Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373173 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1230 på: Juni 29, 2012, 08:42:50 »
Gary Cooper sier på Radio Leeds akkurat nå at avtalen så og si er klar, og det er bare formaliteter igjen. Han forventer en kunngjøring "sooner rather than later".

:D :D :D



Gary Cooper, mener det var en gammel Hollywood helt..... ???......men, nyhetene er svært gode.... :D.....eller forresten, tenkte nok på Cary Grant jeg.....uansett....MOT!!!
Yeboahs vitne

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1231 på: Juni 29, 2012, 08:45:46 »
Neida, Gary Cooper var også en tøffing http://www.garycooper.com/

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #1232 på: Juni 29, 2012, 08:47:02 »
Dare to dream  :D

Vi kommer til å handle som faen de neste ukene.. Come home Beckford    :'(

auren

Sv: Takeover
« Svar #1233 på: Juni 29, 2012, 09:16:12 »
Stiller meg litt skeptisk til eiere fra Midtøsten. Men det hadde jo vært kult om samtlige fans stilte med Leedsskjerf som turban på første hjemmekamp!  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1234 på: Juni 29, 2012, 09:19:42 »
Ja, det skjer åpenbart en del ting nå og det er ingen grunn til å mistro Phil Hay i at ting nå er svært nær en overtagelse. Jeg tror det fort vil være bekreftet rett over helgen.

HVEM er det store spørsmålet nå. Og ryktene florerer.

Det er altså ikke slik at det plutselig dukker opp en australiener, osv som bare finner ut at nå kjøper jeg klubben. Den eller de partene som har forhandlet, har gjort det gjennom flere uker.

Det er to alternativer, såvidt meg bekjent, som har vært seriøst på banen fra tilbake i mai. Den ene av disse er amerikansk - og ryktene hagler jo ennå om hvem dette er - den andre er et betydelig selskap fra Bahrain (mener det er der de har hovedkontor) som har noen lokale personer med tidligere erfaring mot klubben til å lede seg. Dette selskapet beskrev jeg vel også i en av de første postene mine i denne tråden.

At LUST nå begynner å lette på sløret støtter også denne hypotesen, for meg bekjent vet de ingenting om amerikaner-gruppen.

Basert på det Phil Hay har skrevet siste uken, er min "hypotese" akkurat nå at amerikanerne som først var på banen og hadde to ukers forsprang på gruppe to, på et eller annet tidspunkt tok et steg til siden og trolig sa pass. Det ga muligheten for Bahrain-gruppen til å komme frem. Jeg sitter ikke på førstehåndsinfo om akkurat dette, men det virker mest sannsynlig akkurat nå.

Forøvrig, denne koblingen med Compass Group virker å være litt "lang", men det er merkelig at de måte registrere debit verdt 6 millioner i Companies House, og atåptil midt i takeoverforhandlinger. Men muligens er det for å tilpasse seg takeover-situasjonen snarere enn å være en del av den.

SA

MorleyWhite77

Sv: Takeover
« Svar #1235 på: Juni 29, 2012, 09:45:38 »
Sterke rykter om at det er Familen Lowys (Les Frank Lowys) som ligger bak budet
Time will tell...

Hvor er de ryktene og hva gjør dem sterke?

Bruk google og twitter så finner du ganske mange saker om det siste 2 dagene.
Men det var mine venner fra Morley i Leeds som ringte meg å sa at det ryktes at Lowys familen er interessert i LUFC.
Sjekker du litt nøyere så kan du se at Familien Lowys bor store deler av året i Israel (midt-Østen).
Sønnene Peter, David og Steven styrer butikken etter at gamle far trappet ned i 2010.
De veldig sports interesserte og gamle far har tidligere sittet i det Australske fotballforbundet.
Familien eier bla. Westfield shopping center i London +mye mye mer

Jeg vil igjen pressisere at dette er rykter. Men det er ganske mange ting som samfaller med de dryppene med informasjon som har kommet om budgiverern

Ok?

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1236 på: Juni 29, 2012, 09:50:01 »
Sterke rykter om at det er Familen Lowys (Les Frank Lowys) som ligger bak budet
Time will tell...

Hvor er de ryktene og hva gjør dem sterke?

