Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1368369 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1770 på: Juli 27, 2012, 13:27:46 »
Takeover friday?
Rogaland Whites

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1771 på: Juli 27, 2012, 13:36:42 »
Dette ryktet (?) begynner å spres på Twitter:

Due diligence coming to an end buyers happy, giving Warnock the funds. Announcement rumoured to be in the next few days to update #lufc fans

Er ventetiden endelig over?
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1772 på: Juli 27, 2012, 13:47:43 »
Måtte dete være riktig!! Er så utrolig lei av disse ryktene, og helt ærlig, vi har jo hørt dette også tidligere, men kanskje denne gangen??

Nå tar jeg ferie og blir nok bare sporadiske besøk innom nettsiden, ihvertfall neste uke, og neste gang kanskej saken er i boks!! Det hadde vært fantastisk.
Yeboahs vitne

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1773 på: Juli 27, 2012, 13:53:04 »
Måtte dete være riktig!! Er så utrolig lei av disse ryktene, og helt ærlig, vi har jo hørt dette også tidligere, men kanskje denne gangen??

Nå tar jeg ferie og blir nok bare sporadiske besøk innom nettsiden, ihvertfall neste uke, og neste gang kanskej saken er i boks!! Det hadde vært fantastisk.

God ferie til deg.... og en dag må vi få vite hvordan det ender med to.

MOT

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #1774 på: Juli 27, 2012, 14:44:49 »
Dette ryktet (?) begynner å spres på Twitter:

Due diligence coming to an end buyers happy, giving Warnock the funds. Announcement rumoured to be in the next few days to update #lufc fans

Er ventetiden endelig over?
Garantert. Det sto jo på Twitter! :-\

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1775 på: Juli 27, 2012, 14:45:20 »
Tok meg den frihet å oversette deler av innlegget ditt fra norsk til kynisk.
Sånn har LUST sett ut for meg via sitatene på forumet i sommer.

Det må jo være din oppfatning, jeg deler den overhodet ikke.

Det vil si, LUST sin oppgave er nettopp å fronte sine medlemmers sak. Ã… bruke media til å pushe f.eks Bates er en av de få virkemidlene de kan ha. Rollen som "fansens røst" har vært ubesatt lenge.

Men i form av pr for enkeltpersoners egeninteresse mener jeg du bommer helt.

SA

Jeg har jo aldri truffet disse folkene og spissforumlerer på grunnlag av løsrevne sitater fra vårt eget forum, så for all del, dette er selvsagt ikke annet enn tabolidavisnettdebattantlojosangs egen oppfatning.  :)

Gleder meg forøvrig til overgangsvinduet stenger og jeg kan vende tilbake til å klage over at Warnock er evneveik og bruker spillerne våre helt feil igjen.  ;D
- Leif Olav

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1776 på: Juli 27, 2012, 14:50:28 »
Fra Leeds United AFC gruppen på Facebook:

NW has been given the backing to go bring in some marquee signings from the new owners. The takeover is been finalised currently.
Rogaland Whites

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #1777 på: Juli 27, 2012, 15:04:39 »
Adam Pope:

The bidder is an off shore bank in Bahrain who has gathered a group of investors from the region. They are interested in developing the property associated with the club.The bank wants to be anonymous at the moment until the due dilligence period is over.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Thorp

Sv: Takeover
« Svar #1778 på: Juli 27, 2012, 15:23:19 »
Hmmmm......dette ble jeg ikke i fyr å flamme av...hvis den fremste driveren ikke er fotballaget som sådan, men det som ligger rundt så er jeg avmålt optimist...

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1779 på: Juli 27, 2012, 15:37:50 »
Adam Pope:

The bidder is an off shore bank in Bahrain who has gathered a group of investors from the region. They are interested in developing the property associated with the club.The bank wants to be anonymous at the moment until the due dilligence period is over.

Denne uttalelsen fikk jeg selv (til TPN) for nesten to uker siden og videresendte den til Adam og Phil Hay i YEP. Telefonen min glødet den kvelden, men de gjorde ikke mer av det - så det overrasker meg at Adam kjører den nå.

