Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373099 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1920 på: August 06, 2012, 09:57:21 »
Bates berget klubben fra konkurs, og får kun hån og spydigheter for det. Skammelig. Gjøkene som styrte før han (Ridsdale og O'Leary) er skurkene her. Så får du bruke så mange teskjeer du bare gidder. At nye eiere ikke har kommet er ingen nedtur, bare et uttrykk for massesuggesjon, som hele denne tråden er et bevis på: 64 sider om ingenting.
Syns kanskje du snur dette litt på hodet.
Jeg har ikke vært hverken hånlig eller spydig mot KB, men det har han vært mot meg. Ridsdale..ja, men vis meg den manager som ikke bruker de midler han kan, når chairman sier at det er ok..så O'Leary..ikke så sikker på "gjøk" mtp ham.
For meg er det nedtur at det ikke har kommet en takeover, rett og slett fordi jeg tror det ville blitt en bedring, og at jeg (og ganske mange andre med meg) ikke lengre (kanskje) vil bli sett på som "so called" supportere.
Ellers er jeg jo enig i at det er mye med 64 sider om ingenting, men på den annen side, sier vel det også litt om hvor ønskelig det er med en forandring..change is the one constant osv...  ;)
Ups & Ups!!

baste

Sv: Takeover
« Svar #1921 på: August 06, 2012, 17:49:09 »
Ikke noe nytt?? Spent på hva som skjer her. Men uansett, Leeds beveger seg nu litt. Kan bli en spennende sesong. Opprykk er selvsagt målet (i år og)
Marching on together  ;D ;D

rd1

Sv: Takeover
« Svar #1922 på: August 06, 2012, 21:11:04 »
Ikke noe nytt?? Spent på hva som skjer her. Men uansett, Leeds beveger seg nu litt. Kan bli en spennende sesong. Opprykk er selvsagt målet (i år og)
Marching on together  ;D ;D

Ingen nyheter er vel tegn på at forhandlinger fortsatt pågår....
"Who needs Cantona??"

Erik M

Sv: Takeover
« Svar #1923 på: August 06, 2012, 21:35:29 »
Jeg fortsetter å la meg forbause over at klubben velger å holde oss fullstendig "in the dark". Enten det er selger eller kjøper som styrer showet må det ha en kvelende effekt på entusiasmen (og billettsalget) mindre enn to uker før ligastarten.  En "be patient" melding hadde hjulpet veldig.

Jeg forstår det ikke, selv om stillhet er å foretrekke framfor masse motstridende og taktiske utspill fra partene. Alle nye og gamle konspirasjonsteorier velger jeg å spare meg selv for.
 

Kato

Sv: Takeover
« Svar #1924 på: August 06, 2012, 21:40:32 »
Jeg fortsetter å la meg forbause over at klubben velger å holde oss fullstendig "in the dark". Enten det er selger eller kjøper som styrer showet må det ha en kvelende effekt på entusiasmen (og billettsalget) mindre enn to uker før ligastarten.  En "be patient" melding hadde hjulpet veldig.

Jeg forstår det ikke, selv om stillhet er å foretrekke framfor masse motstridende og taktiske utspill fra partene. Alle nye og gamle konspirasjonsteorier velger jeg å spare meg selv for.

Skjønner heller ingenting. Tenk for en GO det hadde vært med dette annonsert 1. juli. Man kan jo virkelig begynne å lure på hva som skjer, om det i det hele tatt skjer noe (kollaps?).
« Siste redigering: August 06, 2012, 21:47:49 av Kato »
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1925 på: August 06, 2012, 21:44:22 »
Noe skjer jo, det er jo åpenbart. Men kunne godt tenkt meg at prosessen foregikk litt kjappere, og/eller at vi fikk litt informasjon. Tiden vil vise hva som foregår, har foregått og hva utfallet blir. Her må man smøre seg med tålmodighet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1926 på: August 06, 2012, 21:58:22 »
Håper at grunnen til at dette tar tid er at det gjøres en grundig jobb!
Pontus ❤

