Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373069 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1860 på: August 02, 2012, 13:36:47 »
Snakket med en full Engelskmann i Sandefjord i går, som hevdet han var med i LUST. Han påsto at de nye eierne var kun interessert i å kjøpe Leeds, for å bruke tilbakekjøpklausulene til Leeds for å kjøpe tilbake ER og TA, for en pris langt under markedsverdi. Han trodde ikke det kom mye penger inn og at kjøperne lette etter noe som kunne drive klubben for de.  Det var pengesterke folk, men han trudde ikke at de var der for å bruke klubben som en prestisjeleke. Dette var investeringer for å tjene penger....  Fulle engelskmenn er ikke de jeg ser på som de mest troverdige her i verden, men.... ja hvem vet? 

Jeg er også med i LUST, akkurat nå er jeg ikke full nok til å finne på en teori.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1861 på: August 02, 2012, 13:43:02 »
Snakket med en full Engelskmann i Sandefjord i går, som hevdet han var med i LUST. Han påsto at de nye eierne var kun interessert i å kjøpe Leeds, for å bruke tilbakekjøpklausulene til Leeds for å kjøpe tilbake ER og TA, for en pris langt under markedsverdi. Han trodde ikke det kom mye penger inn og at kjøperne lette etter noe som kunne drive klubben for de.  Det var pengesterke folk, men han trudde ikke at de var der for å bruke klubben som en prestisjeleke. Dette var investeringer for å tjene penger....  Fulle engelskmenn er ikke de jeg ser på som de mest troverdige her i verden, men.... ja hvem vet? 

Jeg er også med i LUST, akkurat nå er jeg ikke full nok til å finne på en teori.


Godt å høre! Glemte vel å si at han påsto å være litt oppe i systemet der. Men samma det. Teorier er vel det eneste vi har, men vil vel påstå at det ikke virket helt urealistisk det denne forholdsvis ellers så oppegående karens teori innebar. En ting er i alle fall sikkert! Fansen til Leeds er bedre en laget! Blei skremt av kampen i går!!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1862 på: August 02, 2012, 13:54:48 »
Snakket med en full Engelskmann i Sandefjord i går, som hevdet han var med i LUST. Han påsto at de nye eierne var kun interessert i å kjøpe Leeds, for å bruke tilbakekjøpklausulene til Leeds for å kjøpe tilbake ER og TA, for en pris langt under markedsverdi. Han trodde ikke det kom mye penger inn og at kjøperne lette etter noe som kunne drive klubben for de.  Det var pengesterke folk, men han trudde ikke at de var der for å bruke klubben som en prestisjeleke. Dette var investeringer for å tjene penger....  Fulle engelskmenn er ikke de jeg ser på som de mest troverdige her i verden, men.... ja hvem vet? 

Jeg er også med i LUST, akkurat nå er jeg ikke full nok til å finne på en teori.


Godt å høre! Glemte vel å si at han påsto å være litt oppe i systemet der. Men samma det. Teorier er vel det eneste vi har, men vil vel påstå at det ikke virket helt urealistisk det denne forholdsvis ellers så oppegående karens teori innebar. En ting er i alle fall sikkert! Fansen til Leeds er bedre en laget! Blei skremt av kampen i går!!

Uansett så er det noe rart som foregår, begynner å lure på om det går i dass og Bates styrer skuta denne sesongen også.

Hvis CMS blir signert uten at nye eiere er annonsert begynner jeg å lure skikkelig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #1863 på: August 02, 2012, 14:02:59 »

Uansett så er det noe rart som foregår, begynner å lure på om det går i dass og Bates styrer skuta denne sesongen også.

Hvis CMS blir signert uten at nye eiere er annonsert begynner jeg å lure skikkelig.
[/quote]

Denne nevnte engelskmannen var 100% sikker på at handelen gikk imellom og at Bates forsvant. Blir vist påstått at kona hans er alvorlig sjuk og at han faktisk har menneskelige følelser. får jo i alle fall håpe det siste er tilfelle!! 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1864 på: August 02, 2012, 17:23:25 »
Det hele er enkelt.
Bates har kun klubben å selge uten at han har noen verdier å selge. Han har hele tiden sagt at det ikke er han som eier T.A eller E.R.
Hvis det nå da er en takeover på gang. Ja da burde det kommet frem noe fra de eierne. Ergo. Bates eier de nevnte anleggene.
Det tar normalt en 2-4 uker å selge en klubb med treningsanlegg og bane. Her er det kun et navn som skal selges. Oppkjøp av T.A og E.R vil bli gjort utenfor en takeover. Så her kan det umulig være noe annet enn lureri fra Bates nok engang
« Siste redigering: August 02, 2012, 17:25:00 av h.b »

