Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373150 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Takeover
« Svar #1440 på: Juli 05, 2012, 10:45:37 »
Det kan være et poeng. Men jeg synes det er litt rart hvis ikke YEP eller noen andre journalister har tatt opp denne problemstillingen hvis den er aktuell

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Ja, eller SA
COME ON LEEDS !!

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1441 på: Juli 05, 2012, 11:34:21 »
Groundhog day !

Spot on!  ;D

Noen som vet om tweeten fra Bahrain al kalifen eller hva det var er ekte? Altså at han avkreftet interessen..

Den er dessverre ekte, men nå er det vel en annen i familien, Sheikh Abdul Rahman bin Mubarak al-Khalifa som det går rykter om nå. Men trur dessverre ikke det er han heller....  Trur skuffelsen blir stor for mange når identiteten blir offentliggjort, trur ikke vi snakker Man City nivå i det hele tatt. 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1442 på: Juli 05, 2012, 11:37:07 »
Is it correct #lufc exited admin on Jul 11 '07 and if so a clause that creditors got a % of any profits should club be sold within 5 years?

#lufc Re my previous tweet, if that is the case, then takeover will not be confirmed until after July 12 to avoid this ?

Dette er bare oppspinn sier flere av de engelske sidene... Er nok andre ting som trekker dette ut i tid.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Elland RD LS 11

Sv: Takeover
« Svar #1443 på: Juli 05, 2012, 11:47:12 »
Flere rykter... fra thefootballnetwork :

latest rumours - the reason it hasnt been announce yet, they are currently trying to found somebody to run the club from this country(CEO). maybe where all the Garry Cook, Adam Pearson etc rumours came from

Per-Stian

Sv: Takeover
« Svar #1444 på: Juli 05, 2012, 11:50:32 »
Eit lite sidesprang frå diskusjonen, men er det nokon som ser føre seg seg denne kronprinsen på Elland Road? http://www.side2.no/underholdning/article3430127.ece

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1445 på: Juli 05, 2012, 12:10:30 »
Ja, hva skal man finne på?

Som jeg nevnte var kilden min igår heller usjekket, og det viser seg jo at det ikke var Fawaz Al Khalifa. Det som ER sikkert, er at det er folk i samme familie som er Leeds-supportere.

Det er også åpenbart at det ER fra midtøsten pengene kommer, men det er vanskelig å slå fast om det er Dubai, Bahrain, Qatar eller andre steder. Flere er nevnt, og det første jeg hørte, tilbake i mai, var Zabeel Investment.

Jeg er rett og slett i ferd med å gå tom for steder å lete, det er et mirakel at det klarer å holdes så hemmelig som det gjøres.

SA

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1446 på: Juli 05, 2012, 12:24:15 »
For 5 år siden var det nære Man City rykka ned til Championship. Klubben ble kjøpt opp av den korrupsjonsmistenkte eks statsministeren fra Thailand for ca 85 mil £ Det kan vel stemme sånn nogen lunne med hva det vil koste å kjøpe Leeds med treningsfelt og stadion.  Det ble brukt ca 24 mil £ sommeren 2007 og ca 6 mil £ i januar på spillerkjøp. Hvis en skal sammenligne Leeds med dette, syns jeg det er rart at det stadig er middelmådigheter som blir linket til klubben og ikke et eneste  "mellomstort" navn ? Det virker heller ikke som om McCormack, White og Clayton blir tilbudt noe mere i lønn enn de ble av Bates og kan ikke si at de spillerne vi blir linket til nå er noe større navn enn de?  Nå viste jo Leicester i fjor at det ikke bare er å kjøpe seg til suksess, men jeg er redd at stallen en begynner å ta form i Leeds, IKKE er god nok til noe opprykk! Spesielt ikke når det bare snakkes om 3-4 spillere til inn. Det holder ikke til opprykk 12-13 sesongen.   Er dessverre meget skeptisk til hva vi får som eiere og trur ikke dette er begynnelsen på noe City/ Chelsea eventyr! Men for all del, alt er nesten bedre enn han vi har nå..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1447 på: Juli 05, 2012, 12:28:49 »
Ja, hva skal man finne på?

