Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373350 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #840 på: Juni 11, 2012, 14:01:40 »
Takeover- saken er merkelig!! Helt tyst på alle måter nå. Ser at White skal i et siste kontraktsmøte eller noe sånt før han antagelig takker nei og selges. Siste på roumour er at NW sier opp pga bløff om situasjonen etc. Mye kjipt, og mye bekymringer, ihvertfall hos meg som er en 50 årig supporter og som aldri har vært så forvirret i forhold til klubbens fremtid. Hva i all verden foregår på Elland Road???????????
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #841 på: Juni 11, 2012, 14:21:17 »
Jeg er mer bekymret enn spent på klubbens vegne i disse dager. Jeg er rimelig overbevist om at det faktisk foregår (eller har foregått) samtaler om investeringer i klubben, men med tanke på hvordan de fleste forhandlinger/samtaler med den forrykte gnomen vanligvis ender, kan dette fort gå begge veier.

Jeg håper virkelig at nissen kan oppføre seg noenlunde normalt og at en fullstendig takeover-avtale blir presentert snart. Ellers blir scenarioet dette: Det går opp for Neil Warnock at han har blitt holdt for narr og han forsvinner, stakkars Jason Pearce blir eneste nykommer og tilskuertallene stuper enda mer enn i fjor.

Men på den andre siden er det et godt tegn at det er stille som i graven for tiden, både fra klubben, Bates og Warnock. Slike forhandlinger foregår jo bak meget lukkede dører. 
Tror du har mye rett i dette!Nå har jeg de 2 siste ukene lest uttallige innlegg på sikkert 8-10 forskjellige forum, og mitt inntrykk er at blant 95% av innleggene så er det massiv misnøye.Jeg tror at hvis ingenting skjer og gnomen fortsatt blir sittende, så vil Bates oppleve et opprør han aldri hadde forutsett.Jeg vil tippe at det nesten ikke vil bli solgt sesongkort før seriestart, og folk vil boikotte hjemmekampene.Dette skrev hb for 2 år siden, og fikk massiv tyn inne på forumet....Hvis man leser innleggene så er det trist å lese om supportere i 50 og 60 års alder som samstemmig sier at de aldri har opplevd noe verre i klubbens historie.Det er ingenting å se frrem til slik klubben nå blir drevet >:(
og man har rett og slett gitt opp.Dette sier ganske mye egentlig.Leedssupportere har ikke akkurat vært utsatt for mange solskinnshistorier de siste 50 årene...

Jo, men leser man norske nettavisers kommentarfelt er vi i borgerkrig og de eneste partier som kommer til å få stemmer neste valg er NKP og et mylder av partier til høyre for NKP.

Misnøyen øker nok, men at femti og sekstiåringer syns alt var bedre før er neppe noe revolusjonerende nytt under solen. :D

At Bates har vært stille så lenge som han har tar jeg som et godt tegn. Jeg håper i det lengste å no noose is good news. Selv om min tiltro til managern vår er heller skral.
- Leif Olav

Lazy

Sv: Takeover
« Svar #842 på: Juni 11, 2012, 14:26:36 »
Om litt over 9 uker er det seriestart. Takeover eller ikke, et svar på fremtiden med eller uten Bates må komme denne uken. Er redd neste sesong blir en like slitsom opplevelse, med et helt nytt lag. Tror ikke Snoddy venter så mye lenger før han vil ha et svar, og forsvinner han får vi problemer med å få spillere med god nok kvalitet til å føre laget til PL den kommende sesongen eller de 3-4 deretter. Det blir spennede å se om Leeds dukker opp i Sandefjord med Snoddy, med Warnock og White. Magefølelsen er ikke god på at spillerne dukker opp, og om Warnock gidder å kaste bort tiden på diskusjoner med en gammel mann....... :-\

For oss som har fulgt med Leeds i over 30 år, vet at det skjer mye rart rundt klubben. Håpet er at vi får inn nye eiere med ambisjoner om å bygge et lag for en ny storhetsepoke. Bates har vist gjennom sine engasjement at han ikke er rett mann til den prosessen, men skal ha takk for å ha reddet klubben fra å forsvinne helt. Såpass skal vi gi ham. Men det er også alt :(

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #843 på: Juni 11, 2012, 14:32:55 »
Jeg er mer bekymret enn spent på klubbens vegne i disse dager. Jeg er rimelig overbevist om at det faktisk foregår (eller har foregått) samtaler om investeringer i klubben, men med tanke på hvordan de fleste forhandlinger/samtaler med den forrykte gnomen vanligvis ender, kan dette fort gå begge veier.

