Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1371832 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #210 på: Mai 28, 2012, 23:07:15 »
Leeds United er pr. dags dato som en kreftpasient som lider. Man håper enten døden inntreffer hurtigst mulig slik at lidelsene tar slutt for både pasienten/klubben og de pårørende/supporterne eller at et mirakel inntreffer i form av at Bates dør eller selger klubben. Den seigpiningen vi har sett spesielt de to siste sesongene er meningskløs. Jeg tror ikke Bates lenger er helt i 100 i toppen.... sparkingen av Grayson bærer preg av handlingene til en sterkt mentalt redusert mann. Som historien viste var Grayson det minste problemet vi hadde!

Men uansett: Hvis ikke Leeds selges veldig snart vil klubben fortsette å råttne på rot. Jeg klarer ikke å gi f.eks. min sønn et eneste argument for å bli Leeds supporter. (De var gode i 5 år på 70 tallet går liksom ikke rett hjem).

Grayson var jo helt på bærtur, var jo bare rot i en tapt garderobe.

Vi får håpe Bates er et avslutter kapittel snart.

Ja Grayson floppet jo totalt i neste klubb, mens vi fikk en fantastisk opptur straks Grayson var ute. Helt klart at Grayson ikke har peiling ja.....

Historien har vist at Grayson var en magiker som fikk det han fikk til med en gjeng undermåls  spillere og med en stadig mer senil og ustabil eier i ryggen.

Noen leser historien med sine egne briller... Det var Grayson som hentet de fleste undermålsspillerne som du kaller dem..:)

Magiker...:)

Kan du gi eksempler på noen spillere som var tilgjengelige på markedet under Grayson sin tid, som han heller/også burde gått for?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #211 på: Mai 28, 2012, 23:10:33 »
Leeds United er pr. dags dato som en kreftpasient som lider. Man håper enten døden inntreffer hurtigst mulig slik at lidelsene tar slutt for både pasienten/klubben og de pårørende/supporterne eller at et mirakel inntreffer i form av at Bates dør eller selger klubben. Den seigpiningen vi har sett spesielt de to siste sesongene er meningskløs. Jeg tror ikke Bates lenger er helt i 100 i toppen.... sparkingen av Grayson bærer preg av handlingene til en sterkt mentalt redusert mann. Som historien viste var Grayson det minste problemet vi hadde!

Men uansett: Hvis ikke Leeds selges veldig snart vil klubben fortsette å råttne på rot. Jeg klarer ikke å gi f.eks. min sønn et eneste argument for å bli Leeds supporter. (De var gode i 5 år på 70 tallet går liksom ikke rett hjem).

Grayson var jo helt på bærtur, var jo bare rot i en tapt garderobe.

Vi får håpe Bates er et avslutter kapittel snart.

Ja Grayson floppet jo totalt i neste klubb, mens vi fikk en fantastisk opptur straks Grayson var ute. Helt klart at Grayson ikke har peiling ja.....

Historien har vist at Grayson var en magiker som fikk det han fikk til med en gjeng undermåls  spillere og med en stadig mer senil og ustabil eier i ryggen.

Noen leser historien med sine egne briller... Det var Grayson som hentet de fleste undermålsspillerne som du kaller dem..:)

Magiker...:)

Kan du gi eksempler på noen spillere som var tilgjengelige på markedet under Grayson sin tid, som han heller/også burde gått for?

Er du seriøs???

Grayson brukte pengene han hadde til rådighet på mange spillere og når de han hentet inn ikke var gode nok så lånte han inn flere. Det blir ikke guts og samhold i en slik spillergruppe over tid..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #212 på: Mai 28, 2012, 23:11:04 »
Akkurat bekreftet av lust at det er to aktører inne for å kjøpe klubben. Ber til høyere makter at dette gjennomføres  :D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

testo

Sv: Takeover
« Svar #213 på: Mai 28, 2012, 23:14:00 »
Leeds United er pr. dags dato som en kreftpasient som lider. Man håper enten døden inntreffer hurtigst mulig slik at lidelsene tar slutt for både pasienten/klubben og de pårørende/supporterne eller at et mirakel inntreffer i form av at Bates dør eller selger klubben. Den seigpiningen vi har sett spesielt de to siste sesongene er meningskløs. Jeg tror ikke Bates lenger er helt i 100 i toppen.... sparkingen av Grayson bærer preg av handlingene til en sterkt mentalt redusert mann. Som historien viste var Grayson det minste problemet vi hadde!

Men uansett: Hvis ikke Leeds selges veldig snart vil klubben fortsette å råttne på rot. Jeg klarer ikke å gi f.eks. min sønn et eneste argument for å bli Leeds supporter. (De var gode i 5 år på 70 tallet går liksom ikke rett hjem).

Grayson var jo helt på bærtur, var jo bare rot i en tapt garderobe.

Vi får håpe Bates er et avslutter kapittel snart.

Ja Grayson floppet jo totalt i neste klubb, mens vi fikk en fantastisk opptur straks Grayson var ute. Helt klart at Grayson ikke har peiling ja.....

Historien har vist at Grayson var en magiker som fikk det han fikk til med en gjeng undermåls  spillere og med en stadig mer senil og ustabil eier i ryggen.

Noen leser historien med sine egne briller... Det var Grayson som hentet de fleste undermålsspillerne som du kaller dem..:)

Magiker...:)
Lå vi ikke bare 1 poeng unna play off da grayson fikk sparken da .En kjempe pretasjon det vell med så mange udermålsspillere .heheh.
Hvor langt unna play off var vi ved sesong slutt da ???

Statistikk lyver aldri...:)

Skjønner ikke hva denne diskusjonen har å gjøre i dette emne i det hele tatt. Tipper det finnes en som heter "Manager" eller "Grayson" dere kan fortsette i..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

mac_gyver

Sv: Takeover
« Svar #214 på: Mai 28, 2012, 23:15:01 »
Nå blir det søvnøse netter og sommerfugler i magen en god stund fremover....
Pride of Yorkshire

Blank_File

Sv: Takeover
« Svar #215 på: Mai 28, 2012, 23:15:49 »
Nå blir det søvnøse netter og sommerfugler i magen en god stund fremover....
Jeg begynte allerede natta som var. Husker ikke helt, men drømte i alle fall om Bates og Paul Allen.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #216 på: Mai 28, 2012, 23:17:17 »
Leeds United er pr. dags dato som en kreftpasient som lider. Man håper enten døden inntreffer hurtigst mulig slik at lidelsene tar slutt for både pasienten/klubben og de pårørende/supporterne eller at et mirakel inntreffer i form av at Bates dør eller selger klubben. Den seigpiningen vi har sett spesielt de to siste sesongene er meningskløs. Jeg tror ikke Bates lenger er helt i 100 i toppen.... sparkingen av Grayson bærer preg av handlingene til en sterkt mentalt redusert mann. Som historien viste var Grayson det minste problemet vi hadde!

Men uansett: Hvis ikke Leeds selges veldig snart vil klubben fortsette å råttne på rot. Jeg klarer ikke å gi f.eks. min sønn et eneste argument for å bli Leeds supporter. (De var gode i 5 år på 70 tallet går liksom ikke rett hjem).

Grayson var jo helt på bærtur, var jo bare rot i en tapt garderobe.

Vi får håpe Bates er et avslutter kapittel snart.

Ja Grayson floppet jo totalt i neste klubb, mens vi fikk en fantastisk opptur straks Grayson var ute. Helt klart at Grayson ikke har peiling ja.....

Historien har vist at Grayson var en magiker som fikk det han fikk til med en gjeng undermåls  spillere og med en stadig mer senil og ustabil eier i ryggen.

Noen leser historien med sine egne briller... Det var Grayson som hentet de fleste undermålsspillerne som du kaller dem..:)

Magiker...:)

Kan du gi eksempler på noen spillere som var tilgjengelige på markedet under Grayson sin tid, som han heller/også burde gått for?

Er du seriøs???

Grayson brukte pengene han hadde til rådighet på mange spillere og når de han hentet inn ikke var gode nok så lånte han inn flere. Det blir ikke guts og samhold i en slik spillergruppe over tid..

Ja, jeg er seriøs. Tror du ikke det?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

euphor9

Sv: Takeover
« Svar #217 på: Mai 28, 2012, 23:17:26 »
De nye eierne har sikkert 1milliard til spillerkjøp, så dette blir nok bra.

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #218 på: Mai 28, 2012, 23:18:12 »
Leeds United er pr. dags dato som en kreftpasient som lider. Man håper enten døden inntreffer hurtigst mulig slik at lidelsene tar slutt for både pasienten/klubben og de pårørende/supporterne eller at et mirakel inntreffer i form av at Bates dør eller selger klubben. Den seigpiningen vi har sett spesielt de to siste sesongene er meningskløs. Jeg tror ikke Bates lenger er helt i 100 i toppen.... sparkingen av Grayson bærer preg av handlingene til en sterkt mentalt redusert mann. Som historien viste var Grayson det minste problemet vi hadde!

