Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373113 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #900 på: Juni 15, 2012, 09:36:34 »
Jeg er ikke klar for å "ofre" noe jeg...
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #901 på: Juni 15, 2012, 09:54:06 »
Ser i YEP i dag at NW har fokus på signeringer!! Kan det være at det har kommet inn midler uten at dette er annonsert enda...??
Yeboahs vitne

ollan

Sv: Takeover
« Svar #902 på: Juni 15, 2012, 09:57:48 »
Ofrer ikke sesongen for nye eiere!  Uttalt mål er opprykk Basta, nye eiere eller ei....... ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #903 på: Juni 15, 2012, 09:59:18 »
Ser i YEP i dag at NW har fokus på signeringer!! Kan det være at det har kommet inn midler uten at dette er annonsert enda...??
det var vel egentlig det jeg lurte litt på også...kan bli sprø av mindre  :-\
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #904 på: Juni 15, 2012, 10:01:35 »
Ser i YEP i dag at NW har fokus på signeringer!! Kan det være at det har kommet inn midler uten at dette er annonsert enda...??
det var vel egentlig det jeg lurte litt på også...kan bli sprø av mindre  :-\


Er så inderlig enig, har ikke klart å konsentrere meg på flere uker nå.
Yeboahs vitne

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #905 på: Juni 15, 2012, 10:54:25 »
Ser i YEP i dag at NW har fokus på signeringer!! Kan det være at det har kommet inn midler uten at dette er annonsert enda...??
Tviler på at det har kommet inn midler, men han må jo bare jobbe videre, og håpe at pengene er på plass i tide, og så trekke seg hvis de ikke er det...
Kan jo ikke bare sitte og tvinne tommeltotter.
The future's so White I've got to wear shades 8)

LEO

Sv: Takeover
« Svar #906 på: Juni 15, 2012, 11:10:03 »
Nye eierne i Cardiff har gitt 25 mill. pound til å forsterke spillerne.

Jeg tenker på at vi prater om opprykk med småpenger tilgjengelig. :(

Håper vi får inn eiere som han i QPR
 

Stephenjazz

Sv: Takeover
« Svar #907 på: Juni 15, 2012, 11:23:14 »
Ofrer ikke sesongen for nye eiere!  Uttalt mål er opprykk Basta, nye eiere eller ei....... ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Da er det litt ironisk at det aldri blir opprykk uten nye eiere?
Det blir aldri umoderne å vinne

martind

Sv: Takeover
« Svar #908 på: Juni 15, 2012, 11:25:33 »
Ofrer ikke sesongen for nye eiere!  Uttalt mål er opprykk Basta, nye eiere eller ei....... ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Da er det litt ironisk at det aldri blir opprykk uten nye eiere?

Det er det vel ingen som kan si med 100% sikkerhet.... men man kan selvfølgelig velge å tro det;)
MOT!! We are Leeds!

rober

Sv: Takeover
« Svar #909 på: Juni 15, 2012, 11:37:50 »
Blir det noe nyheter angående dette som "vi alle lurer på"  i uken som kommer, tro?
Da blir terminlisten for 2012/13 offentliggjort, og da hadde det passet med litt nytt....(godt nytt).

Erik M

Sv: Takeover
« Svar #910 på: Juni 15, 2012, 11:53:03 »
Ofrer ikke sesongen for nye eiere!  Uttalt mål er opprykk Basta, nye eiere eller ei....... ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Målet er opprykk.  Likevel, det virker åpenbart at det ikke er midler til spillerkjøp. Vi er svekket i forhold til samme tid i fjor - da gav det oss en 14. plass.  Jeg trodde Bates ville hoste opp en anselig sum for at NW skulle kunne bygge laget som skal til.

Dersom det sitter veldig seriøse, kvalifiserte og langsiktige eiere og forhandler med Bates & Co nå så er det viktigere å få landet de forhandlingene enn å komme tidsnok i gang med lagbyggingen.  Kanskje blir det hals-over-hode start på sesongen, men da er PL et realistisk mål innen ett til to år.

Med nåværende regime tror jeg nå at vi risikerer å bevege oss skrittvis lengre og lengre fra det gode selskap.  Om det skyldes kynisk ondskap, inkopetanse eller manglende tilgang på midler det vet ikke jeg. Jeg vil ha en eier som har det mottsatte: interesse/kjærlighet, kompetanse og tilgang til midler.  All of the above please...
 