Jeg håper virkelig at nissen kan oppføre seg noenlunde normalt og at en fullstendig takeover-avtale blir presentert snart. Ellers blir scenarioet dette: Det går opp for Neil Warnock at han har blitt holdt for narr og han forsvinner, stakkars Jason Pearce blir eneste nykommer og tilskuertallene stuper enda mer enn i fjor.

Men på den andre siden er det et godt tegn at det er stille som i graven for tiden, både fra klubben, Bates og Warnock. Slike forhandlinger foregår jo bak meget lukkede dører. 
Tror du har mye rett i dette!Nå har jeg de 2 siste ukene lest uttallige innlegg på sikkert 8-10 forskjellige forum, og mitt inntrykk er at blant 95% av innleggene så er det massiv misnøye.Jeg tror at hvis ingenting skjer og gnomen fortsatt blir sittende, så vil Bates oppleve et opprør han aldri hadde forutsett.Jeg vil tippe at det nesten ikke vil bli solgt sesongkort før seriestart, og folk vil boikotte hjemmekampene.Dette skrev hb for 2 år siden, og fikk massiv tyn inne på forumet....Hvis man leser innleggene så er det trist å lese om supportere i 50 og 60 års alder som samstemmig sier at de aldri har opplevd noe verre i klubbens historie.Det er ingenting å se frrem til slik klubben nå blir drevet >:(
og man har rett og slett gitt opp.Dette sier ganske mye egentlig.Leedssupportere har ikke akkurat vært utsatt for mange solskinnshistorier de siste 50 årene...

Jo, men leser man norske nettavisers kommentarfelt er vi i borgerkrig og de eneste partier som kommer til å få stemmer neste valg er NKP og et mylder av partier til høyre for NKP.

Misnøyen øker nok, men at femti og sekstiåringer syns alt var bedre før er neppe noe revolusjonerende nytt under solen. :D

At Bates har vært stille så lenge som han har tar jeg som et godt tegn. Jeg håper i det lengste å no noose is good news. Selv om min tiltro til managern vår er heller skral.
Og poenget ditt er?at jeg tar feil med hensyn til misnøye?tusenvis av innlegg med absolutt misnøye er ikke et riktig bilde?
På tide at du innser hvordan denne klubben har blitt drevet under KB :(

job

Sv: Takeover
« Svar #844 på: Juni 11, 2012, 14:43:28 »
Langpining kaller jeg dette her.

Jeg er livredd for at "no news are bad news" i dette tilfellet. Sitter med en følelse av at vi hadde visst mye mer enn det vi gjør hvis det er virkelige forhandlinger om en takeover på gang. Jeg forbereder meg for å takle en ny stor skuffelse om noen dager. Hvis det kommer noe nytt i det hele tatt.

Jeg håper så inderlig at jeg tar feil.
MOT
Marching on together!                               Siden 1970

Erik M

Sv: Takeover
« Svar #845 på: Juni 11, 2012, 15:00:48 »
På jakt etter positive tegn seg jeg Warnocks totale stillhet som lovende.  Han har muligens fått forsikringer om at noe veldig positivt er på gang.  I motsatt fall tror jeg han hadde vært ute i media allerede for å legge press på prosessen.

Stillhet er bra.
 

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #846 på: Juni 11, 2012, 15:34:24 »
Jeg er mer bekymret enn spent på klubbens vegne i disse dager. Jeg er rimelig overbevist om at det faktisk foregår (eller har foregått) samtaler om investeringer i klubben, men med tanke på hvordan de fleste forhandlinger/samtaler med den forrykte gnomen vanligvis ender, kan dette fort gå begge veier.

Jeg håper virkelig at nissen kan oppføre seg noenlunde normalt og at en fullstendig takeover-avtale blir presentert snart. Ellers blir scenarioet dette: Det går opp for Neil Warnock at han har blitt holdt for narr og han forsvinner, stakkars Jason Pearce blir eneste nykommer og tilskuertallene stuper enda mer enn i fjor.