Bruk google og twitter så finner du ganske mange saker om det siste 2 dagene.
Men det var mine venner fra Morley i Leeds som ringte meg å sa at det ryktes at Lowys familen er interessert i LUFC.
Sjekker du litt nøyere så kan du se at Familien Lowys bor store deler av året i Israel (midt-Østen).
Sønnene Peter, David og Steven styrer butikken etter at gamle far trappet ned i 2010.
De veldig sports interesserte og gamle far har tidligere sittet i det Australske fotballforbundet.
Familien eier bla. Westfield shopping center i London +mye mye mer

Jeg vil igjen pressisere at dette er rykter. Men det er ganske mange ting som samfaller med de dryppene med informasjon som har kommet om budgiverern

Ok?

Det som er nevnt den siste uka er kun spekulasjoner fra ryktesider. Artiklene som du nevner fra mer seriøse nyhetssteder er datert tilbake i 2010.

SA

rober

Sv: Takeover
« Svar #1237 på: Juni 29, 2012, 09:57:24 »
Godt at ryktene snart tar slutt og at det blir klart hvem som har tatt over klubben.
Det har vært noen neglebitende uker.

Håper vi får flust med penger til nye spillere, spillere som blør for klubben.

MOT!

MorleyWhite77

Sv: Takeover
« Svar #1238 på: Juni 29, 2012, 09:59:06 »
Sterke rykter om at det er Familen Lowys (Les Frank Lowys) som ligger bak budet
Time will tell...

Hvor er de ryktene og hva gjør dem sterke?

Bruk google og twitter så finner du ganske mange saker om det siste 2 dagene.
Men det var mine venner fra Morley i Leeds som ringte meg å sa at det ryktes at Lowys familen er interessert i LUFC.
Sjekker du litt nøyere så kan du se at Familien Lowys bor store deler av året i Israel (midt-Østen).
Sønnene Peter, David og Steven styrer butikken etter at gamle far trappet ned i 2010.
De veldig sports interesserte og gamle far har tidligere sittet i det Australske fotballforbundet.
Familien eier bla. Westfield shopping center i London +mye mye mer

Jeg vil igjen pressisere at dette er rykter. Men det er ganske mange ting som samfaller med de dryppene med informasjon som har kommet om budgiverern

Ok?

Det som er nevnt den siste uka er kun spekulasjoner fra ryktesider. Artiklene som du nevner fra mer seriøse nyhetssteder er datert tilbake i 2010.

SA

Trodde dette forumet het Ordet er fritt?

Jeg skrev at det var sterke rykter? Ikke en done deal vel.
MEn du vet sikkert hvem det er og hvilke detaljer som gjelder eller?

MorleyWhite77

Sv: Takeover
« Svar #1239 på: Juni 29, 2012, 10:03:16 »
Godt at ryktene snart tar slutt og at det blir klart hvem som har tatt over klubben.
Det har vært noen neglebitende uker.

Håper vi får flust med penger til nye spillere, spillere som blør for klubben.

MOT!
Det håper vi alle :-)
Hadde vært deilig med en kanon sesong kronet med opprykk:-)

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1240 på: Juni 29, 2012, 10:22:08 »
Herregud!
ER vi faktisk i ferd med å bli kvitt Bates?  :)

Håper NW får midler til å handle fra øverste hylle med en gang (øverste hylle for denne divisjonen).
« Siste redigering: Juni 29, 2012, 10:47:02 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1241 på: Juni 29, 2012, 10:41:09 »
Har hørt på old Cooper http://soundcloud.com/lufctrust/lust-chairman-gary-cooper-on-2 og han sier for det første at han vet hvem gruppen er (ikke avisende på midtøsten) og at det blir ofentlig i løpet av neste uke, kanskje allerede i dag!!!

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1242 på: Juni 29, 2012, 10:56:41 »
Trodde dette forumet het Ordet er fritt?

Jeg skrev at det var sterke rykter? Ikke en done deal vel.
MEn du vet sikkert hvem det er og hvilke detaljer som gjelder eller?

Hey relax, klart du kan si hva du vil, men jeg er litt kritisk når noen skriver "sterke rykter". At noen nevner et navn uten videre oppbygging eller troverdighet gjør de ikke sterke. Men for all del, jeg mister ikke nattesøvnen av ordvalget ditt.

Men ja, jeg mener jeg vet hvem det er som blir ny eier og hvem de kommer til å ha som "lokal frontmann". Noe mer av "detaljer som gjelder" vet jeg dog ikke.

SA

auren

Sv: Takeover
« Svar #1243 på: Juni 29, 2012, 11:02:08 »
Trodde dette forumet het Ordet er fritt?

Jeg skrev at det var sterke rykter? Ikke en done deal vel.
MEn du vet sikkert hvem det er og hvilke detaljer som gjelder eller?

Hey relax, klart du kan si hva du vil, men jeg er litt kritisk når noen skriver "sterke rykter". At noen nevner et navn uten videre oppbygging eller troverdighet gjør de ikke sterke. Men for all del, jeg mister ikke nattesøvnen av ordvalget ditt.

Men ja, jeg mener jeg vet hvem det er som blir ny eier og hvem de kommer til å ha som "lokal frontmann". Noe mer av "detaljer som gjelder" vet jeg dog ikke.

SA

Snakker vi Duncan Revie, SA? Hadde vært gull!!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1244 på: Juni 29, 2012, 11:13:29 »

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1245 på: Juni 29, 2012, 11:17:58 »
Trodde dette forumet het Ordet er fritt?

Jeg skrev at det var sterke rykter? Ikke en done deal vel.
MEn du vet sikkert hvem det er og hvilke detaljer som gjelder eller?

Hey relax, klart du kan si hva du vil, men jeg er litt kritisk når noen skriver "sterke rykter". At noen nevner et navn uten videre oppbygging eller troverdighet gjør de ikke sterke. Men for all del, jeg mister ikke nattesøvnen av ordvalget ditt.

Men ja, jeg mener jeg vet hvem det er som blir ny eier og hvem de kommer til å ha som "lokal frontmann". Noe mer av "detaljer som gjelder" vet jeg dog ikke.

SA

Snakker vi Duncan Revie, SA? Hadde vært gull!!  :)

auren

Duncan Revie. Hvorfor så himla positiv til ham. Eller er det fordi faren hans er den mest elska mangeren i Leeds sin historie. Slikt betyr absolutt ingenting. Det eneste som betyr noe er at den nye eieren har penger og er villig til å bruke massevis av disse pengene for å få Leeds opp å kjempe mot lag som Manu, Man C, Arsenal og de andre som er blandt top 6 i England år etter år

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1246 på: Juni 29, 2012, 11:30:27 »
Trodde dette forumet het Ordet er fritt?

Jeg skrev at det var sterke rykter? Ikke en done deal vel.
MEn du vet sikkert hvem det er og hvilke detaljer som gjelder eller?

Hey relax, klart du kan si hva du vil, men jeg er litt kritisk når noen skriver "sterke rykter". At noen nevner et navn uten videre oppbygging eller troverdighet gjør de ikke sterke. Men for all del, jeg mister ikke nattesøvnen av ordvalget ditt.

Men ja, jeg mener jeg vet hvem det er som blir ny eier og hvem de kommer til å ha som "lokal frontmann". Noe mer av "detaljer som gjelder" vet jeg dog ikke.

SA

Snakker vi Duncan Revie, SA? Hadde vært gull!!  :)

auren

Duncan Revie. Hvorfor så himla positiv til ham. Eller er det fordi faren hans er den mest elska mangeren i Leeds sin historie. Slikt betyr absolutt ingenting. Det eneste som betyr noe er at den nye eieren har penger og er villig til å bruke massevis av disse pengene for å få Leeds opp å kjempe mot lag som Manu, Man C, Arsenal og de andre som er blandt top 6 i England år etter år

Enig forsåvidt, men hvis D. Revie er deres frontmann gjør ikk det noe!!
Yeboahs vitne

auren

Sv: Takeover
« Svar #1247 på: Juni 29, 2012, 11:34:08 »
Trodde dette forumet het Ordet er fritt?

Jeg skrev at det var sterke rykter? Ikke en done deal vel.
MEn du vet sikkert hvem det er og hvilke detaljer som gjelder eller?

Hey relax, klart du kan si hva du vil, men jeg er litt kritisk når noen skriver "sterke rykter". At noen nevner et navn uten videre oppbygging eller troverdighet gjør de ikke sterke. Men for all del, jeg mister ikke nattesøvnen av ordvalget ditt.

Men ja, jeg mener jeg vet hvem det er som blir ny eier og hvem de kommer til å ha som "lokal frontmann". Noe mer av "detaljer som gjelder" vet jeg dog ikke.

SA

Snakker vi Duncan Revie, SA? Hadde vært gull!!  :)

auren

Duncan Revie. Hvorfor så himla positiv til ham. Eller er det fordi faren hans er den mest elska mangeren i Leeds sin historie. Slikt betyr absolutt ingenting. Det eneste som betyr noe er at den nye eieren har penger og er villig til å bruke massevis av disse pengene for å få Leeds opp å kjempe mot lag som Manu, Man C, Arsenal og de andre som er blandt top 6 i England år etter år

Enig forsåvidt, men hvis D. Revie er deres frontmann gjør ikk det noe!!

Det var jo det jeg mente, som fmtj poengterer. Duncan som frontmann! Da får vi identitet og peng. Perfecto!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1248 på: Juni 29, 2012, 11:41:17 »
Snakker vi Duncan Revie, SA? Hadde vært gull!!  :)

auren

Tror ikke Duncan Revie er involvert, da må det være enda en tredje gruppe eller at han er dratt inn i etterkant.

Det er en annen tidligere Leeds-director som fronter dem er jeg fortalt. Nei, ikke Ridsdale, selvsagt.

SA

Blank_File

Sv: Takeover
« Svar #1249 på: Juni 29, 2012, 11:51:16 »
Hvilke gjenlevende har vi da og velge? Hvis det er snakk om pre-Ridsdale så må de jo begynne å dra på åra?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Per-Stian

Sv: Takeover
« Svar #1250 på: Juni 29, 2012, 11:56:29 »
Gerard Krasner, vil eg tippe. Han er vel kjent med "konsortium-modellen" frå tidlegare.

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1251 på: Juni 29, 2012, 11:58:44 »
Snakker vi Duncan Revie, SA? Hadde vært gull!!  :)

auren

Tror ikke Duncan Revie er involvert, da må det være enda en tredje gruppe eller at han er dratt inn i etterkant.

Det er en annen tidligere Leeds-director som fronter dem er jeg fortalt. Nei, ikke Ridsdale, selvsagt.

SA

Samme initialer som et norsk regjeringsparti?
Marching on together!

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #1252 på: Juni 29, 2012, 12:32:33 »
Leslie Silver
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1253 på: Juni 29, 2012, 12:35:24 »
Snakker vi Duncan Revie, SA? Hadde vært gull!!  :)

auren

Tror ikke Duncan Revie er involvert, da må det være enda en tredje gruppe eller at han er dratt inn i etterkant.

Det er en annen tidligere Leeds-director som fronter dem er jeg fortalt. Nei, ikke Ridsdale, selvsagt.

SA

Samme initialer som et norsk regjeringsparti?
Kan det være Frank Randolph Peterson altså??
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1254 på: Juni 29, 2012, 12:38:31 »
Snakker vi Duncan Revie, SA? Hadde vært gull!!  :)

auren

Tror ikke Duncan Revie er involvert, da må det være enda en tredje gruppe eller at han er dratt inn i etterkant.

Det er en annen tidligere Leeds-director som fronter dem er jeg fortalt. Nei, ikke Ridsdale, selvsagt.

SA

Samme initialer som et norsk regjeringsparti?
Kan det være Frank Randolph Peterson altså??

Når satt Anders Langes Parti i regjering? :)
Marching on together!

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1255 på: Juni 29, 2012, 12:40:11 »
Altså ,ej gsa ikke at han hadde vært chairman, det har vært mange directors gjennom åra.

Men vedkommende jeg ble fortalt ledet midtøsten-gruppen for en måned tid siden fikk jeg nettopp kontra-beskjed om fra en annen kilde jeg har - så forvirringen hos meg er nå total.

SA

David Harle

Sv: Takeover
« Svar #1256 på: Juni 29, 2012, 13:30:21 »
Eller hva med Bill Fotherby? Min all time favourite chairann!

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1257 på: Juni 29, 2012, 13:57:13 »
Bare de har sigøynerkontakter som kan ofre ei geit og en påfugl for å bli kvitt denne gamle Elland Roadforbannelsen igjen skal jeg si meg fornøy.ø Ja, forresten kan være greit at de ikke har tjent pengene sine på våpenhandel, bloddiamanter, underslag av statskasser eller organisert kriminalitet også.
- Leif Olav

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1258 på: Juni 29, 2012, 14:10:34 »
Bare de har sigøynerkontakter som kan ofre ei geit og en påfugl for å bli kvitt denne gamle Elland Roadforbannelsen igjen skal jeg si meg fornøy.ø Ja, forresten kan være greit at de ikke har tjent pengene sine på våpenhandel, bloddiamanter, underslag av statskasser eller organisert kriminalitet også.

Greit, men ikke påkrevd. Jeg er Leeds supporter, ikke ridder av høy moral.  ;D ;D ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1259 på: Juni 29, 2012, 14:22:35 »
Er det svaret på hvem som kjøper opp klubben?  ;D