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1865 på: August 02, 2012, 17:31:38 »
Det hele er enkelt.
Bates har kun klubben å selge uten at han har noen verdier å selge. Han har hele tiden sagt at det ikke er han som eier T.A eller E.R.
Hvis det nå da er en takeover på gang. Ja da burde det kommet frem noe fra de eierne. Ergo. Bates eier de nevnte anleggene.
Det tar normalt en 2-4 uker å selge en klubb med treningsanlegg og bane. Her er det kun et navn som skal selges. Oppkjøp av T.A og E.R vil bli gjort utenfor en takeover. Så her kan det umulig være noe annet enn lureri fra Bates nok engang
Er stygt redd du har rett i dette.Hele takeover opplegget virker rart, og i beste Bates-ånd så er det fullstendig hemmelighetskremmeri overfor supporterne.Klubben hemmeligholder jo omtrent alt for supporterne, ja bortsett fra hvordan man kan legge igjen penger da....herregud så drittlei jeg er >:(

Woody

Sv: Takeover
« Svar #1866 på: August 02, 2012, 17:40:50 »

Bull,da hadde NW gått til forest tidligare i sommar,og har nissefar lurt han,så har han ikkje lenge igjen uansett ;)
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1867 på: August 02, 2012, 18:01:03 »
Det hele er enkelt.
Bates har kun klubben å selge uten at han har noen verdier å selge. Han har hele tiden sagt at det ikke er han som eier T.A eller E.R.
Hvis det nå da er en takeover på gang. Ja da burde det kommet frem noe fra de eierne. Ergo. Bates eier de nevnte anleggene.
Det tar normalt en 2-4 uker å selge en klubb med treningsanlegg og bane. Her er det kun et navn som skal selges. Oppkjøp av T.A og E.R vil bli gjort utenfor en takeover. Så her kan det umulig være noe annet enn lureri fra Bates nok engang

Det er nok mye mer enn et navn som skal selges... Ting tar tid, denne gangen litt vel lang tid. Det har sikkert dukket opp ting under due dilligence som gjør at det må forhandles. Tror nok ikke prisen var helt avklart før man satte i gang med hele prosessen. En ting er sikkert og det er at det blir tiårets nedtur hvis alt går i dass..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gulle

Sv: Takeover
« Svar #1868 på: August 02, 2012, 18:06:16 »
Det hele er enkelt.
Bates har kun klubben å selge uten at han har noen verdier å selge. Han har hele tiden sagt at det ikke er han som eier T.A eller E.R.
Hvis det nå da er en takeover på gang. Ja da burde det kommet frem noe fra de eierne. Ergo. Bates eier de nevnte anleggene.
Det tar normalt en 2-4 uker å selge en klubb med treningsanlegg og bane. Her er det kun et navn som skal selges. Oppkjøp av T.A og E.R vil bli gjort utenfor en takeover. Så her kan det umulig være noe annet enn lureri fra Bates nok engang

Det er nok mye mer enn et navn som skal selges... Ting tar tid, denne gangen litt vel lang tid. Det har sikkert dukket opp ting under due dilligence som gjør at det må forhandles. Tror nok ikke prisen var helt avklart før man satte i gang med hele prosessen. En ting er sikkert og det er at det blir tiårets nedtur hvis alt går i dass..
Når due dilligece åpnes er prisen i normale tilfeller satt. Og alle bøker gjøres tigjenngelig. Tror nok heller det er  et  rimelig uoversiktlig firma vi har med å gjøre
Nå rykker vi opp! Jasederja

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1869 på: August 02, 2012, 18:16:36 »
Det hele er enkelt.
Bates har kun klubben å selge uten at han har noen verdier å selge. Han har hele tiden sagt at det ikke er han som eier T.A eller E.R.
Hvis det nå da er en takeover på gang. Ja da burde det kommet frem noe fra de eierne. Ergo. Bates eier de nevnte anleggene.
Det tar normalt en 2-4 uker å selge en klubb med treningsanlegg og bane. Her er det kun et navn som skal selges. Oppkjøp av T.A og E.R vil bli gjort utenfor en takeover. Så her kan det umulig være noe annet enn lureri fra Bates nok engang

Det er nok mye mer enn et navn som skal selges... Ting tar tid, denne gangen litt vel lang tid. Det har sikkert dukket opp ting under due dilligence som gjør at det må forhandles. Tror nok ikke prisen var helt avklart før man satte i gang med hele prosessen. En ting er sikkert og det er at det blir tiårets nedtur hvis alt går i dass..
Når due dilligece åpnes er prisen i normale tilfeller satt. Og alle bøker gjøres tigjenngelig. Tror nok heller det er  et  rimelig uoversiktlig firma vi har med å gjøre

Min hushjelp jobber i et av Norges største advokatbyrå, ikke en bar med andre ord. Hun forteller meg at prisen kan være satt før, under og etter due dilligence. Alt avhenger av avtalen. I et så lite transparent firma som Leeds United finner jeg det lite sannsynlig at prisen er satt på forhånd. Hvis så er tilfelle så er det kanskje ikke rart at ting tar tid...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #1870 på: August 02, 2012, 18:29:44 »
Syns du har mista noe av piffen, hb! :)
Marching on together!