Men på den andre siden er det et godt tegn at det er stille som i graven for tiden, både fra klubben, Bates og Warnock. Slike forhandlinger foregår jo bak meget lukkede dører. 
Tror du har mye rett i dette!Nå har jeg de 2 siste ukene lest uttallige innlegg på sikkert 8-10 forskjellige forum, og mitt inntrykk er at blant 95% av innleggene så er det massiv misnøye.Jeg tror at hvis ingenting skjer og gnomen fortsatt blir sittende, så vil Bates oppleve et opprør han aldri hadde forutsett.Jeg vil tippe at det nesten ikke vil bli solgt sesongkort før seriestart, og folk vil boikotte hjemmekampene.Dette skrev hb for 2 år siden, og fikk massiv tyn inne på forumet....Hvis man leser innleggene så er det trist å lese om supportere i 50 og 60 års alder som samstemmig sier at de aldri har opplevd noe verre i klubbens historie.Det er ingenting å se frrem til slik klubben nå blir drevet >:(
og man har rett og slett gitt opp.Dette sier ganske mye egentlig.Leedssupportere har ikke akkurat vært utsatt for mange solskinnshistorier de siste 50 årene...

Jo, men leser man norske nettavisers kommentarfelt er vi i borgerkrig og de eneste partier som kommer til å få stemmer neste valg er NKP og et mylder av partier til høyre for NKP.

Misnøyen øker nok, men at femti og sekstiåringer syns alt var bedre før er neppe noe revolusjonerende nytt under solen. :D

At Bates har vært stille så lenge som han har tar jeg som et godt tegn. Jeg håper i det lengste å no noose is good news. Selv om min tiltro til managern vår er heller skral.
Og poenget ditt er?at jeg tar feil med hensyn til misnøye?tusenvis av innlegg med absolutt misnøye er ikke et riktig bilde?
På tide at du innser hvordan denne klubben har blitt drevet under KB :(

Nei, du har nok helt rett i at det er misnøye. Og voksende misnøye. Men noe enormt opprør ser jeg ikke for meg. Var i hvert fall lite som tyder på det i de intervjuene som ble lenket her tidligere.
- Leif Olav

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #847 på: Juni 11, 2012, 17:27:21 »
Det bør jo snart skje noe mtp at preseason snart starter og laget (de som er igjen) skal vell også trene noen uker før preseason kampene?

De som vi har satt på tranferslisten? Kommer de ikke bud på de eller har klubben stengt alt av forhandlinger ifht spillerene pga takover-forhandlinger?
Rogaland Whites

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #848 på: Juni 11, 2012, 20:07:01 »
Forhåpentligvis er det menn i hvite frakker som har fått høre at det er et par stykker på ER som trenger umiddelbar hjernekrymping.
They're coming to take you away, Ha Ha


http://www.youtube.com/watch?v=pJosB7SEmOY

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #849 på: Juni 11, 2012, 20:37:09 »
Right a little bit more info I've heard from an employee at the club who I would consider trustworthy.

Takeover talks still going on but still a few weeks away from
An announcement.


This person also heard someone else at the club mention today the ground has changed hands but he is not certain if that is true.


 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #850 på: Juni 12, 2012, 09:21:15 »
Det bør jo snart skje noe mtp at preseason snart starter og laget (de som er igjen) skal vell også trene noen uker før preseason kampene?

De som vi har satt på tranferslisten? Kommer de ikke bud på de eller har klubben stengt alt av forhandlinger ifht spillerene pga takover-forhandlinger?

Preseason begynner først rundt 1.juli......."god tid" ennå.....
Med alle de stråselskapene Bates styrer/eier Leeds United gjennom, så tar det selvsagt tid å få hele oversikten. Som kjøper ville jeg i hvertfall hatt den hele & fulle oversikten før jeg visste hva jeg ga "bud" på.....
 

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #851 på: Juni 12, 2012, 11:42:08 »
Right a little bit more info I've heard from an employee at the club who I would consider trustworthy.

Takeover talks still going on but still a few weeks away from
An announcement.


This person also heard someone else at the club mention today the ground has changed hands but he is not certain if that is true.


 8)


Dette bør være på plass senest 1 juli. En tilnærmet ny stall skal  på plass og spilles inn i god tid før sesongen sparkes i gang. Dette vil ta tid og vil koste penger.

Skrekkscenarioet er at forhandlingene drar ut i tid for så å mislykkes. Da står vi overfor en kaossituasjon som verken nøkkelspillere eller manager kan leve med.
Jon R.

