Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373367 ganger)

0 medlemmer og 16 gjester leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1740 på: Juli 26, 2012, 10:41:36 »
http://www.arabianbusiness.com/bahrain-s-leeds-utd-takeover-likely-in-2-weeks-report-467428.html

To uker til? Hvor mange uker har vi hørt at det skal ta to uker til? Dette begynner å bli tragikomisk, hva i all verden styrer de med?

Dette makkverket av en "report" fra TalkSport skal man lete lenge etter. Jeg tror jeg har sett en bøtte møkk med mer kunnskap enn de 12 minuttene med intervju som dette spinner ut av.

Det er altså samme innslag som reporteren fikk seg til å oppsummere Leeds-historien ved (kort gjenfortalt) - "Clough ruinerte klubben, kom seg litt igjen men ble ikke gode før O'Leary tok over" (ligagullet i 92 husker vel ingen?). Han dro inn at Bates hadde bygd hotel på Elland Road og at klubben måtte selges pga massiv gjeld de lenge har slitt med. Og at Sven Gøran Erikson vel skal bli vår neste manager.

TalkSport-fyren har null kredibilitet, så vær så snill: legge disse artiklene til side. Godt mulig det tar to uker til, men denne rapporten stinker det av.

Vi får se hva som skjer den nærmeste tiden.

SA

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #1741 på: Juli 26, 2012, 10:43:46 »
http://www.arabianbusiness.com/bahrain-s-leeds-utd-takeover-likely-in-2-weeks-report-467428.html

To uker til? Hvor mange uker har vi hørt at det skal ta to uker til? Dette begynner å bli tragikomisk, hva i all verden styrer de med?

Dette tar vist tid i følge alle med ''gode'' kontakter her inne... to uker blir til fire så da er det to uker igjen til det skal bli offentlig men så er det kun Bates som mangler... tøv å vas! blir ikke noe forbasket take over!!
Vedde en 1000 lapp?

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1742 på: Juli 26, 2012, 11:54:24 »
http://www.arabianbusiness.com/bahrain-s-leeds-utd-takeover-likely-in-2-weeks-report-467428.html

To uker til? Hvor mange uker har vi hørt at det skal ta to uker til? Dette begynner å bli tragikomisk, hva i all verden styrer de med?

Dette tar vist tid i følge alle med ''gode'' kontakter her inne... to uker blir til fire så da er det to uker igjen til det skal bli offentlig men så er det kun Bates som mangler... tøv å vas! blir ikke noe forbasket take over!!
Vedde en 1000 lapp?

Har tapt for mye på Leeds til å vedde mer om klubben! Når jeg tenker meg om har jeg et veddemål med en kar på 1000 på at vi rykker opp..
Rogaland Whites