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #1927 på: August 06, 2012, 22:01:40 »
Noe skjer jo, det er jo åpenbart. Men kunne godt tenkt meg at prosessen foregikk litt kjappere, og/eller at vi fikk litt informasjon. Tiden vil vise hva som foregår, har foregått og hva utfallet blir. Her må man smøre seg med tålmodighet.
Nettopp! At jeg ikke har tenkt på det før. ::)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1928 på: August 06, 2012, 22:08:07 »
Jeg fortsetter å la meg forbause over at klubben velger å holde oss fullstendig "in the dark". Enten det er selger eller kjøper som styrer showet må det ha en kvelende effekt på entusiasmen (og billettsalget) mindre enn to uker før ligastarten.  En "be patient" melding hadde hjulpet veldig.

Jeg forstår det ikke, selv om stillhet er å foretrekke framfor masse motstridende og taktiske utspill fra partene. Alle nye og gamle konspirasjonsteorier velger jeg å spare meg selv for.
Ifølge det LUST-sjefen tross alt tørr å skrive på waccoe så har han forstått det slik at 'delayen' ligger hos klubben, de nye eierne har alt klart...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Takeover
« Svar #1929 på: August 06, 2012, 22:48:52 »
Jeg fortsetter å la meg forbause over at klubben velger å holde oss fullstendig "in the dark". Enten det er selger eller kjøper som styrer showet må det ha en kvelende effekt på entusiasmen (og billettsalget) mindre enn to uker før ligastarten.  En "be patient" melding hadde hjulpet veldig.

Jeg forstår det ikke, selv om stillhet er å foretrekke framfor masse motstridende og taktiske utspill fra partene. Alle nye og gamle konspirasjonsteorier velger jeg å spare meg selv for.
Ifølge det LUST-sjefen tross alt tørr å skrive på waccoe så har han forstått det slik at 'delayen' ligger hos klubben, de nye eierne har alt klart...

Sa han noe mer om hva som menes med delay? Foreligger det et bud som det ikke er svart på eller venter man på noe annet?
Endre

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1930 på: August 06, 2012, 23:01:40 »
Siste innlegget mitt i denne tråden før takoveren faktisk er gjennomført.


Er nå 98% sikker på at det ikke blir offentliggjort før 1. september. 1% går til at de nye eierne viser seg i hjemmekampen mot Shrewsbury. Den siste prosenten går til kampen mot Wolves.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1931 på: August 06, 2012, 23:01:51 »
Jeg fortsetter å la meg forbause over at klubben velger å holde oss fullstendig "in the dark". Enten det er selger eller kjøper som styrer showet må det ha en kvelende effekt på entusiasmen (og billettsalget) mindre enn to uker før ligastarten.  En "be patient" melding hadde hjulpet veldig.

Jeg forstår det ikke, selv om stillhet er å foretrekke framfor masse motstridende og taktiske utspill fra partene. Alle nye og gamle konspirasjonsteorier velger jeg å spare meg selv for.
Ifølge det LUST-sjefen tross alt tørr å skrive på waccoe så har han forstått det slik at 'delayen' ligger hos klubben, de nye eierne har alt klart...

Sa han noe mer om hva som menes med delay? Foreligger det et bud som det ikke er svart på eller venter man på noe annet?
...du vet hvordan det er å  lese på waccoe, forsåvidt mye bra humor men for facts må man gjennom mange sider. Nei, han må nok vokte seg vel for hva han sier, men syns han har lettet mer på sløret i det siste. Nå i kveld svarer han jo på spr på twitter :)
@lufctrust
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #1932 på: August 06, 2012, 23:05:41 »
Jeg fortsetter å la meg forbause over at klubben velger å holde oss fullstendig "in the dark". Enten det er selger eller kjøper som styrer showet må det ha en kvelende effekt på entusiasmen (og billettsalget) mindre enn to uker før ligastarten.  En "be patient" melding hadde hjulpet veldig.

Jeg forstår det ikke, selv om stillhet er å foretrekke framfor masse motstridende og taktiske utspill fra partene. Alle nye og gamle konspirasjonsteorier velger jeg å spare meg selv for.
Ifølge det LUST-sjefen tross alt tørr å skrive på waccoe så har han forstått det slik at 'delayen' ligger hos klubben, de nye eierne har alt klart...