Som jeg nevnte var kilden min igår heller usjekket, og det viser seg jo at det ikke var Fawaz Al Khalifa. Det som ER sikkert, er at det er folk i samme familie som er Leeds-supportere.

Det er også åpenbart at det ER fra midtøsten pengene kommer, men det er vanskelig å slå fast om det er Dubai, Bahrain, Qatar eller andre steder. Flere er nevnt, og det første jeg hørte, tilbake i mai, var Zabeel Investment.

Jeg er rett og slett i ferd med å gå tom for steder å lete, det er et mirakel at det klarer å holdes så hemmelig som det gjøres.

SA

Enig i at det er veldig rart at ikke noe kommer ut! Men du som kjenner til disse karene i Leeds ganske så godt... Trur du TRUST vet så mye som de påstår? Syns det er veldig rart at alle disse karene i styret der, virkelig klarer å holde så tett som de gjør?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1448 på: Juli 05, 2012, 12:43:44 »
Tror at det hele kun er et "mindgame" fra Bates side.  Om et par ukers tid dukker han nok opp igjen i vanlig stil.  Grunnen til hans fravær er at han har vært i USandA for å bli klonet slik at vi kan beholde ham forever! ;)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1449 på: Juli 05, 2012, 12:53:25 »
Det er sant som det sies- utrolig hemmelighetskremmeri, eventuelt stor lojalitet fra de involverte- håper på det siste, og hvis KB er klonet- da blir jeg veldig veldig skuffet...... ;)

Nå er midlertid tålmodigheten tynnslitt!!!  Kan det være Idar Vollvik......??
Yeboahs vitne

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #1450 på: Juli 05, 2012, 12:55:09 »
Ja, hva skal man finne på?

Som jeg nevnte var kilden min igår heller usjekket, og det viser seg jo at det ikke var Fawaz Al Khalifa. Det som ER sikkert, er at det er folk i samme familie som er Leeds-supportere.

Det er også åpenbart at det ER fra midtøsten pengene kommer, men det er vanskelig å slå fast om det er Dubai, Bahrain, Qatar eller andre steder. Flere er nevnt, og det første jeg hørte, tilbake i mai, var Zabeel Investment.

Jeg er rett og slett i ferd med å gå tom for steder å lete, det er et mirakel at det klarer å holdes så hemmelig som det gjøres.

SA

Enig i at det er veldig rart at ikke noe kommer ut! Men du som kjenner til disse karene i Leeds ganske så godt... Trur du TRUST vet så mye som de påstår? Syns det er veldig rart at alle disse karene i styret der, virkelig klarer å holde så tett som de gjør?

Vet jeg ikke er SA  ;D, men om du hørte på det siste intervjuet til Gary Cooper fra TRUST virket det nesten som om de hadde blitt involvert (les informert) og gitt munnkurv av LEEDS.
Dette kan jo være for å få støtte og ikke kritkk av et så pass frittalende og sterkt organ.
Alt dette skjedde like i etterkant av at TRUST gikk ut og forlangte at LEEDS skulle gi en statement.
I ettertid har TRUST gått ut og bedt folk være tålmodige.

Personlig tror jeg de vet.

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1451 på: Juli 05, 2012, 13:01:45 »
Ja, hva skal man finne på?

Som jeg nevnte var kilden min igår heller usjekket, og det viser seg jo at det ikke var Fawaz Al Khalifa. Det som ER sikkert, er at det er folk i samme familie som er Leeds-supportere.

Det er også åpenbart at det ER fra midtøsten pengene kommer, men det er vanskelig å slå fast om det er Dubai, Bahrain, Qatar eller andre steder. Flere er nevnt, og det første jeg hørte, tilbake i mai, var Zabeel Investment.

Jeg er rett og slett i ferd med å gå tom for steder å lete, det er et mirakel at det klarer å holdes så hemmelig som det gjøres.

