Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373038 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Ozzy96

Sv: Takeover
« Svar #810 på: Juni 10, 2012, 00:01:20 »
sjeika på ER ? whAT

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #811 på: Juni 10, 2012, 00:55:35 »
Fantastisk! Her tyner fansen egen klubb, og så skylder man på eieren. At klubben ikke har råd til dyrere spillere er ikke rart. Fansen sulteforer klubben. Det går som allmenne sannheter at spillerne føler seg tynet/sviktet av eget styre, slik at de forlater klubben. Howson har jo nærmest blitt helgenerklært, og fikk stor sympati og forståelse da han sviktet klubben i januar. "Stallen er visst for dårlig, må vite. Stakkars meg. Jeg kan ikke bli her. Jeg forlater klubben jeg har vokst opp i, og som har fostret meg. Good luck, Leeds, bye bye." Skjønner at Bates ikke gidder å la seg presse til å hoste opp mer penger fra egne midler med slik "støtte". Hvis Snoddy drar, får vi nok høre mer av disse tåpelige konspirasjonene.
Har lest (og skrevet) mye rart på disse forumsidene jeg, men dette tar kaka  ;D
« Siste redigering: Juni 10, 2012, 01:27:48 av Ød »
Ups & Ups!!

Barba

Sv: Takeover
« Svar #812 på: Juni 10, 2012, 01:55:20 »
Nå skal det feires på Elland Road..



Rett farge på antrekket om ikke annet.

Barba - spent.
Barba - MOT

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #813 på: Juni 10, 2012, 02:00:27 »
Nå skal det feires på Elland Road..



Rett farge på antrekket om ikke annet.

Barba - spent.
Bilene og  :D
Ups & Ups!!

J-R

Sv: Takeover
« Svar #814 på: Juni 10, 2012, 08:46:18 »
YES! Endelig!  ;)

rd1

Sv: Takeover
« Svar #815 på: Juni 10, 2012, 09:11:41 »
Nå skal det feires på Elland Road..


Er bildet reelt og fra elland road?
"Who needs Cantona??"

J-R

Sv: Takeover
« Svar #816 på: Juni 10, 2012, 09:48:46 »
Nå skal det feires på Elland Road..


Er bildet reelt og fra elland road?
Lite trolig......
MEN, vi kan jo håpe;)

MacMurder

Sv: Takeover
« Svar #817 på: Juni 10, 2012, 09:54:54 »
Forhåpentligvis er det menn i hvite frakker som har fått høre at det er et par stykker på ER som trenger umiddelbar hjernekrymping.
They're coming to take you away, Ha Ha
« Siste redigering: Juni 10, 2012, 09:58:47 av MacMurder »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #818 på: Juni 10, 2012, 10:47:10 »
Sikkert et indisk bryllup som skal feires på Pavillion, ikke uvanlig det!

Sølvreven

Sv: Takeover
« Svar #819 på: Juni 10, 2012, 11:58:06 »
Jeg blir sprø av denne ventingen.............. Kan ikke NOE skje snart  ???
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

rober

Sv: Takeover
« Svar #820 på: Juni 10, 2012, 13:28:27 »
Nå skal det feires på Elland Road..


Er bildet reelt og fra elland road?
Lite trolig......
MEN, vi kan jo håpe;)

Sjeikene hadde nok valgt svarte limousiner.... ;)

Oggy

Sv: Takeover
« Svar #821 på: Juni 10, 2012, 13:36:11 »
Karnevalstid nå ?  ;D
Oggy

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #822 på: Juni 10, 2012, 13:40:22 »
Sikkert et indisk bryllup som skal feires på Pavillion, ikke uvanlig det!


Hmm, det er nok Bates som skal gifte seg inn i en styrtrik indisk familie!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #823 på: Juni 10, 2012, 15:00:17 »



Virker som det er mange som lurer på opphavet til dette bildet:
Sitat
Jonathan Buchan‏@jonathanbuchan
Nice set of motors turning up for the Wedding at Elland Road this aft http://instagr.am/p/Lpuv6EnYEv/

Sitat
Jonathan Buchan‏@jonathanbuchan
Love/Hate twitter. The pic of the ER wedding I posted earlier is doing the rounds as the latest clue over #lufc takeover...