Sa han noe mer om hva som menes med delay? Foreligger det et bud som det ikke er svart på eller venter man på noe annet?
...du vet hvordan det er å  lese på waccoe, forsåvidt mye bra humor men for facts må man gjennom mange sider. Nei, han må nok vokte seg vel for hva han sier, men syns han har lettet mer på sløret i det siste. Nå i kveld svarer han jo på spr på twitter :)
@lufctrust

Men LUST sier så mangt! De har også klaget på de nye eierne at de ikke responderer på meldinger fra LUST og på direkte telefonoppringningter fra LUST!

Har LUST selv skrevet under på en taushetserklæring eller er de bare høflig stille?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

MrK

Sv: Takeover
« Svar #1933 på: August 07, 2012, 10:54:13 »
Takeover er off iflg meldinger på twitter, lack of funds. Så lenge KB holder kjeft er jeg rolig .
Enn så lenge !
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1934 på: August 07, 2012, 10:57:35 »
Takeover er off iflg meldinger på twitter, lack of funds. Så lenge KB holder kjeft er jeg rolig .
Enn så lenge !

Lack of funds kan også bety at Bates priser klubben for høyt...

everythings average nowadays
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1935 på: August 07, 2012, 11:01:18 »
er ikke spesielt overrasket viss dette stemmer.... :(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Takeover
« Svar #1936 på: August 07, 2012, 11:01:26 »
Når det har gått så lang tid tror jeg noe er gæærnt
 

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1937 på: August 07, 2012, 11:01:33 »
Takeover er off iflg meldinger på twitter, lack of funds. Så lenge KB holder kjeft er jeg rolig .
Enn så lenge !
er vel første gang jeg hører akkurat det ryktet...allikevel fester jeg mer lit til det enn til noe annet kjenner jeg...rart  ???
Negativ??....ja, litt nå må jeg innrømme.

Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1938 på: August 07, 2012, 11:07:04 »
Dette ryktet har også blitt avvist på Twitter....tror det er et løst rykte.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #1939 på: August 07, 2012, 11:13:02 »
Dette ryktet har også blitt avvist på Twitter....tror det er et løst rykte.
Let's hope so...
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #1940 på: August 07, 2012, 11:23:49 »
Dette ryktet har også blitt avvist på Twitter....tror det er et løst rykte.

Dette ryktet er antagelig like mye eller lite pålitelig som de andre ryktene som har svirret denne sommeren.
Jon R.

Erik M

Sv: Takeover
« Svar #1941 på: August 07, 2012, 12:51:16 »
Men ryktet om forhandlinger og due dilligence er bekreftet fra offisielt hold.  Derfor er det sannsynlighetsovervekt for takeover.  Hadde det virkelig gått i lås tror jeg ikke Bates og/eller Warnock hadde klart å holde kjeft.  Jeg tror det er en komplisert klubb å kjøpe; uoversiktlige eierforhold og ER og TA som har annet eierskap.

 Muligens må kjøper forhandle med mange parter.  Et tenkt scenario er at alle er enige, klare til å signere og publisere - så er det en 50% eier av TA som plutselig ikke vil, eller vil ha mer.  Det er mange muligheter til å lage kluss, innbiller jeg meg.
 

gulle

Sv: Takeover
« Svar #1942 på: August 07, 2012, 13:06:14 »
Men ryktet om forhandlinger og due dilligence er bekreftet fra offisielt hold.  Derfor er det sannsynlighetsovervekt for takeover.  Hadde det virkelig gått i lås tror jeg ikke Bates og/eller Warnock hadde klart å holde kjeft.  Jeg tror det er en komplisert klubb å kjøpe; uoversiktlige eierforhold og ER og TA som har annet eierskap.

