Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1372930 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

asLeeds

Sv: Takeover
« Svar #1140 på: Juni 26, 2012, 21:16:45 »
Venter litt me å juble for høgt...men blir overlykkelig om dette stemmer ;D
DALHEIM WHITES

gudme

Sv: Takeover
« Svar #1141 på: Juni 26, 2012, 21:29:07 »
 ;DYes, hvile pulsen er tilbake og alt er herlig :D we all love Leeds  ;D
LEEDS 4 EVER

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1142 på: Juni 26, 2012, 21:32:53 »
Det meste på twitter tyder på en amerikaner.
De tror at vi får vite hvem de er i løpet av de neste 48 timene.
Bates.Outmed et hint: Oh, the buyer is an absolutely minted American #BatesIsOut


...noen som tar den?

en.m.wikipedia.org/wiki/William_Wrigley,_Jr._II

Minted=tyggis?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1143 på: Juni 26, 2012, 21:34:24 »
Tør ikke juble ennå....raser vel ut oen lik av skapene til KB... >:(

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1144 på: Juni 26, 2012, 21:46:38 »
In June 2012, Kraft expressed interest in
purchasing an English soccer team after
failing to invest in Liverpool FC. It is currently unknown as to which team Kraft is interested in purchasing.

Hente fra wiki (robert kraft)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1145 på: Juni 26, 2012, 22:18:52 »
Det meste på twitter tyder på en amerikaner.
De tror at vi får vite hvem de er i løpet av de neste 48 timene.
Bates.Outmed et hint: Oh, the buyer is an absolutely minted American #BatesIsOut


...noen som tar den?

Noe kryptisk her mener du Asbjørn?

Minted betyr vel noe slikt som "stedet hvor mynter til et land blir produsert" og da har man dette alternativet hva gjelder USA; Philidelphia, men det finnes også fabrikker i Denver, Colorado, San Francisco, California og West Point. http://no.wikipedia.org/wiki/United_States_Mint

Minted kan vel også kanskje tolkes som steinrik?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1146 på: Juni 26, 2012, 22:22:35 »
Tør ikke juble ennå....raser vel ut oen lik av skapene til KB... >:(

Ordner seg nå DHY, også blir vi kvitt likene i samme oprasjon  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1147 på: Juni 26, 2012, 22:25:50 »
Noe kryptisk her mener du Asbjørn?
...noe i retning av, hvis han er kryptisk, hva ligger hintet i?

50/50 mellom arabisk/amerikansk nå ;) (Bates.Out's kilde sier amerikansk (slik Svend'is & co vel lenge også har sagt er et av konsortiumene), mens Hay tydeligvis har fårr hvisket arabisk nå i kveld...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1148 på: Juni 26, 2012, 22:31:22 »
Noe kryptisk her mener du Asbjørn?
...noe i retning av, hvis han er kryptisk, hva ligger hintet i?

50/50 mellom arabisk/amerikansk nå ;) (Bates.Out's kilde sier amerikansk (slik Svend'is & co vel lenge også har sagt er et av konsortiumene), mens Hay tydeligvis har fårr hvisket arabisk nå i kveld...
Blir spennende dette."Bahrain White" som jeg har fulgt på et forum, har i ukesvis påstått at det er et consortium fra Bahrain....han kjenner visst en av sjeikene.Spennende å se om dette stemmer,han har lagt hodet på blokka de siste ukene ihvertfall ;D

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1149 på: Juni 26, 2012, 22:34:26 »
Beholder meg rolig inntil videre. Egentlig ingenting "nytt" med denne annonseringen. Likte dog ikke at det i siste setning stod: "We will not be making any further announcements in the near future."
Alt er selvsagt relativt, men dette kan også bety at prosessen med takeover langt i fra er klart 1.juli, og det kan fort gå en måned til...

auren

Likte heller ikke "in the near future".

Hva betyr egentlig det? Ei uke, to uker, en måned, to måneder?

tipper våre nye eiere trenger en liten uke på å gå gjennom regnskapene til Bates...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1150 på: Juni 26, 2012, 22:47:04 »
tipper våre nye eiere trenger en liten uke på å gå gjennom regnskapene til Bates...

Njaa, flere, bl.a. LUST-sjefen live på Radio Leeds, tror de har kommet mye lenger i due dilligence-prosessen enn denne pressemeldingen påstod. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1151 på: Juni 26, 2012, 22:47:39 »
Beholder meg rolig inntil videre. Egentlig ingenting "nytt" med denne annonseringen. Likte dog ikke at det i siste setning stod: "We will not be making any further announcements in the near future."
Alt er selvsagt relativt, men dette kan også bety at prosessen med takeover langt i fra er klart 1.juli, og det kan fort gå en måned til...

auren

Likte heller ikke "in the near future".