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J-R

Sv: Takeover
« Svar #824 på: Juni 10, 2012, 16:30:39 »



Virker som det er mange som lurer på opphavet til dette bildet:
Sitat
Jonathan Buchan‏@jonathanbuchan
Nice set of motors turning up for the Wedding at Elland Road this aft http://instagr.am/p/Lpuv6EnYEv/
Opp som en hjort og ned som en lort......
For 1800 gang de siste 3 uker ;D

Sitat
Jonathan Buchan‏@jonathanbuchan
Love/Hate twitter. The pic of the ER wedding I posted earlier is doing the rounds as the latest clue over #lufc takeover...




stefan

Sv: Takeover
« Svar #825 på: Juni 10, 2012, 18:43:00 »
Vi får satse  på at vi IKKE får vite noe på en stund. Altså att due diligence delen av prosessen fortsetter.. :)
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #826 på: Juni 10, 2012, 20:08:36 »

Fantastisk! Her tyner fansen egen klubb, og så skylder man på eieren. At klubben ikke har råd til dyrere spillere er ikke rart. Fansen sulteforer klubben. Det går som allmenne sannheter at spillerne føler seg tynet/sviktet av eget styre, slik at de forlater klubben. Howson har jo nærmest blitt helgenerklært, og fikk stor sympati og forståelse da han sviktet klubben i januar. "Stallen er visst for dårlig, må vite. Stakkars meg. Jeg kan ikke bli her. Jeg forlater klubben jeg har vokst opp i, og som har fostret meg. Good luck, Leeds, bye bye." Skjønner at Bates ikke gidder å la seg presse til å hoste opp mer penger fra egne midler med slik "støtte". Hvis Snoddy drar, får vi nok høre mer av disse tåpelige konspirasjonene.

For en fantastisk grunn og misforstått analyse! Hele innlegget ditt vitner om at du har sovet i timen de siste 7 åra. Og du har forsatt ikke skjønt det helt essensielle: Det er supporterne som har holdt denne klubben i live, ikke Ken Bates. På tide å få hodet opp av sanden og rette skytset dit den hører hjemme, Roar G!


Jon R.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #827 på: Juni 10, 2012, 20:22:44 »

Fantastisk! Her tyner fansen egen klubb, og så skylder man på eieren. At klubben ikke har råd til dyrere spillere er ikke rart. Fansen sulteforer klubben. Det går som allmenne sannheter at spillerne føler seg tynet/sviktet av eget styre, slik at de forlater klubben. Howson har jo nærmest blitt helgenerklært, og fikk stor sympati og forståelse da han sviktet klubben i januar. "Stallen er visst for dårlig, må vite. Stakkars meg. Jeg kan ikke bli her. Jeg forlater klubben jeg har vokst opp i, og som har fostret meg. Good luck, Leeds, bye bye." Skjønner at Bates ikke gidder å la seg presse til å hoste opp mer penger fra egne midler med slik "støtte". Hvis Snoddy drar, får vi nok høre mer av disse tåpelige konspirasjonene.

For en fantastisk grunn og misforstått analyse! Hele innlegget ditt vitner om at du har sovet i timen de siste 7 åra. Og du har forsatt ikke skjønt det helt essensielle: Det er supporterne som har holdt denne klubben i live, ikke Ken Bates. På tide å få hodet opp av sanden og rette skytset dit den hører hjemme, Roar G!

Ingen tvil om at Bates blir forstått i værste mening hver eneste gang, men til og med jeg forsvarer ikke det RoarG skriver her...

Får håpe at stillheten er en velsignelse og at nye eiere er kun få dager/uker unna.

Bates kommer til å slite enda mer hvis det ikke blir en takeover, folk har begynt å håpe igjen og mange vil ikke takle en ny skuffelse...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ole G

Sv: Takeover
« Svar #828 på: Juni 10, 2012, 21:34:46 »
Registrerer det blir en ny uke med dårlig konsentrasjon på jobben.
Full av optimisme satser jeg på at det skjer noe i denne uke.