MacMurder

Sv: Takeover
« Svar #852 på: Juni 12, 2012, 11:49:15 »
Forhåpentligvis er det menn i hvite frakker som har fått høre at det er et par stykker på ER som trenger umiddelbar hjernekrymping.
They're coming to take you away, Ha Ha


http://www.youtube.com/watch?v=pJosB7SEmOY

 ;D

Eller: http://www.youtube.com/watch?v=pI8kXamUxFA

SOL

Sv: Takeover
« Svar #853 på: Juni 12, 2012, 12:39:27 »
Det er ganske utrolig, jeg hører på Yorkshire Radio, men ikke et ord om Leeds United. Ikke et kvitter om overtagelse eller spekulasjoner i forbindelse med dette.
Det er forsåvidt ok med tausehet, men det virker litt rart at klubben ikke går ut og sier at forhandlinger fremdeles pågår - hvis de gjør det da.
Det har aldri vært enkelt å være Leeds-fan, og det er det ikke nå heller, -----er det muuuuuulig?? ??? ??? :P
 

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #854 på: Juni 12, 2012, 12:52:13 »
Det er ganske utrolig, jeg hører på Yorkshire Radio, men ikke et ord om Leeds United. Ikke et kvitter om overtagelse eller spekulasjoner i forbindelse med dette.
Det er forsåvidt ok med tausehet, men det virker litt rart at klubben ikke går ut og sier at forhandlinger fremdeles pågår - hvis de gjør det da.
Det har aldri vært enkelt å være Leeds-fan, og det er det ikke nå heller, -----er det muuuuuulig?? ??? ??? :P

Er ikke YR under Ken Bates' direkte kontroll?

Uansett, så lenge han holder tyst, er det utvilsomt NOE på fære! :)
Marching on together!

LUFC4EVER

Sv: Takeover
« Svar #855 på: Juni 12, 2012, 15:00:47 »
Jeg vet lite eller intet om hva som beveger seg av dialog mellom eventuelle parter tilhørende Leeds.

Det jeg imidlertid vet, ut fra erfaring med fusjoner og oppkjøp, OM vi snakker takeover (100% eller majoritet), så er det et meget godt tegn at det er stille.
Det tyder på at man er tungt inne i forhandlinger, og det er et udiskutabelt krav om "arbeidsro" i en slik prosess. Lekkasjer kan bety "no deal". Erfaringsmessig.

Følgelig, jeg er fortsatt optimist og sterk i troen på at det bør komme noe positivt ut av dette.
For oss hardcore fans er det imidlertid selvsagt "frustrerende" å ikke vite. Men slik er denne business.

Vi får samle oss i troen og håpet om at det nå kommer cash inn som gir NW nødvendig handlingsrom.
Noe annet frykter jeg betyr at vi både mister noen flere sentrale spiller (de vi ikke ønsker å miste), og en manager i samme slengen....

MOT





Et annet godt tegn å ha med seg er at det virker som pressen har fått munnkurv også - ikke utenkelig at man gir pressen informasjon og opprettholder dialog, samtidig som de til gjengjeld har fått beskjed om å holde kjeft inntil ting er på plass. Ville være fair overfor begge parter det. Med det store antallet journalister som følger Leeds fra dag til dag ville det være overraskende om ikke en av de får noe ut av sine kontakter. De siste to ukene har stort sett gått i WUM's og heller tvilsomme kilder fra "noen som kjenner en kar som har en fetter som har ei tante som jobber i en butikk der noen i Leeds United handler mat til forhandlingsmøtene"...

Jeg har trua og tolker stillheten som ett bra tegn. Dette er overalt nå, og selv ikke KB er så treg at han ikke vet at hans dager er talte nå.

Satser på Sandefjord-Leeds 1 august med sterkt lag, NW, og en masse positivitet rundt klubben! MOT
 

stian

Sv: Takeover
« Svar #856 på: Juni 12, 2012, 15:25:07 »
Jeg vet lite eller intet om hva som beveger seg av dialog mellom eventuelle parter tilhørende Leeds.

Det jeg imidlertid vet, ut fra erfaring med fusjoner og oppkjøp, OM vi snakker takeover (100% eller majoritet), så er det et meget godt tegn at det er stille.
Det tyder på at man er tungt inne i forhandlinger, og det er et udiskutabelt krav om "arbeidsro" i en slik prosess. Lekkasjer kan bety "no deal". Erfaringsmessig.