Hva betyr egentlig det? Ei uke, to uker, en måned, to måneder?

tipper våre nye eiere trenger en liten uke på å gå gjennom regnskapene til Bates...

Vil tro de er så og si ferdig, om ikke ferdig med due diligence'en i og med infoen som ble lagt ut på .com'en i dag. "In the near future" er nok bare siste krampetrekningen til gamlingen, dette ser ut som done deal for meg :)

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #1152 på: Juni 26, 2012, 22:53:37 »
Blir spennende dette."Bahrain White" som jeg har fulgt på et forum, har i ukesvis påstått at det er et consortium fra Bahrain....han kjenner visst en av sjeikene.Spennende å se om dette stemmer,han har lagt hodet på blokka de siste ukene ihvertfall ;D[/quote]
Er vel ikke alene om det. For egen del frykter jeg en ekte depresjon hvis dette ikke blir noe av. Har stålsatt meg i ukesvis nå for ikke å bli skuffet, men sliter med å opprettholde min ellers så fatalistiske holdning for tida.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1153 på: Juni 26, 2012, 22:55:01 »

Er vel ikke alene om det. For egen del frykter jeg en ekte depresjon hvis dette ikke blir noe av. Har stålsatt meg i ukesvis nå for ikke å bli skuffet, men sliter med å opprettholde min ellers så fatalistiske holdning for tida.

 ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1154 på: Juni 26, 2012, 22:58:18 »
Fra Waccoe:
The Man City takeover always used the words "potential investment" until after it was complete.
Hopefully comforts some of you!

http://www.mcfc.co.uk/News/Club-news/2008/September/Club-statement-re-takeover

Jeg gidder ikke følge £€€d$ Unit€d spesielt nøye så det håper jeg for all del ikke.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1155 på: Juni 26, 2012, 23:00:00 »
Blir spennende dette."Bahrain White" som jeg har fulgt på et forum, har i ukesvis påstått at det er et consortium fra Bahrain....han kjenner visst en av sjeikene.Spennende å se om dette stemmer,han har lagt hodet på blokka de siste ukene ihvertfall ;D
Er vel ikke alene om det. For egen del frykter jeg en ekte depresjon hvis dette ikke blir noe av. Har stålsatt meg i ukesvis nå for ikke å bli skuffet, men sliter med å opprettholde min ellers så fatalistiske holdning for tida.
[/quote]
I samme båt.Hvis Bates er eier ved ligastart blir det tvungen psykisk helsevern på meg... ;D

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1156 på: Juni 26, 2012, 23:01:36 »
Fra Waccoe:
The Man City takeover always used the words "potential investment" until after it was complete.
Hopefully comforts some of you!

http://www.mcfc.co.uk/News/Club-news/2008/September/Club-statement-re-takeover

Jeg gidder ikke følge £€€d$ Unit€d spesielt nøye så det håper jeg for all del ikke.
Herregud for et patetisk utsagn!

Budda

Sv: Takeover
« Svar #1157 på: Juni 26, 2012, 23:16:23 »
Liker ikke at det er snakk om amerikanere. Manu-, Villa- og Liverpoolfans er vel ikke så veldig fornøyde.  Jeg er også skeptisk til en styrtrik gruppe fra Bahrain da jeg ikke har lyst til å bli et nytt City . Kanskje vi er så heldig at vi får en mellomting? Uansett er det spennende tider.
Endre

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1158 på: Juni 26, 2012, 23:17:53 »
Fra Waccoe:
The Man City takeover always used the words "potential investment" until after it was complete.
Hopefully comforts some of you!

http://www.mcfc.co.uk/News/Club-news/2008/September/Club-statement-re-takeover

Jeg gidder ikke følge £€€d$ Unit€d spesielt nøye så det håper jeg for all del ikke.
Herregud for et patetisk utsagn!

Funker  ::) igjen nå?
- Leif Olav

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1159 på: Juni 26, 2012, 23:19:30 »
Kommer på dt samme for meg hvor de kommer fra, men jeg vil at de forstår fotball, og ikke bare bruker klubben som en forretningsplattform.

men hvis jeg skal velge, så hadde jeg tatt en type som Liverpool eiern John W. Henry.


Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1160 på: Juni 26, 2012, 23:27:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=_yFLXjjycMY&feature=player_embedded


Video når Bates tok over... for folk som vil se :P

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1161 på: Juni 26, 2012, 23:33:24 »
Fra Waccoe:
The Man City takeover always used the words "potential investment" until after it was complete.
Hopefully comforts some of you!

http://www.mcfc.co.uk/News/Club-news/2008/September/Club-statement-re-takeover

Jeg gidder ikke følge £€€d$ Unit€d spesielt nøye så det håper jeg for all del ikke.
Herregud for et patetisk utsagn!

Patetisk er det ikke! Det finnes nok av mennesker som synes lag som Chelsea, Manchester City eller Real Madrid og deres vanvittige pengebruk er ødeleggende for fotballen.

Du selv har jo vært en fanebærer for respekt av andres innlegg...
Marching on together!

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1162 på: Juni 26, 2012, 23:43:11 »
Liker ikke at det er snakk om amerikanere. Manu-, Villa- og Liverpoolfans er vel ikke så veldig fornøyde.  Jeg er også skeptisk til en styrtrik gruppe fra Bahrain da jeg ikke har lyst til å bli et nytt City . Kanskje vi er så heldig at vi får en mellomting? Uansett er det spennende tider.

Er for såvidt veldig enig, men ALT er bedre enn sånn som det er nå. Det er ikke mye penger å melke ut av LEEDS som de står nå og fryktet ett år der vi kjempet mot nedrykk. Ser bedre ut nå...

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1163 på: Juni 26, 2012, 23:57:50 »
Ser veldig positivt på det som skjer, men ALT er ikke bedre enn Bates. Håper de fleste av oss blir fornøyd med nye eiere, er jo alltid noen som et negativt innstilt uansett..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1164 på: Juni 27, 2012, 00:01:14 »
£€€d$ Unit€d

Like it or not - dette kan fort bli det nye skjellsordet om Leeds...
(når andre, misunnelige ....  ser hva vi får til)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

- Leif Olav

Billy the king

Sv: Takeover
« Svar #1166 på: Juni 27, 2012, 00:10:37 »
det må da være bedre å bli et nytt city enn å være i ingenmanssland som vi er i nå.   ;)

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1167 på: Juni 27, 2012, 00:20:34 »
Det ryktes (vel, twitres) at due dilligence startet allerede for 2 uker siden og at den nye eierens identitet blir kjent før helgen. Uansett begynner jeg å få trua på at dette faktisk er slutten på gnomens regime i Leeds.

Hvor mye ny eier skal investere i Leeds vites jo ikke (det spekuleres i alt fra "OK" til "hinsides") men det viktigste nå: etter 7 år i mørket ser sola ut til å titte frem. Om dette handler om å "bygge sten på sten" eller pøse inn cash alá City? For å være helt ærlig så driter jeg i det i dag. Kjøper heller inn en champagneflaske som ligger til kjøling til Bates sitt kontor er tømt.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1168 på: Juni 27, 2012, 00:35:43 »

Er for såvidt veldig enig, men ALT er bedre enn sånn som det er nå

http://www.telegraph.co.uk/sport/columnists/jimwhite/2389197/Luton-served-as-a-warning-to-all-would-be-football-profiteers-never-underestimate-the-fans.html
http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-glasgow-west-17628749
http://en.wikipedia.org/wiki/Silvio_Berlusconi
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Ridsdale

Nei, det kan ALLTID bli verre. Var det optimisme eller pessimisme?  ???

Håper på bedre tider, men troen er vaklende.

Ok, så kanskje jeg overdreiv litt :), men når vi solgte unna våre beste spillere og ikke fikk inn nye i en sesong som jeg trodde skulle handle om kamp for opprykk blir pessimismen stor.

Om det viser seg at det ikke kommer nye penger (og ideer) inn i klubben tror jeg fort at det blir en nitrist sesong.

Men jeg er enig i at det er de klubbene som har det værre, tror likevel jeg ikke har vært mer pessimistisk enn det jeg var  i vår siden nedrykket til league one.

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1169 på: Juni 27, 2012, 00:36:22 »
Det blir bare dumt å kjøpe fullt av spillere nå, hvis vi får mye penger.

Hvis vi kjøper mange for store summer + høye lønninger, så blir bare presset på trener og  spillerne større, og vi kan gå på en baksmell når dt gjelder økonomien.

Hvis vi får penger nå, så synes jeg Warnock skal bare kjøpe der han trenger (noen av dere synes sikkert han trenger på alle plassene)  , men jeg mener vi ikke trenger ikke å kjøpe mye , uansett hvor mye vi får å handle for :)