Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373149 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2040 på: August 09, 2012, 14:23:44 »


For en type!!!!
« Siste redigering: August 09, 2012, 14:27:24 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #2041 på: August 09, 2012, 14:25:21 »
The Square Ball ‏@TheSquareBall
Buyers tell @APOPEY that they will come back to the table if originally agreed terms are met. Ken moved goalposts at last minute.

Er det håp i hengende snøre...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #2042 på: August 09, 2012, 14:28:18 »
Mye hat på Waccoe, tror ikke det gærne svinet bør vise seg i Leeds på en stund. Vet ikke hvor mye hold det er i denne men:

"Adam Pope just said that Bates had moved the goalposts at the last minute so they pulled out. He said that they are prepared to still go ahead with the original deal as was previously agreed.

f**k Off Bates you CUNT!"

Om det stemmer så er det ikke overraskende. Mannen er ikke tilregnelig og et slikt stunt på slutten av forhandlingene hadde vært typisk. Han har absolutt ingen annen interesse i klubben enn å fylle lommene sine med billett- og merchandise penger.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #2043 på: August 09, 2012, 14:28:31 »


For en type!!!!
ehhh..hvem?...ha ha...ok  ;)
Ups & Ups!!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2044 på: August 09, 2012, 14:30:16 »
Støtter laget uansett hvem som eier klubben ! Leeds ARE going up !
Pontus ❤

Blank_File

Sv: Takeover
« Svar #2045 på: August 09, 2012, 14:31:13 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2046 på: August 09, 2012, 14:31:19 »


For en type!!!!
ehhh..hvem?...ha ha...ok  ;)

Jeg håper inderlig at dette er de sista krampetrekninger fra Bates, og at LUST er med og spiller høyt (sammen med ny gruppering). Det sies jo også at Shaun Harvey har jumped the bandwagon og fløy ut til Monaco i går i håp om å få pushet takeover'en gjennom.

Jeg hååååper...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

martind

Sv: Takeover
« Svar #2047 på: August 09, 2012, 14:31:46 »
Marching On Together!!! against Bates!!! Hvis en fullsatt stadion møter opp med BATES OUT, så tror jeg det er verre for den gamle idioten, enn 15 000 på tribunen!

Du er en bra mann Martin, men du har tydeligvis ikke lært deg bates å kjenne veldig godt.  ;)

1. Han elsker å bli hatet.
2. Han elsker å tjene penger.

30 000 + som synger Bates out sanger er dermed en ren gave og inspirasjon til 8 nye år i klubben. Da har han god tid til å realisere foretningsideene sine samtidig som fotballlaget utarmes sesong for sesong.

Ã… sponse gildet vil bare bidra til å holde faenskapet ved like.

Jeg vurderer derfor kun bortekamper neste sesong hvis ikke situasjonen forandrer seg.
* løper og sjekker når det er bortekamp mot Hudds *

Din Jon R

Du er også en god mann Jon, men vi er ikke enige :) hehe
Jeg gidder ikke la den geitebukken ta fra meg opplevelsen jeg får av å være på Elland Road, å støtte de 11 ++ som spiller ute på banen! Og med nedrykk etc. som mange her nå håper skjer, så blir han hvertfall sittende, for da vil ingen kjøpe og veien tilbake blir bare enda lengre.

Bates er ute om ikke lenge uansett. Mannen lever jo ikke i 8 år til. :) Samtidig er det fullt mulig med takeover enda!! Ingenting er bekreftet enda fra offisielt hold, og det er fortsatt grupper som er interessert!

Ha en fin dag videre min gode venn JON :)  ;)
MOT!! We are Leeds!

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2048 på: August 09, 2012, 14:33:30 »


For en type!!!!
ehhh..hvem?...ha ha...ok  ;)

Jeg håper inderlig at dette er de sista krampetrekninger fra Bates, og at LUST er med og spiller høyt (sammen med ny gruppering). Det sies jo også at Shaun Harvey har jumped the bandwagon og fløy ut til Monaco i går i håp om å få pushet takeover'en gjennom.

Jeg hååååper...

Kanskje Harvey er vår mann plutselig! Får han snudd på dette er han en helt av dimensjoner!

Leter etter håp mellom linjene!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

martind

Sv: Takeover
« Svar #2049 på: August 09, 2012, 14:33:46 »


For en type!!!!
ehhh..hvem?...ha ha...ok  ;)

Jeg håper inderlig at dette er de sista krampetrekninger fra Bates, og at LUST er med og spiller høyt (sammen med ny gruppering). Det sies jo også at Shaun Harvey har jumped the bandwagon og fløy ut til Monaco i går i håp om å få pushet takeover'en gjennom.

Jeg hååååper...

Dette har skjedd tidligere år også når kjøpere har ønsket å kjøpt klubben, så det stemmer sikkert! :(
MOT!! We are Leeds!

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2050 på: August 09, 2012, 14:38:25 »
Inntil det ligger noe på den offisielle siden så får vi ta dette som et foreløpig slag i magen! Neppe noe nådestøt! I går hadde gruppen LUST kontaktet fortsatt håp om å få gjennomført takeover!



Bates må være splitter pine gal om han ikke gir fra seg klubben! Dette kan han vel ikke være for dum til å skjønne!

Fortjenesten ligger der nå, og neppe om noen måneder!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2051 på: August 09, 2012, 14:42:58 »
Inntil det ligger noe på den offisielle siden så får vi ta dette som et foreløpig slag i magen! Neppe noe nådestøt! I går hadde gruppen LUST kontaktet fortsatt håp om å få gjennomført takeover!



Bates må være splitter pine gal om han ikke gir fra seg klubben! Dette kan han vel ikke være for dum til å skjønne!

Fortjenesten ligger der nå, og neppe om noen måneder!

...problemet er at Bates har fått inn litt cash mht SeasonTicket-penger nå. For noen mnd siden var kassa tom.
Men det kan umulig gå lenge før kassa er liketom!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2052 på: August 09, 2012, 14:44:05 »
Inntil det ligger noe på den offisielle siden så får vi ta dette som et foreløpig slag i magen! Neppe noe nådestøt! I går hadde gruppen LUST kontaktet fortsatt håp om å få gjennomført takeover!



Bates må være splitter pine gal om han ikke gir fra seg klubben! Dette kan han vel ikke være for dum til å skjønne!

Fortjenesten ligger der nå, og neppe om noen måneder!

Han er splitter pine gal, det har han bevist lenge.

Mr. Leeds

Sv: Takeover
« Svar #2053 på: August 09, 2012, 14:44:57 »
Skal bli spennende å se hva Warnock gjør. Hans motivasjon var å sloss om et opprykk - noe som jeg mener er relativt urealistisk med den stallen vi nå har. Det er nesten så jeg håper Warnock sier opp, og at det knapt nok blir folk på kampene.

Dette som har skjedd i dag er toppen av å fornærme fansen på det groveste. Det sier meg at Bates trolig vil ha ublu summer for klubben som knapt nok eier nåla i veggen. Vi eier spillerne som er under kontrakt, men har ikke stadion eller treningsanlegg på egne hender. Vi har lånt penger mot framtidig salg av sesongbilletter (noen som har sett hva som har skjedd med Rangers?) for å smelle opp noen exec bokser..

Om slutten av forrige sesong virka uoverkommelig lang - så kan 2012/2013 virke som 9-10 måneders mareritt.

Som om ikke dette var nok så kommer vel skittkastinga om hvem sin feil kollapsen var.. Fint for vårt utmerkede omdømme..

Eneste "positive" er at det aldri er kjedelig å være Leeds-fan!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #2054 på: August 09, 2012, 14:45:41 »
T/O has collapsed over a £2m tax bill that KB will have to pay unless he is a director for 2 more years. Obviously, buyers do not want this.


Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2055 på: August 09, 2012, 14:47:02 »
YP comment:
The time is now everyone.... Finally Announcement to be made this Saturday regarding the takeover... Be prepared for the best / worst???
This came from a very good source in London.. Apparently we will hear by press release today / tomorrow that the announcement will be made on Saturday. This is all i know...........
Lets hope it is very GOOD news. MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2056 på: August 09, 2012, 14:52:44 »
Hva ville Harvey tjene på å presse igjennom en handel? Goodwill hos de nye eierne slik at han fikk bli i sin stilling? Harvey er vel ikke helt som gutta i Syria heller?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #2057 på: August 09, 2012, 14:55:07 »
'According to the Trust" say BBC Look North..No statement from the club..The deal is not dead..#lufc

?

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #2058 på: August 09, 2012, 15:01:14 »
Watford sa jo offisielt at en deal med de nye eierne gikk i vasken pga av at italienerne ikke kunne stille penger. Netse dag var dealen i havn. Er dette bare ett spill for galleriet ?

Jeg blir gaaaaaaaal ..

btw.. man kan støtte laget på andre måter enn å sitte på plastikksetet sitt på ER (som nordmenn gjør) ..
« Siste redigering: August 09, 2012, 15:08:02 av Alta-White »

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #2059 på: August 09, 2012, 15:01:56 »
'According to the Trust" say BBC Look North..No statement from the club..The deal is not dead..#lufc

?

the deal is not dead..it just smells funny..
Ups & Ups!!

Ferre

Sv: Takeover
« Svar #2060 på: August 09, 2012, 15:10:11 »
Protest og boikott av klubben er det eneste som gjelder så lenge B*tes er i klubben. Jeg kommer i alle fall ikke til å bruke ei krone på Leeds United så lenge B*tes er her å skakkjører og ødelegger klubben vår.

Vet det er tidlig og lite informasjon tilgjengelig, men hvordan stiller LUSCOS seg til situasjonen? Håper det aktuelt å bryte med RMC og heller bli en uavhengig supporterklubb.

For en trist dag...
« Siste redigering: August 09, 2012, 15:17:00 av Ferre »

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #2061 på: August 09, 2012, 15:14:44 »
Da fikk Baardsen rett altså........ flaut!

Men jeg hadde vell egentlig heller aldri troen, var jo for godt til å være sant

BATES OUT! Håper ikke du blir mye eldre din hekkans geitebukk!
Rogaland Whites

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #2062 på: August 09, 2012, 15:18:23 »
Pre-agreement has been signed today! Will go through at the end of the month to coincide with staff wages etc. #BatesIsOut

I can confirm: #BatesIsOut

Dette kommer fra gruppen som bruker å protestere mot Bates på kamper og ellers.

Det finnes en Gud?
Nei.

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #2063 på: August 09, 2012, 15:19:09 »
T/O has collapsed over a £2m tax bill that KB will have to pay unless he is a director for 2 more years. Obviously, buyers do not want this.

Høres faktisk sannsynlig ut! Trikse og mixe for å tjene penger/slippe å betale skatt. Bates i et nøtteskall. Han driter i klubben for å spare "småpenger" ( sett ift hva han sitter igjen med etter et salg) på egen konto.
Jon R.

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #2064 på: August 09, 2012, 15:21:17 »
Pre-agreement has been signed today! Will go through at the end of the month to coincide with staff wages etc. #BatesIsOut

I can confirm: #BatesIsOut

Dette kommer fra gruppen som bruker å protestere mot Bates på kamper og ellers.

Det finnes en Gud?
Nei.

Nei? Har du glemt Job, Håvard?  ???  ???
Jon R.

Budda

Sv: Takeover
« Svar #2065 på: August 09, 2012, 15:25:17 »
Da fikk Baardsen rett altså........ flaut!

Men jeg hadde vell egentlig heller aldri troen, var jo for godt til å være sant

BATES OUT! Håper ikke du blir mye eldre din hekkans geitebukk!

Fikk rett i hva? Sa ikke han at det ikke var snakk om et oppkjøp, men en mindre investering? Det har jo tydeligvis vært snakk om et oppkjøp, selv om det nå kan falle sammen
Endre

martind

Sv: Takeover
« Svar #2066 på: August 09, 2012, 15:26:17 »
Watford sa jo offisielt at en deal med de nye eierne gikk i vasken pga av at italienerne ikke kunne stille penger. Netse dag var dealen i havn. Er dette bare ett spill for galleriet ?

Jeg blir gaaaaaaaal ..

btw.. man kan støtte laget på andre måter enn å sitte på plastikksetet sitt på ER (som nordmenn gjør) ..

Hvordan da? Hvordan kan man støtte laget sitt, og samtidig si at man ønsker nedrykk for å straffe bates?
MOT!! We are Leeds!

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #2067 på: August 09, 2012, 15:35:26 »
Mye morsomt på twitter nå!

Just seen Leeds Utd chief exec Shaun Harvey, dressed for business, coming thru arrivals at Leeds Bradford airport #lufc #speculation


HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #2068 på: August 09, 2012, 15:35:33 »
Pre-agreement has been signed today! Will go through at the end of the month to coincide with staff wages etc. #BatesIsOut

I can confirm: #BatesIsOut

Dette kommer fra gruppen som bruker å protestere mot Bates på kamper og ellers.

Det finnes en Gud?
Nei.

Nei? Har du glemt Job, Håvard?  ???  ???
Var det han med boken? Uansett ble det tungt å få gjort noe særlig mer på Jobb.

testo

Sv: Takeover
« Svar #2069 på: August 09, 2012, 15:41:18 »
Har ingen tro på noe kollaps. Tror dette vil ordne seg....
Ryktene florerer over alt og det siste jeg oppserverte var at kjøperne går tilbake til forhandlings bordet vis Bates senker budet sitt slik devar enighet om i juli.
MOT

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje