Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1372980 ganger)

0 medlemmer og 20 gjester leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1080 på: Juni 24, 2012, 12:53:53 »
Forlater gamlelandet  om et par dager for en uke i konkursspøkelseslandet Hellas .(underlig med denne dragningen mot klubb og land med svak økonomi), min spådom er at når jeg er tilbake i gamlelandet  den 4.7, så vil  situasjonen fortsatt være like uavklart med hensyn til Takeover, og at sannsynligheten for at Gnomen fortsatt sitter ved roret,  er større enn når jeg dro.

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1081 på: Juni 24, 2012, 20:27:34 »
Forlater gamlelandet  om et par dager for en uke i konkursspøkelseslandet Hellas .(underlig med denne dragningen mot klubb og land med svak økonomi), min spådom er at når jeg er tilbake i gamlelandet  den 4.7, så vil  situasjonen fortsatt være like uavklart med hensyn til Takeover, og at sannsynligheten for at Gnomen fortsatt sitter ved roret,  er større enn når jeg dro.

Du får feil pondus , der du sitter i jolla di "Anfield" i Grekenland... Hilsen Jokke... ;D
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1082 på: Juni 24, 2012, 23:33:17 »
Forlater gamlelandet  om et par dager for en uke i konkursspøkelseslandet Hellas .(underlig med denne dragningen mot klubb og land med svak økonomi), min spådom er at når jeg er tilbake i gamlelandet  den 4.7, så vil  situasjonen fortsatt være like uavklart med hensyn til Takeover, og at sannsynligheten for at Gnomen fortsatt sitter ved roret,  er større enn når jeg dro.

Du får feil pondus , der du sitter i jolla di "Anfield" i Grekenland... Hilsen Jokke... ;D

 ;D ;D ;D

Ozzy96

Sv: Takeover
« Svar #1083 på: Juni 25, 2012, 13:02:58 »
har ein god følelse for 1 juli  ;D viss ingenting skjer da blir eg skuffa :((( lei av å venta

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1084 på: Juni 25, 2012, 15:08:25 »
Bates-Out.com ‏@BatesOut
Some people are getting rather threatening towards me. Calm down. The deal has been done. I can't make #LUFC announce it.


Barba

Sv: Takeover
« Svar #1085 på: Juni 25, 2012, 17:50:50 »
Jeg er 48, Bates har vel runda 80, så jeg har ett godt håp om å få oppleve ny eier.

Barba - Men hvor hadde vi vært uten Bates? Konkurs og borte? For meg er Ridsdale superskurken.
Barba - MOT

mac_gyver

Sv: Takeover
« Svar #1086 på: Juni 25, 2012, 17:55:02 »
Takk for alt du har gjort for klubben vår Bates! Now, get the f**k out!!!!
Pride of Yorkshire

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #1087 på: Juni 25, 2012, 20:37:25 »
Jeg er 48, Bates har vel runda 80, så jeg har ett godt håp om å få oppleve ny eier.

Barba - Men hvor hadde vi vært uten Bates? Konkurs og borte? For meg er Ridsdale superskurken.

Et helt urealistisk scenario, selv om Bates vil ha oss til å tro noe annet. En merkevare og klubb med en fanbase som vår,  blir ikke bare "borte".   :)

At Ridsdale har vært selve roten til " the rise and fall" i  moderne tid, er det selvsagt ingen tvil om. Det er dog så lenge siden at det er på tide at Bates begynner å ta ansvar for at klubben nå ligger dårligere an rent sportslig sett enn hva den gjorde da han tok over klubben i januar 2005.
Jon R.

DenHviteYeboah


Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1089 på: Juni 25, 2012, 22:35:41 »
I hate to be one of them rumour people but a reserve team #lufc player informs me we've been bought for 62m but it's not gone to press yet.

The lad asked me not to say his name. I'm cautious cos some people wanna be billy big bollocks and know it all.

I don't know why he'd tell me this if it isn't true, he's very young and probably having me on!

en som spør han : did he say who bought us mate ?

he did but I feel like I've said too much already, he'll be pissed if I say anymore or he'll be laughing his arse off, not sure.

One thing I can say is his name has cropped up on here before which is why I'm concerned he's bullshiting me, he's a dead man if lyin

like I have said I feel dirty for saying it now but as it came from him I felt it was worth saying, hope it's true!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1090 på: Juni 25, 2012, 22:56:59 »
Som vanlig svært skeptisk. Regner med vi vet hva som har foregått de siste ukene (investering eller takeover?) i løpet av ukeslutt/begynnelsen av neste uke.

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1091 på: Juni 25, 2012, 23:12:21 »
Jeg tror uansett at vi får en annonsering 1juli.

jeg tror ikke på noe om at de annonserer imorgen eller noesånt.

jeg tror at klubben har fått nye investorer/eiere og at vi får dt bekreftet 1juli.

Jeg tror ikke på noe om at folk sier at det er han eller han som har kjøpt klubben.

flynn

Sv: Takeover
« Svar #1092 på: Juni 25, 2012, 23:31:22 »
I hate to be one of them rumour people but a reserve team #lufc player informs me we've been bought for 62m but it's not gone to press yet.