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1743 på: Juli 26, 2012, 12:35:19 »
Likte dårlig å lese at de "nye eierne" hadde vært inne å snakket med Snoddy, for å få han til å bli.. For hvorfor hjalp det ikke? Han velger å gå til en klubb som med stor sannsynlighet rykker ned denne sesongen, i stede for å tro på visjonene deres. Beklager å måtte si det igjen, men jeg har ingen tro på at et kommer store penger til Elland Road. Det siste nå er at vi antagelig kjøper Norris og... En spiller som kun Sheffield W  i divisjonen under har vist noen interesse for.  Mange her som har vært fornøyd med kjøpene så langt, men hva har vi fått? Paddy, greit nok. Favorittkeeperen til Neil, så den er forståelig. Men de andre? Har vi konkurrert med noen andre klubber på Leeds størrelse eller større om de? Jamie Ashdown?? aldri hørt om han og han har vært klubbløs siden mai uten at noen har plukket han opp. Jason Pearce? Kan ha vært et kupp og at vi var så tidlig ute at ingen andre rakk å komme på banen. Adam Drury? Ferdig i Norwich, hadde vist et par tilbud fra utlandet, men ingen  andre virket til å være så hissig på han. Rodolph Austin? Har noen andre forsøkt å kjøpe han? Jeg trur dette er et av tre brukbare kjøp, men heller ikke noe mer. Paul Green? Burnley var kanskje interessert. Luke Varney? Ipswich var vel linket, men det er de jo på alt som linkes til Leeds. Det var ingen budrunde på han i alle fall. Andy Gray? Hadde fått et par tilbud fra divisjonen under...  Beklager hvis alle andre her syns jeg er forferdelig pessimistisk, men skulle ønske at noen kunne overbevise meg om at jeg tar feil. Hvis det kommer penger inn? Hvorfor signerer vi spillere som "ingen" andre vil ha? Når jeg ser førsteleveren til Leeds per i dag, så ser jeg et lag på nedre halvdel. Og det må kvalitet inn i alle ledd for å nærme oss en plass blant de 6 beste. Ã… GUD Ã… JEG HÃ…PER JEG TAR FEIL, men trur ikke det kommer mye penger til spillere sammen med de nye eierne.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1744 på: Juli 26, 2012, 12:55:07 »
Likte dårlig å lese at de "nye eierne" hadde vært inne å snakket med Snoddy, for å få han til å bli.. For hvorfor hjalp det ikke? Han velger å gå til en klubb som med stor sannsynlighet rykker ned denne sesongen, i stede for å tro på visjonene deres. Beklager å måtte si det igjen, men jeg har ingen tro på at et kommer store penger til Elland Road. Det siste nå er at vi antagelig kjøper Norris og... En spiller som kun Sheffield W  i divisjonen under har vist noen interesse for.  Mange her som har vært fornøyd med kjøpene så langt, men hva har vi fått? Paddy, greit nok. Favorittkeeperen til Neil, så den er forståelig. Men de andre? Har vi konkurrert med noen andre klubber på Leeds størrelse eller større om de? Jamie Ashdown?? aldri hørt om han og han har vært klubbløs siden mai uten at noen har plukket han opp. Jason Pearce? Kan ha vært et kupp og at vi var så tidlig ute at ingen andre rakk å komme på banen. Adam Drury? Ferdig i Norwich, hadde vist et par tilbud fra utlandet, men ingen  andre virket til å være så hissig på han. Rodolph Austin? Har noen andre forsøkt å kjøpe han? Jeg trur dette er et av tre brukbare kjøp, men heller ikke noe mer. Paul Green? Burnley var kanskje interessert. Luke Varney? Ipswich var vel linket, men det er de jo på alt som linkes til Leeds. Det var ingen budrunde på han i alle fall. Andy Gray? Hadde fått et par tilbud fra divisjonen under...  Beklager hvis alle andre her syns jeg er forferdelig pessimistisk, men skulle ønske at noen kunne overbevise meg om at jeg tar feil. Hvis det kommer penger inn? Hvorfor signerer vi spillere som "ingen" andre vil ha? Når jeg ser førsteleveren til Leeds per i dag, så ser jeg et lag på nedre halvdel. Og det må kvalitet inn i alle ledd for å nærme oss en plass blant de 6 beste. Ã… GUD Ã… JEG HÃ…PER JEG TAR FEIL, men trur ikke det kommer mye penger til spillere sammen med de nye eierne.

Jeg håper du tar feil og trøster meg med at dette tross alt er spillere hentet av Warnock og ikke Grayson.... ::)!
Jeg er imidlertid også noe skeptisk da jeg så at de nye eierne hadde vært inne og forsøkt å holde på Snoddy. At dette ikke lyktes kan jo ha med Snoddy å gjøre og det de har lovet ham i skitne Norwich....drittklubb!!!
Yeboahs vitne

