Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373369 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1500 på: Juli 06, 2012, 23:35:48 »
Har nå av helt usikre kilder fått vite at det er storvesir Iznogood som overtar eierskapet i Leeds.
Man har fått lite ut av ham, men han har mumlet i det stille at han vil bli Kalif i stedet for Kalifen. Og de samme usikre kildene tolker det dithen at med Kalif så sikter kan til KB.
Ryktene vil ha det til at han vil ankomme Elland Road førstkommende søndag på sitt flygende teppe, og at han vil bringe gull og grønne skoger med på sin vei.

ibster

Sv: Takeover
« Svar #1501 på: Juli 07, 2012, 03:20:39 »
Har nå av helt usikre kilder fått vite at det er storvesir Iznogood som overtar eierskapet i Leeds.
Man har fått lite ut av ham, men han har mumlet i det stille at han vil bli Kalif i stedet for Kalifen. Og de samme usikre kildene tolker det dithen at med Kalif så sikter kan til KB.
Ryktene vil ha det til at han vil ankomme Elland Road førstkommende søndag på sitt flygende teppe, og at han vil bringe gull og grønne skoger med på sin vei.

Sludder og vås! Wiz Khalifa kjøper klubben vår, med mindre det hele går opp i røyk...

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1502 på: Juli 07, 2012, 11:33:54 »
Har kilde om at det er ikke noen som vet en dritt om takeover :) kilden er 110 % til å stole på ;)

Du hørte det her først
Rogaland Whites

rober

Sv: Takeover
« Svar #1503 på: Juli 07, 2012, 12:09:57 »
Har nå av helt usikre kilder fått vite at det er storvesir Iznogood som overtar eierskapet i Leeds.
Man har fått lite ut av ham, men han har mumlet i det stille at han vil bli Kalif i stedet for Kalifen. Og de samme usikre kildene tolker det dithen at med Kalif så sikter kan til KB.
Ryktene vil ha det til at han vil ankomme Elland Road førstkommende søndag på sitt flygende teppe, og at han vil bringe gull og grønne skoger med på sin vei.

Her er Iznogood (til venstre) i samtaler med Kalifen (KB), som har tatt en makeover, og det er grunnen til at det har vært stille rundt vår kjære Ken Bates den siste tiden.


Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1504 på: Juli 07, 2012, 12:51:27 »
Phil Hay @PhilHayYEP

2 legal sources I'm speaking too remain convinced that the takeover of #lufc is a matter of time. What they can't say is when we'll be told

For the sake of Leeds United he would break himself in two

p0ndus

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1505 på: Juli 07, 2012, 14:40:23 »
Har nå av helt usikre kilder fått vite at det er storvesir Iznogood som overtar eierskapet i Leeds.
Man har fått lite ut av ham, men han har mumlet i det stille at han vil bli Kalif i stedet for Kalifen. Og de samme usikre kildene tolker det dithen at med Kalif så sikter kan til KB.
Ryktene vil ha det til at han vil ankomme Elland Road førstkommende søndag på sitt flygende teppe, og at han vil bringe gull og grønne skoger med på sin vei.

Morsomt eller at han vil bli Bates i stedenfor Batesen:)

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #1506 på: Juli 07, 2012, 17:36:31 »
ENDELIG!

Etter å ha vært borte fra Norge og Internett siden mandag, er jeg tilbake. Så nå kan takeoveren bare offentliggjøres.
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1507 på: Juli 07, 2012, 18:33:41 »
Phil Hay @PhilHayYEP

2 legal sources I'm speaking too remain convinced that the takeover of #lufc is a matter of time. What they can't say is when we'll be told



Skal vi tippe 1.september? Nesten så jeg begynner å frykte det...

rd1

Sv: Takeover
« Svar #1508 på: Juli 08, 2012, 10:06:02 »
Phil Hay @PhilHayYEP

2 legal sources I'm speaking too remain convinced that the takeover of #lufc is a matter of time. What they can't say is when we'll be told



Skal vi tippe 1.september? Nesten så jeg begynner å frykte det...
Ja, 1.septeber 2022..
"Who needs Cantona??"

arneg

Sv: Takeover
« Svar #1509 på: Juli 08, 2012, 17:29:12 »
Har noen sett denne tidligere, en klype salt selvfølgelig:
http://en.wikipedia.org/wiki/Abdullah_bin_Hamad_bin_Isa_Al_Khalifa
« Siste redigering: Juli 09, 2012, 06:40:53 av arneg »
 

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1510 på: Juli 09, 2012, 00:13:43 »
Skjer det ikke noe denne uken, så går jeg og legger meg igjen. Så får heller noen vekke meg når vi begynner å vinne fotballkamper!

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1511 på: Juli 09, 2012, 09:16:19 »
“@JPRVause: I have a feeling it's going to be a good news week for #lufc Don't say you haven't been warned!”
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1512 på: Juli 09, 2012, 09:43:27 »
Skjer det ikke noe denne uken så mister jeg troa på dette oppkjøpet.
Rogaland Whites

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #1513 på: Juli 09, 2012, 10:48:30 »
Stemmer det virkelig at vi er ute å spør klubber hvor mye de vil betale for Snoddy??  ??? WTF!! Betyr dette at penger trengs inn og at takeover går i dass?  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1514 på: Juli 09, 2012, 11:09:04 »
Stemmer det virkelig at vi er ute å spør klubber hvor mye de vil betale for Snoddy??  ??? WTF!! Betyr dette at penger trengs inn og at takeover går i dass?  ???