Om dere ser Phil Hay's tweets så forteller han at svært troverdig kilde har svart ham at dette er helbom fra IAA, og det er også grunnen til at han ikke har kjørt sak på det. Av samme årsak har jeg heller ikke flagget uttalelsene før videre bekreftelser.

SA

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1780 på: Juli 27, 2012, 15:51:52 »
Tok meg den frihet å oversette deler av innlegget ditt fra norsk til kynisk.
Sånn har LUST sett ut for meg via sitatene på forumet i sommer.

Det må jo være din oppfatning, jeg deler den overhodet ikke. P

Det vil si, LUST sin oppgave er nettopp å fronte sine medlemmers sak. Ã… bruke media til å pushe f.eks Bates er en av de få virkemidlene de kan ha. Rollen som "fansens røst" har vært ubesatt lenge. >:(

Men i form av pr for enkeltpersoners egeninteresse mener jeg du bommer helt.

SA

Jeg har jo aldri truffet disse folkene og spissforumlerer på grunnlag av løsrevne sitater fra vårt eget forum, så for all del, dette er selvsagt ikke annet enn tabolidavisnettdebattantlojosangs egen oppfatning.  :)

Gleder meg forøvrig til overgangsvinduet stenger og jeg kan vende tilbake til å klage over at Warnock er evneveik og bruker spillerne våre helt feil igjen.  ;D



Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1781 på: Juli 27, 2012, 15:54:13 »
Dette ryktet (?) begynner å spres på Twitter:

Due diligence coming to an end buyers happy, giving Warnock the funds. Announcement rumoured to be in the next few days to update #lufc fans

Er ventetiden endelig over?
Garantert. Det sto jo på Twitter! :-\

Har ikke skrevet dette som sikker kilde. Nevner både Twitter og rykter.

Det finnes sikre(re) kilder på Twitter også, uten at jeg vet om disse er det.

Ventetiden er derfor uutholdelig; det er derfor jeg kopierte dette raskt spredende ryktet(?)-
Marching on together!

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1782 på: Juli 27, 2012, 15:55:34 »
Adam Pope:

The bidder is an off shore bank in Bahrain who has gathered a group of investors from the region. They are interested in developing the property associated with the club.The bank wants to be anonymous at the moment until the due dilligence period is over.

Denne uttalelsen fikk jeg selv (til TPN) for nesten to uker siden og videresendte den til Adam og Phil Hay i YEP. Telefonen min glødet den kvelden, men de gjorde ikke mer av det - så det overrasker meg at Adam kjører den nå.

Om dere ser Phil Hay's tweets så forteller han at svært troverdig kilde har svart ham at dette er helbom fra IAA, og det er også grunnen til at han ikke har kjørt sak på det. Av samme årsak har jeg heller ikke flagget uttalelsene før videre bekreftelser.

SA

Helt ærlig SA!  Hvis du måtte tippe på en dato når salget av klubben blir kjent, hvilken dato ville du tippet på? Og tror du det er "store" pengefolk som kommer inn?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #1783 på: Juli 27, 2012, 16:03:26 »
Adam Pope:

The bidder is an off shore bank in Bahrain who has gathered a group of investors from the region. They are interested in developing the property associated with the club.The bank wants to be anonymous at the moment until the due dilligence period is over.

Denne uttalelsen fikk jeg selv (til TPN) for nesten to uker siden og videresendte den til Adam og Phil Hay i YEP. Telefonen min glødet den kvelden, men de gjorde ikke mer av det - så det overrasker meg at Adam kjører den nå.

Om dere ser Phil Hay's tweets så forteller han at svært troverdig kilde har svart ham at dette er helbom fra IAA, og det er også grunnen til at han ikke har kjørt sak på det. Av samme årsak har jeg heller ikke flagget uttalelsene før videre bekreftelser.

SA

Helt ærlig SA!  Hvis du måtte tippe på en dato når salget av klubben blir kjent, hvilken dato ville du tippet på? Og tror du det er "store" pengefolk som kommer inn?