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1745 på: Juli 26, 2012, 13:23:19 »
Likte dårlig å lese at de "nye eierne" hadde vært inne å snakket med Snoddy, for å få han til å bli.. For hvorfor hjalp det ikke? Han velger å gå til en klubb som med stor sannsynlighet rykker ned denne sesongen, i stede for å tro på visjonene deres. Beklager å måtte si det igjen, men jeg har ingen tro på at et kommer store penger til Elland Road. Det siste nå er at vi antagelig kjøper Norris og... En spiller som kun Sheffield W  i divisjonen under har vist noen interesse for.  Mange her som har vært fornøyd med kjøpene så langt, men hva har vi fått? Paddy, greit nok. Favorittkeeperen til Neil, så den er forståelig. Men de andre? Har vi konkurrert med noen andre klubber på Leeds størrelse eller større om de? Jamie Ashdown?? aldri hørt om han og han har vært klubbløs siden mai uten at noen har plukket han opp. Jason Pearce? Kan ha vært et kupp og at vi var så tidlig ute at ingen andre rakk å komme på banen. Adam Drury? Ferdig i Norwich, hadde vist et par tilbud fra utlandet, men ingen  andre virket til å være så hissig på han. Rodolph Austin? Har noen andre forsøkt å kjøpe han? Jeg trur dette er et av tre brukbare kjøp, men heller ikke noe mer. Paul Green? Burnley var kanskje interessert. Luke Varney? Ipswich var vel linket, men det er de jo på alt som linkes til Leeds. Det var ingen budrunde på han i alle fall. Andy Gray? Hadde fått et par tilbud fra divisjonen under...  Beklager hvis alle andre her syns jeg er forferdelig pessimistisk, men skulle ønske at noen kunne overbevise meg om at jeg tar feil. Hvis det kommer penger inn? Hvorfor signerer vi spillere som "ingen" andre vil ha? Når jeg ser førsteleveren til Leeds per i dag, så ser jeg et lag på nedre halvdel. Og det må kvalitet inn i alle ledd for å nærme oss en plass blant de 6 beste. Ã… GUD Ã… JEG HÃ…PER JEG TAR FEIL, men trur ikke det kommer mye penger til spillere sammen med de nye eierne.

Har samme oppfatning, virker ikke som om dette er noen pengebinge-eier. Forventet ingen Man City situasjon, men hadde håpet der var midler til å kunne høyne lønnsnivået såpass at vi kunne få på plass noen som merkbart høynet nivået i stallen. Signeringene så langt tyder ikke på det.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

ibster

Sv: Takeover
« Svar #1746 på: Juli 26, 2012, 14:42:38 »
Bates er en liten sadist som liker å se oss lide.

Kan ikke denne mannen bare dø snart.

Milou

Sv: Takeover
« Svar #1747 på: Juli 26, 2012, 15:16:55 »
Bates er en liten sadist som liker å se oss lide.

Kan ikke denne mannen bare dø snart.

Eg syns det er på tide å tone ned språkbruken her inne. Mykje kan seiast om Bates, men viss due dilligence drar ut i tid er det vanlegvis kjøparane det står på. LUST har for meg mista all truverdigheit i denne prosessen, og det virkar som dei bruker dette til å skape PR for seg sjøl.

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1748 på: Juli 26, 2012, 15:52:47 »
Eg syns det er på tide å tone ned språkbruken her inne. Mykje kan seiast om Bates, men viss due dilligence drar ut i tid er det vanlegvis kjøparane det står på. LUST har for meg mista all truverdigheit i denne prosessen, og det virkar som dei bruker dette til å skape PR for seg sjøl.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk mister sin tillitt til LUST. Hva skulle de ha gjort annerledes?

LUST sitter ikke ved forhandlingsbordet og er ikke aktør i oppkjøpet. De har via mellomledd kontakt med kjøperne, og får bare så og så mye info. Noe info, som hvem kjøperne feks er, har de lovet å ikke formidle videre - det er vel heller respektabelt å ikke bryte den tilliten?