Følgelig, jeg er fortsatt optimist og sterk i troen på at det bør komme noe positivt ut av dette.
For oss hardcore fans er det imidlertid selvsagt "frustrerende" å ikke vite. Men slik er denne business.

Vi får samle oss i troen og håpet om at det nå kommer cash inn som gir NW nødvendig handlingsrom.
Noe annet frykter jeg betyr at vi både mister noen flere sentrale spiller (de vi ikke ønsker å miste), og en manager i samme slengen....

MOT





Et annet godt tegn å ha med seg er at det virker som pressen har fått munnkurv også - ikke utenkelig at man gir pressen informasjon og opprettholder dialog, samtidig som de til gjengjeld har fått beskjed om å holde kjeft inntil ting er på plass. Ville være fair overfor begge parter det. Med det store antallet journalister som følger Leeds fra dag til dag ville det være overraskende om ikke en av de får noe ut av sine kontakter. De siste to ukene har stort sett gått i WUM's og heller tvilsomme kilder fra "noen som kjenner en kar som har en fetter som har ei tante som jobber i en butikk der noen i Leeds United handler mat til forhandlingsmøtene"...

Jeg har trua og tolker stillheten som ett bra tegn. Dette er overalt nå, og selv ikke KB er så treg at han ikke vet at hans dager er talte nå.

Satser på Sandefjord-Leeds 1 august med sterkt lag, NW, og en masse positivitet rundt klubben! MOT

Tror du har rett i at stillheten er et godt tegn. Jeg nekter å tro at det hadde vært så lite støy rundt klubben dersom det rett og slett var pengemangel som var årsaken til at det ikke blir signert noen spillere.

Hadde det vært slik at klubben var blakk, tror jeg Warnock ville brumlet kraftig angående manglende ressurser til spillerkjøp. Det faktum at Warnock fortsatt er i klubben, og velger å holde en lav profil, mener jeg indikerer at vi kan forvente snarlig bedring. Warnock er for gammel og velrennomert til å ta imot dritt og dobbeltspill fra Bates.

1. august = nye kontrakter for Clayton, Snoddy, McCormack og White, innkjøp av to nye ringrever i forsvar, en rutinert ballbreaker på defensiv midtbane, en kreativ offensiv midtbane, samt en spiss med fart og teknikk.

Hvis vi ellers rekker å bygge et lag i løpet av preseason, så ser da dette lyst ut?  ;D

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #857 på: Juni 12, 2012, 18:38:40 »
I serien "jeg har hørt om en som kjenner en som vet hvem kjøperen er": ;D
Just heard Larry Tanenbaum owner of Kilmer Sports Inc (in turn part owners of Maple Leaf Sports & Entertainment) is close to completing due diligence and ready to sign. Chicago looks to have been a smoke-screen and MLSE were probably right in denying a takeover as it's not MLSE directly (until the deal is done presumably.. at which point Leeds Utd would be added to the portfolio). 

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #858 på: Juni 12, 2012, 18:41:33 »
I serien "jeg har hørt om en som kjenner en som vet hvem kjøperen er": ;D
Just heard Larry Tanenbaum owner of Kilmer Sports Inc (in turn part owners of Maple Leaf Sports & Entertainment) is close to completing due diligence and ready to sign. Chicago looks to have been a smoke-screen and MLSE were probably right in denying a takeover as it's not MLSE directly (until the deal is done presumably.. at which point Leeds Utd would be added to the portfolio). 


Investerer disse kara for å tjene penger eller for å bruke sine egne penger...?

Det virker som de fleste er ute etter eiere som vil bruke Leeds som et trofe/skryteeiendel!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #859 på: Juni 12, 2012, 19:04:35 »
Her er Nottinghams sponsorer ute å sier offisielt at en takeover er imminent. Vi derimot hører ikke en j.....la skjit.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18412335?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #860 på: Juni 12, 2012, 19:45:17 »
I serien "jeg har hørt om en som kjenner en som vet hvem kjøperen er": ;D
Just heard Larry Tanenbaum owner of Kilmer Sports Inc (in turn part owners of Maple Leaf Sports & Entertainment) is close to completing due diligence and ready to sign. Chicago looks to have been a smoke-screen and MLSE were probably right in denying a takeover as it's not MLSE directly (until the deal is done presumably.. at which point Leeds Utd would be added to the portfolio). 


http://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Tanenbaum

Tanenbaum has recently submitted an offer to become the new owner of Nottingham Forest Football Club, an NPower Championship side that was left ownerless after the tragic death of their owner; Nigel Doughty, midway through the 2011/2012 season. However, during the early summer months of 2012 he has been widely rumoured to be attempting to buy Leeds United Football Club from Monaco based business man Kenneth Bates.[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #861 på: Juni 12, 2012, 19:48:42 »
Her er Nottinghams sponsorer ute å sier offisielt at en takeover er imminent. Vi derimot hører ikke en j.....la skjit.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18412335?