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #911 på: Juni 15, 2012, 12:40:58 »
Alle rykter om oppkjøp er til å bli gal av :)
I flere uker har denne personen fra Bahrain "lekket" opplysninger om denne sjeiken som skal være interessert i å kjøpe klubben. Blir spennende å se om dette har noe som helst rot i virkeligheten....
bahrain white  (Leeds United): To ' whitesoldier' , i do know much more but for obvious reasons i just cannot reveal much more. I don't want to lose the Shaikh's trust and friendship . What i can tell you is that the Group is from Bahrain, and chose Leeds United over Everton. Why i received four thumbs down in my last post puzzles me although i hope those same four fans write an apology once everything is out in the open. There is so much more i would love to share to bring ease amongst most of you but i just can't. ! Patience is needed for only hours , not weeks. MOT.

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #912 på: Juni 15, 2012, 12:44:00 »
Alle rykter om oppkjøp er til å bli gal av :)
I flere uker har denne personen fra Bahrain "lekket" opplysninger om denne sjeiken som skal være interessert i å kjøpe klubben. Blir spennende å se om dette har noe som helst rot i virkeligheten....
bahrain white  (Leeds United): To ' whitesoldier' , i do know much more but for obvious reasons i just cannot reveal much more. I don't want to lose the Shaikh's trust and friendship . What i can tell you is that the Group is from Bahrain, and chose Leeds United over Everton. Why i received four thumbs down in my last post puzzles me although i hope those same four fans write an apology once everything is out in the open. There is so much more i would love to share to bring ease amongst most of you but i just can't. ! Patience is needed for only hours , not weeks. MOT.
Når fant du denne da DHY?...Jeg mener...det står jo "a matter of hours"  :o
Ups & Ups!!

gudme

Sv: Takeover
« Svar #913 på: Juni 15, 2012, 12:51:48 »
Blir snart "nuts" av denne ventinga. Blir litt av en nedtur hvis dette renner ut i sanden...
LEEDS 4 EVER

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #914 på: Juni 15, 2012, 13:08:04 »
Alle rykter om oppkjøp er til å bli gal av :)
I flere uker har denne personen fra Bahrain "lekket" opplysninger om denne sjeiken som skal være interessert i å kjøpe klubben. Blir spennende å se om dette har noe som helst rot i virkeligheten....
bahrain white  (Leeds United): To ' whitesoldier' , i do know much more but for obvious reasons i just cannot reveal much more. I don't want to lose the Shaikh's trust and friendship . What i can tell you is that the Group is from Bahrain, and chose Leeds United over Everton. Why i received four thumbs down in my last post puzzles me although i hope those same four fans write an apology once everything is out in the open. There is so much more i would love to share to bring ease amongst most of you but i just can't. ! Patience is needed for only hours , not weeks. MOT.
Når fant du denne da DHY?...Jeg mener...det står jo "a matter of hours"  :o
Denne er postet 11.04 idag faktisk.... jeg fant den for en halv time siden.Etter å ha lest denne personens innlegg i noen uker, vil jeg si at fallhøyden hans er meget stor....han kommer til å bli bombardert med innlegg hvis dette viser seg å være bullshit....han har hele tiden sagt at han er venn av sjeiken, vet mye, men tør ikke å si noe for mye som kan risikere deres vennskap....men det finnes jo mange rare mennesker her i verden ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #915 på: Juni 15, 2012, 13:23:47 »
15 Jun 2012 10:17:11
 This comes from a reliable source but cant say their name or how they know. Rumour is that these talks were on going since december but a number of consortiums didn't want grayson in charge because of the way he spends money they would only invest/takeover if a more high profile name was in charge.
 
now this is a certain thing.

two players have agreed to join the club, again cant say who, they cant sign and leeds won't announce till july 1st for certain reasons.
 
allegedly and this is on basis of rumour snodgrass wants to stay but has been offered a chance in premier league but a very surprising team, liverpool.

one last thing due to the nature of this and the way i found out i can only leave my name.
 