Men uansett: Hvis ikke Leeds selges veldig snart vil klubben fortsette å råttne på rot. Jeg klarer ikke å gi f.eks. min sønn et eneste argument for å bli Leeds supporter. (De var gode i 5 år på 70 tallet går liksom ikke rett hjem).

Grayson var jo helt på bærtur, var jo bare rot i en tapt garderobe.

Vi får håpe Bates er et avslutter kapittel snart.

Ja Grayson floppet jo totalt i neste klubb, mens vi fikk en fantastisk opptur straks Grayson var ute. Helt klart at Grayson ikke har peiling ja.....

Historien har vist at Grayson var en magiker som fikk det han fikk til med en gjeng undermåls  spillere og med en stadig mer senil og ustabil eier i ryggen.

Noen leser historien med sine egne briller... Det var Grayson som hentet de fleste undermålsspillerne som du kaller dem..:)

Magiker...:)

Kan du gi eksempler på noen spillere som var tilgjengelige på markedet under Grayson sin tid, som han heller/også burde gått for?
Hvem faen bryr seg om det nå? ;D

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #219 på: Mai 28, 2012, 23:21:53 »
Leeds United er pr. dags dato som en kreftpasient som lider. Man håper enten døden inntreffer hurtigst mulig slik at lidelsene tar slutt for både pasienten/klubben og de pårørende/supporterne eller at et mirakel inntreffer i form av at Bates dør eller selger klubben. Den seigpiningen vi har sett spesielt de to siste sesongene er meningskløs. Jeg tror ikke Bates lenger er helt i 100 i toppen.... sparkingen av Grayson bærer preg av handlingene til en sterkt mentalt redusert mann. Som historien viste var Grayson det minste problemet vi hadde!

Men uansett: Hvis ikke Leeds selges veldig snart vil klubben fortsette å råttne på rot. Jeg klarer ikke å gi f.eks. min sønn et eneste argument for å bli Leeds supporter. (De var gode i 5 år på 70 tallet går liksom ikke rett hjem).

Grayson var jo helt på bærtur, var jo bare rot i en tapt garderobe.

Vi får håpe Bates er et avslutter kapittel snart.

Ja Grayson floppet jo totalt i neste klubb, mens vi fikk en fantastisk opptur straks Grayson var ute. Helt klart at Grayson ikke har peiling ja.....

Historien har vist at Grayson var en magiker som fikk det han fikk til med en gjeng undermåls  spillere og med en stadig mer senil og ustabil eier i ryggen.

Noen leser historien med sine egne briller... Det var Grayson som hentet de fleste undermålsspillerne som du kaller dem..:)

Magiker...:)

Kan du gi eksempler på noen spillere som var tilgjengelige på markedet under Grayson sin tid, som han heller/også burde gått for?
Hvem faen bryr seg om det nå? ;D

Tidsfordriv...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #220 på: Mai 28, 2012, 23:30:16 »
Noen som har peiling på hvor de poteniselle kjøperne er fra ?
Pontus ❤

euphor9


lojosang

Sv: Takeover
« Svar #222 på: Mai 28, 2012, 23:39:40 »
Grayson var ikke en magiker men var heller ikke en elendig trener , men jeg synes han virka tafatt å skjelden snudde noe for oss..

Det må skyldes viktende hukommelse. Ã… hente poeng i kampens siste ti minutter var noe vi var ekstremt gode på under Grayson, spesielt i opprykkssesongen.
- Leif Olav

trosetti

Sv: Takeover
« Svar #223 på: Mai 28, 2012, 23:44:30 »
Jeg synes ikke Roman er så verst, det virker som han genuint er interessert i fotball. Når det er sagt så er det vanskelig å få nye eiere hvor alt er perfekt.. Enten så er de hyggelige, men har ikke ambisjoner eller så er de meget ambisiøse, men har ikke tålmodighet.

Noe sier meg at mange av dere ikke kommer til å bli fornøyd uansett hvem som kjøper klubben....

Noe sier meg at du blir fornøyd om det ikke blir take-over.

Jeg tror nesten alt er bedre en Bates, men helst ikke noen indere som selger fastfood...

Representanter fra Venky`s og Kean observert på ER tidligere i dag!