Når du spør SA så håper jeg du spør Svend Anders og ikkje Svein-Arve for jeg har ikke peiling  ;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1784 på: Juli 27, 2012, 16:08:20 »
Adam Pope:

The bidder is an off shore bank in Bahrain who has gathered a group of investors from the region. They are interested in developing the property associated with the club.The bank wants to be anonymous at the moment until the due dilligence period is over.

Denne uttalelsen fikk jeg selv (til TPN) for nesten to uker siden og videresendte den til Adam og Phil Hay i YEP. Telefonen min glødet den kvelden, men de gjorde ikke mer av det - så det overrasker meg at Adam kjører den nå.

Om dere ser Phil Hay's tweets så forteller han at svært troverdig kilde har svart ham at dette er helbom fra IAA, og det er også grunnen til at han ikke har kjørt sak på det. Av samme årsak har jeg heller ikke flagget uttalelsene før videre bekreftelser.

SA

Helt ærlig SA!  Hvis du måtte tippe på en dato når salget av klubben blir kjent, hvilken dato ville du tippet på? Og tror du det er "store" pengefolk som kommer inn?

Når du spør SA så håper jeg du spør Svend Anders og ikkje Svein-Arve for jeg har ikke peiling  ;D

He he, men hva trur du da?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1785 på: Juli 27, 2012, 17:43:07 »
Skulle jeg, helt ut av det blå, tippet på en dato, så ville det vært 3. august.

Hvorfor?
Jo, det er dagen etter vi avslutter den siste jobbingen med neste TPN og dagen før jeg gifter meg, dvs komplett umulig å gjøre noe med TPN før vi går i trykken. I tillegg vil det selvsagt forsøke å stjele all min oppmerksomhet fra det som skal skje lørdagen...

Just my luck, really.

SA

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1786 på: Juli 27, 2012, 17:49:53 »
Skulle jeg, helt ut av det blå, tippet på en dato, så ville det vært 3. august.

Hvorfor?
Jo, det er dagen etter vi avslutter den siste jobbingen med neste TPN og dagen før jeg gifter meg, dvs komplett umulig å gjøre noe med TPN før vi går i trykken. I tillegg vil det selvsagt forsøke å stjele all min oppmerksomhet fra det som skal skje lørdagen...

Just my luck, really.

SA

 ;D hehe, ja da setter jeg penger på den datoen!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Takeover
« Svar #1787 på: Juli 27, 2012, 18:16:11 »
Skulle jeg, helt ut av det blå, tippet på en dato, så ville det vært 3. august.

Hvorfor?
Jo, det er dagen etter vi avslutter den siste jobbingen med neste TPN og dagen før jeg gifter meg, dvs komplett umulig å gjøre noe med TPN før vi går i trykken. I tillegg vil det selvsagt forsøke å stjele all min oppmerksomhet fra det som skal skje lørdagen...

Just my luck, really.

SA

Da satser vi senest på den... En ting jeg lurer på, er veldig mye snakk om Midtøsten penger... Det var en stund mye snakk om Amerikanere, er dette helt dødt og begravet eller vet man strengt tatt ikke.....?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1788 på: Juli 27, 2012, 19:51:42 »
Sitat
even if what pope is saying is true (and i am not saying it is or it isnt) what would be the problem with a group of cash rich investors who want to develop the gound, the land around it (meaning they would have to work with, not make threats too, LCC and a whole host of community partners, AND build a premier league title chasing team and club on which a whole shit load of branding could be based?

dare i dream this?

LUST-sjefen sier jo en del mellom linjene her, eller? ;)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Sv: Takeover
« Svar #1789 på: Juli 27, 2012, 20:21:38 »
Skulle jeg, helt ut av det blå, tippet på en dato, så ville det vært 3. august.

Hvorfor?
Jo, det er dagen etter vi avslutter den siste jobbingen med neste TPN og dagen før jeg gifter meg, dvs komplett umulig å gjøre noe med TPN før vi går i trykken. I tillegg vil det selvsagt forsøke å stjele all min oppmerksomhet fra det som skal skje lørdagen...

Just my luck, really.

SA

Skal gifte meg selv 4.august:) gratulerer og lykke til!
"Who needs Cantona??"