hope you enjoy
Luke



Fra ryktesiden, ikke vet jeg hva en skal tru.....
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #916 på: Juni 15, 2012, 13:29:23 »
Denne er postet 11.04 idag faktisk.... jeg fant den for en halv time siden.Etter å ha lest denne personens innlegg i noen uker, vil jeg si at fallhøyden hans er meget stor....han kommer til å bli bombardert med innlegg hvis dette viser seg å være bullshit....han har hele tiden sagt at han er venn av sjeiken, vet mye, men tør ikke å si noe for mye som kan risikere deres vennskap....men det finnes jo mange rare mennesker her i verden ;D
Her snakker vi i så fall en gedigen fallhøyde ja  ;)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #917 på: Juni 15, 2012, 13:31:36 »
15 Jun 2012 10:17:11
 This comes from a reliable source but cant say their name or how they know. Rumour is that these talks were on going since december but a number of consortiums didn't want grayson in charge because of the way he spends money they would only invest/takeover if a more high profile name was in charge.
 
now this is a certain thing.

two players have agreed to join the club, again cant say who, they cant sign and leeds won't announce till july 1st for certain reasons.
 
allegedly and this is on basis of rumour snodgrass wants to stay but has been offered a chance in premier league but a very surprising team, liverpool.

one last thing due to the nature of this and the way i found out i can only leave my name.
 
hope you enjoy
Luke



Fra ryktesiden, ikke vet jeg hva en skal tru.....
om det ikke stemmer ..er jo vedkommendes kreativitet helt i topp-sjiktet  :D
« Siste redigering: Juni 15, 2012, 13:43:49 av Ød »
Ups & Ups!!

martind

Sv: Takeover
« Svar #918 på: Juni 15, 2012, 13:56:46 »
15 Jun 2012 10:17:11
 This comes from a reliable source but cant say their name or how they know. Rumour is that these talks were on going since december but a number of consortiums didn't want grayson in charge because of the way he spends money they would only invest/takeover if a more high profile name was in charge.
 
now this is a certain thing.

two players have agreed to join the club, again cant say who, they cant sign and leeds won't announce till july 1st for certain reasons.
 
allegedly and this is on basis of rumour snodgrass wants to stay but has been offered a chance in premier league but a very surprising team, liverpool.

one last thing due to the nature of this and the way i found out i can only leave my name.
 
hope you enjoy
Luke



Fra ryktesiden, ikke vet jeg hva en skal tru.....

Vil jo tro at om det var Grayson som var problemet, så kunne de jo uansett tatt over, for så å sparke Grayson og ansette den de ønsket inn. De hadde jo ikke behøvd å vente til et navn kom i lederstolen. Som eier kan de jo velge det selv. Høres ut som oppspinn.
MOT!! We are Leeds!

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #919 på: Juni 15, 2012, 14:50:32 »
Tror vi skal punche inn 1.Juli som dato i hodene våre...alt som måtte skje FØR det er ren bonus!

Mye på Rumours som indikerer dette som dato, og regnskapsmessig er vel det en grei "1.dagen i mnd" - dato også!   

Hold ut!

MOT
 

Erik M

Sv: Takeover
« Svar #920 på: Juni 15, 2012, 15:08:59 »
Alle rykter om oppkjøp er til å bli gal av :)
I flere uker har denne personen fra Bahrain "lekket" opplysninger om denne sjeiken som skal være interessert i å kjøpe klubben. Blir spennende å se om dette har noe som helst rot i virkeligheten....
bahrain white  (Leeds United): To ' whitesoldier' , i do know much more but for obvious reasons i just cannot reveal much more. I don't want to lose the Shaikh's trust and friendship . What i can tell you is that the Group is from Bahrain, and chose Leeds United over Everton. Why i received four thumbs down in my last post puzzles me although i hope those same four fans write an apology once everything is out in the open. There is so much more i would love to share to bring ease amongst most of you but i just can't. ! Patience is needed for only hours , not weeks. MOT.

Kanskje dette har sammenheng ryktet om at "Forest takeover imminent"?  En sjeik som surrer og blander sammen Leeds og Forest gir ikke meg de beste viber.
 

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #921 på: Juni 15, 2012, 15:13:07 »
Vil jo tro at om det var Grayson som var problemet, så kunne de jo uansett tatt over, for så å sparke Grayson og ansette den de ønsket inn. De hadde jo ikke behøvd å vente til et navn kom i lederstolen. Som eier kan de jo velge det selv. Høres ut som oppspinn.
Klart det er oppspinn...Grayson kan ikke ha vært problemet  ;)
Ups & Ups!!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #922 på: Juni 15, 2012, 17:59:07 »
Alle rykter om oppkjøp er til å bli gal av :)
I flere uker har denne personen fra Bahrain "lekket" opplysninger om denne sjeiken som skal være interessert i å kjøpe klubben. Blir spennende å se om dette har noe som helst rot i virkeligheten....
bahrain white  (Leeds United): To ' whitesoldier' , i do know much more but for obvious reasons i just cannot reveal much more. I don't want to lose the Shaikh's trust and friendship . What i can tell you is that the Group is from Bahrain, and chose Leeds United over Everton. Why i received four thumbs down in my last post puzzles me although i hope those same four fans write an apology once everything is out in the open. There is so much more i would love to share to bring ease amongst most of you but i just can't. ! Patience is needed for only hours , not weeks. MOT.

Kanskje dette har sammenheng ryktet om at "Forest takeover imminent"?  En sjeik som surrer og blander sammen Leeds og Forest gir ikke meg de beste viber.

Er jo samme for disse milksjeikene hva laget heter så lenge de kan kjøpe seg titler. ;)

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #923 på: Juni 15, 2012, 18:47:03 »
Alle rykter om oppkjøp er til å bli gal av :)
I flere uker har denne personen fra Bahrain "lekket" opplysninger om denne sjeiken som skal være interessert i å kjøpe klubben. Blir spennende å se om dette har noe som helst rot i virkeligheten....
bahrain white  (Leeds United): To ' whitesoldier' , i do know much more but for obvious reasons i just cannot reveal much more. I don't want to lose the Shaikh's trust and friendship . What i can tell you is that the Group is from Bahrain, and chose Leeds United over Everton. Why i received four thumbs down in my last post puzzles me although i hope those same four fans write an apology once everything is out in the open. There is so much more i would love to share to bring ease amongst most of you but i just can't. ! Patience is needed for only hours , not weeks. MOT.

Kanskje dette har sammenheng ryktet om at "Forest takeover imminent"?  En sjeik som surrer og blander sammen Leeds og Forest gir ikke meg de beste viber.
Tja, eller det kan være at det er 2 sjeiker.han som prøver seg på Forest skal etter sigende være fra Kuwait, det har ihvertfall vært omtalt i noen aviser de siste ukene.Sjeiken denne personen har omtalt de siste ukene er fra Bahrain. ikke meg imot om Leeds og Forest fikk hver sin rike eier :) Aller helst Leeds selvfølgelig!

Rasmussen7

Sv: Takeover
« Svar #924 på: Juni 16, 2012, 20:33:18 »
Er d ikke noe mer lyging her inne?? Begynner å bli kjedelig her nå... ;D

rd1

Sv: Takeover
« Svar #925 på: Juni 16, 2012, 21:50:33 »
Egil Drillo har visstnok slått bates i Texas holdem.. Bates gamblet bort Leeds United! Ryktene sier videre at Drillo er i forhandlinger med sin gammle kommunistvenn Hugo chavez om salg av the migty whites.. Hugo ser for seg å kanalisere hele venezuelas olje formue inn i superleeds som første skritt på venezulensk fotballheredømme.
"Who needs Cantona??"

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #926 på: Juni 17, 2012, 13:48:39 »
Tror man bør følge med imorgen, det kan komme noe da.

Hva gjelder sjeikene, så må man ikke blande kortene. Det er ikke EN sjeik i verden, det er en drøss av de. Leeds har en i Dubai og en gruppe i Bahrain (separate) som begge har et fan-forhold til Leeds. I tillegg er det altså denne kuwaiteren, men jeg tror ikke han har noe videre forhold til Leeds.

SA

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #927 på: Juni 17, 2012, 13:57:19 »
Så får man ikke gjort rett for lønna si i morgen, heller.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #928 på: Juni 17, 2012, 14:20:53 »
Tror man bør følge med imorgen, det kan komme noe da.

Hva gjelder sjeikene, så må man ikke blande kortene. Det er ikke EN sjeik i verden, det er en drøss av de. Leeds har en i Dubai og en gruppe i Bahrain (separate) som begge har et fan-forhold til Leeds. I tillegg er det altså denne kuwaiteren, men jeg tror ikke han har noe videre forhold til Leeds.

SA

Come on, give us something more....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #929 på: Juni 17, 2012, 15:28:00 »
Egil Drillo har visstnok slått bates i Texas holdem.. Bates gamblet bort Leeds United! Ryktene sier videre at Drillo er i forhandlinger med sin gammle kommunistvenn Hugo chavez om salg av the migty whites.. Hugo ser for seg å kanalisere hele venezuelas olje formue inn i superleeds som første skritt på venezulensk fotballheredømme.

Overgår til og med konspirasjonsteoriene mine du. Well done lad:)