The lad asked me not to say his name. I'm cautious cos some people wanna be billy big bollocks and know it all.

I don't know why he'd tell me this if it isn't true, he's very young and probably having me on!

en som spør han : did he say who bought us mate ?

he did but I feel like I've said too much already, he'll be pissed if I say anymore or he'll be laughing his arse off, not sure.

One thing I can say is his name has cropped up on here before which is why I'm concerned he's bullshiting me, he's a dead man if lyin

like I have said I feel dirty for saying it now but as it came from him I felt it was worth saying, hope it's true!

Dette tror jeg er bare vas. Aldri i verden om klubbens reservelagsspillere er så godt informert uten at pressen ville visst det samme. Ansattes involvering i slikt er normalt Nada, og det er liten grunn til å tro at Leeds går foran for å forandre på dette.

flynn

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1093 på: Juni 26, 2012, 09:47:38 »
I hate to be one of them rumour people but a reserve team #lufc player informs me we've been bought for 62m but it's not gone to press yet.

The lad asked me not to say his name. I'm cautious cos some people wanna be billy big bollocks and know it all.

I don't know why he'd tell me this if it isn't true, he's very young and probably having me on!

en som spør han : did he say who bought us mate ?

he did but I feel like I've said too much already, he'll be pissed if I say anymore or he'll be laughing his arse off, not sure.

One thing I can say is his name has cropped up on here before which is why I'm concerned he's bullshiting me, he's a dead man if lyin

like I have said I feel dirty for saying it now but as it came from him I felt it was worth saying, hope it's true!

Dette tror jeg er bare vas. Aldri i verden om klubbens reservelagsspillere er så godt informert uten at pressen ville visst det samme. Ansattes involvering i slikt er normalt Nada, og det er liten grunn til å tro at Leeds går foran for å forandre på dette.

flynn


Her snakker vi medbestemmelse og medvirkning tenker jeg, Leeds har trykket arbeidsmiljøloven til sitt bryst og tatt alle ansatte med på råd, selv reservelagsspillere. Dette er rett og slett rørende. Hvis vi klarer å finne ut hvem som er hovedverneombud i klubben kan en jo sende ham en mail og høre om saken har vært oppe i AMU... ;D!! Dette er bullshit!!!
Yeboahs vitne

ibster

Sv: Takeover
« Svar #1094 på: Juni 26, 2012, 10:16:41 »
Jeg tror uansett at vi får en annonsering 1juli.

jeg tror ikke på noe om at de annonserer imorgen eller noesånt.

jeg tror at klubben har fått nye investorer/eiere og at vi får dt bekreftet 1juli.

Jeg tror ikke på noe om at folk sier at det er han eller han som har kjøpt klubben.

Jeg støtter også dette.. Så får jeg heller legge hatten i marinade over natta søndag kveld i tilfelle jeg må spise den på mandag... Bates, pell deg vekk!!!

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #1095 på: Juni 26, 2012, 15:05:58 »
Jeg er 48, Bates har vel runda 80, så jeg har ett godt håp om å få oppleve ny eier.

Barba - Men hvor hadde vi vært uten Bates? Konkurs og borte? For meg er Ridsdale superskurken.

Et helt urealistisk scenario, selv om Bates vil ha oss til å tro noe annet. En merkevare og klubb med en fanbase som vår,  blir ikke bare "borte".   :)

At Ridsdale har vært selve roten til " the rise and fall" i  moderne tid, er det selvsagt ingen tvil om. Det er dog så lenge siden at det er på tide at Bates begynner å ta ansvar for at klubben nå ligger dårligere an rent sportslig sett enn hva den gjorde da han tok over klubben i januar 2005.
To ord: Glasgow Rangers
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1096 på: Juni 26, 2012, 16:18:23 »
Synes synd på Rangers fansen.

de må mest trolig spille i 3divisjon... 3 divisjon i skottland.     ikke akkurat topp stadioner der nede.

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1097 på: Juni 26, 2012, 18:15:08 »
Takeover virker sikkert nå.
leedsunited.com

:)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ian Baird

Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1099 på: Juni 26, 2012, 18:16:58 »
er på vei mot kjøleskapet... JADDAAA!!!!

 :-*
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1100 på: Juni 26, 2012, 18:21:52 »
Due Dilligence =def.:

Daglig inngås det avtaler om virksomhetsoverdragelser av små og store virksomheter.

For kjøper og selger i en slik overdragelse er det viktig at transaksjonen baseres på korrekt og pålitelig informasjon. Selger har en omfattende opplysningsplikt og kjøper har en tilsvarende omfattende undersøkelsesplikt.

Intensjonsavtaler forutsetter at det foretas en gjennomgang av grunnlags-materialet og at funn i denne sammenheng vil danne grunnlag for sluttforhandlinger - i realiteten prisøkning eller prisreduksjon.

Altså: best for Bates nå å finne frem evt. lik i skapa på ER...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1101 på: Juni 26, 2012, 18:29:33 »
og da er øl nr. to åpnet, smakte usedvanlig godt på en tirsdag  8)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #1102 på: Juni 26, 2012, 18:38:55 »
Jeg er 48, Bates har vel runda 80, så jeg har ett godt håp om å få oppleve ny eier.