SA

Enig i at det er veldig rart at ikke noe kommer ut! Men du som kjenner til disse karene i Leeds ganske så godt... Trur du TRUST vet så mye som de påstår? Syns det er veldig rart at alle disse karene i styret der, virkelig klarer å holde så tett som de gjør?

Vet jeg ikke er SA  ;D, men om du hørte på det siste intervjuet til Gary Cooper fra TRUST virket det nesten som om de hadde blitt involvert (les informert) og gitt munnkurv av LEEDS.
Dette kan jo være for å få støtte og ikke kritkk av et så pass frittalende og sterkt organ.
Alt dette skjedde like i etterkant av at TRUST gikk ut og forlangte at LEEDS skulle gi en statement.
I ettertid har TRUST gått ut og bedt folk være tålmodige.

Personlig tror jeg de vet.

 ;D syns bare det ser ut som disse karene ( av utseende) liker å ta seg en pint eller to og at ikke en av de har forsnakket seg er ikke mindre en imponerende!!  Syns også det er rart at ikke noen bookmakere kommer på banen?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Elland RD LS 11

Sv: Takeover
« Svar #1452 på: Juli 05, 2012, 13:20:10 »
Ja, hva skal man finne på?

Som jeg nevnte var kilden min igår heller usjekket, og det viser seg jo at det ikke var Fawaz Al Khalifa. Det som ER sikkert, er at det er folk i samme familie som er Leeds-supportere.

Det er også åpenbart at det ER fra midtøsten pengene kommer, men det er vanskelig å slå fast om det er Dubai, Bahrain, Qatar eller andre steder. Flere er nevnt, og det første jeg hørte, tilbake i mai, var Zabeel Investment.

Jeg er rett og slett i ferd med å gå tom for steder å lete, det er et mirakel at det klarer å holdes så hemmelig som det gjøres.

SA

Stillheten... hemmeligholdelsen.. begynner å miste trua...

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1453 på: Juli 05, 2012, 14:03:34 »
Det er jo forsåvidt ingen grunn til å miste trua, det hadde vært synlig ganske raskt om dealen var kansellert - jeg tror bl.a. Warnock hadde stikki ganske kjapt. Han fortalte visst en fan i går at han hadde tilbud fra Forest (mye penger), men valgte å bli. Han hadde ikke gjort det uten å vite at ting blir betydelig bedre.

Jeg tror LUST vet mer enn de har sagt, men ikke så mye som folk mistenker at de gjør. De understreker jo også selv at de ikke vet alle detaljer, men jeg er sikker på at de vet HVEM det er som står bak.

Det antydes vel også at enkelte "planter" noen kandidater for å sette fokuset på noen andre enn det faktisk er. I noen tilfeller er jo dette også en taktikk for å vite hvem som lekker: Om du har x antall personer som sier de kan stole på deg, gir du de ett navn hver på hvem kjøperen er, og dukker et av disse raskt opp på f.eks forum, så vet du oftest hvem som har plapra. Men jeg tror nok ikke det er tilfellet her.

Jeg har forsåvidt mer tro på at de bruker litt tid på å finne ut hvem som skal styre "nye Leeds", men det sagt så kunne man jo enkelt ha kommet ut med en statement om at "nå har X kjøpt klubben og det jobbes med å sette nytt styre og stell".

Som man skjønner, så fort man har en formening her, så finner man fort noe som taler imot.

Vekk meg når det er klart, 'a?

SA

Ozzy96

Sv: Takeover
« Svar #1454 på: Juli 05, 2012, 14:19:40 »
så lenge spelarane kjem trillande inn so e eg fornøgd  ;D

nord

Sv: Takeover
« Svar #1455 på: Juli 05, 2012, 14:25:45 »
Stillhed betyder normalt  styrke og overskud  ;D
 

Elland RD LS 11

Sv: Takeover
« Svar #1456 på: Juli 05, 2012, 14:40:19 »
Det er jo forsåvidt ingen grunn til å miste trua, det hadde vært synlig ganske raskt om dealen var kansellert - jeg tror bl.a. Warnock hadde stikki ganske kjapt. Han fortalte visst en fan i går at han hadde tilbud fra Forest (mye penger), men valgte å bli. Han hadde ikke gjort det uten å vite at ting blir betydelig bedre.