Synes også dette er merkelig og blir litt engstelig på grunn av dette  :-\
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1515 på: Juli 09, 2012, 11:18:01 »
Stemmer det virkelig at vi er ute å spør klubber hvor mye de vil betale for Snoddy??  ??? WTF!! Betyr dette at penger trengs inn og at takeover går i dass?  ???
Hvor kommer dette fra da?? Urovekkende...
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #1516 på: Juli 09, 2012, 11:26:23 »
http://astonvilla-views.com/2012/07/08/speculation-villa-asked-for-price-for-snodgrass-avfc/

Forhåpentligvis så er dette kun sludder og vås og som det står spekulasjoner. Men en veit aldri med denna klubben så..
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1517 på: Juli 09, 2012, 11:53:17 »
Skjer det ikke noe denne uken, så går jeg og legger meg igjen. Så får heller noen vekke meg når vi begynner å vinne fotballkamper!






....jeg er redd du kan slå Tornerose da altså.....dette trekker voldsomt ut, og alt er tyst som i gr......hva skjer tro...?? Mange tolker stillheten positivt, men jeg begynner å bli lei hele rykteflommen og dette surret!!!
Yeboahs vitne

rober

Sv: Takeover
« Svar #1518 på: Juli 09, 2012, 12:02:25 »
http://astonvilla-views.com/2012/07/08/speculation-villa-asked-for-price-for-snodgrass-avfc/

Forhåpentligvis så er dette kun sludder og vås og som det står spekulasjoner. Men en veit aldri med denna klubben så..

Denne rykteflommen har tatt helt av både når det gjelder takeover, sjeiker, rike amerikanere, og nå Snodgrass. Begynner å bli lei av denne tausheten.... :(

Hvor blir det av de sikre kildene.......

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #1519 på: Juli 09, 2012, 14:31:38 »
Tror jeg holder på å bli apatisk og likegyldig til hele Takeoveren.
Nå sjekker jeg bare nettet 4-5 ganger i løpet en arbeidsdag....

Må skje noe snart - vi har et lag å bygge!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1520 på: Juli 09, 2012, 15:10:44 »
Her har vi en artikkel som oppsummerer en god del velkjent frustrasjon:

http://www.thescratchingshed.com/2012/07/takeover-burnout-as-snoddys-linked-with-aston-villa/
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Glenn K

Sv: Takeover
« Svar #1521 på: Juli 09, 2012, 17:25:55 »
Begynner å bli litt lei av alt maset om at alt må skje nå, ellers blir det ingen takeover. Noen av dere som har lest om hva en due diligence er for noe, og hva det innebærer? Vær tålmodige, sånt tar tid!

a. børre

Sv: Takeover
« Svar #1522 på: Juli 09, 2012, 17:40:26 »
Due diligence er en arbeidsprosess og metode for å samle inn og analysere informasjon om et selskap, ofte i forbindelse med fusjoner, oppkjøp eller andre strategiske forandringer

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1523 på: Juli 09, 2012, 17:47:56 »
Ofte bare en "formalitet" som ikke bør ta altfor lang tid.
Dersom det dukker opp økonmiske fordringer som ikke har vært opplyst om e.l., så kan det bety reforhandling om verdifastsettelsen... kanskje det er her takeover-prosessen halter ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1524 på: Juli 09, 2012, 17:50:21 »
Kanskje det er noen gamle leiekontrakter på gullfisk fra tida med Ridsdale som ennå ikke er betalt ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

newsome

Sv: Takeover
« Svar #1525 på: Juli 09, 2012, 19:09:03 »
Den berømmelige"takeover" av Leeds må være den dårligste såpeoperaen noengang.

Tragikomisk.....

Hallgeir *

Sv: Takeover
« Svar #1526 på: Juli 09, 2012, 19:35:40 »
Den berømmelige"takeover" av Leeds må være den dårligste såpeoperaen noengang.

Tragikomisk.....

Den kommer når den kommer. Alle de som har laget en stor "hype" fra første dag, får nå "svi" for sin utålmodighet.

Det å overta en fotballklubb er langt fra gjort over natten, og når selgeren er Ken Bates, med alle sine "gråsone-eierforhold", er det ikke rart at ting tar tid.

Jeg er selvfølgelig enig i at vi nå kan begynne å få dårlig tid mht til nye kjøp, og det at vi bør ha flest mulig av nyervervelser klare tidlig i oppkjøringen før sesongstart.
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Takeover
« Svar #1527 på: Juli 10, 2012, 15:26:00 »
PRICES FROZEN FOR 2012/13

Ikkje likt Smurfen dette, er det de nye eigerene som er begynt å regjere på ER  ;)


http://www.leedsunited.com/news/20120710/prices-frozen-for-201213_2247585_2836450
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1528 på: Juli 10, 2012, 15:56:28 »
PRICES FROZEN FOR 2012/13

Ikkje likt Smurfen dette, er det de nye eigerene som er begynt å regjere på ER  ;)


http://www.leedsunited.com/news/20120710/prices-frozen-for-201213_2247585_2836450

Eller konspirasjonsteoretikernes versjon, han vil ikke rykke opp og derfor vil han ikke gjøre fansen mer vrede enn de allerede er..;) Fryste priser er et tegn på sviktende ambisjoner...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lucas the Kop Cat

Sv: Takeover
« Svar #1529 på: Juli 10, 2012, 17:53:42 »
Is it correct #lufc exited admin on Jul 11 '07 and if so a clause that creditors got a % of any profits should club be sold within 5 years?

#lufc Re my previous tweet, if that is the case, then takeover will not be confirmed until after July 12 to avoid this ?
To dager igjen hvis dette er korrekt.

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2