SA

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1749 på: Juli 26, 2012, 16:02:41 »
Eg syns det er på tide å tone ned språkbruken her inne. Mykje kan seiast om Bates, men viss due dilligence drar ut i tid er det vanlegvis kjøparane det står på. LUST har for meg mista all truverdigheit i denne prosessen, og det virkar som dei bruker dette til å skape PR for seg sjøl.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk mister sin tillitt til LUST. Hva skulle de ha gjort annerledes?

LUST sitter ikke ved forhandlingsbordet og er ikke aktør i oppkjøpet. De har via mellomledd kontakt med kjøperne, og får bare så og så mye info. Noe info, som hvem kjøperne feks er, har de lovet å ikke formidle videre - det er vel heller respektabelt å ikke bryte den tilliten?

SA

Tja, de kunne droppet å skrive kilometer lange "åpne brev" hvor de i første setning sier de forstår behovet for konfidensialitet i due dilligence-prosesser og så bruke en million ord på å si at de tydeligvis IKKE forstår akkurat det.
- Leif Olav

Geiremann

Sv: Takeover
« Svar #1750 på: Juli 26, 2012, 17:19:33 »
Jeg er lite bekymret i forhold til takeover. Det jeg derimot er bekymret over er om Warnock klarer å kjøpe og bygge et godt lag til denne sesongen. Enkelte av signeringene ser det ut til er av god kvalitet, men et godt lag er det vanskelig å skape i løpet av noen måneder, for her er det jo snakk om store utskiftninger. Samtidig er jeg skeptisk til om Warnock er den rette mannen. For meg så Leeds ganske planløst ut i den offensive delen etter at han overtok. Håper han gjør mine ord til skamme!!

(ser av innholdet at dette innlegget sikkert hadde passet bedre i en annen tråd)
Member of "The Peterborough eight".

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1751 på: Juli 26, 2012, 22:57:57 »


Følger  din tankegang

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1752 på: Juli 26, 2012, 23:00:05 »
Har lagt i fra meg store forhåpninger nå. Champagnen er lagt på vent. Der må den vel ligge litt til.

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1753 på: Juli 26, 2012, 23:24:09 »
Har lagt i fra meg store forhåpninger nå. Champagnen er lagt på vent. Der må den vel ligge litt til.
Champagnen er ennå ikke kjøpt inn. Det går mer på CB.. Synd

Milou

Sv: Takeover
« Svar #1754 på: Juli 26, 2012, 23:47:30 »
Eg syns det er på tide å tone ned språkbruken her inne. Mykje kan seiast om Bates, men viss due dilligence drar ut i tid er det vanlegvis kjøparane det står på. LUST har for meg mista all truverdigheit i denne prosessen, og det virkar som dei bruker dette til å skape PR for seg sjøl.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk mister sin tillitt til LUST. Hva skulle de ha gjort annerledes?

LUST sitter ikke ved forhandlingsbordet og er ikke aktør i oppkjøpet. De har via mellomledd kontakt med kjøperne, og får bare så og så mye info. Noe info, som hvem kjøperne feks er, har de lovet å ikke formidle videre - det er vel heller respektabelt å ikke bryte den tilliten?

SA

Tja, de kunne droppet å skrive kilometer lange "åpne brev" hvor de i første setning sier de forstår behovet for konfidensialitet i due dilligence-prosesser og så bruke en million ord på å si at de tydeligvis IKKE forstår akkurat det.

Nettopp. I tilllegg  gjekk vel LUST først ut og sa at takeover var noko dei hadde fått i stand (og sa dei ikkje også at det var interessenter frå USA?), og ga  inntrykk av at dei nermast satt ved forhandlingsbordet. Og så begynner dei å sutre over at det tar for lang tid og at Snoddy blir solgt (som i grunnen ikkje har noko med dette å gjere. Har mista all respekt for denne gjengen.