La oss legge vekk Grayson, lukke øynene og drømme om et Bates-fritt Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

raggen

Sv: Takeover
« Svar #224 på: Mai 28, 2012, 23:48:12 »
Akkurat bekreftet av lust at det er to aktører inne for å kjøpe klubben. Ber til høyere makter at dette gjennomføres  :D


+1

Og til dere som søpler denne tråden med Grayson prat.Grayson har allerede en tråd så holder dere der er dere snille. dette som diskuteres i denne tråden er det vi kanskje har ventet på i en "evighet" og da er det kjedelig at det er flere sider og dikusjoner om hva grayson gjorde og ikke.
Forever Leeds United!!!!!!!!

testo

Sv: Takeover
« Svar #225 på: Mai 29, 2012, 00:31:22 »
Jeg synes ikke Roman er så verst, det virker som han genuint er interessert i fotball. Når det er sagt så er det vanskelig å få nye eiere hvor alt er perfekt.. Enten så er de hyggelige, men har ikke ambisjoner eller så er de meget ambisiøse, men har ikke tålmodighet.

Noe sier meg at mange av dere ikke kommer til å bli fornøyd uansett hvem som kjøper klubben....

Noe sier meg at du blir fornøyd om det ikke blir take-over.

Jeg tror nesten alt er bedre en Bates, men helst ikke noen indere som selger fastfood...

Representanter fra Venky`s og Kean observert på ER tidligere i dag!

La oss legge vekk Grayson, lukke øynene og drømme om et Bates-fritt Leeds United!

"Representanter fra Venky`s og Kean observert på ER tidligere i dag!"

Kanskje vært hos Billy's for å selge ei høne eller to  ::) 
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jostein.

Sv: Takeover
« Svar #226 på: Mai 29, 2012, 01:46:26 »
Ny oppdatering fra LUST.

Takeover Statement: Trust update
DateMonday, May 28, 2012 at 10:38PM

In response to the questions that have come our way in increasing numbers over the last few days, Leeds United Supporters' Trust can confirm that we are aware of firm interest from a number of parties looking to buy Leeds United. In common with Phil Hay of the Yorkshire Evening Post's comments on Twitter, we understand that Leeds United are in talks with at least two separate groups. We also understand there is one firm bid on the table at present.

In February we responded to Ken Bates' suggestion that we "put our money where our mouth is," by asking any potential investors, who shared the aims and ambitions of our members and of our Vision Statement, to contact the Trust with a view to working together to take Mr Bates up on his offer. We developed a presentation so interested parties could see how working with L.U.S.T. could help them, and have been in contact with a number of people to explore ways of bringing about change for the better at Elland Road. As part of this ongoing work, we have spoken to two groups who are interested in buying Leeds United. At this stage it is not possible for us to go into details about our conversations with these groups, as with a firm offer on the table we would not want to jeopardise any current negotiations.

Leeds United Supporters' Trust would welcome any move that helped the club to fulfil the aims of our Vision Statement, and our members increasingly tell us that they feel a change of ownership would be the best route towards positive change at Leeds United. On Friday we invited our members and Leeds fans everywhere to let us know their thoughts about the summer so far, and we received hundreds of emails in response. The clear and resounding message from our members was that they have completely lost faith in the current Leeds United board's ability to deliver a successful football club. Following the failure to meet Neil Warnock's target of signing a new group of players before his holiday deadline, and Robert Snodgrass' comments about past promises not being met; and after last season which saw players sold, failure on the pitch, and the season ticket income used to finance corporate facilities rather than new players; our members firmly believe that new owners and a new board are required at Leeds United to match the ambition of the fans, the players and the manager.

We are sure that the news of discussions around the sale of the club will be warmly welcomed by our members, and make disaffected supporters feel more optimistic about the future. L.U.S.T. would like to stress to all of the parties interested in buying Leeds United that building a good relationship with the supporters must be one of their first priorities. As the representatives of a group of more than 5,000 Leeds fans, and as a Supporters' Trust affiliated with Supporters Direct, we we will always welcome conversation with any potential new owner about how we can work together to achieve the aims of our Vision Statement.

We would also encourage L.U.S.T. members to keep sending their views to us, either by email to chairman@lufctrust.org, or via our blog, Facebook, or Twitter. L.U.S.T. is here to represent the views of Leeds fans, and we want to hear your thoughts and opinions on the news of takeover discussions at Elland Road.

If you’re not yet a member, you can join more than 5,000 other Leeds fans and have their voice heard as members of the Leeds United Supporters’ Trust by filling in the form at www.lufctrust.org. Membership is free. Keep checking for updates on www.lufctrust.org, and our Facebook and Twitter pages.
Leeds Carajo!

Goal Happy

Sv: Takeover
« Svar #227 på: Mai 29, 2012, 08:02:42 »
Please la det være sant!

