Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373312 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1830 på: Juli 30, 2012, 17:45:36 »
Hvis det er slik at det tar tid fordi de kjøper Leeds United + ER og TA så er det verdt å vente på..

Det er et lite under at det er så få konkrete lekkasjer...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1831 på: Juli 30, 2012, 17:48:39 »
Hvis det er slik at det tar tid fordi de kjøper Leeds United + ER og TA så er det verdt å vente på..

Det er et lite under at det er så få konkrete lekkasjer...
Det er et dårlig tegn at det så og si ikke fins lekkasjer.Engelske aviser lager jo saker ut av ingenting, men dette har det vært øredøvende taushet om.... men de er vel dessverre manufisert som alle andre >:(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1832 på: Juli 30, 2012, 17:55:35 »
Hvis det er slik at det tar tid fordi de kjøper Leeds United + ER og TA så er det verdt å vente på..

Det er et lite under at det er så få konkrete lekkasjer...
Det er et dårlig tegn at det så og si ikke fins lekkasjer.Engelske aviser lager jo saker ut av ingenting, men dette har det vært øredøvende taushet om.... men de er vel dessverre manufisert som alle andre >:(
...man kan like gjerne si at lokalpressen er så desperat etter å bli kvitt Kenneth at de for alt i verden ikke vil at en lekkasje skal ødelegge dealen :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1833 på: Juli 30, 2012, 18:05:27 »
Hvis det er slik at det tar tid fordi de kjøper Leeds United + ER og TA så er det verdt å vente på..

Det er et lite under at det er så få konkrete lekkasjer...
Det er et dårlig tegn at det så og si ikke fins lekkasjer.Engelske aviser lager jo saker ut av ingenting, men dette har det vært øredøvende taushet om.... men de er vel dessverre manufisert som alle andre >:(
...man kan like gjerne si at lokalpressen er så desperat etter å bli kvitt Kenneth at de for alt i verden ikke vil at en lekkasje skal ødelegge dealen :)
Joda, men hva med The Sun?De har knapt ofret en kalori på dette....har vært skrevet mer i norske aviser...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1834 på: Juli 30, 2012, 18:39:13 »
Hvis det er slik at det tar tid fordi de kjøper Leeds United + ER og TA så er det verdt å vente på..

Det er et lite under at det er så få konkrete lekkasjer...
Det er et dårlig tegn at det så og si ikke fins lekkasjer.Engelske aviser lager jo saker ut av ingenting, men dette har det vært øredøvende taushet om.... men de er vel dessverre manufisert som alle andre >:(
...man kan like gjerne si at lokalpressen er så desperat etter å bli kvitt Kenneth at de for alt i verden ikke vil at en lekkasje skal ødelegge dealen :)
Joda, men hva med The Sun?De har knapt ofret en kalori på dette....har vært skrevet mer i norske aviser...
Leedssupporter Andrew Haigh stopper alle antydninger til skriverier om takeoveren ;)
Nnei, det handler gjerne om at vi ikke spiller i Premier League/ikke er Londonlag...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1835 på: Juli 30, 2012, 19:05:37 »

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #1836 på: Juli 30, 2012, 19:27:25 »
Dere snakker hele tiden om at dette tar tid... men nå har det snart tatt 1 1/2 mnd??? Det er nå meg pokker lang nok tid det for å få ordnet en takeover!!
Rogaland Whites

Masinga

Sv: Takeover
« Svar #1837 på: Juli 30, 2012, 20:06:27 »
Enig med Hobben. Due dilligence startet vel i midten av juni. Vanligvis skal ikke slikt ta så lang tid. Betyr dette at interessentene har trukket seg? Samtidig slår det meg at det må være en utfordring å finne ut av økonomien i Leeds. Ligger det noen gamle lik i skapene på Elland Road? Eller må man til Cayman Island og bla i bøker der?

Jeg skjønner ikke hvem disse folkene er. Det eneste jeg skjønner er at sesongen starter om vel 2 uker og Leeds tappes for kvalitet. De nye spillerne vet jeg lite eller ingenting om. Dersom det er nye eiere i kulissene med penger, rimer det dårlig med hva Warnock henter inn.
Masinga, medl.nr. 1250

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1838 på: Juli 30, 2012, 20:14:04 »
Dere snakker hele tiden om at dette tar tid... men nå har det snart tatt 1 1/2 mnd??? Det er nå meg pokker lang nok tid det for å få ordnet en takeover!!

Advokatene til Bates har vel gjort eiestrukturen lite gjennomsiktig, da tar det lengre tid. Rart at ingen skriver at overtakelsen blir offentliggjort etter transferdeadline:-)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #1839 på: Juli 31, 2012, 08:44:05 »
Nei, nå ere jaggu stille gitt  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ibster

Sv: Takeover
« Svar #1840 på: Juli 31, 2012, 15:10:28 »
Jeg blir sprø om det ikke kommer noe håndfast snart.