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1755 på: Juli 27, 2012, 00:10:46 »
LUST burde ikke fått vite noe de heller.. og når de først fikk vite noe burde de vell egentlig holdt helt kjeft om det de også... er lei av cooper som ber oss om å vente å vente å vente å vente og bla bla bla.. denne champagnen som folk har sagt at vi må holde kjølig for at det skjer noe snart, den er rett og slett frossen her... den har stått for kald for L-E-N-G-E!
Rogaland Whites

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1756 på: Juli 27, 2012, 00:34:47 »
Er enig i at de bruker mange ord, men årsaken til gårsdagens langt mer utålmodige uttalelse skyldes at det nå er slik at ballen ligger på Bates sin banehalvdel og det er der drøyingen skjer. Due dilligence er etter sigende ferdig, penga er på bordet - Bates må få ut fingern.

I tillegg har en eller begge partene brukt langt mer tid på dette enn hva LUST skal ha blitt forespeilet, og nå går denne tidsbruken ut over sesongen. Da føler de at de må si ifra litt.

Forøvrig har aldri LUST hevdet å ha noe kontakt med amerikanerne som først var inne i bildet og som hadde samtalene med klubben de første ukene. Det har gått helt utenom de.

SA

ibster

Sv: Takeover
« Svar #1757 på: Juli 27, 2012, 01:53:12 »
Bates er en liten sadist som liker å se oss lide.

Kan ikke denne mannen bare dø snart.

Eg syns det er på tide å tone ned språkbruken her inne. Mykje kan seiast om Bates, men viss due dilligence drar ut i tid er det vanlegvis kjøparane det står på. LUST har for meg mista all truverdigheit i denne prosessen, og det virkar som dei bruker dette til å skape PR for seg sjøl.

Det var ikke meningen å støte deg. Det at han skal gå å dø er et bilde på at jeg helst skulle se han pakke sakene sine for deretter å fly hjem til Monaco. For min del kan han bruke tiden sin på hva han vil bare han kommer seg ut av klubben vår.

LUST er nok like frustrerte som alle oss andre og jeg er enig i at den siste e-posten var noe tåkete. Det virket nærmest som at de følte at de måtte annonsere noe. Allikevel støtter jeg det de forsøker å gjøre og jeg håper de vil bli et talerør for fansen inn i en evt. ny ledergruppe som skal styre LUFC i årene fremover.

Milou

Sv: Takeover
« Svar #1758 på: Juli 27, 2012, 08:09:28 »
Er enig i at de bruker mange ord, men årsaken til gårsdagens langt mer utålmodige uttalelse skyldes at det nå er slik at ballen ligger på Bates sin banehalvdel og det er der drøyingen skjer. Due dilligence er etter sigende ferdig, penga er på bordet - Bates må få ut fingern.

I tillegg har en eller begge partene brukt langt mer tid på dette enn hva LUST skal ha blitt forespeilet, og nå går denne tidsbruken ut over sesongen. Da føler de at de må si ifra litt.

Forøvrig har aldri LUST hevdet å ha noe kontakt med amerikanerne som først var inne i bildet og som hadde samtalene med klubben de første ukene. Det har gått helt utenom de.

SA
`

Sorry, SA, du skriv mykje bra, men dette må du dra lenger inn i sentrum med. Har du noko anna kjelde enn LUST for dette? Dei meiner altså at heile avtalen er i boks og kjøpar ventar berre på  å få betalt den summen dei har blitt einige om, men Bates, som eit siste stikk til Leeds-supportarane, drøyar handelen, og medvite reduserer verdien på det produktet han ønskjer å selje.