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #1790 på: Juli 27, 2012, 20:25:58 »
Jeg tipper førstkommende tirsdag!  ;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Cebhin

Sv: Takeover
« Svar #1791 på: Juli 27, 2012, 21:35:08 »
Skulle jeg, helt ut av det blå, tippet på en dato, så ville det vært 3. august.

Hvorfor?
Jo, det er dagen etter vi avslutter den siste jobbingen med neste TPN og dagen før jeg gifter meg, dvs komplett umulig å gjøre noe med TPN før vi går i trykken. I tillegg vil det selvsagt forsøke å stjele all min oppmerksomhet fra det som skal skje lørdagen...

Just my luck, really.

SA

Skal gifte meg selv 4.august:) gratulerer og lykke til!

Da er vi 3... Hva er det med 4 august og Leedsfans??

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #1792 på: Juli 27, 2012, 21:54:07 »
Skulle jeg, helt ut av det blå, tippet på en dato, så ville det vært 3. august.

Hvorfor?
Jo, det er dagen etter vi avslutter den siste jobbingen med neste TPN og dagen før jeg gifter meg, dvs komplett umulig å gjøre noe med TPN før vi går i trykken. I tillegg vil det selvsagt forsøke å stjele all min oppmerksomhet fra det som skal skje lørdagen...

Just my luck, really.

SA

Da satser vi senest på den... En ting jeg lurer på, er veldig mye snakk om Midtøsten penger... Det var en stund mye snakk om Amerikanere, er dette helt dødt og begravet eller vet man strengt tatt ikke.....?

Jeg vet ikke hvem amerikanerne egentlig var, men de var først på banen og da nyheten sprakk i mai hadde de allerede vært inne i to uker og sett på forholdene. De trakk seg derimot ut på et eller annet tidspunkt, antageligvis noe før den andre uttalelsen fra klubben kom (om at en gruppe var gitt exclusivity period for due dilligence).

Vanskelig å si hvorfor de trakk seg når man ikke vet hvem de var, men Bates sin pris kan jo være en årsak.

LUST hadde heller aldri noen kobling med amerikanerne.

SA

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1794 på: Juli 28, 2012, 15:56:10 »
Ikke bra hvis dette stemmer

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1795 på: Juli 28, 2012, 18:41:35 »
Ikke bra hvis dette stemmer

Du er ikke den letteste å tilfredstille, eneste som funker for deg er eiere som kjøper Leeds og vet at det vil være et tapsprosjekt.

Eiendommen som omfatter Elland Road er vel ikke verdt 500 mill nok? Noen som vet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #1796 på: Juli 28, 2012, 19:04:56 »
Ikke bra hvis dette stemmer

Du er ikke den letteste å tilfredstille, eneste som funker for deg er eiere som kjøper Leeds og vet at det vil være et tapsprosjekt.

Eiendommen som omfatter Elland Road er vel ikke verdt 500 mill nok? Noen som vet?
Og hva så om kjøperne er eiendomsutviklere? Hvem det enn er som eier ER og TA, så er det ikke Leeds United.
Hekta på Leeds siden 1974

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1797 på: Juli 28, 2012, 20:06:42 »
Ikke bra hvis dette stemmer

Du er ikke den letteste å tilfredstille, eneste som funker for deg er eiere som kjøper Leeds og vet at det vil være et tapsprosjekt.

Eiendommen som omfatter Elland Road er vel ikke verdt 500 mill nok? Noen som vet?

Vet ikke tomteprisene er i området, kommer vel ann på om hva man får omregulert eiendommen til det man ønsker, verdien blir vel tomteverdi minus rivekostnadene av ER som er verdt nada uten LU!
« Siste redigering: Juli 28, 2012, 20:08:58 av Rudi G. »

Drentz

Sv: Takeover
« Svar #1798 på: Juli 29, 2012, 02:55:25 »
Alt utenom k.b vil nok være en seier for klubben, husk d.
Det er i allefall ikke kjedelig å være Leeds supporter.

Supporting since 1989

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #1799 på: Juli 29, 2012, 03:39:42 »
Alt utenom k.b vil nok være en seier for klubben, husk d.

Basert på?
- Leif Olav