Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373309 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1260 på: Juni 29, 2012, 14:23:26 »
Er det svaret på hvem som kjøper opp klubben?  ;D


Strålende  ;D
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1261 på: Juni 29, 2012, 14:38:37 »
29 Jun 2012 11:35:32
 It will most probably be "Sheikh Mohammed" (Mohammed bin Rashid Al Maktoum) for several reasons:
 1) He is a well known Horse racer in this country and spends a lot of time at York Races.
 2) He is the King of Dubai and at 62 he will have probably met Don Revie when he was national manager, so theres a good chance Duncan could have links - (Previous takeover attempt in 2007 involved him)
3) His son in law is Shiekh Mansour (THE MAN CITY TYCOON)
4) Shiekh Mohammed is RICHER than Mansour -
5) Theres a good chance his son in law has been boasting about City and Mohammed has purchased a bigger starting club (History + one club city + worldwide support) to compete and shut him up.
 ;D
Yeboahs vitne

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1262 på: Juni 29, 2012, 14:53:27 »
Er det svaret på hvem som kjøper opp klubben?  ;D



Digger den! ;D

peder

Sv: Takeover
« Svar #1263 på: Juni 29, 2012, 18:17:30 »
Hentet ifra politlige Wikipedia  8)

Mohammed bin Rashid Al Maktoum

Sporting and cultural interests

Al Maktoum, his sons, and his daughters are known to be avid enthusiasts of traditional Arabic poems and arts, and take part in projects to aid developing countries such as Jordan, Egypt, the Palestinian Authority and Yemen. He writes poetry in Nabati (colloquial Arabic.) [7]he bought english championship club leeds united in june 2012

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1264 på: Juni 29, 2012, 18:23:02 »
Florer av rykter som sier at det nå er done deal og at dette vil bli klart på Mandag, så da for jeg vell vente spent denne gang også.. vil ikke klubben informere om en pressekonferanse noen timer før en evt pressekonferanse?
Rogaland Whites

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1265 på: Juni 29, 2012, 20:52:27 »
Eller hva med Bill Fotherby? Min all time favourite chairann!
han må vel være 110 år eller?

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1266 på: Juni 29, 2012, 20:59:13 »
Snakker vi Duncan Revie, SA? Hadde vært gull!!  :)

auren

Tror ikke Duncan Revie er involvert, da må det være enda en tredje gruppe eller at han er dratt inn i etterkant.

Det er en annen tidligere Leeds-director som fronter dem er jeg fortalt. Nei, ikke Ridsdale, selvsagt.

SA

Samme initialer som et norsk regjeringsparti?

Adam Pearson kanskje?

David Harle

Sv: Takeover
« Svar #1267 på: Juni 29, 2012, 21:57:42 »
Eller hva med Bill Fotherby? Min all time favourite chairann!
han må vel være 110 år eller?


He he. Er vel godt oppe i 80-årene tenker jeg. Var vel chairman i den flotte Yorkshireklubben Harrogate Town for en del år siden. En klubb jeg forøvrig anbefaler avlegges ett besøk på neste Leeds tur. Her finner man sjel, kick and run fotball, pints til pundet og varme mennesker. I tillegg må det nevnes at byen er svært vakker.


Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1268 på: Juni 29, 2012, 22:46:39 »
Hva skjer nå med Peter Lorimers posisjon i klubben mon tru ?
Tar ny eier like godt vare på han som KB har gjort ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1269 på: Juni 29, 2012, 23:02:00 »
Hva skjer nå med Peter Lorimers posisjon i klubben mon tru ?
Tar ny eier like godt vare på han som KB har gjort ?

Lorimer har ingenting i styret å gjøre.Han har mistet min respekt.Peter får tappe øl, og komme med selvfølgeligheter til YEP i ny og ne.Eddie bør være i styret derimot.En respektert kar blant supportere og andre rundt klubben.Han vil alltid sette klubben først-go Eddie!