Jeg tror LUST vet mer enn de har sagt, men ikke så mye som folk mistenker at de gjør. De understreker jo også selv at de ikke vet alle detaljer, men jeg er sikker på at de vet HVEM det er som står bak.

Det antydes vel også at enkelte "planter" noen kandidater for å sette fokuset på noen andre enn det faktisk er. I noen tilfeller er jo dette også en taktikk for å vite hvem som lekker: Om du har x antall personer som sier de kan stole på deg, gir du de ett navn hver på hvem kjøperen er, og dukker et av disse raskt opp på f.eks forum, så vet du oftest hvem som har plapra. Men jeg tror nok ikke det er tilfellet her.

Jeg har forsåvidt mer tro på at de bruker litt tid på å finne ut hvem som skal styre "nye Leeds", men det sagt så kunne man jo enkelt ha kommet ut med en statement om at "nå har X kjøpt klubben og det jobbes med å sette nytt styre og stell".

Som man skjønner, så fort man har en formening her, så finner man fort noe som taler imot.

Vekk meg når det er klart, 'a?

SA

Ok SA, håpet tennes... problemet er vel at det nå har gått lang tid og tålmodigheten tar slutt...

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1457 på: Juli 05, 2012, 14:49:07 »
Det er jo forsåvidt ingen grunn til å miste trua, det hadde vært synlig ganske raskt om dealen var kansellert - jeg tror bl.a. Warnock hadde stikki ganske kjapt. Han fortalte visst en fan i går at han hadde tilbud fra Forest (mye penger), men valgte å bli. Han hadde ikke gjort det uten å vite at ting blir betydelig bedre.

Jeg tror LUST vet mer enn de har sagt, men ikke så mye som folk mistenker at de gjør. De understreker jo også selv at de ikke vet alle detaljer, men jeg er sikker på at de vet HVEM det er som står bak.

Det antydes vel også at enkelte "planter" noen kandidater for å sette fokuset på noen andre enn det faktisk er. I noen tilfeller er jo dette også en taktikk for å vite hvem som lekker: Om du har x antall personer som sier de kan stole på deg, gir du de ett navn hver på hvem kjøperen er, og dukker et av disse raskt opp på f.eks forum, så vet du oftest hvem som har plapra. Men jeg tror nok ikke det er tilfellet her.

Jeg har forsåvidt mer tro på at de bruker litt tid på å finne ut hvem som skal styre "nye Leeds", men det sagt så kunne man jo enkelt ha kommet ut med en statement om at "nå har X kjøpt klubben og det jobbes med å sette nytt styre og stell".

Som man skjønner, så fort man har en formening her, så finner man fort noe som taler imot.

Vekk meg når det er klart, 'a?

SA

Ok SA, håpet tennes... problemet er vel at det nå har gått lang tid og tålmodigheten tar slutt...

Som supporter av laget vårt har vi alltid håp. Av og til lurer jeg på hvorfor, men....
Og i morgen er det helg og innen da så.....

tross alt er det på fredag (en annen fredag) silly seasong er over og ulvene møter gutta våre. Og da vet vi litt mer.

MOT

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1458 på: Juli 05, 2012, 15:45:59 »
LEEDS UNITED A.F.C (Facebook gruppe) skrev dette for en halvtime siden.
BIG ANNOUNCEMENT LATER THIS AFTERNOON FOLKS.
Rogaland Whites

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1459 på: Juli 05, 2012, 15:56:06 »
LEEDS UNITED A.F.C (Facebook gruppe) skrev dette for en halvtime siden.
BIG ANNOUNCEMENT LATER THIS AFTERNOON FOLKS.

Ny bortedrakt....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1460 på: Juli 05, 2012, 16:06:10 »
LEEDS UNITED A.F.C (Facebook gruppe) skrev dette for en halvtime siden.
BIG ANNOUNCEMENT LATER THIS AFTERNOON FOLKS.