 Muligens må kjøper forhandle med mange parter.  Et tenkt scenario er at alle er enige, klare til å signere og publisere - så er det en 50% eier av TA som plutselig ikke vil, eller vil ha mer.  Det er mange muligheter til å lage kluss, innbiller jeg meg.
Dersom noen av dere tenker å søke på en jobb der tålmodighet og lojalitet vektes høyt. Så er vel leedssuporter med lang fartstid det beste vitnemålet å legge ved?
Nå rykker vi opp! Jasederja

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1943 på: August 07, 2012, 14:29:01 »
vel. Ingen takeover og Bates fremdeles i klubben. Hva vil skje denne sesogen da. Får endelig håpe at det blir full boycott av kubben og at Bates ikke har noe annet valg enn å selge seg ut.. Bedre å rykke ned til league one, og få nye eiere enn å rykke opp og ha Bates i flere år fremover

martind

Sv: Takeover
« Svar #1944 på: August 07, 2012, 14:35:08 »
vel. Ingen takeover og Bates fremdeles i klubben. Hva vil skje denne sesogen da. Får endelig håpe at det blir full boycott av kubben og at Bates ikke har noe annet valg enn å selge seg ut.. Bedre å rykke ned til league one, og få nye eiere enn å rykke opp og ha Bates i flere år fremover


Absolutt bedre med opprykk og Bates som eier, enn nedrykk og ny eier!!! 10 av 10 ganger ville jeg valgt sportslig suksess fremfor nedrykk!! For en tåpelig uttalelse.

Lorimer sa selv, "we dont know yet who the new owner is" for 1 uke siden, så alt tyder jo på at en takeover kommer. Men synes selv det tar i overkant lang tid dette her. Men vi har nå vært tålmodige de siste årene, så det har vi god trening i :)
MOT!! We are Leeds!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1945 på: August 07, 2012, 14:48:46 »
vel. Ingen takeover og Bates fremdeles i klubben. Hva vil skje denne sesogen da. Får endelig håpe at det blir full boycott av kubben og at Bates ikke har noe annet valg enn å selge seg ut.. Bedre å rykke ned til league one, og få nye eiere enn å rykke opp og ha Bates i flere år fremover

I kveld har klubben FOR FØRSTE GANG takket ja til invitasjonen til LUST-møtet etter kampslutt. I utgangspunktet er det Shaun Harvey som skal stille.
Selv om temaet er vakthold mtp denne sesongen er det vel ikke noen bombe om noen fra salen (alle LUST-medlemmer har adgang) spør klubbens repr. om kommentarer mht takeover!

Spennende...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1946 på: August 07, 2012, 20:18:41 »
The Game's Gone Crazy:

Sitat
Warnock Signals That Take Over Millions Will Not Be Spent By Leeds

So that's nearly it then. Warnock wants a striker and somebody to play wide right, but his squad is all but assembled - before the take over dosh flows through the Bahrain oil pipe line.

 And how much have Leeds spent exactly? Taking into account the £3m for Snakeinthegrass and the unidisclosed fee for Clayton, the answer is probably close to nothing. Which is all very strange if this takeover is really happening!

 And how is the squad shaping up? Looking at it objectively, you have to say that Warnock has probably made the best of a bad job. Snodgrass will be a huge loss, and I fancy Clayton to flourish at Huddersfield, but it seems both were determined to leave so Warnock's hands were tied.

 And with Master Bates refusing to invest in the squad, using the smokescreen of the take over as a perfect excuse, Warnock found himself shopping on Skid Row rather than Billionaire's Boulevard. He has begged, stolen and not yet borrowed a decent bunch of seasoned pros (most of whom are old enough to entertain Wayne Rooney if dressed up in stockings and suspenders it is true) who can probably be relied upon to put in a shift when the going gets tough.

 But is "putting in a shift" enough? Maybe, just maybe, the next two signings will set the pulses racing. Maybe Warnock has lined up a marquee signing or two to excite the Leeds faithful and give more of a cutting edge to the team; if not, I predict Leeds will finish outside the top six, Arab owners or not, and that will be deemed failure by most.

 However, given the length of contracts offered to the Warnock journeymen, it seems the ex Shafting United boss is not anticipating being in the Prem any time soon!
::)

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1947 på: August 07, 2012, 20:29:37 »
The Game's Gone Crazy:

Sitat
Warnock Signals That Take Over Millions Will Not Be Spent By Leeds

So that's nearly it then. Warnock wants a striker and somebody to play wide right, but his squad is all but assembled - before the take over dosh flows through the Bahrain oil pipe line.