David Harle

Sv: Takeover
« Svar #1270 på: Juni 29, 2012, 23:02:48 »
Lorimer har dessverre mistet all troverdighet og respekt de siste årene. Det er bare å se på kommentarene i forbindelse med hans totalt intetsigende og foræderiske artikler i YEP. Han blir garantert ikke med videre!

David Harle

Sv: Takeover
« Svar #1271 på: Juni 29, 2012, 23:04:01 »
Enig med DHY! Eddie et særdeles godt forslag!

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1272 på: Juni 29, 2012, 23:07:08 »
Enig. Lorimer bør nå rette all fokus på å bedre servicen på pøbben sin.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1273 på: Juni 29, 2012, 23:21:26 »
Bates satte vel bare sammen et "proformastyre" hvor alle medlemmenes oppgave var å nikke etter styringene han selv satt. Lorimer fyllte en slik rolle perfekt. Dessuten er jo Lorimer en Leeds-legende, så vel valgt av Bates.

Ikke mye et styremedlem uten vesentlig eierandel kan gjøre igrunn. Eddie Gray er en sympatisk og fornuftig kar virker det som. Hvor god jobb Eddie kan gjøre, som 5.hjul på vogna i et nytt styre, er uvisst vil jeg tro...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #1274 på: Juni 29, 2012, 23:41:14 »
Enig. Lorimer bør nå rette all fokus på å bedre servicen på pøbben sin.
Du mener det er enda mer å hente her?

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #1275 på: Juni 30, 2012, 00:42:33 »
Hvis lagene skal frykte oss, bør ikke vi frykte NottF ?

Fasawi bekfrefter at han er i slutfasen av å kjøpe klubben.

men jeg tror nok spillerne går for historie og tradisjon,når det gjelder Leeds og NottF

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1276 på: Juni 30, 2012, 01:10:29 »
Enig. Lorimer bør nå rette all fokus på å bedre servicen på pøbben sin.
Du mener det er enda mer å hente her?
Litt muligens  ;)
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #1277 på: Juni 30, 2012, 01:16:53 »
Enig. Lorimer bør nå rette all fokus på å bedre servicen på pøbben sin.
Du mener det er enda mer å hente her?

Det tror jeg ikke, Håvard. Lorimer har da perfeksjonert pøbben og tilbehøret til fingerspissene?
Jon R.

Øystein E

Sv: Takeover
« Svar #1278 på: Juni 30, 2012, 04:30:56 »
Tror ikke Peter Lorimer har hatt det så lett i den rollen han har hatt eller fremdeles har.
Han har vært mellom barken og veden, og har  sikkert uttalt det han har følt har vært riktig for klubben der og da.
 

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #1279 på: Juni 30, 2012, 06:59:47 »
Enig. Lorimer bør nå rette all fokus på å bedre servicen på pøbben sin.
Du mener det er enda mer å hente her?

Det tror jeg ikke, Håvard. Lorimer har da perfeksjonert pøbben og tilbehøret til fingerspissene?
Vil si det. Blant annet har han greid å bevare aromaen på herretoalettet i sin opprinnelige form, og det ryktes også at det fortsatt er det originale sengetøyet som benyttes på overnattingsfasilitetene.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1280 på: Juni 30, 2012, 10:03:11 »
Bates har jo selv offentlig uttalt at hans største drøm er å få Leeds ut av fotballens verden. Så først så tapper han klubben for alle verdier. Så sørger han for at klubben går overende. For han har jo ikke bruk for disse pengene uansett.
Leeds er ute av buisness og Bates har tjent bøttevis med penger på å tappe klubben. En våt drøm for Bates som kanskje betyr mer enn disse millonene han ikke har bruk for

Du kan ikke mene alt du skriver, eller? Så Bates "reddet" klubben for så å la den gå til helvete bare for å gni det inn...


Trokke du finner et neste sitat hvor jeg har skrevet at Bates redda klubben. Bates har hele tiden tappa klubben for penger. Og ved deretter å legge ned klubben. Ja da har oppnådd sitt mål hvis det ikke er mer å hente ved å tappe klubben mer for penger

Håkon: Disse gjentatte teoriene om Bates ondsinnede planer for klubben blir veldig irriterende når man prøver å følge en nyhetsak som er svært viktig for alle oss som elsker denne klubben. Jeg legger herved inn økt sensitivitet på spamfileteret for denne tråden så lenge takeoverrykter og nyheter fortsetter å svirre med uforminsket styrke.