Denne tråden og "#lufc #takeover" på twitter har blitt til en spøkelsesby...

Klamrer meg til håpet om at ingen nyheter er gode nyheter.


RoarG

Sv: Takeover
« Svar #1841 på: Juli 31, 2012, 17:43:19 »
Ingen nyheter betyr vel at Bates sitter fremdeles, gjør det ikke ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ibster

Sv: Takeover
« Svar #1842 på: Juli 31, 2012, 17:47:53 »
Jo, stygt redd for at min signaturendring er skyld i det. Forøvrig tror jeg han ligger, ikke sitter ;)

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1843 på: Juli 31, 2012, 18:19:51 »
Når kommer "takeover collapses, Leeds stuck with Bates"?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #1844 på: Juli 31, 2012, 18:42:57 »
Når kommer "takeover collapses, Leeds stuck with Bates"?
Dealen er vel gjort. Bare Betes som ikke klarer å finne døra den senile jæveln.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1845 på: Juli 31, 2012, 18:50:26 »
Når kommer "takeover collapses, Leeds stuck with Bates"?
Dealen er vel gjort. Bare Betes som ikke klarer å finne døra den senile jæveln.

Dealen kan vel ikke være 100% ennå? Regner med at de nye eierne vil lansere takeoveren før storsigneringene kommer hoppende inn porten. Da må det jo skje noe ASAP ZULU...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Takeover
« Svar #1846 på: Juli 31, 2012, 18:55:00 »
Jeg blir sprø om det ikke kommer noe håndfast snart.

Denne tråden og "#lufc #takeover" på twitter har blitt til en spøkelsesby...

Klamrer meg til håpet om at ingen nyheter er gode nyheter.



Bilde av en god, gammel tumbleweed. I et nostalgisk øyeblikk syntes jeg tydelig jeg så Morgan Kane ri forbi.
 ;)

Slapp av.... Takeover kommer.
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1847 på: Juli 31, 2012, 18:55:45 »
Når kommer "takeover collapses, Leeds stuck with Bates"?
Dealen er vel gjort. Bare Betes som ikke klarer å finne døra den senile jæveln.

Jeg har en teori om at Bates venter på Snoddy-pengene, før han stikker hjemover.
Marching on together!

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #1848 på: Juli 31, 2012, 21:16:10 »
Denne tråden er nå den siste jeg leser hver gang jeg er inne på OEF.  Av en eller annen grunn har jeg mistet troen på at det skjer noe akkurat denne dagen...
Jon R.

peder

Sv: Takeover
« Svar #1849 på: Juli 31, 2012, 21:24:56 »
Bruker man normal forretningsstrategi så gjør man unna all negativitet før ny eier blir offentliggjort.

Tenk dere selv vilken holdning vi hadde hatt til de nye eierne hvis det første som skjedde etter oppkjøpet var salg av Clayton og Snodgrass.

Begynner å tro at "våre" nye eiere ikke har flust av penger og NW får et heller ett normalt CC budsjett og forholde seg til.

RoarG

Sv: Takeover
« Svar #1850 på: Juli 31, 2012, 23:10:51 »
Bruker man normal forretningsstrategi så gjør man unna all negativitet før ny eier blir offentliggjort.

Tenk dere selv vilken holdning vi hadde hatt til de nye eierne hvis det første som skjedde etter oppkjøpet var salg av Clayton og Snodgrass.

Begynner å tro at "våre" nye eiere ikke har flust av penger og NW får et heller ett normalt CC budsjett og forholde seg til.
:o Hæ?! Blir vi ikke det nye City? Hva er da vitsen med en TO? Navnebytte på gjerrigknarken?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1851 på: Juli 31, 2012, 23:12:06 »
Bruker man normal forretningsstrategi så gjør man unna all negativitet før ny eier blir offentliggjort.

Tenk dere selv vilken holdning vi hadde hatt til de nye eierne hvis det første som skjedde etter oppkjøpet var salg av Clayton og Snodgrass.

Begynner å tro at "våre" nye eiere ikke har flust av penger og NW får et heller ett normalt CC budsjett og forholde seg til.
:o Hæ?! Blir vi ikke det nye City? Hva er da vitsen med en TO? Navnebytte på gjerrigknarken?
:D
Har ikke noe behvor for å bli et manchester shitty. Men vi trenger ikke BARE hente middelmådige spillere heller :)

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1852 på: Juli 31, 2012, 23:21:52 »
Bruker man normal forretningsstrategi så gjør man unna all negativitet før ny eier blir offentliggjort.

Tenk dere selv vilken holdning vi hadde hatt til de nye eierne hvis det første som skjedde etter oppkjøpet var salg av Clayton og Snodgrass.