Komplett idioti av fjesbok gruppa å legge ut slikt i disse dager. Ber om juling da...  ::)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

Sv: Takeover
« Svar #1461 på: Juli 05, 2012, 16:32:12 »
Flere rykter... fra thefootballnetwork :

latest rumours - the reason it hasnt been announce yet, they are currently trying to found somebody to run the club from this country(CEO). maybe where all the Garry Cook, Adam Pearson etc rumours came from

Cato driver på rundt bygningene der hele dagen så gi mannen et kontor da.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1462 på: Juli 05, 2012, 16:53:30 »
LEEDS UNITED A.F.C (Facebook gruppe) skrev dette for en halvtime siden.
BIG ANNOUNCEMENT LATER THIS AFTERNOON FOLKS.

Ny bortedrakt....

Ahh. Er ikke kommet noe ny bortedrakt nyhet på leedsunited.com enda..
Rogaland Whites

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1463 på: Juli 05, 2012, 17:21:51 »
LEEDS UNITED A.F.C (Facebook gruppe) skrev dette for en halvtime siden.
BIG ANNOUNCEMENT LATER THIS AFTERNOON FOLKS.

Ny bortedrakt....

Ahh. Er ikke kommet noe ny bortedrakt nyhet på leedsunited.com enda..

Den blir offentliggjort kl. 17.30
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Bites Yer Legs

Sv: Takeover
« Svar #1464 på: Juli 05, 2012, 22:07:07 »
Min kunnskap om hva som skjer i Bahrain under Al Khalifa-familiens styre gjør meg kvalm ved tanken på at noen av dem kan være involvert i mitt kjære Leeds. 
KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1465 på: Juli 05, 2012, 22:43:39 »
Skal vi stole på "BatesOut" har Sheikh Fawaz bin Mohammed al Khalifa kjøpt oss og det blir ikke offenliggjort i morgen :)  ;)


Bates-Out.com ‏@BatesOut
Sheikh Fawaz bin Mohammed Al Khalifa of Bahrain...


Bates-Out.com ‏@BatesOut
There will not be an announcement about the takeover tomorrow...

« Siste redigering: Juli 05, 2012, 22:55:44 av Rudi G. »

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1466 på: Juli 05, 2012, 22:49:04 »
Skal vi stole på "BatesOut" har Sheikh Fawaz bin Mohammed al Khalifa kjøpt oss og det offenliggjøres i morgen :)


Bates-Out.com ‏@BatesOut
Sheikh Fawaz bin Mohammed Al Khalifa of Bahrain...


Bates-Out.com ‏@BatesOut
There will not be an announcement about the takeover tomorrow...



auren

Sv: Takeover
« Svar #1467 på: Juli 05, 2012, 22:49:43 »
Skal vi stole på "BatesOut" har Sheikh Fawaz bin Mohammed al Khalifa kjøpt oss og det offenliggjøres i morgen :)


Bates-Out.com ‏@BatesOut
Sheikh Fawaz bin Mohammed Al Khalifa of Bahrain...


Bates-Out.com ‏@BatesOut
There will not be an announcement about the takeover tomorrow...



Finn en feil!  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1468 på: Juli 05, 2012, 22:52:25 »
Skal vi stole på "BatesOut" har Sheikh Fawaz bin Mohammed al Khalifa kjøpt oss og det offenliggjøres i morgen :)


Bates-Out.com ‏@BatesOut
Sheikh Fawaz bin Mohammed Al Khalifa of Bahrain...


Bates-Out.com ‏@BatesOut
There will not be an announcement about the takeover tomorrow...



 :D Ikke sant, blir altså ikke offenliggjort i morgen i følge @BatesOut !

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1469 på: Juli 05, 2012, 22:53:17 »
Skal vi stole på "BatesOut" har Sheikh Fawaz bin Mohammed al Khalifa kjøpt oss og det offenliggjøres i morgen :)


Bates-Out.com ‏@BatesOut
Sheikh Fawaz bin Mohammed Al Khalifa of Bahrain...


Bates-Out.com ‏@BatesOut
There will not be an announcement about the takeover tomorrow...



Finn en feil!  ;)

auren

Håper resten stemmer ;D