MOT
Optimist !

baste

Sv: Takeover
« Svar #829 på: Juni 11, 2012, 05:11:50 »
Ser det er mange her som tror på Julenissen, men det er jo lov å håpe på oppkjøp :D

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #830 på: Juni 11, 2012, 08:38:33 »
Drømmescenario denne uke:

Takeover done deal - Monday
 2 New Signings announced - Tuesday
 Shaun Harvey leaves club - Wednesday
 New owners buy TA and ER - Thursday
 New Board are put in place - Friday
 
 ;)
 

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #831 på: Juni 11, 2012, 09:36:39 »
Kan ikke annet enn og bli mer å mer negativ ifht takeover og positive nyheter etter hver dag i stillhet fra klubben. Blir absolutt ikke overrasket om vi heller plutselig får nyheten om at NW har forlatt stillingen sin og vi igjen står uten manager og fortsatt står igjen med Bates som eier.  :'(
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Peters

Sv: Takeover
« Svar #832 på: Juni 11, 2012, 09:46:28 »
Kan ikke annet enn og bli mer å mer negativ ifht takeover og positive nyheter etter hver dag i stillhet fra klubben. Blir absolutt ikke overrasket om vi heller plutselig får nyheten om at NW har forlatt stillingen sin og vi igjen står uten manager og fortsatt står igjen med Bates som eier.  :'(

Overhengende sannsynlig at dette blir resultatet, dessverre :-(

bwirum

Sv: Takeover
« Svar #833 på: Juni 11, 2012, 09:47:52 »
Håper inderlig ikke det, for da vet jeg faktisk ikke om jeg orker å dra til Leeds kommende sesong. Og jeg som har lovet eldstemann hans første Leeds-tur til våren...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #834 på: Juni 11, 2012, 09:58:11 »
Jeg er mer bekymret enn spent på klubbens vegne i disse dager. Jeg er rimelig overbevist om at det faktisk foregår (eller har foregått) samtaler om investeringer i klubben, men med tanke på hvordan de fleste forhandlinger/samtaler med den forrykte gnomen vanligvis ender, kan dette fort gå begge veier.

Jeg håper virkelig at nissen kan oppføre seg noenlunde normalt og at en fullstendig takeover-avtale blir presentert snart. Ellers blir scenarioet dette: Det går opp for Neil Warnock at han har blitt holdt for narr og han forsvinner, stakkars Jason Pearce blir eneste nykommer og tilskuertallene stuper enda mer enn i fjor.

Men på den andre siden er det et godt tegn at det er stille som i graven for tiden, både fra klubben, Bates og Warnock. Slike forhandlinger foregår jo bak meget lukkede dører. 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #835 på: Juni 11, 2012, 10:30:06 »
Ingen tvil om at Bates blir forstått i værste mening hver eneste gang, men til og med jeg forsvarer ikke det RoarG skriver her...

Får håpe at stillheten er en velsignelse og at nye eiere er kun få dager/uker unna.

Bates kommer til å slite enda mer hvis det ikke blir en takeover, folk har begynt å håpe igjen og mange vil ikke takle en ny skuffelse...
Er det i det hele tatt mulig å forstå KB på en annen måte enn det majoriteten nå gjør??

Vil jo ikke være negativ, men frykter (pga historikken) at det ikke kommer noe godt ut på andre siden av denne stillheten vi opplever om dagen.

Vet vi i det hele tatt om KB sitter med forståelsen/oppfattelsen av å slite?? Jeg er ikke sikker på at han ser det slik, men håper jo jeg tar feil her...veldig feil.
Ups & Ups!!

Papi

Sv: Takeover
« Svar #836 på: Juni 11, 2012, 10:31:24 »
The latest rumour from a source apparently ‘in the know’ is that the investment will be secured by the end of play on Monday, with an announcement on Wednesday – the joys of Twitter!

This will be to confirm that a small investment has taken place for the time being, allowing Warnock to push through a few transfer deals. This will then lead us up to a full takeover at a later stage.

How credible this information proves to be is anyone’s guess, but until the club enlighten us with the latest developments we’re all sadly left refreshing twitter and the news pages looking for any scraps of information we can positively read in to.

http://www.footballfancast.com/2012/06/championship/silence-is-deafening-for-leeds-united-fans
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #837 på: Juni 11, 2012, 10:35:02 »
Jeg er mer bekymret enn spent på klubbens vegne i disse dager. Jeg er rimelig overbevist om at det faktisk foregår (eller har foregått) samtaler om investeringer i klubben, men med tanke på hvordan de fleste forhandlinger/samtaler med den forrykte gnomen vanligvis ender, kan dette fort gå begge veier.