Begynner å tro at "våre" nye eiere ikke har flust av penger og NW får et heller ett normalt CC budsjett og forholde seg til.
:o Hæ?! Blir vi ikke det nye City? Hva er da vitsen med en TO? Navnebytte på gjerrigknarken?

Leeds City spilte vel sin siste kamp mot Wolverhampton i 1919 før de ble oppløst. Er det derfor man nå får ny TO i forbindelse med at vi skal starte denne sesongen mot nettopp Wolves igjen?


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1854 på: August 02, 2012, 10:06:12 »
Stillhet registrerer jeg, intet nytt som vanlig.... :(
Yeboahs vitne

Kato

Sv: Takeover
« Svar #1855 på: August 02, 2012, 10:25:38 »
Det kommer vel 31. august ut på kvelden, at Bates fortsatt eier klubben og en Mikke-Mus investor har skutt inn 2mill til spillerlønninger og transfers.

Så slapp han å satse i dette vinduet også. Trialists, bosmans og Portsmouth-spillere er hovedingredienser denne sommeren. Og en 17. plass i CCC.

Worst Case scenario, så får v se da.
 

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1856 på: August 02, 2012, 13:04:01 »
Ferietid vettdu`.....kanskje for investorer også?

Neida, de er sikkert klar over at klubben må i sving FØR seriestart i England- og Warnock henter jo spillere han - og gud vet hvem som selger spillerne våre...
Mangler 2-3 mann så ser dette bra ut - det er DEN potten som antagelig mangler nå i dag....til de som koster orntlie`£ £££££££
 

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1857 på: August 02, 2012, 13:22:55 »
Snakket med en full Engelskmann i Sandefjord i går, som hevdet han var med i LUST. Han påsto at de nye eierne var kun interessert i å kjøpe Leeds, for å bruke tilbakekjøpklausulene til Leeds for å kjøpe tilbake ER og TA, for en pris langt under markedsverdi. Han trodde ikke det kom mye penger inn og at kjøperne lette etter noe som kunne drive klubben for de.  Det var pengesterke folk, men han trudde ikke at de var der for å bruke klubben som en prestisjeleke. Dette var investeringer for å tjene penger....  Fulle engelskmenn er ikke de jeg ser på som de mest troverdige her i verden, men.... ja hvem vet? 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1858 på: August 02, 2012, 13:29:06 »
Snakket med en full Engelskmann i Sandefjord i går, som hevdet han var med i LUST. Han påsto at de nye eierne var kun interessert i å kjøpe Leeds, for å bruke tilbakekjøpklausulene til Leeds for å kjøpe tilbake ER og TA, for en pris langt under markedsverdi. Han trodde ikke det kom mye penger inn og at kjøperne lette etter noe som kunne drive klubben for de.  Det var pengesterke folk, men han trudde ikke at de var der for å bruke klubben som en prestisjeleke. Dette var investeringer for å tjene penger....  Fulle engelskmenn er ikke de jeg ser på som de mest troverdige her i verden, men.... ja hvem vet? 

Tiden dette tar kan vel muligens tyde på at dette ikke bare er en ordinær TO, Men det brukes da litt penger på spillerkjøp selv om ikke storkanonene kommer. Litt både optimist og pessimist alt etter ølkonsumet vedrørende dette. Synest det drar voldsomt ut...

men, men ....

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1859 på: August 02, 2012, 13:36:03 »
Snakket med en full Engelskmann i Sandefjord i går, som hevdet han var med i LUST. Han påsto at de nye eierne var kun interessert i å kjøpe Leeds, for å bruke tilbakekjøpklausulene til Leeds for å kjøpe tilbake ER og TA, for en pris langt under markedsverdi. Han trodde ikke det kom mye penger inn og at kjøperne lette etter noe som kunne drive klubben for de.  Det var pengesterke folk, men han trudde ikke at de var der for å bruke klubben som en prestisjeleke. Dette var investeringer for å tjene penger....  Fulle engelskmenn er ikke de jeg ser på som de mest troverdige her i verden, men.... ja hvem vet? 

Tiden dette tar kan vel muligens tyde på at dette ikke bare er en ordinær TO, Men det brukes da litt penger på spillerkjøp selv om ikke storkanonene kommer. Litt både optimist og pessimist alt etter ølkonsumet vedrørende dette. Synest det drar voldsomt ut...

men, men ....

Husk at vi har solgt for mer enn vi har kjøpt for..  Etter det jeg har fått med meg er det solgt for 4 050 000 og kjøpt for 1 300 000 I tillegg så solgte vi jo Howson og Gradel i løpet av sesongen i fjor og handlet inn Pugh. Et overskudd på ca 3 mill £ 
For the sake of Leeds United he would break himself in two