Sølvreven

Sv: Takeover
« Svar #1871 på: August 02, 2012, 19:32:08 »
Tull å bruke en sånn bombastisk overskrift, når det bare er din egen synsing, b.h.h.b.
Du gir oss jo hjertefeil  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1872 på: August 02, 2012, 19:41:40 »
Håkon er ikke alene om disse tankene, snakket med flere engelske fans i Sandefjord som også har begynt å tvile, de tror det kan ende med kun en investering. For min del er troen på takover fremdeles til stedet, vi får bare vente og se!

rd1

Sv: Takeover
« Svar #1873 på: August 02, 2012, 19:47:58 »
Mulig at det er snakk om oppgradering av VIP boksene. Har hørt snakk om eksklusive gullfisk i hver boks!
"Who needs Cantona??"

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1874 på: August 02, 2012, 19:58:22 »
blitt litt i tvil om hele takeover sagaen selv...frustrerende greier.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1875 på: August 02, 2012, 20:14:04 »
Normalt ville jeg her sagt "tullball hb"..men "we are Leeds"..og KB er en av aktørene..så neimen om jeg vet.
Hysterisk skuffende i så fall.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #1876 på: August 02, 2012, 20:14:56 »
Tull å bruke en sånn bombastisk overskrift, når det bare er din egen synsing, b.h.h.b.
Du gir oss jo hjertefeil  >:(
Det er vel ikke sikkert det kun er hb sin egen synsing?hva om han har en kilde(r) som har fortalt ham dette?Det er en bombastisk overskrift, men du har også en bombastisk mening om at det er synsing :)
Dessuten er det ganske mange som heller mot denne teorien....hvis man leser diverse forum....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1877 på: August 02, 2012, 20:21:18 »
...jeg slo like godt dette emnet sammen med "Takeovertråden" vår, siden slike tanker også er luftet der før, og det er intet mer håndsfast i det Håkon skreiv enn hva som har fremkommet før.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1878 på: August 02, 2012, 22:02:21 »
Snakket med en full Engelskmann i Sandefjord i går, som hevdet han var med i LUST. Han påsto at de nye eierne var kun interessert i å kjøpe Leeds, for å bruke tilbakekjøpklausulene til Leeds for å kjøpe tilbake ER og TA, for en pris langt under markedsverdi. Han trodde ikke det kom mye penger inn og at kjøperne lette etter noe som kunne drive klubben for de.  Det var pengesterke folk, men han trudde ikke at de var der for å bruke klubben som en prestisjeleke. Dette var investeringer for å tjene penger....  Fulle engelskmenn er ikke de jeg ser på som de mest troverdige her i verden, men.... ja hvem vet? 

Jeg er også med i LUST, akkurat nå er jeg ikke full nok til å finne på en teori.


Godt å høre! Glemte vel å si at han påsto å være litt oppe i systemet der. Men samma det. Teorier er vel det eneste vi har, men vil vel påstå at det ikke virket helt urealistisk det denne forholdsvis ellers så oppegående karens teori innebar. En ting er i alle fall sikkert! Fansen til Leeds er bedre en laget! Blei skremt av kampen i går!!

Ikke en dum teori dette!

Nå husker ikke jeg hvem som eier hva, eller om noen egentlig vet hvem som eier hva. Det er hvertfall ikke en umulighet at det er tilbakekjøp av ER og TA som forsinker hele prosessen. De som skal kjøpe klubben er vel mest sannsynlig interessert i å få kloa i TA og ER også.

ArneS

Sv: Takeover
« Svar #1879 på: August 02, 2012, 23:49:53 »
På min ferie i USA kjørte vi gjennom Batesland, South Dakota.  108 innbyggere i ganske triste omgivelser midt på prærien. Tenker det er en passende plass for KB i pensjonstilværelsen....?
Den 17. mann

Kato

Sv: Takeover
« Svar #1880 på: August 03, 2012, 06:02:37 »
På min ferie i USA kjørte vi gjennom Batesland, South Dakota.  108 innbyggere i ganske triste omgivelser midt på prærien. Tenker det er en passende plass for KB i pensjonstilværelsen....?