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #228 på: Mai 29, 2012, 08:10:05 »
Idag får jeg ikke gjort noe særlig på jobben.. ;D

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #229 på: Mai 29, 2012, 08:16:28 »
Går med svæææære elefanter i  magen kjenner jeg. Blir det noe ut av dette så blire tidenes Leeds happening for meg. Men kjenner samtidig en frykt for at dette trekker ut i tid og ender med at Bates kommer med statement om at han ikke ville selge pga ditt og datt og skylder på LUST for å ha ødelagt klubbens transferaktivitet og sier de ødela satsingen i sommer. Som seff bare er bullshit. Frykter den gamle gnomen er så utspekulert. Kommer det oppkjøpsbekreftelse og at bates er ute av klubben reiser jeg hjem fra jobb å drekker meg full i rein gledespsykose!  :P
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Takeover
« Svar #230 på: Mai 29, 2012, 08:33:39 »
Flere som frykter at Bates setter seg på bakbena nå som LUST har "gått bak ryggen hans" og startet samtaler med potensielt nye eiere? At han nekter å selge, selv om prisen er rett, bare fordi det ikke var han som initierte samtalene fra begynnelsen av?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #231 på: Mai 29, 2012, 08:37:13 »
Flere som frykter at Bates setter seg på bakbena nå som LUST har "gått bak ryggen hans" og startet samtaler med potensielt nye eiere? At han nekter å selge, selv om prisen er rett, bare fordi det ikke var han som initierte samtalene fra begynnelsen av?

auren
Må innrømme at jeg ble litt smånervøs når jeg så at de gikk ut med info på twitter og nå med et statement. De nærmeste dagene blir spennende.

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #232 på: Mai 29, 2012, 08:45:17 »
Kommern med svada nå så reiser jeg over å girn en på tygga!!!!!  >:(
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #233 på: Mai 29, 2012, 08:58:29 »
Utrolig gledelig å få bekreftet at det faktisk skjer noe, men er fryktlig redd for at gnomen slår seg vrang og setter en pris ingen er villige til å betale. Og så skylde på forhandlingene når vi kommer til sesongstart med 1 ny spiller...

Gnome out! Så sant det ikke er 2 nye gnomer inn....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kontakinte

Sv: Takeover
« Svar #234 på: Mai 29, 2012, 09:04:05 »
Kommern med svada nå så reiser jeg over å girn en på tygga!!!!!  >:(
Blir med.

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #235 på: Mai 29, 2012, 09:42:03 »
Kommern med svada nå så reiser jeg over å girn en på tygga!!!!!  >:(
Blir med.

Snakker vi fellestur i LUSCOS sitt regi her  ;)

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #236 på: Mai 29, 2012, 09:54:26 »
Fellestur høres lurt ut  ;) Hehe
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #237 på: Mai 29, 2012, 10:15:57 »
Flere som frykter at Bates setter seg på bakbena nå som LUST har "gått bak ryggen hans" og startet samtaler med potensielt nye eiere? At han nekter å selge, selv om prisen er rett, bare fordi det ikke var han som initierte samtalene fra begynnelsen av?

auren

Alltid "det verste" blir skissert..:)

Hvis Bates er ute etter å tjene penger på Leeds så har han jo det nå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

GeirO

Sv: Takeover
« Svar #238 på: Mai 29, 2012, 10:51:51 »
Går med svæææære elefanter i  magen kjenner jeg. Blir det noe ut av dette så blire tidenes Leeds happening for meg. Men kjenner samtidig en frykt for at dette trekker ut i tid og ender med at Bates kommer med statement om at han ikke ville selge pga ditt og datt og skylder på LUST for å ha ødelagt klubbens transferaktivitet og sier de ødela satsingen i sommer. Som seff bare er bullshit. Frykter den gamle gnomen er så utspekulert. Kommer det oppkjøpsbekreftelse og at bates er ute av klubben reiser jeg hjem fra jobb å drekker meg full i rein gledespsykose!  :P

Jeg har vel tenkt samme tanken. Er i tvil om Bates vil selge hvis ikke han har full kontroll fra A til Ã…....Han vil kanskje føle at han mistet makta i 12. time og sier nei til dette salget.
MOT

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #239 på: Mai 29, 2012, 10:58:56 »
Dette er surrealistisk - kan ikke helt klare å tro det, men håpet, det har jeg.....TENK OM!!!
Jeg vil forøvrig straks melde meg til fellestur "med en på tygga"!!!
Yeboahs vitne