Muleg eg hugsar feil om amerikanarane (orkar ikkje bla tilbake 50 sidare for å sjekke), men LUST ga iallefall inntrykk av at det var dei som hadde funne kjøparane, noko som eg vel å ta med meir enn ei klype salt.

rd1

Sv: Takeover
« Svar #1759 på: Juli 27, 2012, 08:12:18 »
Er enig i at de bruker mange ord, men årsaken til gårsdagens langt mer utålmodige uttalelse skyldes at det nå er slik at ballen ligger på Bates sin banehalvdel og det er der drøyingen skjer. Due dilligence er etter sigende ferdig, penga er på bordet - Bates må få ut fingern.

I tillegg har en eller begge partene brukt langt mer tid på dette enn hva LUST skal ha blitt forespeilet, og nå går denne tidsbruken ut over sesongen. Da føler de at de må si ifra litt.

Forøvrig har aldri LUST hevdet å ha noe kontakt med amerikanerne som først var inne i bildet og som hadde samtalene med klubben de første ukene. Det har gått helt utenom de.

SA

Det er bekymringsfullt dersom "ballen" ligger hos Bates! Hva om geitebukken får så tro på Warnock at han tror på opprykk uten ytterligere forsterkninger, tror han skal tjene mye mer på salg etter opprykk og stopper hele takoveren...??
"Who needs Cantona??"

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1760 på: Juli 27, 2012, 08:57:32 »
Sorry, SA, du skriv mykje bra, men dette må du dra lenger inn i sentrum med. Har du noko anna kjelde enn LUST for dette? Dei meiner altså at heile avtalen er i boks og kjøpar ventar berre på  å få betalt den summen dei har blitt einige om, men Bates, som eit siste stikk til Leeds-supportarane, drøyar handelen, og medvite reduserer verdien på det produktet han ønskjer å selje.

Muleg eg hugsar feil om amerikanarane (orkar ikkje bla tilbake 50 sidare for å sjekke), men LUST ga iallefall inntrykk av at det var dei som hadde funne kjøparane, noko som eg vel å ta med meir enn ei klype salt.

Nå er det vel ikke veldig mye offentlige uttalelser å ta med de første som kom på banen, men jeg skrev da tilbake i mai her at LUST var involvert rundt den andre grupperingen som var interessert i klubben, og at de ikke var  involvert med amerikanerne. Det har jeg egne kilder ved LUST på.

Det var hele tiden slik at dersom gruppa som LUST hadde og har en kobling til skulle komme på banen skikkelig, ville det ta noe tid og det betinget at amerikanerne ga opp sin interesse. Noe de også gjorde etter et par uker (jeg er ikke helt sikker på tidsperiodene her).

LUST sin rolle oppe i dette har vært å på ulikt vis engasjere aktører som er villig til å gå inn på eiersiden av Leeds United, og gruppen som er i ferd med å kjøpe klubben har de hatt kontakt med via det som virker å være en felles kontakt. Med i forhandlinger etc har de aldri vært, og LUST har måttet finne seg i å sitte på gjerdet i påvente av å kunne involvere seg mer. Nå har prosessen dratt voldsomt ut, og LUST har fremdeles ingen mulighet til å gjøre noe mer.

Det får fansen til å sukke, for det er jo kjedelig å vente. Men jeg spør: hva skal de gjøre? Deres siste statement er et klart uttrykk for at joda de har holdt seg på sidelinjen for å la prosessen gå sin gang, men et visst sted går grensen for hvor lenge fansen kan sitte i villrede og se på at blant annet overgansvinduet går mot slutten uten at noen ting skjer.

Det er tross alt et produkt og et liv for fansen, og det har gått måneder uten at noe har blitt kommunisert.

Hvorfor det evt drøyer hos Bates/klubben vet jeg ikke, man kan bare spekulere. Men jeg minner om at han flere ganger tidligere har holdt budgivere for narr ved å legge hele dealen klar for så i 12. time å f.eks be om ti millioner pund mer enn det som var avtalt. Jeg aner ikke om det er noe av det samme her, men å blåse av muligheten blir naivt.

Det er likevel noen signaler på at ting kan skje ganske snart - men klart, det har vi hørt før også.