Så du vil ikke ha han hogd inn i stein sammen med presidentene i nabolaget der borte?
 

ArneS

Sv: Takeover
« Svar #1881 på: August 03, 2012, 07:32:41 »
På min ferie i USA kjørte vi gjennom Batesland, South Dakota.  108 innbyggere i ganske triste omgivelser midt på prærien. Tenker det er en passende plass for KB i pensjonstilværelsen....?

Så du vil ikke ha han hogd inn i stein sammen med presidentene i nabolaget der borte?

Nope
Den 17. mann

Sølvreven

Sv: Takeover
« Svar #1882 på: August 03, 2012, 09:22:48 »
Tull å bruke en sånn bombastisk overskrift, når det bare er din egen synsing, b.h.h.b.
Du gir oss jo hjertefeil  >:(
Det er vel ikke sikkert det kun er hb sin egen synsing?hva om han har en kilde(r) som har fortalt ham dette?Det er en bombastisk overskrift, men du har også en bombastisk mening om at det er synsing :)
Dessuten er det ganske mange som heller mot denne teorien....hvis man leser diverse forum....
Jeg sier ikke at jeg er uenig med hb, men iflg overskriften han brukte, så ble det ingen takeover. Selvfølgelig er det synsing så lenge ingenting er bekreftet offisiellt. Kilder er egentlig bare en annen persons synsing. Svært få kilder vet noe i denne saken....... Tror jeg.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Masinga

Sv: Takeover
« Svar #1883 på: August 03, 2012, 10:31:18 »
Ender dette ut i ingenting? Hvis det er nye eiere på gang, virker ikke disse å være veldig offensive. Eller de har andre planer enn det rent sportslige.
Masinga, medl.nr. 1250

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1884 på: August 03, 2012, 10:41:44 »
Vi signerer jo spillere daglig/ukentlig - det MÃ… være garantert for transferpott både
av avgående & nytt styre & stell!!! 
Shaun Harvey & Neil har fått og får GRØNT lys av noen om dagen - både på inn/utgående
spillere.....og Takeover VIL BLI gjennomført!

Håp & tro.....særlig tro!
 

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1885 på: August 03, 2012, 10:49:06 »
Vel. Vi har jo solgt for mer enn vi har kjøpt for i pund. NW har nok fått beskjed om at alle salgene i sommer skal generere penger til kjøp. Men ikke overstifge summen av salg

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #1886 på: August 03, 2012, 11:01:36 »
Jeg har veldig liten tro på at det blir noe ekstra midler til klassespillere. Det handles for MYE mindre enn det er solgt, jmf. denne:

Husk at vi har solgt for mer enn vi har kjøpt for..  Etter det jeg har fått med meg er det solgt for 4 050 000 og kjøpt for 1 300 000 I tillegg så solgte vi jo Howson og Gradel i løpet av sesongen i fjor og handlet inn Pugh. Et overskudd på ca 3 mill £  
« Siste redigering: August 03, 2012, 11:03:42 av Joe Jordan »
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1887 på: August 03, 2012, 11:11:39 »
Vi kan virke som den eneste storklubben som ikke skjønner hvor viktig et par storkjøp er for salg av drakter og sesongkort...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: Takeover
« Svar #1888 på: August 03, 2012, 11:13:43 »
Jeg har veldig liten tro på at det blir noe ekstra midler til klassespillere. Det handles for MYE mindre enn det er solgt, jmf. denne:

Husk at vi har solgt for mer enn vi har kjøpt for..  Etter det jeg har fått med meg er det solgt for 4 050 000 og kjøpt for 1 300 000 I tillegg så solgte vi jo Howson og Gradel i løpet av sesongen i fjor og handlet inn Pugh. Et overskudd på ca 3 mill £  

NW utalte i sandefjord at han har solgt for 2.8m og kjøpt for 1.3m, altså 1.5m tilgjengelig p.d.d.?
"SNIFFER"

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1889 på: August 03, 2012, 11:35:21 »
Jeg har veldig liten tro på at det blir noe ekstra midler til klassespillere. Det handles for MYE mindre enn det er solgt, jmf. denne:

Husk at vi har solgt for mer enn vi har kjøpt for..  Etter det jeg har fått med meg er det solgt for 4 050 000 og kjøpt for 1 300 000 I tillegg så solgte vi jo Howson og Gradel i løpet av sesongen i fjor og handlet inn Pugh. Et overskudd på ca 3 mill £  

NW utalte i sandefjord at han har solgt for 2.8m og kjøpt for 1.3m, altså 1.5m tilgjengelig p.d.d.?

Norwich betalte ikke hele beløpet for Snodgrass kontant. Dessuten så er det vel moms på salg av spillere?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.