 And how much have Leeds spent exactly? Taking into account the £3m for Snakeinthegrass and the unidisclosed fee for Clayton, the answer is probably close to nothing. Which is all very strange if this takeover is really happening!

 And how is the squad shaping up? Looking at it objectively, you have to say that Warnock has probably made the best of a bad job. Snodgrass will be a huge loss, and I fancy Clayton to flourish at Huddersfield, but it seems both were determined to leave so Warnock's hands were tied.

 And with Master Bates refusing to invest in the squad, using the smokescreen of the take over as a perfect excuse, Warnock found himself shopping on Skid Row rather than Billionaire's Boulevard. He has begged, stolen and not yet borrowed a decent bunch of seasoned pros (most of whom are old enough to entertain Wayne Rooney if dressed up in stockings and suspenders it is true) who can probably be relied upon to put in a shift when the going gets tough.

 But is "putting in a shift" enough? Maybe, just maybe, the next two signings will set the pulses racing. Maybe Warnock has lined up a marquee signing or two to excite the Leeds faithful and give more of a cutting edge to the team; if not, I predict Leeds will finish outside the top six, Arab owners or not, and that will be deemed failure by most.

 However, given the length of contracts offered to the Warnock journeymen, it seems the ex Shafting United boss is not anticipating being in the Prem any time soon!
::)

Avslutningen er jo bare latterlig, spillerne er signert for 2 og 3 år. Hadde de signert 1-års kontrakter, spilt oss opp og så ikke funnet verdige å bli med videre? Hvor har du funnet dette makkverket?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1948 på: August 07, 2012, 20:31:01 »
The Game's Gone Crazy:

Sitat
Warnock Signals That Take Over Millions Will Not Be Spent By Leeds

So that's nearly it then. Warnock wants a striker and somebody to play wide right, but his squad is all but assembled - before the take over dosh flows through the Bahrain oil pipe line.

 And how much have Leeds spent exactly? Taking into account the £3m for Snakeinthegrass and the unidisclosed fee for Clayton, the answer is probably close to nothing. Which is all very strange if this takeover is really happening!

 And how is the squad shaping up? Looking at it objectively, you have to say that Warnock has probably made the best of a bad job. Snodgrass will be a huge loss, and I fancy Clayton to flourish at Huddersfield, but it seems both were determined to leave so Warnock's hands were tied.

 And with Master Bates refusing to invest in the squad, using the smokescreen of the take over as a perfect excuse, Warnock found himself shopping on Skid Row rather than Billionaire's Boulevard. He has begged, stolen and not yet borrowed a decent bunch of seasoned pros (most of whom are old enough to entertain Wayne Rooney if dressed up in stockings and suspenders it is true) who can probably be relied upon to put in a shift when the going gets tough.

 But is "putting in a shift" enough? Maybe, just maybe, the next two signings will set the pulses racing. Maybe Warnock has lined up a marquee signing or two to excite the Leeds faithful and give more of a cutting edge to the team; if not, I predict Leeds will finish outside the top six, Arab owners or not, and that will be deemed failure by most.

 However, given the length of contracts offered to the Warnock journeymen, it seems the ex Shafting United boss is not anticipating being in the Prem any time soon!
::)

Avslutningen er jo bare latterlig, spillerne er signert for 2 og 3 år. Hadde de signert 1-års kontrakter, spilt oss opp og så ikke funnet verdige å bli med videre? Hvor har du funnet dette makkverket?

En West Ham-supporter som liker å skrive dritt om oss ;)

JA; han har relativt fikse teorier. Han må ha et eller annet for eller i mot Leeds...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1949 på: August 07, 2012, 20:32:40 »
En West Ham-supporter som liker å skrive dritt om oss ;)

JA; han har relativt fikse teorier. Han må ha et eller annet for eller i mot Leeds...

Det er visst en funksjon på newsnow-siden for å få fjernet skriveriene hans. Jeg har ikke leitet den opp ennå men...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan