds.

Det er ingen av kildene mine som vet noe som helst om denne karen, og LUST har aldri vært i kontakt med ham heller.

Jeg har akkurat nå svært liten tro på denne karen, men det er som nevnt andre aktører i midtøsten som er interessert.

SA


Er det egentlig det SA. For meg så virker det som Bates overpriser en klubb slik at ingen vil uansett være innteresert i å kjøpe en klubb hvor de ikke engang får med en bane med på kjøpet. Fornuftig pris på klubben hadde vært rundt 10-20 mill pund. Og når da Bates forlanger 80 mill pund. ja da sier det seg selv at dette er dårlig buisness og da trekker oppkjøpere seg

Denne 80 mill pund summen er vel bare tatt ut av løse lufta vel? Kan aldri tenke meg at noen sum kommer til å bli offentliggjort fr et eventuelt salg er gjennomført.
 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

testo

Sv: Takeover
« Svar #490 på: Mai 30, 2012, 15:17:35 »
Har jo tatt helt av dette!!!

Late last night something a bit mental happened. It all started just before midnight, when a Kuwaiti Manchester United fan informed Leeds followers that Qadsia SC President Fawaz Al Hasawi had bought a team in the UK, whose manager was (or would be- translations were conveniently fuzzy) a certain Neil Warnock.

Twitter exploded, Leeds forums exploded. In the early ’90s a certain Luiz Felipe Scolari had managed the club, and Hasawi had definitely resigned from the club – and seemed to have definitely bought an English club.
http://www.thescratchingshed.com/2012/05/kuwait-and-see-a-tale-of-midsummer-madness/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Sv: Takeover
« Svar #491 på: Mai 30, 2012, 15:19:38 »
Forrest var eid av en riking som døde her tidligere.
Nå eies vel klubben av en stiftelse eller noe i hans navn.
Sikkert lettere å forhandle med denne "stiftelsen" enn med Bates.

Kan lett forestille meg at ALLE er enklere enn Bates..  ;)
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #492 på: Mai 30, 2012, 15:33:35 »
"And the moral of the story is, Twitter is the single greatest instigator of mass hysteria in existence.

Well put

Bjorn

Sv: Takeover
« Svar #493 på: Mai 30, 2012, 15:41:05 »
Greit å ikke sluke alt man leser her inne. Virker jo som alle kjenner noen som kjenner noen som har hørt et rykte snart..
Tror jeg venter med å bli sint eller poppe Sjampis'en jeg.
Marching On! 4276

Masinga

Sv: Takeover
« Svar #494 på: Mai 30, 2012, 15:49:38 »
Bates må sikre alderdommen og da er vel £80 mill. en passende sum.
Masinga, medl.nr. 1250

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #495 på: Mai 30, 2012, 16:12:18 »
Finnes det snart noen som ikke er linket til å kjøpe Leeds United? ???

Syns det er noe merkverdig hvordan det konkluderes med både det ene og det andre (spesielt på Twitter) - alt fra at vi er kjøpt opp for 45 mill pund, til at Bates har krevd 80 millioner og at samtlige har trukket seg ut av forhandlinger (som det er alt fra èn til et dusin grupper som har gått inn i).

Ettersom disse konklusjonene nesten alltid er direkte utelukkende av hverandre, er det vel neppe annet å gjøre enn å vente litt lenger. ;)
Marching on together!

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #496 på: Mai 30, 2012, 16:15:36 »
Head of Sports News at Watan TV (Kuwait) @Fahad_Alibrahim claiming Al Hasawi is in negotiations to buy Leeds United.

Cannavaro

Sv: Takeover
« Svar #497 på: Mai 30, 2012, 16:20:12 »
Kjære Leeds-venner.  Det er for tidlig å konkludere med noenting.  Alt er spekulasjoner. Jeg forholder meg kun til det som kommer ut fra offisielt hold i klubben. Der sies det at det er samtaler igang om fremtidige investeringer i klubben. I mellomtiden får de som ønsker det spekulere i hva som helst på nettet.  Realiteten og ønsket fra oss fleste her er at Bates selger og vi blir kvitt ham og får nye godt interesserte eiere inn. Spekulasjoner som farer rundt i cyberspace gjør at noen får forventninger som kanskje ikke står i stil med virkeligheten.  Det er viktig å holde rot i det som er virkelighet.  At noen er/kan være interessert i klubben vår får vi ta som et positivt signal ihvertfall, men enn så lenge til "a deal is closed" så må jeg si det nærmer seg hysteri av det som kommer frem fra kilder på nettet.....

*tar meg en tålmodighets-pille*....
MFLU - Miracles For Leeds United

Rasmussen7

Sv: Takeover
« Svar #498 på: Mai 30, 2012, 16:20:33 »
Med alle sinnsyke ryktene som dukker opp blir jeg bare mer og mer overbevist om at d bare oppspinn alt sammen. Blir nok Bates og ingen andre...:-(

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #499 på: Mai 30, 2012, 16:36:53 »
Anbefalt lesning: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-talks-all-signs-point-to-a-deal-in-the-offing-1-4599210

Et bittelite utdrag fra Phil Hay i YEP:
Sitat
Ken Bates has a stock response to anyone who approaches him with promises of meaningful investment in Leeds United.

“We have two golden rules,” he said last year, 24 hours after revealing himself as the club’s new owner. “We say ‘the identity of a proposed investor, proof of funds in a London bank.’ That usually gets rid of most of them.”

In the past decade, rumours of impending investment at Leeds have often proved to be no more than speculation but the fact that an interested party were present at Elland Road six days ago suggests the individuals concerned have already cleared the first hurdle facing them.

The group, described as North American, took a tour of United’s stadium and their training ground at Thorp Arch last Thursday as whispers of a buy-out began to circulate in the city around them.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #500 på: Mai 30, 2012, 16:49:23 »
frem og tilbake mellom forest og leeds.. jaja.. blir gal av og lese diverse nettsteder nå.. får vente til det kommer noe offisielt!!!!

...ingenting offisielt om noe takeover i Nottingham F. på deres offisielle sider...

http://www.nottinghamforest.co.uk

litt mer på www.leedsunited.com :-)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

RoarG

Sv: Takeover
« Svar #501 på: Mai 30, 2012, 17:06:57 »
Rykter i går, rykter i dag, rykter i morgen......
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

J-R

Sv: Takeover
« Svar #502 på: Mai 30, 2012, 17:10:42 »
Da har Reading hvertfall fått Russisk eier....
But what about us?  ???

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #503 på: Mai 30, 2012, 17:17:21 »
Jeg tviler på det, men håper på oppkjøp.

Som sagt, Baardsen (bestevenn med Bates) har bekreftet at det KUN er snakk om en deal rundt Elland Road, og at det skal være flere aktører fra flere land som er i interessert, og det tror jeg på inntil videre, dessverre. Vil prøve å kontakte han igjen etter helgen om ikke noe har skjedd for å høre om det er samme svar.
Rogaland Whites

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #504 på: Mai 30, 2012, 17:27:53 »
Nå har jeg fått meg litt is i magen, og antar at dette kan ta tid - la oss si to til fire uker. Alt annet vil være en hyggelig overraskelse.


Kommer nok til å stikke innom OEF flere ganger daglig, likevel...
Hekta på Leeds siden 1974

Ove

Sv: Takeover
« Svar #505 på: Mai 30, 2012, 18:05:34 »
Jeg tror ikke Bates kan si noe til Baardsen eller andre utenom styret for den saks skyld, mens forhandlingene pågår. Dette er å lekke sensitiv informasjon og skal bare ikke skje.

Selvfølgelig kjekt for oss som tørster etter informasjon, men alle er nok best tjent med at denne prosessen skjer i rolige og ryddige former uten for mange forstyrrelser.
 

Pleinar

Sv: Takeover
« Svar #506 på: Mai 30, 2012, 18:15:12 »
Jeg tviler på det, men håper på oppkjøp.

Som sagt, Baardsen (bestevenn med Bates) har bekreftet at det KUN er snakk om en deal rundt Elland Road, og at det skal være flere aktører fra flere land som er i interessert, og det tror jeg på inntil videre, dessverre. Vil prøve å kontakte han igjen etter helgen om ikke noe har skjedd for å høre om det er samme svar.

Hvor har Baardsen sagt dette?
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #507 på: Mai 30, 2012, 18:18:13 »
Finnes det snart noen som ikke er linket til å kjøpe Leeds United? ???

Syns det er noe merkverdig hvordan det konkluderes med både det ene og det andre (spesielt på Twitter) - alt fra at vi er kjøpt opp for 45 mill pund, til at Bates har krevd 80 millioner og at samtlige har trukket seg ut av forhandlinger (som det er alt fra èn til et dusin grupper som har gått inn i).

Ettersom disse konklusjonene nesten alltid er direkte utelukkende av hverandre, er det vel neppe annet å gjøre enn å vente litt lenger. ;)

Når en melding tweetes noen titalls ganger skifter budskapet raskt form. Tenk deg hva som skjer når det skjer noen 100 talls ganger....

Her er det nok bare å lene seg tilbake og vente på meldinger fra offisielt hold.  :)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #508 på: Mai 30, 2012, 18:31:43 »
Fra teamtalk:

Here we go again. It looks like the takeover possibility is the latest excuse for missing transfer targets. We all now what is going to happen; takeover talks will drag on for a couple of weeks and then disappear into the night. Meanwhile all NW's transfer targets will be snapped up by other clubs; Snodgrass will realize that LUFC cannot compete for promotion next year and move on (hopefully not to Norwich for whom we seem to be becoming a feeder club for) and that will eave us weaker and more desperate next season. Why does it have to be so hard to be a white's supporter?

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #509 på: Mai 30, 2012, 18:39:29 »
Fra teamtalk:

Here we go again. It looks like the takeover possibility is the latest excuse for missing transfer targets. We all now what is going to happen; takeover talks will drag on for a couple of weeks and then disappear into the night. Meanwhile all NW's transfer targets will be snapped up by other clubs; Snodgrass will realize that LUFC cannot compete for promotion next year and move on (hopefully not to Norwich for whom we seem to be becoming a feeder club for) and that will eave us weaker and more desperate next season. Why does it have to be so hard to be a white's supporter?

Var verken klar over at Tussi kunne skrive eller var Leedsfan.  :D
- Leif Olav