Jeg håper virkelig at nissen kan oppføre seg noenlunde normalt og at en fullstendig takeover-avtale blir presentert snart. Ellers blir scenarioet dette: Det går opp for Neil Warnock at han har blitt holdt for narr og han forsvinner, stakkars Jason Pearce blir eneste nykommer og tilskuertallene stuper enda mer enn i fjor.

Men på den andre siden er det et godt tegn at det er stille som i graven for tiden, både fra klubben, Bates og Warnock. Slike forhandlinger foregår jo bak meget lukkede dører. 
Tror du har mye rett i dette!Nå har jeg de 2 siste ukene lest uttallige innlegg på sikkert 8-10 forskjellige forum, og mitt inntrykk er at blant 95% av innleggene så er det massiv misnøye.Jeg tror at hvis ingenting skjer og gnomen fortsatt blir sittende, så vil Bates oppleve et opprør han aldri hadde forutsett.Jeg vil tippe at det nesten ikke vil bli solgt sesongkort før seriestart, og folk vil boikotte hjemmekampene.Dette skrev hb for 2 år siden, og fikk massiv tyn inne på forumet....Hvis man leser innleggene så er det trist å lese om supportere i 50 og 60 års alder som samstemmig sier at de aldri har opplevd noe verre i klubbens historie.Det er ingenting å se frrem til slik klubben nå blir drevet >:(
og man har rett og slett gitt opp.Dette sier ganske mye egentlig.Leedssupportere har ikke akkurat vært utsatt for mange solskinnshistorier de siste 50 årene...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #838 på: Juni 11, 2012, 12:32:10 »
Det er mange lag som har blitt kjøpt opp av rike onkler etterhvert, dvs. onkler, sjeiker, grupper av investorer etc. Er det noen som vet om de prosessene ligner på noe av det vi er vitne til hos oss i Leeds United?? Er så grundig lei av venting, uro og bekymring!!!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #839 på: Juni 11, 2012, 13:28:45 »
Jeg er mer bekymret enn spent på klubbens vegne i disse dager. Jeg er rimelig overbevist om at det faktisk foregår (eller har foregått) samtaler om investeringer i klubben, men med tanke på hvordan de fleste forhandlinger/samtaler med den forrykte gnomen vanligvis ender, kan dette fort gå begge veier.

Jeg håper virkelig at nissen kan oppføre seg noenlunde normalt og at en fullstendig takeover-avtale blir presentert snart. Ellers blir scenarioet dette: Det går opp for Neil Warnock at han har blitt holdt for narr og han forsvinner, stakkars Jason Pearce blir eneste nykommer og tilskuertallene stuper enda mer enn i fjor.

Men på den andre siden er det et godt tegn at det er stille som i graven for tiden, både fra klubben, Bates og Warnock. Slike forhandlinger foregår jo bak meget lukkede dører. 
Tror du har mye rett i dette!Nå har jeg de 2 siste ukene lest uttallige innlegg på sikkert 8-10 forskjellige forum, og mitt inntrykk er at blant 95% av innleggene så er det massiv misnøye.Jeg tror at hvis ingenting skjer og gnomen fortsatt blir sittende, så vil Bates oppleve et opprør han aldri hadde forutsett.Jeg vil tippe at det nesten ikke vil bli solgt sesongkort før seriestart, og folk vil boikotte hjemmekampene.Dette skrev hb for 2 år siden, og fikk massiv tyn inne på forumet....Hvis man leser innleggene så er det trist å lese om supportere i 50 og 60 års alder som samstemmig sier at de aldri har opplevd noe verre i klubbens historie.Det er ingenting å se frrem til slik klubben nå blir drevet >:(
og man har rett og slett gitt opp.Dette sier ganske mye egentlig.Leedssupportere har ikke akkurat vært utsatt for mange solskinnshistorier de siste 50 årene...


...de siste 15-ti åra`.....var ett par historier som var bra før det! :D