Sitat
"It is a very difficult situation for everyone working at Nottingham Forest, it is a very difficult situation for all the fans. We are in it together.

Hvor ble det av vår: MARCHING ON TOGETHER!   ???  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #862 på: Juni 12, 2012, 20:25:04 »
Her er Nottinghams sponsorer ute å sier offisielt at en takeover er imminent. Vi derimot hører ikke en j.....la skjit.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18412335?

Sitat
"It is a very difficult situation for everyone working at Nottingham Forest, it is a very difficult situation for all the fans. We are in it together.

Hvor ble det av vår: MARCHING ON TOGETHER!   ???  ::)

http://www.sport360.com/article/kuwaiti-still-running-nottingham-forest-takeover

Nottm F-fansen må være like hvite i ansiktet nårdet gjelder take-over! Ikke mye klarhet der i gården heller...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #863 på: Juni 12, 2012, 20:42:35 »
"Have heard that this takeover (and it is a takeover) is looking like will be dragged out till the end of the month due to the due dilligence checks taking for ever to complete. Bates has us so tied up in ways that its taking so long to find out who owns what.Have heard that this takeover (and it is a takeover) is looking like will be dragged out till the end of the month due to the due dilligence checks taking for ever to complete. Bates has us so tied up in ways that its taking so long to find out who owns what."


Igjen:
¤ Total taushet - tilsier "full takeover"
¤ Manglende penger til transfers - tilsier ikke investment, da hadde vi hatt penger til innkjøp nå
¤ Total stillhet fra Bates og Warnock, er helt utrolig for disse to - tilsier at det er spennede ting på gang
¤ At spillere som White og Brown ber om nye forhandlinger - kan bety at det skjer noe som får de til å revurdere sin status som kontraktsløse
¤ At ungguttene begynner å signere - kan være enda et tegn på det samme
¤ Datoen 21/6 kan være relevant - også araberen har satt denne datoen for et eller annet
¤ Påskuddet her om at rotete "due dilligense" er det som trekker det ut, tror jeg mindre på. Eierskapstrukturen til TA og ER kan muligens være noe uklar hvis Bates har en finger med i det spillet.
¤ Nye eiere må likevel skaffe fast eiendom for at klubben skal ha en viss verdi. Kanskje det ligger føringer på at ved et evt salg skal banen følge med?
¤ Andre påstår at overtakelsen skjer senere i denne måmneden, alt er mulig!

Jeg tror vi er på vei til et fullt salg av Leeds United. Ken Bates er neppe villig til å investere det som må til for å rykke opp, da trengs frisk kapital. Investoren må ha andre kilder til "income", noe Bates hadde for lite av. Han prøvde seg derfor på hotell og casino, og antagelig Pavillion og Corporate boxes som ny inntektskilde, men glemte at styrke laget.
Det totale tausheten fra både klubb og journalister som garantert vet litt mer enn oss andre må bare bety at "takeover" er "imminent"!

Et salg er dermed det eneste naturlige konklusjonen på det rotet vi opplever nå!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Takeover
« Svar #864 på: Juni 12, 2012, 20:54:46 »
"Have heard that this takeover (and it is a takeover) is looking like will be dragged out till the end of the month due to the due dilligence checks taking for ever to complete. Bates has us so tied up in ways that its taking so long to find out who owns what.Have heard that this takeover (and it is a takeover) is looking like will be dragged out till the end of the month due to the due dilligence checks taking for ever to complete. Bates has us so tied up in ways that its taking so long to find out who owns what."