Kan ikke være veldig sensitivt dette spamfilteret :D

Tenker ikke da spesielt på HB sine innlegg. Han får jo kjeft okke som :P
« Siste redigering: Juni 30, 2012, 10:05:30 av Here we go again »

Hallgeir *

Sv: Takeover
« Svar #1281 på: Juni 30, 2012, 10:21:23 »
Enig. Lorimer bør nå rette all fokus på å bedre servicen på pøbben sin.
Du mener det er enda mer å hente her?

Det tror jeg ikke, Håvard. Lorimer har da perfeksjonert pøbben og tilbehøret til fingerspissene?
Vil si det. Blant annet har han greid å bevare aromaen på herretoalettet i sin opprinnelige form, og det ryktes også at det fortsatt er det originale sengetøyet som benyttes på overnattingsfasilitetene.


 :D
Super Leeds since 1968

LEO

Sv: Takeover
« Svar #1282 på: Juni 30, 2012, 11:29:59 »
Tror 2.juli blir vår historiske DAG for fremtiden. :-X
 

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1283 på: Juni 30, 2012, 12:22:51 »
virker nærme nå ja, og ettersom mandag er 2.juli - så går jeg for det:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-in-takeover-talks-ken-bates-era-is-almost-over-latest-1-4697173

Da kan NW gå opp en "hylle" på spillere som er ledige også....
 

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1284 på: Juni 30, 2012, 13:13:23 »
virker nærme nå ja, og ettersom mandag er 2.juli - så går jeg for det:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-in-takeover-talks-ken-bates-era-is-almost-over-latest-1-4697173

Da kan NW gå opp en "hylle" på spillere som er ledige også....
Har man bra med penger er det ikke noe som heter "ledige" spillere.Alt er tilsalgs for penger-også i foppal :)

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #1285 på: Juni 30, 2012, 13:16:52 »
virker nærme nå ja, og ettersom mandag er 2.juli - så går jeg for det:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-in-takeover-talks-ken-bates-era-is-almost-over-latest-1-4697173

Da kan NW gå opp en "hylle" på spillere som er ledige også....
Har man bra med penger er det ikke noe som heter "ledige" spillere.Alt er tilsalgs for penger-også i foppal :)

Gi oss penger til å beholde de beste vi har samt en transferpott på noen skarve titalls millioner, så er vi snart der vi bør være.   :)
Jon R.

Andersen

Sv: Takeover
« Svar #1286 på: Juni 30, 2012, 13:24:27 »
kanskje på tide at levende legender som har sittet i styret , trer tilbake og lar friskt blod slippe til nå .All ære til våre legender men jeg vil huske dem helst som fotballspillere  og ikke som flopper og nikkedukker fra KB tiden.

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1287 på: Juni 30, 2012, 13:51:14 »
Hva går det mot? Amerikanere eller en riking fra midtøsten? Eller er det helt uklart..?
Rogaland Whites

Ove

Sv: Takeover
« Svar #1288 på: Juni 30, 2012, 13:52:00 »
Det kan jo hende at nye eiere ikke kringkaster hvor mye penger de legger inn i transferpotten. Hvis det blir kjent at Leeds har mye å handle for skrus sikkert prisen opp  ???
 

Budda

Sv: Takeover
« Svar #1289 på: Juni 30, 2012, 14:15:22 »
Hva går det mot? Amerikanere eller en riking fra midtøsten? Eller er det helt uklart..?

I følge YEP, blir det noen fra midtøsten:

Initial interest from North America is thought to have faded quickly, leaving the way clear for an un-named party from the Middle East to table an offer.

Kilde:http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-in-takeover-talks-ken-bates-era-is-almost-over-latest-1-4697173
« Siste redigering: Juni 30, 2012, 14:21:11 av Budda »
Endre