Barba - Men hvor hadde vi vært uten Bates? Konkurs og borte? For meg er Ridsdale superskurken.

Et helt urealistisk scenario, selv om Bates vil ha oss til å tro noe annet. En merkevare og klubb med en fanbase som vår,  blir ikke bare "borte".   :)

At Ridsdale har vært selve roten til " the rise and fall" i  moderne tid, er det selvsagt ingen tvil om. Det er dog så lenge siden at det er på tide at Bates begynner å ta ansvar for at klubben nå ligger dårligere an rent sportslig sett enn hva den gjorde da han tok over klubben i januar 2005.
To ord: Glasgow Rangers

De er tilbake som toppklubb om tre- fire sesonger. Sann mine ord!
Jon R.

ollan

Sv: Takeover
« Svar #1103 på: Juni 26, 2012, 18:44:52 »
Ollan

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1104 på: Juni 26, 2012, 18:46:33 »
Jeg er 48, Bates har vel runda 80, så jeg har ett godt håp om å få oppleve ny eier.

Barba - Men hvor hadde vi vært uten Bates? Konkurs og borte? For meg er Ridsdale superskurken.

Et helt urealistisk scenario, selv om Bates vil ha oss til å tro noe annet. En merkevare og klubb med en fanbase som vår,  blir ikke bare "borte".   :)

At Ridsdale har vært selve roten til " the rise and fall" i  moderne tid, er det selvsagt ingen tvil om. Det er dog så lenge siden at det er på tide at Bates begynner å ta ansvar for at klubben nå ligger dårligere an rent sportslig sett enn hva den gjorde da han tok over klubben i januar 2005.
To ord: Glasgow Rangers

De er tilbake som toppklubb om tre- fire sesonger. Sann mine ord!
så klart!Hele den protestantiske delen av Glasgow støtter de jo, med næringsliv m.m.Blir spennende å se hvor mange som blir med ned i 3.div...

Cbas10an

Sv: Takeover
« Svar #1105 på: Juni 26, 2012, 18:49:21 »
Club statement:

http://www.leedsunited.com/news/20120626/a-club-statement-on-investment_2247585_2823554


Further to our previous statement of the 29th May, Leeds United can confirm they have granted an exclusivity period to enable a potential investor to carry out the appropriate due diligence.

It is anticipated this will be a fairly straightforward process.

A confidentiality clause prevents the club from making any further comment. However, our discussions with them have left us very comfortable that they have the financial resources to support the club and that they will have no issues in satisfying the requirements of the Football League's Owners and Directors Test, unlike many of the previous approaches we have had to endure.

We will not be making any further announcements in the near future.
MOT


Joachim

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1106 på: Juni 26, 2012, 19:03:37 »
Jeg er 48, Bates har vel runda 80, så jeg har ett godt håp om å få oppleve ny eier.

Barba - Men hvor hadde vi vært uten Bates? Konkurs og borte? For meg er Ridsdale superskurken.

Et helt urealistisk scenario, selv om Bates vil ha oss til å tro noe annet. En merkevare og klubb med en fanbase som vår,  blir ikke bare "borte".   :)

At Ridsdale har vært selve roten til " the rise and fall" i  moderne tid, er det selvsagt ingen tvil om. Det er dog så lenge siden at det er på tide at Bates begynner å ta ansvar for at klubben nå ligger dårligere an rent sportslig sett enn hva den gjorde da han tok over klubben i januar 2005.
To ord: Glasgow Rangers

De er tilbake som toppklubb om tre- fire sesonger. Sann mine ord!
så klart!Hele den protestantiske delen av Glasgow støtter de jo, med næringsliv m.m.Blir spennende å se hvor mange som blir med ned i 3.div...

Tilbake i toppen om tre-fire sesonger tipper jeg også, men skal dette være "riktig" måte å satse på? Det er greit det går til hælvette i åpen båt så lenge klubben har næringslivet i byen i ryggen, som en ùberkapitalist-modell? Jeg har lest fans av britisk fotball unnskylde pengedopingen med "det er i alle fall ikke som i Spania, der Real Madrid får hjelp av kommunen når gjelda blir for stor".

Slikt vil i så fall måtte kastes over båtripa på vei ned i mørket...
Marching on together!

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #1107 på: Juni 26, 2012, 19:05:27 »
Dagens morsomste:

Sitat
...carry out the appropriate due diligence.

It is anticipated this will be a fairly straightforward process.

Det er altså Ken Bates som selger...
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1108 på: Juni 26, 2012, 19:12:42 »
Skal ikke lese for mye ut av statementet, men "...left us very comfortable.." gjør godt for sjela. Som sagt, skal ikke overanalysere, men ordet 'very' tilsier, for meg, at disse har mer enn til salt i grøten. Man kunne like fullt skrevet "we are comfortable..."

Marching on together!

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1109 på: Juni 26, 2012, 19:13:56 »
HAPPY,HAPPY,HAPPY,HAPPY,HAPPY,HAPPY !!!!