Igjen:
¤ Total taushet - tilsier "full takeover"
¤ Manglende penger til transfers - tilsier ikke investment, da hadde vi hatt penger til innkjøp nå
¤ Total stillhet fra Bates og Warnock, er helt utrolig for disse to - tilsier at det er spennede ting på gang
¤ At spillere som White og Brown ber om nye forhandlinger - kan bety at det skjer noe som får de til å revurdere sin status som kontraktsløse
¤ At ungguttene begynner å signere - kan være enda et tegn på det samme
¤ Datoen 21/6 kan være relevant - også araberen har satt denne datoen for et eller annet
¤ Påskuddet her om at rotete "due dilligense" er det som trekker det ut, tror jeg mindre på. Eierskapstrukturen til TA og ER kan muligens være noe uklar hvis Bates har en finger med i det spillet.
¤ Nye eiere må likevel skaffe fast eiendom for at klubben skal ha en viss verdi. Kanskje det ligger føringer på at ved et evt salg skal banen følge med?
¤ Andre påstår at overtakelsen skjer senere i denne måmneden, alt er mulig!

Jeg tror vi er på vei til et fullt salg av Leeds United. Ken Bates er neppe villig til å investere det som må til for å rykke opp, da trengs frisk kapital. Investoren må ha andre kilder til "income", noe Bates hadde for lite av. Han prøvde seg derfor på hotell og casino, og antagelig Pavillion og Corporate boxes som ny inntektskilde, men glemte at styrke laget.
Det totale tausheten fra både klubb og journalister som garantert vet litt mer enn oss andre må bare bety at "takeover" er "imminent"!

Et salg er dermed det eneste naturlige konklusjonen på det rotet vi opplever nå!

 :)

Og slik står det skrevet, la nå endelig profetien utspille seg. MOT!

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #865 på: Juni 12, 2012, 21:55:58 »
#lufc to have a cash injection by Saturday at the latest, NW has been told of the situation and to continue the recruitment drive 4 2012/13.
#lufc Bates will remain at the club but with reduced control and whatever happens will leave at end of 2012/13 for the sake of his health.
#lufc This deal has been a tough one to organise, not surprising really will the people involved.

Twitter.https://twitter.com/#!/LeedsUnited_MAD

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #866 på: Juni 12, 2012, 22:03:06 »
Bates-Out.com ‏@BatesOut
@KimLeeds @leedsunited_mad Don't know anything about Bates staying. Have been told this is a TAKEOVER and nothing but.

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #867 på: Juni 12, 2012, 22:56:48 »
12 Jun 2012 19:44:16
Leeds United FC to have a cash injection by Saturday at the latest
Colin has been told of the situation and to comtinue the recruitment drive but has been told he can try to attract better players but not offer stupid money for wages. Top earner will still be Snodgrass and apart from him the highest wage will be around 15 k
This has been common knowledge and it's just a case of a little patience on all sides. Ken bates will remain at the club but with reduced control and whatever happens will leave at end of 2012/13 for the sake of his health.
If I'm not believed you can abuse me on Sunday. This deal has been a tough one to organise, not surprising really will the people involved.
Leeds 4ever M O T
Keith
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #868 på: Juni 12, 2012, 23:02:09 »
Sitat
dodgy rumours dot com but . . .

12 Jun 2012 12:37:45
Over the last few weeks I have observed from a distance the rumours regarding investment and/or take over of your club. Subject to a few minor issues a statement will be made in the next 2 days that your club, ground and associated facilities will be owned by a significant Chinese enterprise with the goal of promoting LUFC as a global brand. Their objective is that within 10 years LUFC will equal the brand of MU. In 12 months time your pre season games will not be in the West Country but in Shanghai, Beijing and Shenzhen. Not only is this consortium planning to invest in LUFC but are also negotiating with Leeds University regarding the suplly of funding in research.

12 Jun 2012 16:25:38
I read with interest earlier today that "a significant Chinese enterprise" is the party about to invest in/take over LUFC. I cannot comment on the accuracy of the takeover rumour, but I can tell you that one of the biggest companies in China, Sinochem, has recently invested £3 in research funding into The University of Leeds - I know this because I work in The School of Chemistry at The University of Leeds, but it is also public knowledge

I am a Leeds fan also, and if the takeover rumour is true it would certainly make sense based on the comments about the link between LUFC and University of Leeds. Sinochem is rumoured to have raised around £3 billion recently through public flotation (it was previously government owned).


Det neste er vel at den norske stat kommer inn med frisk kapital!!!    ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SOL

Sv: Takeover
« Svar #869 på: Juni 12, 2012, 23:07:53 »
Kan det være Sinochem Group fra Kina som er vår nye eier? De driver med mye, også hotell og utvikling av eiendom  ???