SA

Kato

Sv: Takeover
« Svar #1761 på: Juli 27, 2012, 09:12:55 »
Bates skviser vel sitronen, ved å selge Snoddy og Ross og stikke av med noen pund ekstra.

Noen som vet ståa på sesongkortsalg?
 

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1762 på: Juli 27, 2012, 09:14:16 »
Nervøs nå...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1763 på: Juli 27, 2012, 09:16:41 »
Er enig i at de bruker mange ord, men årsaken til gårsdagens langt mer utålmodige uttalelse skyldes at det nå er slik at ballen ligger på Bates sin banehalvdel og det er der drøyingen skjer. Due dilligence er etter sigende ferdig, penga er på bordet - Bates må få ut fingern.

I tillegg har en eller begge partene brukt langt mer tid på dette enn hva LUST skal ha blitt forespeilet, og nå går denne tidsbruken ut over sesongen. Da føler de at de må si ifra litt.

Forøvrig har aldri LUST hevdet å ha noe kontakt med amerikanerne som først var inne i bildet og som hadde samtalene med klubben de første ukene. Det har gått helt utenom de.

SA

Det er bekymringsfullt dersom "ballen" ligger hos Bates! Hva om geitebukken får så tro på Warnock at han tror på opprykk uten ytterligere forsterkninger, tror han skal tjene mye mer på salg etter opprykk og stopper hele takoveren...??

 I så fall ER han gal og bør på lukka avdeling umiddelbart.  :)
- Leif Olav

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1764 på: Juli 27, 2012, 09:23:00 »
Men jeg spør: hva skal de gjøre? Deres siste statement er et klart uttrykk for at joda de har holdt seg på sidelinjen for å la prosessen gå sin gang, men et visst sted går grensen for hvor lenge LUST kan sitte i villrede uten medieoppmerksomhet.

Tok meg den frihet å oversette deler av innlegget ditt fra norsk til kynisk.
Sånn har LUST sett ut for meg via sitatene på forumet i sommer.
- Leif Olav

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1765 på: Juli 27, 2012, 10:35:32 »
Tok meg den frihet å oversette deler av innlegget ditt fra norsk til kynisk.
Sånn har LUST sett ut for meg via sitatene på forumet i sommer.

Det må jo være din oppfatning, jeg deler den overhodet ikke.

Det vil si, LUST sin oppgave er nettopp å fronte sine medlemmers sak. Ã… bruke media til å pushe f.eks Bates er en av de få virkemidlene de kan ha. Rollen som "fansens røst" har vært ubesatt lenge.

Men i form av pr for enkeltpersoners egeninteresse mener jeg du bommer helt.

SA

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1766 på: Juli 27, 2012, 11:12:07 »
Frustrasjon kommer i mange former - men bør ikke omformes i andres ord!

VI er alle i samme båt her nå, VIL det samme - men er LEI av å vente...det er saken.

Hold ut!  Den som venter på noe godt.........
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1767 på: Juli 27, 2012, 12:13:42 »
Frustrasjon kommer i mange former - men bør ikke omformes i andres ord!

VI er alle i samme båt her nå, VIL det samme - men er LEI av å vente...det er saken.

Hold ut!  Den som venter på noe godt.........


Ja, det er jo fredag.... ;)
Yeboahs vitne

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1768 på: Juli 27, 2012, 13:22:14 »
Frustrasjon kommer i mange former - men bør ikke omformes i andres ord!

VI er alle i samme båt her nå, VIL det samme - men er LEI av å vente...det er saken.

Hold ut!  Den som venter på noe godt.........


Ja, det er jo fredag.... ;)

Igjen-- og om tre uker ++ er det kamp. Då veit me litt meir....kanskje

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1769 på: Juli 27, 2012, 13:24:31 »
Kanskje vi VET & SER mere på onsdag i Sandefjord!  Spillere som er der i Leeds drakt tror jeg på ;D